Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

eSIM w zegarku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#51 strazaknicio

strazaknicio
  • 4 postów

Napisano 26 stycznia 2024 - 15:35

A przekładając jej kartę do nowszego iPhone'a - konfigurując zegarek, a potem przekładając kartę do starego telefonu (MultiSim) - nie powinienem osiągnąć teoretycznie tego samego rezultatu?

Tzn. zegarka niepowiązanego z telefonem ale korzystającego z planu komórkowego, niezależnie od telefonu. Czy chodzi o to, że musi telefon musi być zalogowany na tym samym koncie apple?



#52 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 951 postów
  • Płeć:

Napisano 26 stycznia 2024 - 18:55

Czy chodzi o to, że musi telefon musi być zalogowany na tym samym koncie apple?

 

Apple Watch jest bardzo silnie powiązany z Apple ID, więc parowanie musi się odbyć z telefonem skonfigurowanym z Apple ID użytkownika zegarka. Ale nawet, jeśli przyjdzie Ci do głowy, żeby na chwilę skonfigurować Apple ID córki na jakimś współczesnym iPhonie i z nim sparować zegarek, a potem ten telefon "przelogować" na inne ID to, choć nie mam jak, ani nie mam ochoty tego sprawdzać, to wróżę Ci tylko problemy. To jest łapanie się prawą ręką za lewe ucho z tyłu głowy. Producent nie projektował tej usługi pod taką rzeźbę. Chcesz, to kombinuj, ale nie dam Ci żadnej gwarancji, że to zadziała, ani wskazówek, jak to zrobić.

 

To, co ma szansę w miarę normalnie zadziałać to jest oddzielna karta eSIM Truephone dla Watcha skonfigurowanego dla członka rodziny zgodnie z poniższymi wskazówkami:

https://web.truphone...ur-apple-watch/



#53 0wczar

0wczar
  • 88 postów
  • Płeć:
  • SkądKielce

Napisano 19 grudnia 2024 - 20:24

To, co ma szansę w miarę normalnie zadziałać to jest oddzielna karta eSIM Truephone dla Watcha skonfigurowanego dla członka rodziny zgodnie z poniższymi wskazówkami:

https://web.truphone...ur-apple-watch/

Ok, ja właśnie probuje kupić plan w betterroaming.com ale mam pewne problemy: 

1. Z siecia Tmobile. Bo pokazuje mi takie cos w konfiguracji: "Konto T-mobile.pl nie pozwala na tym iPhone dodać planu komórkowego".
2. Zarejestrowałem sie na ​betterroaming.com
3. W dashboard ​betterroaming.com aktywowałem plan dla Apple Watch poprzez podanie numeru EID.
4. Zapłaciłem via Apple Pay za numer telefonu w ​betterroaming.com 29PLN a w dashboard betterroaming.com wciąż nie mam aktywowanego numeru. Nie wiem dlaczego. 

Takie mam doświadczenia...


Użytkownik 0wczar edytował ten post 19 grudnia 2024 - 20:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych