Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 15/15 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
446 odpowiedzi w tym temacie

#76 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 15 września 2023 - 15:34

widać, że wszyscy rzucili się przy zamówieniach tytan naturalny bo ma najdłuższy czas :) 


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#77 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 września 2023 - 15:38

Bo najładniejszy kolor :P I jest większa szansa że to "goły metal" i nie będzie kolor schodził.

Użytkownik Regiss edytował ten post 15 września 2023 - 15:39

iPhone 15 Pro


#78 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 15 września 2023 - 15:45

Albo mniej ich mieli dostępnych. Serfując po necie odniosłem raczej wrażenie, że ludzie wolą ten niebieski.

#79 PL95

PL95
  • 254 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 15 września 2023 - 15:48

Niebieski się podobno strasznie palcuje, natomiast na tym naturalnym nie widać za bardzo odcisków 


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#80 soczekpl

soczekpl
  • 3 272 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 września 2023 - 15:48

Tim Cook powiedział iJustine że wybiera neutralny, no więc... ;-)


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#81 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 września 2023 - 15:52

Na bank najwięcej naturalnych wyprodukowali.

iPhone 15 Pro


#82 Whistler_QD

Whistler_QD
  • 49 postów

Napisano 15 września 2023 - 16:49

Zamawiał ktoś z Komputronik? Niestety tylko tam była opcja odbioru w salonie i płatności kartą na miejscu (nie mogę zamówić kurierem, ponieważ 23.09 wyjeżdżam na miesiąc za granicę).

 

Zamówienie z 14:08, dostałem w mailu następującą informację:

 

Aktualny status: W trakcie przetwarzania

 
Jesteśmy w trakcie analizy oferty.
Komentarz sprzedawcy:
 
Zamówienie zawiera pozycje wymagające uwagi Obsługi.
W Państwa zamówieniu brakuje produktu:
Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Tytan Naturalny.
Towar został domówiony, czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej.

 

To standardowy tekst przy preorderze czy raczej nie ma szans na odbiór 22.09 w salonie?


Użytkownik Whistler_QD edytował ten post 15 września 2023 - 16:50


#83 PL95

PL95
  • 254 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 15 września 2023 - 16:54

Właśnie skubani pobrali pieniążki, a już człowiek się łudził


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#84 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 15 września 2023 - 17:19

Rok temu zamawiałem na raty 0% w Media Expert i oczywiście tym razem coś im nie wyszło - wszystko w asortymencie sklepu można było kupić na kredyt, ale nie nowe telefony (brak opcji kuriera, jedynie paczkomat za 8 zł)... Ostatecznie po około 20 minutach udało mi się dostać do AOS na komputerze i zamówić - apka nie działała przez 30-40 minut. U znajomego poszło chwilę po 14:00, nie wiem, od czego to zależy. Dostawa 26-28 września za Pro Max 256GB w czarnej wersji :)



#85 soczekpl

soczekpl
  • 3 272 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 września 2023 - 17:32

U mnie "przygotowanie do wysyłki" - można sprawdzić przez aplikację Apple Store, przez stronę nie działa.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#86 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 września 2023 - 18:14

Zamawiał ktoś z Komputronik? Niestety tylko tam była opcja odbioru w salonie i płatności kartą na miejscu (nie mogę zamówić kurierem, ponieważ 23.09 wyjeżdżam na miesiąc za granicę).

Zamówienie z 14:08, dostałem w mailu następującą informację:



To standardowy tekst przy preorderze czy raczej nie ma szans na odbiór 22.09 w salonie?


Raczej wątpię, że standardowy ale nic nie wymyślisz. Albo czekasz, albo rezygnujesz i szukasz za tydzień gdzieś.

#87 Whistler_QD

Whistler_QD
  • 49 postów

Napisano 15 września 2023 - 18:22

Raczej wątpię, że standardowy ale nic nie wymyślisz. Albo czekasz, albo rezygnujesz i szukasz za tydzień gdzieś.

 

Znalazłem taką informację w sprawie preorderu gry sprzed 6 lat:

Komputronik problem, czy normalna czynność? :v 24.09.2017 - Forum | GRYOnline.pl (gry-online.pl)

 

Wygląda na to, że to od dawna standardowy tekst. Czyli generalnie jedna wielka niewiadoma. Pozostaje czekać.


Użytkownik Whistler_QD edytował ten post 15 września 2023 - 18:24

  • damianmajk lubi to

#88 SilentPL

SilentPL
  • 194 postów

Napisano 15 września 2023 - 18:43

U mnie "przygotowanie do wysyłki" - można sprawdzić przez aplikację Apple Store, przez stronę nie działa.

 

 U mnie działa i strona i appka, również przygotowanie do wysyłki.


 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#89 pimik

pimik
  • 39 postów

Napisano 15 września 2023 - 19:16

U mnie dzisiaj poszło gładko jak od dwóch lat.
14:02 w Apce, płaciłem Apple Pay.
15 Pro Max Tytanowy Naturalny, kasę pobrali koło 14:10, i przygotowanie do wysyłki. Po zakupie jak wchodziłem aplikacja już nie działała

#90 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 15 września 2023 - 19:32

To u mnie od dwóch lat problemy z wejściem do aosu.

#91 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 15 września 2023 - 20:00

Nadal nie wiemy, od czego zależą te problemy - lokalizacja czy fart? W tym roku miałem masakrę...



#92 PL95

PL95
  • 254 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 15 września 2023 - 20:44

U mnie również przygotowywanie do wysylki. Także teraz nam się zacznie czekanie aż do środy/czwartku na wysyłkę  :D


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#93 DD7

DD7
  • 101 postów
  • SkądPL

Napisano 15 września 2023 - 23:09

Rozmawiał ktoś może z supportem AOS z prośbą o dodanie NIPu do zamówienia, ale już po jego złożeniu online? Jak się na to zapatrują? Próbowałem dzwonić, ale było już po godzinach ich supportu.

Przyznam, że nie spodziewałem się, że mogą być jakiekolwiek problemy z wystawieniem faktury, jako że zazwyczaj wszystko szło bez problemu. Tym razem nie było miejsca na NIP, ale nazwa firmy już jak najbardziej była uzupełniona, więc uznałem, że pewnie później będzie dało się dodać NIP. Opcja z anulowaniem zamowienia i złożeniem nowego nie wchodzi w grę - dostawa 22.09 vs 2 miesiące oczekiwania…

Użytkownik DD7 edytował ten post 15 września 2023 - 23:13


#94 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 16 września 2023 - 04:01

Błękitny i czarny chyba najmniej popularne w pro maxie - terminy od 10. listopada już.

#95 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 16 września 2023 - 06:47

A w play na stronie wszystkie dostępne z wysyłką od 22 września, a Wy się skupiacie na terminach aos :-). W dodatku brałem już w play dwa razy i zawsze był na dzień premiery a nie jak aos na listopad.

#96 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 16 września 2023 - 07:00

A czy przypadkiem cały czas nie jest tak, że przy zakupie od operatora w drugim roku przy rękojmi to trzeba bujać się właśnie z nim, a nie bezpośrednio do serwisu?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#97 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 września 2023 - 09:50

A czy przypadkiem cały czas nie jest tak, że przy zakupie od operatora w drugim roku przy rękojmi to trzeba bujać się właśnie z nim, a nie bezpośrednio do serwisu?

Tak, jeśli wziąłeś telefon na umowę, bo telefon nie jest Twoją własnością do momentu jego spłaty. Tak mi przynajmniej kiedyś tłumaczył jeden z serwisów. Jeśli kupisz normalnie za gotówkę na ich stronie, bo tak też sprzedają, bez umowy, to rękojmia powinna być na zasadach zakupu z dowolnego media marktu czy expertu. Ale głowy nie dam. Dobrze jak by się wypowiedział kolega z serwis.me.


Użytkownik Regiss edytował ten post 16 września 2023 - 09:50

iPhone 15 Pro


#98 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 16 września 2023 - 12:57

@serwis.me będziemy zobowiązani.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#99 blackj321

blackj321
  • 18 postów

Napisano 16 września 2023 - 13:17

Ogólnie tego roku jakieś słabe zainteresowanie porównując z poprzednim 14 pro. Tam momentalnie terminy wystrzeliły na połowe i koniec grudnia praktycznie wszędzie. A tu hmm, dziś można w AOS nadal mieć 15 pro 128/256 w każdym kolorze na połowe października a pro maxa w ciemnych kolorach koniec października a w jasnych połowe listopada. Czyli maksymalnie mamy 2 miesiace, nie 4 jak w przypadku 14 pro/pro max

Użytkownik blackj321 edytował ten post 16 września 2023 - 13:18


#100 SHarK242

SHarK242
  • 103 postów

Napisano 16 września 2023 - 13:54

Jeśli chodzi o działanie AOS przez aplikację w tym roku to faktycznie dramat. W poprzednich latach zawsze udawało się złożyć zamówienie maksymalnie 2-3 minuty po starcie preorderu, a w tym roku wpuściło mnie do sklepu dopiero 20-pare minut po 14:00 :x Finalnie postawiłem na kupno bez abonamentu w Play z odbiorem osobistym i płatnością w salonie. Na odbiór 22 nie liczę ale może nie będzie trzeba czekać jakoś wyjątkowo długo :P

Przy okazji, jak to wygląda z reguły w dniu premiery jeśli chodzi o kupno stacjonarnie? Dużo tych telefonów wrzucają do resellerów?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych