Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
666 odpowiedzi w tym temacie

#476 chrobro

chrobro
  • 171 postów
  • Skądzachodniopomorskie

Napisano 09 października 2021 - 21:41

Pytanie do osób które wczoraj załapały się na zakup 13 Pro Max na stronie MediaExpert. Dostaliście może już jakiegoś e-maila z informacją o pakowaniu zamówienia lub wysyłce? U mnie tylko widnieje status zamówienie opłacone.

 

U mnie " w realizacji, Twoje zamówienie jest w trakcie pakowania ", z tym, że ten status wskoczył 15min po zakupie, po północy.



#477 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 10 października 2021 - 07:10

Ja kupiłem w piątek po godz.18 i cały czas status mam zamówienie opłacone.

#478 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 10 października 2021 - 14:43

Na razie w necie wszędzie cisza. Jutro co jakiś czas znowu odświeżanie internetów...

#479 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 10 października 2021 - 17:49

Jutro kurier miał przywieźć niby 13 Pro Max zakupiony w piątek późnym popołudniem w ME,a status z opłacone nawet się nie zmienił. Ciekawe czy w ciągu tygodnia chociaż wyślą.

#480 chrobro

chrobro
  • 171 postów
  • Skądzachodniopomorskie

Napisano 10 października 2021 - 18:23

leonk1974 U mnie dziś koło południa status się zmienił na 'Gotowe do wysyłki'. Odbiór w wybranym lokalnym sklepie, płatność w sklepie, jeśli to ma znaczenie.

#481 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 11 października 2021 - 09:44

Przed chwilą dostałem e-mail z MediaExpert

Szanowny Kliencie,
z przykrością informujemy, że realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć ze względu na ograniczoną dostępność części asortymentu w naszym magazynie, za co najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni, aby poinformować o szczegółach.

Z pozdrowieniami
Zespół MediaExpert.pl

Chyba sobie jaja robią z ludzi.

Użytkownik leonk1974 edytował ten post 11 października 2021 - 09:46


#482 Remi73

Remi73
  • 143 postów

Napisano 11 października 2021 - 10:11

Przed chwilą dostałem e-mail z MediaExpert

Szanowny Kliencie,
z przykrością informujemy, że realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć ze względu na ograniczoną dostępność części asortymentu w naszym magazynie, za co najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni, aby poinformować o szczegółach.

Z pozdrowieniami
Zespół MediaExpert.pl

Chyba sobie jaja robią z ludzi.

Dlatego podstawa to wybierać opcję zapłaty "za pobraniem". Jeśli takiej opcji sklep nie daje to należy odpuścić, bo można "zamrozić" pieniądze na bliżej nieokreślony czas.

#483 ycbo

ycbo
  • 96 postów
  • SkądWstyd się przyznać

Napisano 11 października 2021 - 10:33

Bez folii. Teraz eko-papier rządzi. Obejrzyj jakiś unboxing.

Dzięki, pytałem jak jest opakowany bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa zawartości gdy kurier wrzuca przesyłkę do środka kilka metrów od furtki.



#484 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 11 października 2021 - 11:59

Dlatego podstawa to wybierać opcję zapłaty "za pobraniem". Jeśli takiej opcji sklep nie daje to należy odpuścić, bo można "zamrozić" pieniądze na bliżej nieokreślony czas.


Zastanawiam się tylko dlaczego sprzedają towar,którego nie mają.

#485 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 11 października 2021 - 12:59

Dzięki, pytałem jak jest opakowany bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa zawartości gdy kurier wrzuca przesyłkę do środka kilka metrów od furtki.


Są plomby papierowe zamiast folii. I już ponoć doskonale można je obejść lub założyć nowe… mam nadzieję, że za rok Apple bardziej przemyśli sprawę.

#486 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 11 października 2021 - 18:38

Przed chwilą dostałem e-mail z MediaExpert

Szanowny Kliencie,
z przykrością informujemy, że realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć ze względu na ograniczoną dostępność części asortymentu w naszym magazynie, za co najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni, aby poinformować o szczegółach.

Z pozdrowieniami
Zespół MediaExpert.pl

Chyba sobie jaja robią z ludzi.


Zastanawiam się czy złożyć reklamację w ME w związku z opóźnieniem dostawy i spróbować żądać jakiegoś małego rabatu. Ktoś już może kiedyś próbował?

Użytkownik leonk1974 edytował ten post 11 października 2021 - 18:41


#487 blade1230

blade1230
  • 15 postów

Napisano 11 października 2021 - 19:27

Możesz próbować, mnie przy jednodniowym opóźnieniu w zamówieniu mediamarkt dał kod rabatowy 50 zł.
  • leonk1974 lubi to

#488 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 13 października 2021 - 17:26

Czy do kogoś dzisiaj też dzwonili z MediaExpert,że przepraszają,ale nie wiedzą kiedy dostaną i wyślą zamówione w dniu 8 października iPhony?

Użytkownik leonk1974 edytował ten post 13 października 2021 - 17:26


#489 alucky

alucky
  • 186 postów

Napisano 13 października 2021 - 18:24

Wyhaczyłem 12.10 w RTV EURO AGD 13 PRO 128 sierra blue i ma przyjść 14.10. DHL przysłał info, że dostał towar......zobaczymy bo jak widzę co się dzieje to mam wielkie obawy.


Użytkownik alucky edytował ten post 13 października 2021 - 18:25


#490 alucky

alucky
  • 186 postów

Napisano 14 października 2021 - 11:37

Wyhaczyłem 12.10 w RTV EURO AGD 13 PRO 128 sierra blue i ma przyjść 14.10. DHL przysłał info, że dostał towar......zobaczymy bo jak widzę co się dzieje to mam wielkie obawy.

Iphone dotarł cały i zdrowy  zgodnie z zamówieniem  :D



#491 chrobro

chrobro
  • 171 postów
  • Skądzachodniopomorskie

Napisano 14 października 2021 - 13:49

Może ktoś będzie zainteresowany, srebrne jeszcze są

https://sklep.maqsim...GB-srebrny/1746



#492 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 18 października 2021 - 09:30

Na MediaExpert 13 Pro Max 256 gb aktualnie dostępny. Ciekawe czy w związku z tym wyślą mi wreszcie telefon zakupiony 8 października.

#493 Remi73

Remi73
  • 143 postów

Napisano 18 października 2021 - 09:33

Na MediaExpert 13 Pro Max 256 gb aktualnie dostępny. Ciekawe czy w związku z tym wyślą mi wreszcie telefon zakupiony 8 października.

Kupiłem w kolorze sierra blue...żeby nie było tak jak u Ciebie wziąłem z płatnością u kuriera

#494 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 18 października 2021 - 13:39

Kupiłem w kolorze sierra blue...żeby nie było tak jak u Ciebie wziąłem z płatnością u kuriera


Jaki masz na stronie status zamówienia? Ù mnie cały czas od 8 października wisi Zamówienie opłacone. Ciekawe jak rozpatrzą moją reklamację dotyczącą opóźnienia w wysyłce zakupionego iphone.

#495 Remi73

Remi73
  • 143 postów

Napisano 18 października 2021 - 13:59

Jaki masz na stronie status zamówienia? Ù mnie cały czas od 8 października wisi Zamówienie opłacone. Ciekawe jak rozpatrzą moją reklamację dotyczącą opóźnienia w wysyłce zakupionego iphone.

Status zamówienia: Nowe zamówienie
...po akcji z Twoim zamówieniem nie liczę na wiele ;-)

#496 Remi73

Remi73
  • 143 postów

Napisano 19 października 2021 - 07:49

Status zamówienia: Nowe zamówienie
...po akcji z Twoim zamówieniem nie liczę na wiele ;-)

Info z dzisiaj od NIEPOWAŻNEGO sklepu Media Expert:
"Szanowny Kliencie,
z przykrością informujemy, że realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć ze względu na ograniczoną dostępność części asortymentu w naszym magazynie, za co najmocniej przepraszamy."

#497 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 19 października 2021 - 08:26

Dostałem wtedy takiego samego e-maila. Dziś mija 11 dzień i dalej nikt nic nie wie.

Użytkownik leonk1974 edytował ten post 19 października 2021 - 08:37


#498 Remi73

Remi73
  • 143 postów

Napisano 19 października 2021 - 08:32

Dostałem wtedy takiego samego e-maila. Dziś moja 11 dzień i dalej nikt nic nie wie.

Wczoraj pojawił się ten sam model telefonu u innego reseller-a (Maqsimum)...po akcji z Twoim (i pewnie wielu innych) zamówieniem mogłem też u nich kupić, ale dałem szansę Media Expert (jak widać gó...ny sklep)

#499 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 19 października 2021 - 08:34

Teraz w ogóle duży problem z dostawami na światowych rynkach.

#500 PL95

PL95
  • 258 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 19 października 2021 - 09:19

To prawda. Kupiłem w iSpocie i powiedzieli mi, że co najmniej przez jeszcze kolejny miesiąc będą jeszcze ogromne problemy z dostępnością. Jednak kryzys nie ominął nawet Apple.


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych