No to zaczynamy
14 PRO MAX czarny Dostawa: 27 września - 4 października
Zamówiony przez aplikację w irlandii
Użytkownik konio124 edytował ten post 09 września 2022 - 13:23
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 09 września 2022 - 12:51
No to zaczynamy
14 PRO MAX czarny Dostawa: 27 września - 4 października
Zamówiony przez aplikację w irlandii
Użytkownik konio124 edytował ten post 09 września 2022 - 13:23
iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Napisano 09 września 2022 - 12:56
Napisano 09 września 2022 - 12:57
Jeszcze nigdy nie miałem takich wyrzutów sumienia przed kupnem nowego iphone’a, jak teraz… a jednak go biorę. Kaprys tłumaczę sobie, że jak z cenami będą szaleć za rok, to wtedy zrezygnuję. Ale jakoś tego nie widzę, pewnie znów mnie skuszą Stawiam na AOS. Bardziej miarodajne w ocenie czasu dostawy.
Ja niestety mam to samo, to chyba kwestia wieku, bo ten update, przynajmniej w wersji Pro, nie jest jakiś super mały, jak np. iP XS Też biorę w AOS, oby nie było jak rok temu... Że strona padła i aplikacja też.
Użytkownik soczekpl edytował ten post 09 września 2022 - 12:58
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 12:58
Jeszcze 10 wątków załóż takich samych.No to zaczynamy
iPhone 15 Pro
Napisano 09 września 2022 - 13:06
Napisano 09 września 2022 - 13:07
Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:12
Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.
Dałeś bankowi znać? W tamtym roku mi blokowali płatność z powodu bezpieczeństwa. W tym roku dałem im znać, że będę płacił w sklepie apple i płatność przeszla bez problemu
Napisano 09 września 2022 - 13:14
Dałeś bankowi znać? W tamtym roku mi blokowali płatność z powodu bezpieczeństwa. W tym roku dałem im znać, że będę płacił w sklepie apple i płatność przeszla bez problemu
Nie, mam mBank i nigdy nie było problemu Raz kupowałem bluzę za kilkaset euro to chyba zadzwonili czy to ja.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:21
Najmocniej przepraszam, nie wiem jak to się stało że pokazały się 2 takie same wątki. zgłosiłem to do moderacji
iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Napisano 09 września 2022 - 13:21
Użytkownik damianmajk edytował ten post 09 września 2022 - 13:21
Napisano 09 września 2022 - 13:23
Identycznie, purpurowy 14 Pro Max 256 złapany na 16.09, akurat etui przyjdzie w poniedziałek.
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
Napisano 09 września 2022 - 13:24
Ja się trochę zestresowałem, bo pokazało numer zamówienia, nie zapisałem go, a mail z potwierdzeniem przyszedł dopiero po kilkunastu minutach. Nawet w zamówieniach w aplikacji nie było, martwiłem się czy przeszło
Mój współpracownik chciał zamówić Pro Maxa i dalej mu się nie udało, a dostawy już na październik.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:24
Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.
Sprawdź jakie masz limity płatności na karcie i czy masz właściwą kartę podpiętą pod Apple Pay jako główną. W zeszłym roku miałem podobny problem bo jako główną kartę ustawiłem tą z mniejszym limitem jednorazowej płatności niż cena telefonu i mi ta płatność nie przeszła. W tym roku wszystko poszło bez problemu i iPhone będzie 16.09
Napisano 09 września 2022 - 13:24
Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.
Napisano 09 września 2022 - 13:26
Miałem to samo, co Ty. Przy płatności nagle wyskakiwało, że błąd i że skladanie zamówienia zostało przerwane. Logowałem się też na stronie, nie tylko w apce. Wszędzie to samo. Po kilka razy. Nawet nie dało się przejść do płatności. Dopiero o 14.20 zaskoczyło.
Tak, z kartą na 100% wszystko ok, bo zamawiałem w środę etui, limity specjalnie zmieniałem rano. Rok temu było podobnie (albo jeszcze gorzej), za 30 razem nerwowego wpisywania NIPu i CVV zaskoczyło
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:28
Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest.
Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę?
Użytkownik panpatro edytował ten post 09 września 2022 - 13:31
Napisano 09 września 2022 - 13:32
Tak, z kartą na 100% wszystko ok, bo zamawiałem w środę etui, limity specjalnie zmieniałem rano. Rok temu było podobnie (albo jeszcze gorzej), za 30 razem nerwowego wpisywania NIPu i CVV zaskoczyło
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 09 września 2022 - 13:35
Napisano 09 września 2022 - 13:32
Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest.
Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę?
Napisano 09 września 2022 - 13:33
Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest.
Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę?
Napisano 09 września 2022 - 13:34
Po 10 minutach. A teraz mam drugiego maila z taką samą informacją. I zastanawiam się, czy to oznacza, że przyjęło mi dwa zamówienia i dostanę dwa telefony?
Ale numer zamówienia ten sam?
Mi kasy nie ściągnęło, mam na stronie status "zamówienie złożone".
Użytkownik soczekpl edytował ten post 09 września 2022 - 13:35
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:38
Napisano 09 września 2022 - 13:41
Ściągnęli kasę, więc... Ufff Do czego to doszło, przejmujemy się czy Apple zdoła pobrać coroczną składkę
Wahałem się czy nie brać 256GB, ale teraz mam 128GB i wolne chyba 70GB, więc... Szkoda dopłacać. Za rok może Pro Max, jeżeli faktycznie tylko on dostanie aparaty peryskopowe.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 09 września 2022 - 13:42
Poszło zamówienie w MediaMarkt chwilę po 14
Napisano 09 września 2022 - 13:42
Napisano 09 września 2022 - 13:47
Potwierdzenie od Apple przyszło, nr zamówienia itd też ALE kasa nie ściągnięta, CitiBank mówi, że coś poszło chyba nie tak ale nie wiedzą co i nie wiedzą czy się Apple o $ nie upomni.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych