Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 14/14 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
386 odpowiedzi w tym temacie

#1 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 09 września 2022 - 12:51

No to zaczynamy ;)

14 PRO MAX czarny Dostawa: 27 września - 4 października

Zamówiony przez aplikację w irlandii


Użytkownik konio124 edytował ten post 09 września 2022 - 13:23

iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#2 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 12:56

Jeszcze nigdy nie miałem takich wyrzutów sumienia przed kupnem nowego iphone’a, jak teraz… a jednak go biorę. Kaprys tłumaczę sobie, że jak z cenami będą szaleć za rok, to wtedy zrezygnuję. Ale jakoś tego nie widzę, pewnie znów mnie skuszą ;) Stawiam na AOS. Bardziej miarodajne w ocenie czasu dostawy.

#3 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 12:57

Jeszcze nigdy nie miałem takich wyrzutów sumienia przed kupnem nowego iphone’a, jak teraz… a jednak go biorę. Kaprys tłumaczę sobie, że jak z cenami będą szaleć za rok, to wtedy zrezygnuję. Ale jakoś tego nie widzę, pewnie znów mnie skuszą ;) Stawiam na AOS. Bardziej miarodajne w ocenie czasu dostawy.

 

Ja niestety mam to samo, to chyba kwestia wieku, bo ten update, przynajmniej w wersji Pro, nie jest jakiś super mały, jak np. iP XS :P Też biorę w AOS, oby nie było jak rok temu... Że strona padła i aplikacja też.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 09 września 2022 - 12:58

  • sheepysheep lubi to

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 Regiss

Regiss
  • 2 952 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 września 2022 - 12:58

No to zaczynamy ;)

Jeszcze 10 wątków załóż takich samych.

iPhone 15 Pro


#5 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:06

U mnie apka wciąż nie działa.

#6 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:07

Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#7 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 09 września 2022 - 13:12

Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.

Dałeś bankowi znać? W tamtym roku mi blokowali płatność z powodu bezpieczeństwa. W tym roku dałem im znać, że będę płacił w sklepie apple i płatność przeszla bez problemu 



#8 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:14

Dałeś bankowi znać? W tamtym roku mi blokowali płatność z powodu bezpieczeństwa. W tym roku dałem im znać, że będę płacił w sklepie apple i płatność przeszla bez problemu 

 

Nie, mam mBank i nigdy nie było problemu :P Raz kupowałem bluzę za kilkaset euro to chyba zadzwonili czy to ja.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#9 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:21

Najmocniej przepraszam, nie wiem jak to się stało że pokazały się 2 takie same wątki. zgłosiłem to do moderacji


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#10 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:21

14 Pro Max 256 GB purpura na 16/09 :) nawet kasa już z karty poszła - tak wiem, jest się z czego cieszyć :)

Użytkownik damianmajk edytował ten post 09 września 2022 - 13:21


#11 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:23

Identycznie, purpurowy 14 Pro Max 256 złapany na 16.09, akurat etui przyjdzie w poniedziałek.  :)


MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#12 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:24

Ja się trochę zestresowałem, bo pokazało numer zamówienia, nie zapisałem go, a mail z potwierdzeniem przyszedł dopiero po kilkunastu minutach. Nawet w zamówieniach w aplikacji nie było, martwiłem się czy przeszło :P
 

Mój współpracownik chciał zamówić Pro Maxa i dalej mu się nie udało, a dostawy już na październik.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#13 slimexx

slimexx
  • 75 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:24

Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.

 

Sprawdź jakie masz limity płatności na karcie i czy masz właściwą kartę podpiętą pod Apple Pay jako główną. W zeszłym roku miałem podobny problem bo jako główną kartę ustawiłem tą z mniejszym limitem jednorazowej płatności niż cena telefonu i mi ta płatność nie przeszła. W tym roku wszystko poszło bez problemu i iPhone będzie 16.09 :)



#14 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:24

Kurde, nie idzie. Przy płatności wychodzi że błąd.


Miałem to samo, co Ty. Przy płatności nagle wyskakiwało, że błąd i że skladanie zamówienia zostało przerwane. Logowałem się też na stronie, nie tylko w apce. Wszędzie to samo. Po kilka razy. Nawet nie dało się przejść do płatności. Dopiero o 14.20 zaskoczyło.

#15 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:26

Miałem to samo, co Ty. Przy płatności nagle wyskakiwało, że błąd i że skladanie zamówienia zostało przerwane. Logowałem się też na stronie, nie tylko w apce. Wszędzie to samo. Po kilka razy. Nawet nie dało się przejść do płatności. Dopiero o 14.20 zaskoczyło.

 

Tak, z kartą na 100% wszystko ok, bo zamawiałem w środę etui, limity specjalnie zmieniałem rano. Rok temu było podobnie (albo jeszcze gorzej), za 30 razem nerwowego wpisywania NIPu i CVV zaskoczyło :P 


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#16 panpatro

panpatro
  • 153 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:28

Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest. :D

Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę? :)


Użytkownik panpatro edytował ten post 09 września 2022 - 13:31


#17 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:32

Tak, z kartą na 100% wszystko ok, bo zamawiałem w środę etui, limity specjalnie zmieniałem rano. Rok temu było podobnie (albo jeszcze gorzej), za 30 razem nerwowego wpisywania NIPu i CVV zaskoczyło :P


U mnie też z kartą wszystko ok. Na koncie odpowiednia ilość środków. Już w momencie przechodzenia do face id wywalało. A najdziwniejsze, że czas dostawy wyskoczyl 26 września-5 października, ale kiedy przyszedł mail, to data 19-26 września… iphone 14 pro max 128gb, głęboka purpura.

Użytkownik sheepysheep edytował ten post 09 września 2022 - 13:35


#18 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:32

Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest. :D

Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę? :)


Maila dostałem od razu, kasę pobrało po 10 minutach około.

#19 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:33

Uff, udało się po wielkich trudach, co chwilę błędy płatności itp, udało się przez stronę, w tym roku apka nawaliła. purpurowy iPhone 14 Pro 256 GB zamówiony, zdążyłem i będzie w piątek 16. W aplikacji się już pokazało, na e-mail nic nie przyszło jeszcze i kasy też nie pobrało stres dalej jest. :D

Edit: po jakim czasie dostaliście e-mail z potwierdzeniem i pobrało kasę? :)


Po 10 minutach. A teraz mam drugiego maila z taką samą informacją. I zastanawiam się, czy to oznacza, że przyjęło mi dwa zamówienia i dostanę dwa telefony?

#20 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:34

Po 10 minutach. A teraz mam drugiego maila z taką samą informacją. I zastanawiam się, czy to oznacza, że przyjęło mi dwa zamówienia i dostanę dwa telefony?

 

Ale numer zamówienia ten sam?

 

Mi kasy nie ściągnęło, mam na stronie status "zamówienie złożone".


Użytkownik soczekpl edytował ten post 09 września 2022 - 13:35

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#21 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:38

A teraz trzeci mail :D
Każdy ma inny numer, a w apce widnieje tylko jedno zamówienie - na 25 września-5 października.

Co za totalny bałagan! A na infolinię się nie dodzwonię teraz…

#22 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 września 2022 - 13:41

Ściągnęli kasę, więc... Ufff :P Do czego to doszło, przejmujemy się czy Apple zdoła pobrać coroczną składkę :P

 

Wahałem się czy nie brać 256GB, ale teraz mam 128GB i wolne chyba 70GB, więc... Szkoda dopłacać. Za rok może Pro Max, jeżeli faktycznie tylko on dostanie aparaty peryskopowe.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#23 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:42

Poszło zamówienie w MediaMarkt chwilę po 14 ;) 



#24 ForsArek

ForsArek
  • 10 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:42

Witam wszystkich, w tym roku postanowiłem dołączyć do karuzeli niecierpliwości - data dostawy 16.09, fioletowy pro max 256gb.

#25 Godrick93

Godrick93
  • 2 postów

Napisano 09 września 2022 - 13:47

Potwierdzenie od Apple przyszło, nr zamówienia itd też ALE kasa nie ściągnięta, CitiBank mówi, że coś poszło chyba nie tak ale nie wiedzą co i nie wiedzą czy się Apple o $ nie upomni.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych