Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 12 mini brak 5G (plus gsm)


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#26 lj9

lj9
  • 11 posts
  • Płeć:

Posted 22 November 2020 - 16:22

Ale Play ma 5G na ten moment dla wszystkich chyba. Plus ma tylko dla najwyższej taryfy, telefon wysyla zapytanie czy może przyłączyć się do sieci 5G, dostaje odmowę i pewnie dlatego brak opcji 5G... możesz spróbować wymienić kartę, ale karty obsługujące LTE wspierają 5G.
Najprościej mówiąc wbrew temu co jest w ofertach PLAY starzy klienci tez maja dostep do 5G, w takich taryfach jak:

SOLO PLAY M; SOLO PLAY L; SOLO PLAY HOMEBOX TV; SOLO PLAY HOMEBOX; GRUPA PLAY M; GRUPA PLAY L; GRUPA PLAY HOMEBOX TV; GRUPA PLAY HOMEBOX; Play Internet Homebox; SOLO PLAY M 5G; SOLO PLAY L 5G; SOLO PLAY HOMEBOX 5G; GRUPA PLAY M 5G; GRUPA PLAY L 5G; GRUPA PLAY HOMEBOX 5G; PLAY INTERNET HOMEBOX 5G.

(Jeżeli masz taką taryfę w play to się wszystko zgadza, 5G będzie działać jak uzyska zgodę od operatora)

Edited by lj9, 22 November 2020 - 16:18.


#27 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 22 November 2020 - 17:50

No ja mam Sim Biznes Start i mi na infolinii powiedzieli, że to nie ma 5G (oraz że nie mogę zmienić na WIĘKSZĄ zanim zakończy się umowa, co jest kretynizmem skończonym, ale to nie jest wątek o Play). Mimo tego opcję w ustawieniach mam, ale nie widziałem, żeby mi się kiedykolwiek pojawiła ikonka 5G (tak, jestem w zasięgu).


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#28 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 22 November 2020 - 19:12

Plus zawsze robił problemy. Dopóki nie zostaną partnerem Apple a pewnie to się długo nie stanie bo Solorz prędzej poleci w kosmos niż coś komuś odstąpi to nadal będą z nimi problemy w połączeniu ze sprzętem Apple.

A co Solorz miałby odstąpić Apple, bo nie do końca rozumiem?

#29 lj9

lj9
  • 11 posts
  • Płeć:

Posted 22 November 2020 - 19:29

Zapomniałem tez, sprawdzaliście czy częstotliwości 5G które stosuje Plus są obslugiwane przez Apple?

#30 Carcade

Carcade
  • 12 posts

Posted 03 January 2021 - 09:37

Witam,

w ustawieniach brak przełącznika na sieć 5G. Operator to plus gsm. Jakieś pomysły?
iPhone dopiero co wyjęty z pudełka, przywrócony z backupu.
W załączniku zdjęcie z ustawień na dowód.


Mam ten sam problem plus umywa ręce rozmowa jak z kosmitami sami niewiedzą o czym mówią .
W salonie zdziwieni ze w mojej miejscowości jest 5g

#31 nowy57

nowy57
  • 449 posts

Posted 23 January 2021 - 19:57

udało sie komus zalogowac w PLUS (taryfa plus.75) do 5G na iphone 12 ? 



#32 mikoko

mikoko
  • 496 posts

Posted 23 January 2021 - 21:35

A co Solorz miałby odstąpić Apple, bo nie do końca rozumiem?

 

Kasę, jak nie wiesz co? Za certyfikaty



#33 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 posts
  • SkądGdańsk

Posted 24 January 2021 - 07:29

Pisałem pisma 2 napisali poza papką marketingowa jak będę miał sprzęt kupiony u nich to będzie działać 5G 

Niestety muszę być do konca umowy a potem jako ( zasiedziały użytkownik tej sieci a jestem od początku ) 

Podziękuję za długa współpracę ☹️



#34 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 26 January 2021 - 16:06

Kasę, jak nie wiesz co? Za certyfikaty

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Ale chyba grupa iPhonowców w Polsce mimo wszystko powinna być nie do zlekceważenia. Innych producentów zasady nie obowiązują?

#35 oskarficus

oskarficus
  • 37 posts

Posted 25 February 2021 - 15:54

Cześć wszystkim,

 

ja dodam od siebie że przechodziłem z Orange do Plusa i przez okres 6 tygodni na karcie tymczasowej 5g działało aż miło.

W momencie uruchomienia mojego stałego nr na telefonie, 5g znikło z opcji, po telefonie do techników dowiedziałem się że Plus oficjalnie nie wspiera produktów apple (...) ciekaw jestem czy jest możliwość odstpienia od umowy z powodu braku 5g, gdzie w salonie zostałem zapewniony że będzie działać i po wcześniejszej aktywacji karty, faktycznie działało. Zachowanie polkomtel oceniam conajmniej jako dziwne..

 

Pozdrawiam

Oskar 



#36 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 posts
  • SkądGdańsk

Posted 25 February 2021 - 16:04

Z tego co pamietam to w umówię jest napisane ze zapewniają 5G na sprzęcie zakupiony w Plusie  

i tak mi odpisali jak zostały napisane 2 pisma do działu obslugi ! 
Słabo to wyszło ale nie mam już pomysłu co dalej z tym zrobić



#37 oskarficus

oskarficus
  • 37 posts

Posted 26 February 2021 - 10:46

Dziś otrzymałem odpowiedź która brzmiała: Lista telefonów obsługujących 5g jest wypisana na naszej stronie. (...) 

Złożyłem reklamację wraz z odstąpieniem od umowy, jeśli się to nie uda, będę udawał się do rzecznika praw konsumenta, w salonie zapewniano mnie że na iphone 12 pro będzie działać 5g, niemniej w salonie nikt rozmów nie nagrywa (...) no zobaczymy, w każdym razie będę walczył do końca. :) 



#38 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 posts
  • SkądGdańsk

Posted 26 February 2021 - 11:29

To dawaj znać może się uda i będziemy wiedzieli co z tym pasztetem zrobić


  • oskarficus likes this

#39 oskarficus

oskarficus
  • 37 posts

Posted 02 March 2021 - 07:37

To dawaj znać może się uda i będziemy wiedzieli co z tym pasztetem zrobić

 

Cześć,

 

Właśnie dostałem odpowiedź od Plusa że z racji tego iż nie kupiłem u nich telefonu, reklamacje nie zostanie uznana, jednocześnie lista urządzeń w ich portfolio się zwiększa.

Więc, zabawy ciąg dalszy..

 

Pozdrawiam



#40 liroyek

liroyek
  • 530 posts
  • Skądslask

Posted 11 May 2021 - 11:23

udalo sie komus rozwiazac ten problem ?

Mam karte sim z plusa, w samsungu s20 FE 5g dziala bez problemu, w iphonie tylko LTE - brak opzji 5g :(



#41 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 posts
  • SkądGdańsk

Posted 11 May 2021 - 14:15

Rozwiązanie będzie jedno

poczekac do końca umowy i pa pa 



#42 oskarficus

oskarficus
  • 37 posts

Posted 01 June 2021 - 12:45

Dziś otrzymałem oficjalne stanowisko na czacie z konsultantem Plusa. 

 

Wycinek z czatu:

 

Zrzut-ekranu-2021-06-1-o-13-39-02.png

 

 

Więc również czekam, aż kara nie będzie tak wygórowana i przechodzę do konkurencji.


Edited by oskarficus, 01 June 2021 - 14:29.

  • Gregory likes this

#43 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 posts
  • SkądGdańsk

Posted 01 June 2021 - 14:10

Jednym słowem mamy „fajnie”



#44 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 01 June 2021 - 19:19

Może to kara za pisanie 'wgl' w dorosłej konwersacji biznesowej.


  • untaztood and czesiekwiesiek like this

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#45 oskarficus

oskarficus
  • 37 posts

Posted 07 June 2021 - 09:02

Może to kara za pisanie 'wgl' w dorosłej konwersacji biznesowej.

 

Nie uważam że skróty myślowe / internetowy small talk / skróty i neologizmy ,, nie są biznesowe '' ale pewnie się nie znam. 

 

Wiadomym jest, że jak się człowiek chce przyczepić, to przyczepi się wszystkiego, niemniej pozdrawiam i życzę miłego dnia!



#46 gekko_ulz

gekko_ulz
  • 1 posts

Posted 06 July 2021 - 11:50

Z dziś:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2 lipca 2021 r., informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.

Informuję, że na chwilę obecną sieć Plus nie ma planów wyłączenia 2G czy 3G i Klienci posiadający urządzenia pracujące w tych technologiach mogą nadal bez problemu z nich korzystać.

Odnosząc się do kwestii planowanego podpisania Umowy - certyfikacji z producentem Apple- informacja ta stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa tj. Polkomtel Sp. z o.o. Z uwagi na powyższe, nie mogę odnieść się do tej kwestii.

Z poważaniem

Róża Szkinc
Doradca Klienta

///

Natomiast mimo wszystko, jedyne czego brakuje to VoLTE i 5G, z drugiej strony jest to jedyny chyba bezobsługowy operator w Polsce - zero problemów.

#47 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 866 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 06 July 2021 - 17:00

Plus / Polkomtel / Cyfrowy Polsat to skansen technologiczny. Nie oszukujmy się ;)

 

Poczytaj o ich infrastrukturze LTE, radioliniach, braku dekoderów 4K, działaniu telewizji IPTV, OTT, o tym że od tylu lat jako jedyni nie wykupili certyfikacji na urządzenia od "ogryzka" nawet nie wspominam... A jest tego dużo, dużo więcej.

 

iPhone / iPad / Apple Watch = Orange (w tym kraju). 

 

Która sieć jest "obsługowa"? Skoro Plus nie jest? 


Edited by shevchenko1987, 06 July 2021 - 17:04.

 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#48 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 06 July 2021 - 18:02

Od kiedy 10 lat temu przeszedłem z plusa do orencz właśnie w związku z zakupem iPhone’a, to kontaktuje się z nimi tylko i wyłącznie na okoliczność przedłużenia umowy. Wcześniej non-stop był jakiś problem z usługami a wina była zwalana na urządzenia

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#49 Pugilares

Pugilares
  • 87 posts

Posted 03 August 2021 - 08:49

Z dziś:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2 lipca 2021 r., informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.

Informuję, że na chwilę obecną sieć Plus nie ma planów wyłączenia 2G czy 3G i Klienci posiadający urządzenia pracujące w tych technologiach mogą nadal bez problemu z nich korzystać.

Odnosząc się do kwestii planowanego podpisania Umowy - certyfikacji z producentem Apple- informacja ta stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa tj. Polkomtel Sp. z o.o. Z uwagi na powyższe, nie mogę odnieść się do tej kwestii.

Z poważaniem

Róża Szkinc
Doradca Klienta

///

Natomiast mimo wszystko, jedyne czego brakuje to VoLTE i 5G, z drugiej strony jest to jedyny chyba bezobsługowy operator w Polsce - zero problemów.

 

No poza irytującym faktem, że przy kolejnych aktualizachach iOS - nie przy kazdej! - przestaje działać wysyłanie MMS, Np. na obecnym 14.7.1 MMSy nie działają i mimo spędzenia kilku  upojnych kwadransów na kolejnych próbach wstrzelenia się z wielkością maks MMS nadal nie działa.



#50 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 03 August 2021 - 09:44

Przypominam, że to jest wątek 'z winy operatora nie działa 5G w Plusie', a nie 'nie umiem skonfigurować MMS'. Proszę nie odbiegać od tematu.


  • Pugilares likes this

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users