Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 mini brak 5G (plus gsm)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#26 lj9

lj9
  • 11 postów
  • Płeć:

Napisano 22 listopada 2020 - 16:22

Ale Play ma 5G na ten moment dla wszystkich chyba. Plus ma tylko dla najwyższej taryfy, telefon wysyla zapytanie czy może przyłączyć się do sieci 5G, dostaje odmowę i pewnie dlatego brak opcji 5G... możesz spróbować wymienić kartę, ale karty obsługujące LTE wspierają 5G.
Najprościej mówiąc wbrew temu co jest w ofertach PLAY starzy klienci tez maja dostep do 5G, w takich taryfach jak:

SOLO PLAY M; SOLO PLAY L; SOLO PLAY HOMEBOX TV; SOLO PLAY HOMEBOX; GRUPA PLAY M; GRUPA PLAY L; GRUPA PLAY HOMEBOX TV; GRUPA PLAY HOMEBOX; Play Internet Homebox; SOLO PLAY M 5G; SOLO PLAY L 5G; SOLO PLAY HOMEBOX 5G; GRUPA PLAY M 5G; GRUPA PLAY L 5G; GRUPA PLAY HOMEBOX 5G; PLAY INTERNET HOMEBOX 5G.

(Jeżeli masz taką taryfę w play to się wszystko zgadza, 5G będzie działać jak uzyska zgodę od operatora)

Użytkownik lj9 edytował ten post 22 listopada 2020 - 16:18


#27 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 335 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 listopada 2020 - 17:50

No ja mam Sim Biznes Start i mi na infolinii powiedzieli, że to nie ma 5G (oraz że nie mogę zmienić na WIĘKSZĄ zanim zakończy się umowa, co jest kretynizmem skończonym, ale to nie jest wątek o Play). Mimo tego opcję w ustawieniach mam, ale nie widziałem, żeby mi się kiedykolwiek pojawiła ikonka 5G (tak, jestem w zasięgu).


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#28 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 22 listopada 2020 - 19:12

Plus zawsze robił problemy. Dopóki nie zostaną partnerem Apple a pewnie to się długo nie stanie bo Solorz prędzej poleci w kosmos niż coś komuś odstąpi to nadal będą z nimi problemy w połączeniu ze sprzętem Apple.

A co Solorz miałby odstąpić Apple, bo nie do końca rozumiem?

#29 lj9

lj9
  • 11 postów
  • Płeć:

Napisano 22 listopada 2020 - 19:29

Zapomniałem tez, sprawdzaliście czy częstotliwości 5G które stosuje Plus są obslugiwane przez Apple?

#30 Carcade

Carcade
  • 12 postów

Napisano 03 stycznia 2021 - 09:37

Witam,

w ustawieniach brak przełącznika na sieć 5G. Operator to plus gsm. Jakieś pomysły?
iPhone dopiero co wyjęty z pudełka, przywrócony z backupu.
W załączniku zdjęcie z ustawień na dowód.


Mam ten sam problem plus umywa ręce rozmowa jak z kosmitami sami niewiedzą o czym mówią .
W salonie zdziwieni ze w mojej miejscowości jest 5g

#31 nowy57

nowy57
  • 449 postów

Napisano 23 stycznia 2021 - 19:57

udało sie komus zalogowac w PLUS (taryfa plus.75) do 5G na iphone 12 ? 



#32 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 23 stycznia 2021 - 21:35

A co Solorz miałby odstąpić Apple, bo nie do końca rozumiem?

 

Kasę, jak nie wiesz co? Za certyfikaty



#33 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 24 stycznia 2021 - 07:29

Pisałem pisma 2 napisali poza papką marketingowa jak będę miał sprzęt kupiony u nich to będzie działać 5G 

Niestety muszę być do konca umowy a potem jako ( zasiedziały użytkownik tej sieci a jestem od początku ) 

Podziękuję za długa współpracę ☹️



#34 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 26 stycznia 2021 - 16:06

Kasę, jak nie wiesz co? Za certyfikaty

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Ale chyba grupa iPhonowców w Polsce mimo wszystko powinna być nie do zlekceważenia. Innych producentów zasady nie obowiązują?

#35 oskarficus

oskarficus
  • 37 postów

Napisano 25 lutego 2021 - 15:54

Cześć wszystkim,

 

ja dodam od siebie że przechodziłem z Orange do Plusa i przez okres 6 tygodni na karcie tymczasowej 5g działało aż miło.

W momencie uruchomienia mojego stałego nr na telefonie, 5g znikło z opcji, po telefonie do techników dowiedziałem się że Plus oficjalnie nie wspiera produktów apple (...) ciekaw jestem czy jest możliwość odstpienia od umowy z powodu braku 5g, gdzie w salonie zostałem zapewniony że będzie działać i po wcześniejszej aktywacji karty, faktycznie działało. Zachowanie polkomtel oceniam conajmniej jako dziwne..

 

Pozdrawiam

Oskar 



#36 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 lutego 2021 - 16:04

Z tego co pamietam to w umówię jest napisane ze zapewniają 5G na sprzęcie zakupiony w Plusie  

i tak mi odpisali jak zostały napisane 2 pisma do działu obslugi ! 
Słabo to wyszło ale nie mam już pomysłu co dalej z tym zrobić



#37 oskarficus

oskarficus
  • 37 postów

Napisano 26 lutego 2021 - 10:46

Dziś otrzymałem odpowiedź która brzmiała: Lista telefonów obsługujących 5g jest wypisana na naszej stronie. (...) 

Złożyłem reklamację wraz z odstąpieniem od umowy, jeśli się to nie uda, będę udawał się do rzecznika praw konsumenta, w salonie zapewniano mnie że na iphone 12 pro będzie działać 5g, niemniej w salonie nikt rozmów nie nagrywa (...) no zobaczymy, w każdym razie będę walczył do końca. :) 



#38 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 26 lutego 2021 - 11:29

To dawaj znać może się uda i będziemy wiedzieli co z tym pasztetem zrobić


  • oskarficus lubi to

#39 oskarficus

oskarficus
  • 37 postów

Napisano 02 marca 2021 - 07:37

To dawaj znać może się uda i będziemy wiedzieli co z tym pasztetem zrobić

 

Cześć,

 

Właśnie dostałem odpowiedź od Plusa że z racji tego iż nie kupiłem u nich telefonu, reklamacje nie zostanie uznana, jednocześnie lista urządzeń w ich portfolio się zwiększa.

Więc, zabawy ciąg dalszy..

 

Pozdrawiam



#40 liroyek

liroyek
  • 530 postów
  • Skądslask

Napisano 11 maja 2021 - 11:23

udalo sie komus rozwiazac ten problem ?

Mam karte sim z plusa, w samsungu s20 FE 5g dziala bez problemu, w iphonie tylko LTE - brak opzji 5g :(



#41 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 11 maja 2021 - 14:15

Rozwiązanie będzie jedno

poczekac do końca umowy i pa pa 



#42 oskarficus

oskarficus
  • 37 postów

Napisano 01 czerwca 2021 - 12:45

Dziś otrzymałem oficjalne stanowisko na czacie z konsultantem Plusa. 

 

Wycinek z czatu:

 

Zrzut-ekranu-2021-06-1-o-13-39-02.png

 

 

Więc również czekam, aż kara nie będzie tak wygórowana i przechodzę do konkurencji.


Użytkownik oskarficus edytował ten post 01 czerwca 2021 - 14:29

  • Gregory lubi to

#43 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 czerwca 2021 - 14:10

Jednym słowem mamy „fajnie”



#44 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 335 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 czerwca 2021 - 19:19

Może to kara za pisanie 'wgl' w dorosłej konwersacji biznesowej.


  • untaztood i czesiekwiesiek lubią to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#45 oskarficus

oskarficus
  • 37 postów

Napisano 07 czerwca 2021 - 09:02

Może to kara za pisanie 'wgl' w dorosłej konwersacji biznesowej.

 

Nie uważam że skróty myślowe / internetowy small talk / skróty i neologizmy ,, nie są biznesowe '' ale pewnie się nie znam. 

 

Wiadomym jest, że jak się człowiek chce przyczepić, to przyczepi się wszystkiego, niemniej pozdrawiam i życzę miłego dnia!



#46 gekko_ulz

gekko_ulz
  • 1 postów

Napisano 06 lipca 2021 - 11:50

Z dziś:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2 lipca 2021 r., informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.

Informuję, że na chwilę obecną sieć Plus nie ma planów wyłączenia 2G czy 3G i Klienci posiadający urządzenia pracujące w tych technologiach mogą nadal bez problemu z nich korzystać.

Odnosząc się do kwestii planowanego podpisania Umowy - certyfikacji z producentem Apple- informacja ta stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa tj. Polkomtel Sp. z o.o. Z uwagi na powyższe, nie mogę odnieść się do tej kwestii.

Z poważaniem

Róża Szkinc
Doradca Klienta

///

Natomiast mimo wszystko, jedyne czego brakuje to VoLTE i 5G, z drugiej strony jest to jedyny chyba bezobsługowy operator w Polsce - zero problemów.

#47 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 866 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2021 - 17:00

Plus / Polkomtel / Cyfrowy Polsat to skansen technologiczny. Nie oszukujmy się ;)

 

Poczytaj o ich infrastrukturze LTE, radioliniach, braku dekoderów 4K, działaniu telewizji IPTV, OTT, o tym że od tylu lat jako jedyni nie wykupili certyfikacji na urządzenia od "ogryzka" nawet nie wspominam... A jest tego dużo, dużo więcej.

 

iPhone / iPad / Apple Watch = Orange (w tym kraju). 

 

Która sieć jest "obsługowa"? Skoro Plus nie jest? 


Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 06 lipca 2021 - 17:04

 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#48 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 06 lipca 2021 - 18:02

Od kiedy 10 lat temu przeszedłem z plusa do orencz właśnie w związku z zakupem iPhone’a, to kontaktuje się z nimi tylko i wyłącznie na okoliczność przedłużenia umowy. Wcześniej non-stop był jakiś problem z usługami a wina była zwalana na urządzenia

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#49 Pugilares

Pugilares
  • 87 postów

Napisano 03 sierpnia 2021 - 08:49

Z dziś:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2 lipca 2021 r., informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.

Informuję, że na chwilę obecną sieć Plus nie ma planów wyłączenia 2G czy 3G i Klienci posiadający urządzenia pracujące w tych technologiach mogą nadal bez problemu z nich korzystać.

Odnosząc się do kwestii planowanego podpisania Umowy - certyfikacji z producentem Apple- informacja ta stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa tj. Polkomtel Sp. z o.o. Z uwagi na powyższe, nie mogę odnieść się do tej kwestii.

Z poważaniem

Róża Szkinc
Doradca Klienta

///

Natomiast mimo wszystko, jedyne czego brakuje to VoLTE i 5G, z drugiej strony jest to jedyny chyba bezobsługowy operator w Polsce - zero problemów.

 

No poza irytującym faktem, że przy kolejnych aktualizachach iOS - nie przy kazdej! - przestaje działać wysyłanie MMS, Np. na obecnym 14.7.1 MMSy nie działają i mimo spędzenia kilku  upojnych kwadransów na kolejnych próbach wstrzelenia się z wielkością maks MMS nadal nie działa.



#50 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 335 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2021 - 09:44

Przypominam, że to jest wątek 'z winy operatora nie działa 5G w Plusie', a nie 'nie umiem skonfigurować MMS'. Proszę nie odbiegać od tematu.


  • Pugilares lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych