Na Amazon.pl są dostępne 512GB i 1TB we różnych kolorach bez problemu na jutro. Zamówiłem i anulowałem zamówienie z Apple Store. Żenada z niedziałającą stroną w dniu rezerwacji i oczekiwanie prawie miesiąc na wysyłkę.
iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty
#451
Napisano 05 października 2021 - 10:12
#452
Napisano 05 października 2021 - 10:32
> Żenada
Zacytuję klasyka: musisz być szybszy, chłopkau.
Ja tam bez problemu zamówiłlem, co chciałem, zaraz po 14:00. Wskazówka na przyszłość: miej zdefiniowaną płatność i adres przed zakupem, wtedy trzy kliki i gotowe. Jak była wojna o PS5 tak samo miałem - ludzie się zżymali, że między 'dodaj do koszyka' a 'sfinalizuj zamówienie' towar znikał ze stanu magazynowego, bo wpisywali te adresy albo dane karty przez 5 minut. Miałem zdefiniowane na swoim koncie w sklepie, zrobiłem 'dodaj', 'kup', zajęło to 30 sekund i po prostu kupiłem.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#453
Napisano 05 października 2021 - 10:44
> Żenada
Zacytuję klasyka: musisz być szybszy, chłopkau.
Ja tam bez problemu zamówiłlem, co chciałem, zaraz po 14:00. Wskazówka na przyszłość: miej zdefiniowaną płatność i adres przed zakupem, wtedy trzy kliki i gotowe. Jak była wojna o PS5 tak samo miałem - ludzie się zżymali, że między 'dodaj do koszyka' a 'sfinalizuj zamówienie' towar znikał ze stanu magazynowego, bo wpisywali te adresy albo dane karty przez 5 minut. Miałem zdefiniowane na swoim koncie w sklepie, zrobiłem 'dodaj', 'kup', zajęło to 30 sekund i po prostu kupiłem.
Wszystko miałem zdefiniowane i dodane, zakup w pierwszej minucie od otwarcia sklepu. Wystarczyło kliknąć, ale nie byli w stanie przetworzyć płatności i wyskakiwał błąd po mieleniu przez 3 minuty, a strona była powolna jak mucha w smole. Po kilkunastu próbach dopiero udało mi się zamówić z terminem 5-12 października. Także, miałeś szczęście.
#454
Napisano 05 października 2021 - 11:01
#455
Napisano 05 października 2021 - 11:28
> Żenada
Zacytuję klasyka: musisz być szybszy, chłopkau.
Ja tam bez problemu zamówiłlem, co chciałem, zaraz po 14:00. Wskazówka na przyszłość: miej zdefiniowaną płatność i adres przed zakupem, wtedy trzy kliki i gotowe. Jak była wojna o PS5 tak samo miałem - ludzie się zżymali, że między 'dodaj do koszyka' a 'sfinalizuj zamówienie' towar znikał ze stanu magazynowego, bo wpisywali te adresy albo dane karty przez 5 minut. Miałem zdefiniowane na swoim koncie w sklepie, zrobiłem 'dodaj', 'kup', zajęło to 30 sekund i po prostu kupiłem.
Z jednej strony tak, z drugiej - ja przez aplikację tuż po 14:00 miałem problem z płatnością, wyskakiwało okienko o sesji, która wygasła. Udało się przez stronę, ale po 20-30 minutach. Przy 13 pal licho bo to mały update, ale obawiam się, że za rok może być kiepsko.
A PS5 kupiłem na Allegro, oczywiście cena * 1,7
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#456
Napisano 05 października 2021 - 11:41
> Żenada
Zacytuję klasyka: musisz być szybszy, chłopkau.
Ja tam bez problemu zamówiłlem, co chciałem, zaraz po 14:00. Wskazówka na przyszłość: miej zdefiniowaną płatność i adres przed zakupem, wtedy trzy kliki i gotowe. Jak była wojna o PS5 tak samo miałem - ludzie się zżymali, że między 'dodaj do koszyka' a 'sfinalizuj zamówienie' towar znikał ze stanu magazynowego, bo wpisywali te adresy albo dane karty przez 5 minut. Miałem zdefiniowane na swoim koncie w sklepie, zrobiłem 'dodaj', 'kup', zajęło to 30 sekund i po prostu kupiłem.
No nie do końca, bo o 14:03 byłem już na płatności. Apka banku kazała mi ją potwierdzić (potwierdziłem) i zarówno na AOS na stronie i w aplikacji na iOS wywalał mi dokładnie ten sam błąd (timeout na płatności 3d secure) i płatność nie mogła dojść do skutku. Gdzie nie próbowałem nie działało. Zaczęło działać dopiero 30 min później, gdy terminy już były dłuższe. Więc co z tego, że miałem skonfigurowane konto i produkt w koszyku, jak wywalało mnie na płatności? Zarówna aplikacja jak i strona działała jakby chciała a nie mogła. Po prostu miałeś trochę więcej szczęścia niż inni. Ja byłem szybki, sklep Apple już nie
#457
Napisano 06 października 2021 - 06:30
Jakby to miało komuś pomóc w ocenie sytuacji szaleństwa zakupów w przedsprzedaży na AOS to ja kupowałem przez aplikację chwilę po rozpoczęciu sprzedaży. Dziwne, że ta, przynajmniej w moim przypadku, ruszyła dopiero kilka minut po 14:00. Przez te minuty cały czas odświeżałem apkę aż w końcu sklep się otworzył. Potem oczywiście szybciutko wrzuciłem iPhone do koszyka i przeszedłem do płatności. Miałem wszystko prawidłowo skonfigurowane ale podczas zakupu musiałem zaktualizować mój numer telefonu, pomimo tego, że ten wcześniej zapisany był aktualny. Sama płatność przez Apple Pay przebiegła pomyślnie i załapałem się na 24.09.
#458
Napisano 06 października 2021 - 12:50
Dobra informacja dla tych którzy czakają na dostawę między 5 a 12 października. Zdjęli dzisiaj kasę z karty, to znaczyże dziś lub jutro wyślą
#459
Napisano 06 października 2021 - 12:50
Dzisiaj rano wszedłem na amazon.pl - była 1 sztuka iP 13 Pro 256GB Graphite. Udało mi się zamówić, ale musiałem anulować zamówienie, bo nie wpisali NIPu na FVAT, a na czacie powiedzieli, że nie można tego skorygować po zakupie... więc od rana odświeżam wszystkie strony. Inergo na Ceneo ma status "dostępny", ale telefonu faktycznie nie mają. Tmobile tak samo. o 13:04 dostałem maila z mediaexpert z powiadomieniem o dostępności produktu. Możliwość zamówienia tylko z odbiorem w sklepie. Przeklikałem zamówienie, chyba 100 razy - cały czas info o braku dostępności towaru, braku stanów magazynowych, niewybranym sposobie dostawy, niewybranym sposobie płatności, itp generalnie cyrk. Za którymś razem formularz przeszedł do końca i obecnie mam status "twoje zamówienie jest w trakcie pakowania". Nie wiem czy to błąd, czy zakolejkowanie, czy wstrzeliłem się w okienko. Zobaczymy.
#460
Napisano 06 października 2021 - 12:56
Dobra informacja dla tych którzy czakają na dostawę między 5 a 12 października. Zdjęli dzisiaj kasę z karty, to znaczyże dziś lub jutro wyślą
Potwierdzam, ten sam termin i u mnie też się ruszyło.
#461
Napisano 07 października 2021 - 11:51
Dzisiaj rano wszedłem na amazon.pl - była 1 sztuka iP 13 Pro 256GB Graphite. Udało mi się zamówić, ale musiałem anulować zamówienie, bo nie wpisali NIPu na FVAT, a na czacie powiedzieli, że nie można tego skorygować po zakupie... więc od rana odświeżam wszystkie strony. Inergo na Ceneo ma status "dostępny", ale telefonu faktycznie nie mają. Tmobile tak samo. o 13:04 dostałem maila z mediaexpert z powiadomieniem o dostępności produktu. Możliwość zamówienia tylko z odbiorem w sklepie. Przeklikałem zamówienie, chyba 100 razy - cały czas info o braku dostępności towaru, braku stanów magazynowych, niewybranym sposobie dostawy, niewybranym sposobie płatności, itp generalnie cyrk. Za którymś razem formularz przeszedł do końca i obecnie mam status "twoje zamówienie jest w trakcie pakowania". Nie wiem czy to błąd, czy zakolejkowanie, czy wstrzeliłem się w okienko. Zobaczymy.
Odebrany. W 20 godzin od zakupu.
#462
Napisano 07 października 2021 - 13:03
A ja szukam na Amazon i innych 13 pro max 256 i nic. Jakby ktoś znał sklep w Poznaniu/Net to piszcie.
#463
Napisano 07 października 2021 - 18:44
Na Orange pojawiają się codziennie pojedyncze sztuki - tak dorwałem swojego
#464
Napisano 07 października 2021 - 21:51
#465
Napisano 08 października 2021 - 17:41
#466
Napisano 08 października 2021 - 17:52
#467
Napisano 08 października 2021 - 17:59
#468
Napisano 08 października 2021 - 18:03
Na RTV EURO AGD wpadło też sporo wariantów PRO
Zamówiłem tam 6.10 i dalej nic….. szczerze mówiąc nie jestem pewien czy w ogóle mieli na stanie. W tej chwili dalej niby są ale jak zamówisz to dostaniesz info,że nie da się zarezerwować w towaru w magazynie.
Użytkownik alucky edytował ten post 08 października 2021 - 18:07
#469
Napisano 08 października 2021 - 19:55
A ja szukam na Amazon i innych 13 pro max 256 i nic. Jakby ktoś znał sklep w Poznaniu/Net to piszcie.
Udało Ci się kupić dziś?
#470
Napisano 08 października 2021 - 20:29
niestety nieUdało Ci się kupić dziś?
#471
Napisano 09 października 2021 - 00:01
W ME dodałem mail do powiadomienia, gdy będzie dostępny, dziś 2min po północy powiadomienie otrzymałem i nawet udało mi się zamówić z odbiorem osobistym u siebie w lokalnym sklepie - pro 128GB błękitny. Dwa dni temu identycznie próbowałem ale odbiór był dostępny tylko w kilku sklepach daleko ode mnie, gdy zadzwoniłem o co chodzi to niby dostawa była nie na magazyn centralny tylko do kilku sklepów, stąd tylko w nich odbiór.
#472
Napisano 09 października 2021 - 07:10
niestety nie
Na stronie MediaExpert pod wybranym modelem iphone wpisz swój email to dostaniesz powiadomienie jak będzie dostępny. Ja właśnie dzięki temu wczoraj zamówiłem swojego.
#473
Napisano 09 października 2021 - 18:28
Jak pakują teraz w Apple Store bo X był tylko w foliowej kopercie.
#474
Napisano 09 października 2021 - 18:44
Użytkownik leonk1974 edytował ten post 09 października 2021 - 18:48
#475
Napisano 09 października 2021 - 19:15
Jak pakują teraz w Apple Store bo X był tylko w foliowej kopercie.
Bez folii. Teraz eko-papier rządzi. Obejrzyj jakiś unboxing.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych