Trochę to bzdura. Brzmisz, jakby Cię ktoś oszukał i okradł. Kupując sprzęt dostałeś informację o dacie dostarczenia. Jak Ci nie odpowiadała, trzeba było po prostu nie kupować.
iPhone 12 - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty
#376
Napisano 02 listopada 2020 - 16:07
- Plumo lubi to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#377
Napisano 02 listopada 2020 - 16:27
Trochę to bzdura. Brzmisz, jakby Cię ktoś oszukał i okradł. Kupując sprzęt dostałeś informację o dacie dostarczenia. Jak Ci nie odpowiadała, trzeba było po prostu nie kupować.
No… nie? Kupując, dostałem inną datę.
Poza tym, gdy ktoś blokuje Ci gotówkę dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu i informuje, że łaskawie może ją zwrócić tydzień po odesłaniu, a Ty nie możesz już NIC zrobić z tym zamówieniem, to jednak jest to szemrana akcja.
Chcę jedynie przestrzec innych, że taka sytuacja może wystąpić i jeśli faktycznie zależy im na czasie, to być może lepiej darować sobie AOS.
Użytkownik Cukierek edytował ten post 02 listopada 2020 - 16:29
- randall86 lubi to
#378
Napisano 02 listopada 2020 - 16:29
No… nie? Kupując, dostałem inną datę.
A skąd niby miałbym to wiedzieć? Nie podałeś tej informacji.
Edit:
O proszę: z ciekawości sobie przejrzałem Twoje posty, a tam takie coś:
"Ziomuś, od godziny 14 odświeżałem sklep, gdy tylko wskoczył, to zamówiłem. Pokazało mi wpierw dostawę na 23.10, a potem pod wieczór dali 10.11 i tak sobie stoi od tego czasu…".
Także no, od początku znałeś datę dostarczenia. Mogłeś 'pod wieczór' anulować. Nie zrobiłeś tego, to teraz nie płacz.
- 3_Ohm_Back i Emej lubią to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#379
Napisano 02 listopada 2020 - 16:32
Dlatego do takich zakupów najlepiej założyć kartę kredytową, polecam
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#380
Napisano 02 listopada 2020 - 16:41
Ja sobie planuję zmienić w czwartek ustawienia płatności na konto, z którego chcę zapłacić za iPhone w piątkowym zamówieniu. Akurat 11. każdego miesiąca schodzą mi subskrypcje, to po prostu w tym miesiącu zapłacę je też z tego konta, a potem, jak się już pobierze, przestawię z powrotem na revoluta.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#381
Napisano 02 listopada 2020 - 16:46
Także no, od początku znałeś datę dostarczenia. Mogłeś 'pod wieczór' anulować. Nie zrobiłeś tego, to teraz nie płacz.
Według Apple mogłem też anulować zamówienie w dowolnym momencie zanim wyślą. Ale nie raczyli poinformować, że proces „przygotowania do wysyłki” trwa u nich dwa tygodnie i wtedy już nie można anulować. A to już podchodzi pod wprowadzanie klientów błąd. Serio uważasz, że blokowanie możliwości anulowania zamówienia dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu (i jakieś dziesięć przed samą wysyłką) jest okej?
Użytkownik Cukierek edytował ten post 02 listopada 2020 - 16:47
#382
Napisano 02 listopada 2020 - 17:18
Tak, właśnie tak uważam.
Czujesz się pokrzywdzony, bo ktoś ośmielił się nie wysłać Ci telefonu od razu, tylko po dwóch tygodniach, w realiach pandemii, problemów z podwykonawcami, dostawcami, a do tego zaraz po premierze? Idź do sądu, mi się nie chce kopać z koniem.
- 5b46927ee6 lubi to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#383
Napisano 02 listopada 2020 - 17:25
Wczoraj zamówiony niebieski iPhone 12 64GB, czas dostawy 10-17 listopada
iPHONE XS
#384
Napisano 02 listopada 2020 - 18:06
No… nie? Kupując, dostałem inną datę.
Poza tym, gdy ktoś blokuje Ci gotówkę dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu i informuje, że łaskawie może ją zwrócić tydzień po odesłaniu, a Ty nie możesz już NIC zrobić z tym zamówieniem, to jednak jest to szemrana akcja.
Chcę jedynie przestrzec innych, że taka sytuacja może wystąpić i jeśli faktycznie zależy im na czasie, to być może lepiej darować sobie AOS.
Że co?;D AOS to najbezpieczniejsze miejsce do zakupu ZWŁASZCZA jak zależy komuś na czasie. To, że nie umiesz go używać to inna sprawa. Apple nie informuje, że można anulować w DOWOLNYM momencie, Apple mówi, że masz taki a taki spodziewany termin dostawy (chyba że zamawiasz 15 minut to rzeczywiście ci się zmieni) i masz podać nr karty do ewentualnego obciążenia na już. Jak nie akceptujesz, to nie godzisz się na taki zakup, nikt cię nie zmusza.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#385
Napisano 02 listopada 2020 - 18:42
Zazwyczaj jak się coś zamawia w internecie, to pieniądze są ściągane od razu, chyba że to preorder, ale i tu są wyjątki (patrz preorder PS5). Więc trochę nie rozumiem. Jak ktoś chciał mieć NA JUŻ, to można było kupić od razu jak ruszał preorder.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#386
Napisano 02 listopada 2020 - 21:16
Też.
Widocznie coś robiłem źle na stronie orange, bo na koniec przy podsumowaniu wniosek został odrzucony , było napisane że owa konfiguracja kupna jest tylko dla abonentów pomarańczy .
#387
Napisano 03 listopada 2020 - 07:23
Ja bym nie ryzykował w mediaexpert - ciężko u nich z dostawami.
W tym roku chyba mediaexpert miał najlepszą dostępność iphonów nie tylko 12 ale też 12 pro. ja odebrałem u nich 2 szt Pro jednego w dniu premiery a drugiego w zeszły piątek.
Jak wyżej, pięć minut po rozpoczęciu nie ma już czego zbierać ^^
Gdy nie zdążysz, lepiej chyba sobie darować i szukać po stacjonarnych. Dziś w końcu udało mi się dodzwonić do AOS (po 45 minutach czekania na konsultanta). Sprawa wygląda tak, że pieniądze na karcie zablokowali już w zeszłą środę, a sprzęt mam otrzymać na przyszły wtorek, oczywiście w tym momencie nie mogę już anulować zamówienia, mogę jedynie zwrócić po tym, jak otrzymam – czyli hajs zamrożony na kolejne dwa tygodnie. Tak że czy polecam oficjalny sklep w temacie premiery? Zdecydowanie odradzam – bo możecie zostać i bez sprzętu, i bez hajsu.
Według Apple mogłem też anulować zamówienie w dowolnym momencie zanim wyślą. Ale nie raczyli poinformować, że proces „przygotowania do wysyłki” trwa u nich dwa tygodnie i wtedy już nie można anulować. A to już podchodzi pod wprowadzanie klientów błąd. Serio uważasz, że blokowanie możliwości anulowania zamówienia dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu (i jakieś dziesięć przed samą wysyłką) jest okej?
Za to w innych sklepach pobierają pieniądze w inny sposób? Po otrzymaniu przez klienta towaru? Uwierz mi, że wystarczyło poświęcić kilka minut i doskonale myś wiedział jakie zasady panują w AOS i jak jest z tymi datami. Nikt nie zagwarantuje Ci że towar będzie w tej dacie, w szczególności jak robi się zakup na firmę.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#388
Napisano 03 listopada 2020 - 09:10
Jakby ktoś chciał odezwał mi się x-kom, że mają dla mnie ip 12 pro grafit 128gb mogę komuś odstąpić jak chce a jak nie to anuluje zamówienie.
- vBB lubi to
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#389
Napisano 03 listopada 2020 - 10:33
Jakby ktoś chciał odezwał mi się x-kom, że mają dla mnie ip 12 pro grafit 128gb mogę komuś odstąpić jak chce a jak nie to anuluje zamówienie.
Jak to teraz jest w x-kom - da się zmienić paragon na fakturę i vice versa? W którym x-kom masz rezerwacje?
#390
Napisano 03 listopada 2020 - 10:54
Mam rezerwacje na moje dane w Krakowie w bonarce ale może mogę napisać do nich proszę o zmianę danych oraz wysyłkę np. iPhone jak coś mogę probować niech ktos da dane co i jak i mogę zadziałać.
Użytkownik tomczii edytował ten post 03 listopada 2020 - 10:55
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#391
Napisano 03 listopada 2020 - 12:27
Ja właśnie w końcu powinąłem 12 pro 512gb w graficie na stronie Orange. Jeśli chodzi o raty to nie ma opcjii kupna tego telefonu w systemie ratalnym - odrzuca wniosek już na samym początku z info, że tylko dla abonamentowców. No, ale w końcu się udało i już jestem "spokojniejszy"
#392
Napisano 03 listopada 2020 - 12:49
#393
Napisano 03 listopada 2020 - 13:08
ile gb Wojtek?
#394
Napisano 03 listopada 2020 - 15:17
ile gb Wojtek?
2x 128GB grafitowe
Użytkownik wojtekrk edytował ten post 03 listopada 2020 - 15:33
#397
Napisano 03 listopada 2020 - 15:48
Jak zamawiałeś to przez stronę czy infolinie? Było cokolwiek na stronie napisane o dostawie?
Bo póki co tak to wygląda:
Zacząłem składać wniosek kredydowy pare dni temu w piątek, gdy były fizycznie dostępne w sklepie, jednak rozeszły się bardzo szybko i moje zamowienie utknęło, dostałem informację, że będę mógł kontynuować jak pojawią się na stanie. Dziś przyszedł mail, że przyszła dostawa więc szybko dokończyłem wniosek wybrałem termin dostawy na jutro et voila!
Z mojego 'skanowania' sklepów wynika, że oleole ma najczęstsze dostawy.
#398
Napisano 04 listopada 2020 - 12:22
W media expert coś się ruszyło po 3 tygodniach od zamówienia, na mail dostałem: "Twoje zamówienie zostało przekazane do kompletacji" Miał ktoś z Was taki status zamówienia, po jakim czasie od takiego statusu zamówienia wysyłają paczkę?
Użytkownik yelram edytował ten post 04 listopada 2020 - 12:26
#399
Napisano 04 listopada 2020 - 13:37
- Mikis314 lubi to
Iphone 12 pro 256 Grafit, był X 256, Mackbook pro 2012
#400
Napisano 04 listopada 2020 - 13:39
W media expert coś się ruszyło po 3 tygodniach od zamówienia, na mail dostałem: "Twoje zamówienie zostało przekazane do kompletacji" Miał ktoś z Was taki status zamówienia, po jakim czasie od takiego statusu zamówienia wysyłają paczkę?
zamówiłem 23.10 w mediaexpert, stan zamówienia jeszcze się nie zmienił.....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych