Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 14/14 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
386 odpowiedzi w tym temacie

#76 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 września 2022 - 12:51

Ten zwrot „realizowane szybciej” odnosi się do procesu obsługi zamówienia, nie do terminu jego dostarczenia. Jeśli Apple podało, że telefon dotrze do Ciebie 16. września, to tak będzie.

Dokładnie. Najważniejsze, że udało się zamówić :)

 

Babka na infolinii powiedziała jeszcze że ta data to nigdy nie jest 100% co oni pojadają na stronie Apple Store.  Wydaje mi się że się zabezpieczała w ten sposób tylko. Zawsze produkty przychodziły do mnie z datą podaną w tamtym miejscu.


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#77 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 10 września 2022 - 20:47

U mnie iPhone 14 pro Max purpurowy 256gb z dostawa 16.09 także w przetwarzaniu. Jak to jest np. Bo przy potwierdzeniu płatności karta pokazała się kwota pełna a nie pobrało nic czy ta kwota już jest zablokowana mimo , że nie pobrali pieniędzy ?

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#78 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 września 2022 - 20:50

U mnie iPhone 14 pro Max purpurowy 256gb z dostawa 16.09 także w przetwarzaniu. Jak to jest np. Bo przy potwierdzeniu płatności karta pokazała się kwota pełna a nie pobrało nic czy ta kwota już jest zablokowana mimo , że nie pobrali pieniędzy ?

Byś widział na swoim koncie jakby była zablokowana. O której zamówiłeś? Płaciłeś Apple Pay?


Użytkownik AjTee edytował ten post 10 września 2022 - 20:50

 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#79 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 września 2022 - 20:53

U mnie iPhone 14 pro Max purpurowy 256gb z dostawa 16.09 także w przetwarzaniu. Jak to jest np. Bo przy potwierdzeniu płatności karta pokazała się kwota pełna a nie pobrało nic czy ta kwota już jest zablokowana mimo , że nie pobrali pieniędzy ?

 

Nie, nie jest zablokowana. Dopiero jak pobiorą.


  • AjTee lubi to

Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#80 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 września 2022 - 21:57

To w takim razie, w jakim celu wyskoczyła mi autoryzacja mobilna w Millenium podczas zakupu?


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#81 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 11 września 2022 - 00:25

Zamówił ktoś z Was 14 pro maxa 512 gb w kolorze czarnym? Widzę że większość kupujących ma dostawę na 16, a ja mimo że kupiłem dosłownie w chwili gdy tylko pokazał się na stronie i w 20 sekund było już po transakcji (zapłacone przez apple pay) to mam dostawę na  od 27 do 04. Zastanawiam się czy wersja 512 ma jakieś obsuwę.


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#82 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 11 września 2022 - 06:57

Ja co prawda brałem 128gb w kolorze purpury - godzina 14.21, ale próbowałem zamówić już od 14.10 (czyli od kiedy apka i strona zaczęły w ogóle u mnie działać) i był już termin 19-21.09. Po złożeniu zamowienia sprawdziłem inne dostępne opcje pojemności i kolorów, i wskakiwał już termin na początek października.

#83 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 11 września 2022 - 07:37

Zamówił ktoś z Was 14 pro maxa 512 gb w kolorze czarnym? Widzę że większość kupujących ma dostawę na 16, a ja mimo że kupiłem dosłownie w chwili gdy tylko pokazał się na stronie i w 20 sekund było już po transakcji (zapłacone przez apple pay) to mam dostawę na  od 27 do 04. Zastanawiam się czy wersja 512 ma jakieś obsuwę.

 

Ja dorwałem Pro Maxa ale w purpurze, chwilę klikałem bo się wahałem i mam dostawę na 16.09, 512 GB. Jak klikałem to wtedy jeszcze Pro Maxy były na 19.09. Jedynie purpura na 16.09.


Użytkownik AjTee edytował ten post 11 września 2022 - 08:25

 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#84 Paprochwbody

Paprochwbody
  • 461 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 września 2022 - 10:42

Czekam na swojego pro maksa 16 września niestety nie zapisałem numeru NIP i teraz nie wiem jak odkręcić zamówienia żeby było na firmę a nie na prywatną osobę.Btw, czy ktoś wie, czysto się da odkręcić?



#85 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 września 2022 - 10:47

Czekam na swojego pro maksa 16 września niestety nie zapisałem numeru NIP i teraz nie wiem jak odkręcić zamówienia żeby było na firmę a nie na prywatną osobę.Btw, czy ktoś wie, czysto się da odkręcić?

Dzwoń na infolinię.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#86 SilentPL

SilentPL
  • 177 postów

Napisano 11 września 2022 - 11:03

Ja co prawda brałem 128gb w kolorze purpury - godzina 14.21, ale próbowałem zamówić już od 14.10 (czyli od kiedy apka i strona zaczęły w ogóle u mnie działać) i był już termin 19-21.09. Po złożeniu zamowienia sprawdziłem inne dostępne opcje pojemności i kolorów, i wskakiwał już termin na początek października.


Dobra, dołączam do festiwalu niecierpliwych, jak rok temu. Fioletowy Pro 128gb. Cieszę się, że nie tylko ja mam poczucie, że kupuje coś dla samego kupowania. :D Konsumpcjonizm na pełnej. Gdyby nie możliwości odliczenia tego na firmę, to bym się raczej nie zdecydował.

Imo spekulacja na cenach używanych 13 pro to jakieś jaja. Średnia 4500 na OLX. Wiec jeszcze się okaże, że puszczę swojego drożej niż sądziłem.

Co do zamówienia, w tym roku mam tak jak Ty. Rok temu kasę ściągnęli pare godzin po zamówieniu, teraz mam ciagle status w przygotowaniu i kasy nie pobrali. Ale ja do zestawu wziąłem personalizowane AirPodsy wiec w sumie może ma to jakieś znaczenie. Chociaż rozbili to na dwa osobne zamówienia i inne daty dostawy. iP 19-21.09, słuchawki 23.09. :)

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro


#87 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 11 września 2022 - 11:21

Czekam na swojego pro maksa 16 września niestety nie zapisałem numeru NIP i teraz nie wiem jak odkręcić zamówienia żeby było na firmę a nie na prywatną osobę.Btw, czy ktoś wie, czysto się da odkręcić?


Da się. Zadzwoń na infolinie i zmień dane do faktury. Robiłem tak rok temu, nie było problemu.

(…)
Co do zamówienia, w tym roku mam tak jak Ty. Rok temu kasę ściągnęli pare godzin po zamówieniu, teraz mam ciagle status w przygotowaniu i kasy nie pobrali. Ale ja do zestawu wziąłem personalizowane AirPodsy wiec w sumie może ma to jakieś znaczenie. Chociaż rozbili to na dwa osobne zamówienia i inne daty dostawy. iP 19-21.09, słuchawki 23.09. :)


No to czekamy razem :)
Ciekawe na jaki termin uścislą z tych widełek. A nuż przyjdzie wcześniej? ;p

#88 SilentPL

SilentPL
  • 177 postów

Napisano 12 września 2022 - 08:33

Ciekawe na jaki termin uścislą z tych widełek. A nuż przyjdzie wcześniej? ;p

 

Mogłoby to przyjść w Piątek np. :P Ta ich aplikacja do zamawiania to jest dramat. Tam nic nie chciało przejść. Ponad to zamawiałem na LTE :D I przeszło w sumie bez większych problemów normalnie w Safari, ale straciłem cenne minuty i nie załapałem się chyba na datę premiery piątkową tak jak rok temu. No chyba, że mnie mile zaskoczą :) 


  • sheepysheep lubi to

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro


#89 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 12 września 2022 - 08:56

U mnie zarówno apka, jak i strona w safari, nawaliły :/



#90 pimik

pimik
  • 26 postów

Napisano 12 września 2022 - 09:19

Mogłoby to przyjść w Piątek np. :P Ta ich aplikacja do zamawiania to jest dramat. Tam nic nie chciało przejść. Ponad to zamawiałem na LTE :D I przeszło w sumie bez większych problemów normalnie w Safari, ale straciłem cenne minuty i nie załapałem się chyba na datę premiery piątkową tak jak rok temu. No chyba, że mnie mile zaskoczą :)


Jaki dramat? Zamawiałem o 14:04 fakt ze byłem w domu i miałem czas to odświeżałem apke od 14. Wskoczyło kliknąłem zapłaciłem Apple Pay i poszło bez żadnych problemów. Może później przy nawale ludzi i zamówień zaczął się cyrk? ;)

#91 damianmajk

damianmajk
  • 700 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 września 2022 - 09:20

U mnie clear case już jest na 14 Pro Max :)

#92 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 września 2022 - 09:28

Mnie dziwi jeden fakt. Rozmawiałem z infolinią przed chwilą, powiedziano mi że dziwne że kasa nie jest zabierana od razu a kilka 1-2 dni przed wysyłką i mój Status Przetwarzanie to norma, w wypadku dostawy 16 wrz.


Użytkownik AjTee edytował ten post 12 września 2022 - 09:30

 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#93 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 września 2022 - 09:37

U mnie clear case już jest na 14 Pro Max :)

 

U mnie też właśnie doszło! Wyspa na aparaty jest tylko trochę większa niż w 13 Pro, nie ma takiej różnicy jak po zmianie 12 Pro na 13 Pro.

 

Kurier był tuż po 10, ale zamówiłem akurat do rodzinnego miasta i nie wiem, czy iPhone też będzie tak rano, bo etui idzie UPS standard, a telefon zapewne UPS express.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#94 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 12 września 2022 - 10:01

Jaki dramat? Zamawiałem o 14:04 fakt ze byłem w domu i miałem czas to odświeżałem apke od 14. Wskoczyło kliknąłem zapłaciłem Apple Pay i poszło bez żadnych problemów. Może później przy nawale ludzi i zamówień zaczął się cyrk? ;)


Cyrk się zaczął od 14.00. Odświeżałem co minutę praktycznie i apka zaskoczyła dokładnie 10 minut później dopiero. Choć i tak nie działała prawidłowo, bo wywalało mnie przy przechodzeniu do płatności, a czasem i wcześniej. Rok temu zamówiłem bez problemów o 14.01. Teraz nie było szans, by to ogarnąć - a paradoksalnie miałem wolne i spokojnie mogłem się zająć zamówieniem. Jak pech, to pech.

Mnie dziwi jeden fakt. Rozmawiałem z infolinią przed chwilą, powiedziano mi że dziwne że kasa nie jest zabierana od razu a kilka 1-2 dni przed wysyłką i mój Status Przetwarzanie to norma, w wypadku dostawy 16 wrz.


U mnie ostatnio doszło do zabawnej sytuacji. Nie dość, że zabrali kasę późno, to jeszcze zwrócili z powrotem na konto. I wraz z otrzymaniem telefonu, miałem ją na koncie. Dzwoniłem na infolinie i dopiero na trzeci dzień zeszła ;)

#95 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 września 2022 - 10:03

Powiedziała że jeszcze raz że zamówienie jest okej i jest na 16 września obecnie i tyle.


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#96 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 12 września 2022 - 10:51

ja też mam przetwarzanie i dostawa na 16 września pewnie pobiorą kasę jutro czy tam w środę :D


Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#97 f5722a5193

f5722a5193
  • 7 postów

Napisano 12 września 2022 - 10:55

Zamówiłem iPhone 14 pro w piątek z datą dostawy 16.09, po czym w mailu otrzymałem potwierdzenie, że dotrze na 19-21.09

 

Myślicie, że ma szansę dotrzeć na piątek 16.09? 

 

Zamówienie wciąż przetwarzane, pieniądze z konta nieściągnięte...



#98 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 września 2022 - 11:04

Obejrzyjcie dokładnie swoje clear case, bo w moim jest wtopiony mały paproch przy wyspie aparatu, bez telefonu rzuca się w oczy, aczkolwiek pewnie jak wsadzę telefon to o nim zapomnę. ;)

MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#99 SilentPL

SilentPL
  • 177 postów

Napisano 12 września 2022 - 11:33


Jaki dramat? Zamawiałem o 14:04 fakt ze byłem w domu i miałem czas to odświeżałem apke od 14. Wskoczyło kliknąłem zapłaciłem Apple Pay i poszło bez żadnych problemów. Może później przy nawale ludzi i zamówień zaczął się cyrk?  ;)

 

Możliwe, że to była kwestia LTE za granicą, bo byłem wtedy na urlopie. Ciekawe, że 4 minuty po 14 zamówiłeś, bo mi do 14:13 zarówno w appce jak i na stronie pokazywało baner z jabłkiem, że sklep jeszcze nie otwarty.

 

 

U mnie ostatnio doszło do zabawnej sytuacji. Nie dość, że zabrali kasę późno, to jeszcze zwrócili z powrotem na konto. I wraz z otrzymaniem telefonu, miałem ją na koncie. Dzwoniłem na infolinie i dopiero na trzeci dzień zeszła ;)

 

Było wyczyścić konto i przestać odbierać telefony :D U mnie nadal przetwarzanie i kasa dalej nie zeszła. Przedzwonię na infolinię zapytać czy wszystko git. Ale sądząc bo poprzednich wypowiedziach, na temat płatności to oni za wiele nie wiedzą. 


 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro


#100 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 września 2022 - 11:58

 

Możliwe, że to była kwestia LTE za granicą, bo byłem wtedy na urlopie. Ciekawe, że 4 minuty po 14 zamówiłeś, bo mi do 14:13 zarówno w appce jak i na stronie pokazywało baner z jabłkiem, że sklep jeszcze nie otwarty.

 

 

 

Było wyczyścić konto i przestać odbierać telefony :D U mnie nadal przetwarzanie i kasa dalej nie zeszła. Przedzwonię na infolinię zapytać czy wszystko git. Ale sądząc bo poprzednich wypowiedziach, na temat płatności to oni za wiele nie wiedzą. 

Na kiedy masz dostawę?


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych