Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 mini brak 5G (plus gsm)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Novell

Novell
  • 27 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 18:44

Witam,

 

w ustawieniach brak przełącznika na sieć 5G. Operator to plus gsm. Jakieś pomysły?
iPhone dopiero co wyjęty z pudełka, przywrócony z backupu.

W załączniku zdjęcie z ustawień na dowód.

Załączone pliki


Użytkownik Novell edytował ten post 18 listopada 2020 - 18:49


#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 18:47

Zdjecia nie widac, ale znając zycie to problem lezy w Plusie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 18:57

Jak sam napisałeś przywrócony z backupu, twój poprzedni iphon miał 5G..nie to skąd możesz mieć? Ustaw jako nowy a 5G się pojawi i nie ważne czy Plus czy inna sieć wspierająca 5g.



#4 Novell

Novell
  • 27 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 19:16

Spróbuje ale jestem sceptyczny. Oby to pomogło.
Dam znać jakie są tego rezultaty. 



#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2020 - 19:19

Teoria z 'backup sprawia, że nie widać opcji X' też wydaje mi się nieco bez sensu.


  • otuadiordna lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#6 otuadiordna

otuadiordna
  • 161 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 19:23

Na pewno jest bez sensu bo sam odtwarzałem z iCloud i 5g mam. Plusa i iPhone to słabe połączenie. Z tym nic nie zrobisz dopóki PLus nie będzie oficjalnym partnerem. 



#7 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 listopada 2020 - 19:23

Jak sam napisałeś przywrócony z backupu, twój poprzedni iphon miał 5G..nie to skąd możesz mieć? Ustaw jako nowy a 5G się pojawi i nie ważne czy Plus czy inna sieć wspierająca 5g.

Teoria z dupy. Miałem iPhonea 11, który nie ma 5G, przywróciłem z backupu i uwaga: Polska karta Orange ma 5G, a brytyjski giff gaff nie ( bo nie wspiera 5G) także nie wiem skąd wziąłeś takie niedorzeczne stwierdzenie, że to backup winien.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#8 Novell

Novell
  • 27 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 19:35

Wyzerowałem ale nic to nie dało.
Włożyłem kartę sim z play i po tym zabiegu opcja 5G się pojawiła. Niestety po włożeniu karty plusa z powrotem jest LTE, 3G, 2G.
Chyba odwiedzę salon plusa w najbliższym czasie.



#9 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 19:57

Choć z 5G mam do czynienia od kliku miesięcy (Orange), to nie mam tak szerokiej wiedzy jak niektórzy koledzy, wciąż się uczę i mogę popełniać błędy, przepraszam wszystkich a szczególnie kolegę Arshe, że wziąłęm tak niedorzeczną teorię z tak szczególnego miejsca.



#10 otuadiordna

otuadiordna
  • 161 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 20:01

Wyzerowałem ale nic to nie dało.
Włożyłem kartę sim z play i po tym zabiegu opcja 5G się pojawiła. Niestety po włożeniu karty plusa z powrotem jest LTE, 3G, 2G.
Chyba odwiedzę salon plusa w najbliższym czasie.

Po pierwsze i najważniejsze i pada to po raz kolejny Plus nie jest partnerem Apple. Z nimi zawsze były problem. Czy to z MMSami SMSami czy innymi rzeczami. Także udaj się do ich salonu i zmień operatora bo sam sobie odpowiedziałeś że to ich wina. Zresztą trzeba mieć pewność że dany plan wspiera w ogóle 5G chociaż tutaj nie mam pewności bo może nie mając 5G w planie opcja nadal w ustawieniach jest tyle że jej włączenie nic nie daje. 


Choć z 5G mam do czynienia od kliku miesięcy (Orange), to nie mam tak szerokiej wiedzy jak niektórzy koledzy, wciąż się uczę i mogę popełniać błędy, przepraszam wszystkich a szczególnie kolegę Arshe, że wziąłęm tak niedorzeczną teorię z tak szczególnego miejsca.

Za bardzo wziąłeś do siebie. Poza tym każdy się uczy ale sztuką jest żeby albo tylko domniemywać albo się nie wypowiadać. Ja też czasem nie wiem więc mogę zasugerować nie będąc pewnym. Ty stwierdziłeś to tak jakbyś był pewien. I to dotyczy zarówno backupu jak i kwestii operatora. Także nie miej też pretensji. 



#11 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 listopada 2020 - 20:27

Choć z 5G mam do czynienia od kliku miesięcy (Orange), to nie mam tak szerokiej wiedzy jak niektórzy koledzy, wciąż się uczę i mogę popełniać błędy, przepraszam wszystkich a szczególnie kolegę Arshe, że wziąłęm tak niedorzeczną teorię z tak szczególnego miejsca.

Nie wiem czy to ironia czy nie ale po prostu warto być pewnym tego co się pisze. Ktoś mógłby wyzerować telefon następnie ustawić jako nowy i mieć gonga, że nie bangla i poświęcić kolejne kilkadziesiąt minut na przywrócenie backupu, etc.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#12 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2020 - 20:28

nie mam pewności bo może nie mając 5G w planie opcja nadal w ustawieniach jest tyle że jej włączenie nic nie daje. 

Jest. Mam w Playu taryfę bez 5G, a widzę (i nawet mogę włączyć) w opcjach.


  • otuadiordna lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#13 Mirek 59

Mirek 59
  • 398 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 18 listopada 2020 - 21:04

Daj znać co załatwiłeś


#14 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 21:08

Pewnie to co zwykle u „kompetentnych” pracowników salonu - dowie sie, ze to wina Apple.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#15 otuadiordna

otuadiordna
  • 161 postów

Napisano 18 listopada 2020 - 21:59

Jest. Mam w Playu taryfę bez 5G, a widzę (i nawet mogę włączyć) w opcjach.

Zatem tak jak podejrzewałem. Opcja jest tylko nie działa. 

 

Pewnie to co zwykle u „kompetentnych” pracowników salonu - dowie sie, ze to wina Apple.

I tak się robi z ludzi wała. A wiadomości że Plus nie jest partnerem Apple nie chce wziąć do wiadomości. 



#16 Novell

Novell
  • 27 postów

Napisano 21 listopada 2020 - 17:42

Jestem po wizycie w punkcie Plusa. Generalnie konsultant było nieco zaskoczony zaistniałą sytuacją. Stwierdził, że brak możliwości wyboru sieci 5G może być spowodowany moją obecną ofertą (zbyt starą), bądź samą kartą sim. Zaproponował wymianę - lecz nie skorzystałem bo w mojej ocenie nic to nie wniesie.
Może ktoś z Was ma jakieś nowe, rzetelne wiadomości?



#17 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 21 listopada 2020 - 19:16

Czyli to, co Koledzy wyżej już wspomnieli, np.: #14

Albo to, co było wałkowane na tym forum od nie wiem, kiedy:

plus site:myapple.pl/forums

 

Plus + Apple ≠ best user experience – ot, co!


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#18 Mirek 59

Mirek 59
  • 398 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2020 - 19:47

Ciekawe czy dałoby się rozwiązać umowę używając argumentu nie działającego 5G ?



#19 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 21 listopada 2020 - 20:15

Z Plusem? A masz tam zapewnienie, ze 5g bedzie działało?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#20 Mirek 59

Mirek 59
  • 398 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2020 - 20:43

Umowę mam już 5 miesiąc ale jak patrzę to niestety nic tam nie widzę o 5G  :(



#21 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 listopada 2020 - 20:54

Umowę mam już 5 miesiąc ale jak patrzę to niestety nic tam nie widzę o 5G  :(

 

Z tego co widzę, to teraz nawet najtańszy abonament w Plusie ma 5G (inaczej jest w Orange, gdzie tylko ten najdroższy). Ale jak było 5 miesięcy temu...?


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#22 Mirek 59

Mirek 59
  • 398 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2020 - 20:56

Zawitam do salonu i zobaczę co mi powiedzą 



#23 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 21 listopada 2020 - 21:00

Stawiam na wypowiedź #16, czyli zapewne, parafrazując, "generalnie konsultant zostanie przez Ciebie zaskoczony zaistniałą sytuacją", ale proszę, keep us posted. A nuż po wielu latach odmieni się los? ;-)


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#24 lj9

lj9
  • 11 postów
  • Płeć:

Napisano 21 listopada 2020 - 22:04

Najprawdopodobniej kwestia taryfy.

Z dostępu do sieci 5G mogli korzystać wszyscy klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu do 11 sierpnia 2020 r., po tej dacie transmisja danych w 5G dostępna jest tylko dla użytkowników, którzy wybrali aktualnie polecane taryfy do 5G. Z uwagi na ofertę świąteczną Plus, 5G jest udostępniane na całą umowę dla wszystkich taryf.

Jeżeli jesteś już abonentem, 5G jest tylko w taryfie 75. Zadzwon do BOK i zmien obecna taryfe, nie będzie to możliwe gdy masz większą (nie wliczając ew. raty). Wtedy 5G powinno działać. W przypadku zmiany taryfy nie jest możliwe jej zmniejszenie do końca umowy. Wszystkie stare taryfy nie wspierają 5G. Tylko nowo podpisane umowy oferują promocyjnie 5G we wszystkich taryfach.

#25 otuadiordna

otuadiordna
  • 161 postów

Napisano 22 listopada 2020 - 12:57

Najprawdopodobniej kwestia taryfy.

Z dostępu do sieci 5G mogli korzystać wszyscy klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu do 11 sierpnia 2020 r., po tej dacie transmisja danych w 5G dostępna jest tylko dla użytkowników, którzy wybrali aktualnie polecane taryfy do 5G. Z uwagi na ofertę świąteczną Plus, 5G jest udostępniane na całą umowę dla wszystkich taryf.

Jeżeli jesteś już abonentem, 5G jest tylko w taryfie 75. Zadzwon do BOK i zmien obecna taryfe, nie będzie to możliwe gdy masz większą (nie wliczając ew. raty). Wtedy 5G powinno działać. W przypadku zmiany taryfy nie jest możliwe jej zmniejszenie do końca umowy. Wszystkie stare taryfy nie wspierają 5G. Tylko nowo podpisane umowy oferują promocyjnie 5G we wszystkich taryfach.

 

Przecież ftpd napisał że nie taryfy z 5G a opcja w telefonie jest. Czyli nadal to nie jest kwestia taryfy a kwestia Plusa. Ile razy to można powtarzać. Warto czytać starsze posty i je analizować. Plus zawsze robił problemy. Dopóki nie zostaną partnerem Apple a pewnie to się długo nie stanie bo Solorz prędzej poleci w kosmos niż coś komuś odstąpi to nadal będą z nimi problemy w połączeniu ze sprzętem Apple. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych