widać, że wszyscy rzucili się przy zamówieniach tytan naturalny bo ma najdłuższy czas
iPhone 15/15 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty
#76
Napisano 15 września 2023 - 15:34
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#77
Napisano 15 września 2023 - 15:38
Użytkownik Regiss edytował ten post 15 września 2023 - 15:39
iPhone 15 Pro
#78
Napisano 15 września 2023 - 15:45
#79
Napisano 15 września 2023 - 15:48
Niebieski się podobno strasznie palcuje, natomiast na tym naturalnym nie widać za bardzo odcisków
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#80
Napisano 15 września 2023 - 15:48
Tim Cook powiedział iJustine że wybiera neutralny, no więc... ;-)
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#81
Napisano 15 września 2023 - 15:52
iPhone 15 Pro
#82
Napisano 15 września 2023 - 16:49
Zamawiał ktoś z Komputronik? Niestety tylko tam była opcja odbioru w salonie i płatności kartą na miejscu (nie mogę zamówić kurierem, ponieważ 23.09 wyjeżdżam na miesiąc za granicę).
Zamówienie z 14:08, dostałem w mailu następującą informację:
Aktualny status: W trakcie przetwarzania
Jesteśmy w trakcie analizy oferty.Komentarz sprzedawcy:Zamówienie zawiera pozycje wymagające uwagi Obsługi.W Państwa zamówieniu brakuje produktu:Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Tytan Naturalny.Towar został domówiony, czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej.
To standardowy tekst przy preorderze czy raczej nie ma szans na odbiór 22.09 w salonie?
Użytkownik Whistler_QD edytował ten post 15 września 2023 - 16:50
#83
Napisano 15 września 2023 - 16:54
Właśnie skubani pobrali pieniążki, a już człowiek się łudził
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#84
Napisano 15 września 2023 - 17:19
Rok temu zamawiałem na raty 0% w Media Expert i oczywiście tym razem coś im nie wyszło - wszystko w asortymencie sklepu można było kupić na kredyt, ale nie nowe telefony (brak opcji kuriera, jedynie paczkomat za 8 zł)... Ostatecznie po około 20 minutach udało mi się dostać do AOS na komputerze i zamówić - apka nie działała przez 30-40 minut. U znajomego poszło chwilę po 14:00, nie wiem, od czego to zależy. Dostawa 26-28 września za Pro Max 256GB w czarnej wersji
#85
Napisano 15 września 2023 - 17:32
U mnie "przygotowanie do wysyłki" - można sprawdzić przez aplikację Apple Store, przez stronę nie działa.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#86
Napisano 15 września 2023 - 18:14
Zamawiał ktoś z Komputronik? Niestety tylko tam była opcja odbioru w salonie i płatności kartą na miejscu (nie mogę zamówić kurierem, ponieważ 23.09 wyjeżdżam na miesiąc za granicę).
Zamówienie z 14:08, dostałem w mailu następującą informację:
To standardowy tekst przy preorderze czy raczej nie ma szans na odbiór 22.09 w salonie?
Raczej wątpię, że standardowy ale nic nie wymyślisz. Albo czekasz, albo rezygnujesz i szukasz za tydzień gdzieś.
#87
Napisano 15 września 2023 - 18:22
Raczej wątpię, że standardowy ale nic nie wymyślisz. Albo czekasz, albo rezygnujesz i szukasz za tydzień gdzieś.
Znalazłem taką informację w sprawie preorderu gry sprzed 6 lat:
Komputronik problem, czy normalna czynność? :v 24.09.2017 - Forum | GRYOnline.pl (gry-online.pl)
Wygląda na to, że to od dawna standardowy tekst. Czyli generalnie jedna wielka niewiadoma. Pozostaje czekać.
Użytkownik Whistler_QD edytował ten post 15 września 2023 - 18:24
- damianmajk lubi to
#88
Napisano 15 września 2023 - 18:43
U mnie "przygotowanie do wysyłki" - można sprawdzić przez aplikację Apple Store, przez stronę nie działa.
U mnie działa i strona i appka, również przygotowanie do wysyłki.
iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2
#89
Napisano 15 września 2023 - 19:16
14:02 w Apce, płaciłem Apple Pay.
15 Pro Max Tytanowy Naturalny, kasę pobrali koło 14:10, i przygotowanie do wysyłki. Po zakupie jak wchodziłem aplikacja już nie działała
#90
Napisano 15 września 2023 - 19:32
#91
Napisano 15 września 2023 - 20:00
Nadal nie wiemy, od czego zależą te problemy - lokalizacja czy fart? W tym roku miałem masakrę...
#92
Napisano 15 września 2023 - 20:44
U mnie również przygotowywanie do wysylki. Także teraz nam się zacznie czekanie aż do środy/czwartku na wysyłkę
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#93
Napisano 15 września 2023 - 23:09
Przyznam, że nie spodziewałem się, że mogą być jakiekolwiek problemy z wystawieniem faktury, jako że zazwyczaj wszystko szło bez problemu. Tym razem nie było miejsca na NIP, ale nazwa firmy już jak najbardziej była uzupełniona, więc uznałem, że pewnie później będzie dało się dodać NIP. Opcja z anulowaniem zamowienia i złożeniem nowego nie wchodzi w grę - dostawa 22.09 vs 2 miesiące oczekiwania…
Użytkownik DD7 edytował ten post 15 września 2023 - 23:13
#94
Napisano 16 września 2023 - 04:01
#95
Napisano 16 września 2023 - 06:47
#96
Napisano 16 września 2023 - 07:00
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#97
Napisano 16 września 2023 - 09:50
A czy przypadkiem cały czas nie jest tak, że przy zakupie od operatora w drugim roku przy rękojmi to trzeba bujać się właśnie z nim, a nie bezpośrednio do serwisu?
Tak, jeśli wziąłeś telefon na umowę, bo telefon nie jest Twoją własnością do momentu jego spłaty. Tak mi przynajmniej kiedyś tłumaczył jeden z serwisów. Jeśli kupisz normalnie za gotówkę na ich stronie, bo tak też sprzedają, bez umowy, to rękojmia powinna być na zasadach zakupu z dowolnego media marktu czy expertu. Ale głowy nie dam. Dobrze jak by się wypowiedział kolega z serwis.me.
Użytkownik Regiss edytował ten post 16 września 2023 - 09:50
iPhone 15 Pro
#98
Napisano 16 września 2023 - 12:57
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#99
Napisano 16 września 2023 - 13:17
Użytkownik blackj321 edytował ten post 16 września 2023 - 13:18
#100
Napisano 16 września 2023 - 13:54
Przy okazji, jak to wygląda z reguły w dniu premiery jeśli chodzi o kupno stacjonarnie? Dużo tych telefonów wrzucają do resellerów?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych