Tak , ale to jest Orange Flex a z kolei zwykły plan?
Ja zawsze, przy zmianie zegarka, wywalałem jeden plan esim i przy parowaniu kolejnego, dodawałem nowy. To 5 PLN kosztuje w moim abonamencie.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 29 września 2023 - 16:01
Tak , ale to jest Orange Flex a z kolei zwykły plan?
Ja zawsze, przy zmianie zegarka, wywalałem jeden plan esim i przy parowaniu kolejnego, dodawałem nowy. To 5 PLN kosztuje w moim abonamencie.
Napisano 01 października 2023 - 10:56
Rozumiem dziękuję za odpowiedzi. Teraz pytanie czy mogę to zrobić przy uruchomionych zegarkach z moimi danymi czy musi być wyzerowany ten poprzedni a nowy nie uruchomiony. Przepraszam za bałagan w poście za bardzo nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć.
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
Napisano 06 października 2023 - 08:33
Napisano 06 października 2023 - 08:38
Zegarek nigdy nie wyświetla więcej powiadomień niż iPhone (nie wliczam czysto „zegarowych” powiadomień jak Fitness). Odczytane/skasowane powiadomienie wylatuje z zegarka. Także moim zdaniem powinien to sobie ogarnąć jak wyjdziesz poza zasięg telefonu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 06 października 2023 - 11:04
Dzięki, chodzi mi o dublowanie powiadomień jak to jest np w zegarkach Samsung - tam przychodzi powiadomienie na telefon i zegarek jak są w parze a dodatkowo jak polaczy się z LTE po wyjściu z pary - to i tak przychodzą wszystkie powiadomienia dodatkowo - pomimo tego, że zostały odczytane wcześniej
Napisano 06 października 2023 - 11:38
Dzięki, chodzi mi o dublowanie powiadomień jak to jest np w zegarkach Samsung - tam przychodzi powiadomienie na telefon i zegarek jak są w parze a dodatkowo jak polaczy się z LTE po wyjściu z pary - to i tak przychodzą wszystkie powiadomienia dodatkowo - pomimo tego, że zostały odczytane wcześniej
Słowem wyjaśnienia - Parowanie to jednorazowy proces skojarzenia 2 urządzeń Bluetooth, w tym przypadku telefonu z zegarkiem (tak jak ślub). Po oddaleniu się od telefonu, zegarek się nie "rozparowuje" (i nie rozwodzi), co najwyżej traci z nim kontakt, cały czas pozostając parą. Ale akurat, jeśli jest to zegarek z aktywnym LTE, to tego kontaktu nie traci, chyba, że telefon zostanie wyłączony lub będzie poza zasięgiem sieci. Więc powiadomienia się normalnie synchronizują. Ale nawet w przypadku wersji WiFi, powiadomienia się zsynchronizują, jak tylko urządzenia będą się w stanie skomunikować. Też zasięg BT nie jest do tego niezbędny, bo zegarek można na przykład podpiąć do jakiegoś WiFi i, o ile będzie miał dostęp do internetu, to mu to wystarczy.
Napisano 06 października 2023 - 15:30
Napisano 06 października 2023 - 18:00
Jeśli nie ma łączności z iP, to bateria leci bardzo szybko.
szybko jak szybko. Pytanie czy będzie się na nim dodatkowo słuchać muzyki trenować rozmawiać czy po prostu nosić. Takie zwykłe noszenie aż tak nie zjada baterii. Wiadomo siła zasięgu też robi swoje. Trening w miarę ok. Chyba najwięcej to streaming ale to według mnie.
Napisano 06 października 2023 - 20:17
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 06 października 2023 - 23:31
Napisano 07 października 2023 - 06:35
Strasznie kombinujesz. Tak, można dzwonić będąc tylko w zasięgu WiFi, także wtedy kiedy telefon jest wyłączony, pod warunkiem, że operator to poprawnie obsługuje. W Orange działa.czy taki Apple Watch z esim po wyłączeniu iPhone będąc w zasięgu WiFi a poza zasięgiem LTE - tak jak w przypadku Samsunga - nie będzie mógł wykonać połączenia przez WiFi ponieważ oprogramowanie nie ma tej funkcjonalności co wersje WiFi bez esim… czy może ktoś z Was to sprawdzić - proszę
Napisano 07 października 2023 - 07:13
Napisano 07 października 2023 - 07:34
mogę korzystać z zegarka jeśli na całym obszarze firmy mam WiFi
A to akurat może nie być prawdą, jeżeli np. firmowe WiFi ma jakieś ograniczenia na firewallach poustawiane, obsługuje ruch przez proxy itp.
Napisano 07 października 2023 - 08:08
Napisano 02 listopada 2023 - 13:15
Cześć, jako że jestem w Plush (Plus) w abonamencie to nie mam możliwości otrzymania Multisim. Kombinuję, czy kupując kartę eSIM u dowolnego operatora, u którego zadziała ona na Apple Watch mógłbym ustawić sobie przekierowanie z głównego numeru w Plush na numer eSIM w Apple Watch w przypadku nieodebrania połączenia na telefonie? Byłoby to takie biedniejsze rozwiązanie
Próbowaliście coś takiego już?
Napisano 02 listopada 2023 - 19:58
Nie próbowałem, ale też nie wiem, po co. Jak mój operator nie oferował eSIM do AW, to zmieniłem operatora. Szybko, sprawnie i bezkosztowo.
Napisano 03 listopada 2023 - 11:24
Nie próbowałem, ale też nie wiem, po co. Jak mój operator nie oferował eSIM do AW, to zmieniłem operatora. Szybko, sprawnie i bezkosztowo.
Gdyby to była opcja to nie zadałbym pytania Jestem w Plusie od niedawna i trzyma mnie umowa. Byłem w Orange, ale ze względu na problemy z zasięgiem jakie pojawiły się gdy pobliska betonoza zasłoniła nadajniki na wieży kościoła i teraz tylko Plus jako jedyny ma zasięg dzięki antenie na pobliskiej szkole.
Napisano 03 listopada 2023 - 11:36
DO zegarka musi być specjalna usługa do zegarka. Połączona z kartą do telefonu albo w tym wariancie standalone dla dzieci, ale chyba to jeszcze nie u polskich operatorów. Ja w takiej sytuacji wziąłem e-sim Orange Flex do telefonu (jako drugi, do istniejącej fizycznej karty T-Mobile, który wtedy jeszcze nie obsługiwał Watcha) i do tego plan dla zegarka. Zrobiłem przekierowanie - dzwoniło, dane były - ogólnie OK. Ale jak oddzwaniałem to z numeru zegarkowego - ludzie mnie nie poznawali. Do tego koszt. A na koniec - LTE w zegarku jest fajne, ale tylko czasami na prawdę potrzebne (np. bieganie w upał, jak nie ma gdzie wsadzić telefonu).
Napisano 03 listopada 2023 - 14:23
Dzięki za odpowiedzi, jestem coraz bardziej przekonany, że pójdę w kierunku modelu z GPS.
Napisano 26 stycznia 2024 - 10:12
Szanowni Państwo, helpunku :-)
Sytuacja wygląda tak, córka dostała w prezencie od dziadków Apple Watch SE z cellularem.
Sama korzysta z iPhone'a 8, ma swoje konto w ramach rodziny. Tego telefonu nie da się już połączyć w parę z zegarkiem, więc próbowałem przez konfigurację dla członka rodziny przez swojego iPhone'a 11.Zegarek się łączy, wszystko się zgadza, ale nie da się aktywować planu komórkowego...
Sieć T-mobile - usługa MultiSim (dla numeru córki) aktywowana. Oczywiście przy konfiguracji dla członka rodziny przełożyłem kartę z jej telefonu do swojego. Na telefonie jest zainstalowana aplikacja "Mój T-mobile" z utworzonym profilem dla tego numeru.
Komunikat wygląda tak:
Da się coś z tym zrobić? :-)
Napisano 26 stycznia 2024 - 13:51
Oczywiście przy konfiguracji dla członka rodziny przełożyłem kartę z jej telefonu do swojego.
Nie wiem, dlaczego to miałoby być jakoś szczególnie oczywiste, skoro usługa konfiguracji dla członka rodziny została pomyślana o tych członkach rodziny, którzy nie mają telefonu, więc nie bardzo jest co przekładać. W tej konfiguracji zegarek jest autonomicznym urządzeniem, nie mającym nic wspólnego z telefonem dziecka.
Pomijając tę kwestię, to o ile nic się nie zmieniło, to zdaje się, że T-mobile nie oferuje w Polsce takiej usługi. Tutaj znajdziesz listę operatorów oferujących konfigurację rodzinną:
https://www.apple.co...le-family-setup
Napisano 26 stycznia 2024 - 14:01
Czyli w ogóle nie ma możliwości korzystania z zegarka z dostępem do rozmów i iMessage w ramach T-mobile, jeżeli nie masz przy sobie telefonu, czy musi być po prostu konto dziecka jako konto dorosłego i wtedy można powiązać te urządzenia?
Czy jedyna możliwość, to przeniesienie numeru do innej sieci albo telefon, który będzie miał iOS zgodny z konfiguracją zegarka i konfiguracja "nierodzinna"?
Panowie, słaby jestem w te klocki. Doradźcie, jak ogarnąć temat ;-)
Napisano 26 stycznia 2024 - 14:06
Najsensowniejszą opcją jest wymiana telefonu na nieco świeższy model, który wciąż jest wspierany. Wiem, że dla dziecka, które a to zgubi, a to stłucze, a to coś, to szkoda wywalać fortunę na telefon, ale niewspierany model to złe rozwiązanie z wielu powodów, z których niekompatybilność z zegarkiem, to jeden z mniejszych.
Napisano 26 stycznia 2024 - 14:10
Okej. To jest do zrobienia, bo i tak będę wymieniał, ale planowałem w perspektywie jakichś 3 miesięcy.
Jest opcja żeby zrobić tak, żeby teraz działał ten zegarek jako urządzenie do komunikacji poza domem?
Napisano 26 stycznia 2024 - 15:16
Teraz to nie bardzo, chyba że w kontekście tego setupu rodzinnego. Będzie miała drugi numer telefonu, bo to będzie zupełnie niezależne od jej obecnego iPhone'a. Truphone oferuje coś takiego. Na pewno złym pomysłem jest parować zegarek z cudzym (np. rodzica) iPhone'em tak po prostu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych