Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
885 odpowiedzi w tym temacie

#851 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 08 grudnia 2020 - 12:56

Srednio 2x w tyg sprawdzam na apple.com i cortland ile wynosi czas dostawy 12pro pacific blue i ciagle 3-4 tyg. 

Z poprzednimi modelami tez tak bylo?

Chcialbym juz zamowic i miec tak do 3-4 dni, a nie czekac tygodnie. Moze po nowym roku bedzie luzniej ?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#852 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 grudnia 2020 - 13:20

A nie możesz zamówić już, to będziesz mieć szybciej, niż jakbyś czekał do nowego roku? :P


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#853 Regiss

Regiss
  • 2 952 postów
  • SkądRadom

Napisano 08 grudnia 2020 - 13:54

2x w tygodniu od kiedyś tam sprawdzasz czy czas się zmniejsza do 3-4 dni. A nie wpadłeś że jakbyś na samym początku zamówił to już byś pewnie miał ten telefon? [facepalm].

Użytkownik Regiss edytował ten post 08 grudnia 2020 - 13:57

iPhone 15 Pro


#854 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 grudnia 2020 - 21:11

Srednio 2x w tyg sprawdzam na apple.com i cortland ile wynosi czas dostawy 12pro pacific blue i ciagle 3-4 tyg. 

Chcialbym juz zamowic i miec tak do 3-4 dni, a nie czekac tygodnie.

 

To zamiast patrzeć na terminy po prostu zamów. A jak nie ma opcji na stronie, to zadzwoń i zarezerwuj.

W ciągu kilku dni będziesz miał do odbioru.



#855 ami_go

ami_go
  • 69 postów
  • SkądCaerdydd

Napisano 09 grudnia 2020 - 00:04

Na iDream[dot]pl dostępne jest 8 różnych 12 Pro Max, od ręki. Wczoraj wieczorem kupiłem, inPost dziś mi pisał, że jutro będzie w paczkomacie.



#856 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2020 - 20:44

Po długim polowaniu, udało się. Wczoraj na stronie Mediamarkt pojawił się pożądany przeze mnie 12 Pro 256GB Pacific Blue, kupiłem i po niecałych 24h był w paczkomacie. Pierwsze wrażenia w porównaniu do XS - jest cięższy i chyba głównie przez to wydaje się bardziej "premium". Przeniesienie danych zajęło prawie 2h, ale wszystko wygląda identycznie jak wcześniej, jedyne czego mi brak to 3D touch, ale pewnie z czasem się przyzwyczaję.



#857 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 14 grudnia 2020 - 18:01

Panowie moderatorzy- w innych wątkach płaczecie i usuwacie jak ktoś zrobi offtop, a sami sobie go namiętnie urządzacie. "twój ból jest lepszy niż mój"? Trochę powiewa hipokryzją :) 


  • premislausg i zboras lubią to

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#858 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 14 grudnia 2020 - 20:19

Panowie moderatorzy- w innych wątkach płaczecie i usuwacie jak ktoś zrobi offtop, a sami sobie go namiętnie urządzacie. "twój ból jest lepszy niż mój"? Trochę powiewa hipokryzją :)

 

Nie pierwszy i nie ostatni raz i to co ciekawe ci co najgłośniej krzyczą, żeby nie robić OT... Nic tylko pogratulować hipokryzji.


  • rafal886 i zboras lubią to

#859 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 952 postów
  • Płeć:

Napisano 14 grudnia 2020 - 20:24

Tak dla zainteresowanych, iPhone 12 Pro zamówiony z AOS z początkowym terminem na 21.12 dotarł dzisiaj, czyli równo tydzień przed czasem.



#860 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 grudnia 2020 - 21:21

Panowie moderatorzy- w innych wątkach płaczecie i usuwacie jak ktoś zrobi offtop, a sami sobie go namiętnie urządzacie.

 

To prawda. Nie zauważyłem, że to ten wątek - na swoją obronę powiem tylko, że nie ja zacząłem ;-) Poukrywane wszystko o haptic/force touch.
Na przyszłość - używaj 'Zgłoś', na nas też. To naprawdę mocno ułatwia ogarnięcie.


  • rafal886 lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#861 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 14 grudnia 2020 - 21:29

Mimo wszystko cieszę się, że też potraficie się przyznać do błędu :)


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#862 imlonger

imlonger
  • 50 postów

Napisano 15 grudnia 2020 - 12:09

Pytanie do osób, które zamawiały iPhone 12 pro w x-kom. Czy jest ktoś, kto otrzymał już telefon (jeżeli tak to jaki kolor/pojemność)?

Zastanawiam się tylko, czy w ogóle ktoś otrzymał swój telefon (dużo ludzi tu pisze, że anulowało zamówienia) bo otrzymałem dziś informacje, że osoby zamawiające w połowie października jeszcze czekają na swoje telefony.



#863 iff

iff
  • 59 postów

Napisano 15 grudnia 2020 - 17:45

t-mobile to jedno wielkie iks de. Oczekuję już 2 miesiące na telefon. Pracownik prowizje zgarnął za przedłużone umowy. 



#864 Clauduh

Clauduh
  • 17 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 grudnia 2020 - 09:58

t-mobile to jedno wielkie iks de. Oczekuję już 2 miesiące na telefon. Pracownik prowizje zgarnął za przedłużone umowy. 

 

Play tak samo! Może nie czekam dwa miesiące, ale też robią trochę w balona  :lol:  Przedłużałam umowę telefonicznie i w trakcie rozmowy konsultant sprawdzał dostępność iP 12 Pro. Były, więc złożyłam zamówienie, które po rozmowie otrzymało status 'gotowe'. A po weekendzie mail, że jednak nie ma telefonu i niewiadomo kiedy będzie. Nie byłoby problemu z dłuższym czekaniem, gdyby nie wyjazdy służbowe i fakt, że nikt inny poza właścicielem numeru telefonu paczki wraz z umową nie może odebrać. 

Dopiero po dwóch tygodniach udało mi się uzyskać sensowne informacje. Najpierw Pani powiedziała, że tuż po złożeniu mojego zamówienia, ktoś oddał swój telefon - niby wadliwy - który następnie Play odesłało do Apple i wzięli sobie model z mojego zamówienia, by dać temu komuś. Trochę to słabe, że zabiera się czyjeś zamówienie. I byłabym wyrozumiała, gdyby nie fakt, że zostałam zapewniona, że telefon dojdzie po weekendzie, a więc jeszcze przed wyjazdem służbowym. 

Następnie po dłuższej wymianie zdań, Pani wysypała się, że byłam obsługiwana przez osobę, która nie jest zatrudniona bezpośrednio przez Play, a przez firmę zewnętrzną (?) i takie zamówienia są traktowane, jako te 'drugiego sortu'. Także, jeśli w tym tygodniu przyjdą do Play nowe telefony i w dalszym ciągu paczka nie zostanie wysłana, to przepadnie mi już trzecia (jak nie czwarta) kolejka  <_<  



#865 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2020 - 12:08

t-mobile to jedno wielkie iks de

 

Play tak samo!

 

 

 

Czy serio nie prościej kupić na raty u dowolnego resellera, gdzie te telefony dostępne są od ręki (lub w ciągu kilku dni) i tym samym sporo na tym zaoszczędzić? Policzcie sobie ile zapłacicie za taki telefon kupując go u operatora... ;)


  • meg i stap lubią to

#866 Clauduh

Clauduh
  • 17 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 grudnia 2020 - 14:09

Czy serio nie prościej kupić na raty u dowolnego resellera, gdzie te telefony dostępne są od ręki (lub w ciągu kilku dni) i tym samym sporo na tym zaoszczędzić? Policzcie sobie ile zapłacicie za taki telefon kupując go u operatora... ;)

 

Gdybym planowała tę przesiadkę, pewnie bym kupiła normalnie w sklepie :)  Po prostu kończy mi się umowa z abonamentem dla firm i zapytałam z ciekawości, czy telefon jest dostępny i tak się spontanicznie skusiłam. Poza tym, z tego co czytam na różnych grupach na fb czy nawet tu na forum, to jest spora liczba ludzi, która długo już czeka na swoje zamówienia złożone u resellerów, więc to raczej kwestia "szczęścia"  :D (podobno gdzieś w Polsce w jakimś iSpot robią nawet listy - dziewczyna pisała, że jest 70-któraś-tam na liście :blink: ) Mi się generalnie nie spieszy, jedyne co mi przeszkadzało, to to, że na infolinii nie wiedzieli, kiedy telefony będą i kiedy wyślą paczkę, mimo że w dniu złożenia zamówienia paczka była "gotowa" i zaraz po weekendzie miała zostać przekazana kurierowi. A że teraz przed świętami jestem trochę w rozjazdach, to tworzył się mały problem z ewentualną dostawą, bo podobno przez pandemię nie można sobie wyznaczyć terminu dostawy (nie wiem ile w tym prawdy, takie info dostałam od znajomego z pracy, który pytał pracownika DPD, który odbiera u nas paczki dla klientów). Tak bym sobie ustawiła dostawę na dzień, w którym jestem w okolicy domu. Ale w piątek już wracam, także nie będzie owych problemów. Kiedy przyjdzie to przyjdzie ;)  

Odpowiedziałam po prostu, że w Play też robią niekiedy w balona i opisałam sytuację, bo może ktoś być również zainteresowany zakupem telefonu u operatora  :)  


Użytkownik Clauduh edytował ten post 16 grudnia 2020 - 14:13


#867 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2020 - 23:08

Pytanie do osób, które zamawiały iPhone 12 pro w x-kom. Czy jest ktoś, kto otrzymał już telefon (jeżeli tak to jaki kolor/pojemność)?

Zastanawiam się tylko, czy w ogóle ktoś otrzymał swój telefon (dużo ludzi tu pisze, że anulowało zamówienia) bo otrzymałem dziś informacje, że osoby zamawiające w połowie października jeszcze czekają na swoje telefony.

 

Zamówiłem 12 Pro w kolorze grafitowym na początku listopada, do dnia dzisejszego nie otrzymałem zamówienia. Co jakiś czas wysyłam im kontrolnie maila "kiedy", ostatnią odpowiedź mam z wczoraj o treści: 

 

"Dzień dobry,

z uwagi na utrudnioną dostępność produktu najprawdopodobniej nie będziemy w stanie wysłać Pana zamówienia do zbliżających się świąt.
Wysyłka może jeszcze potrwać około 3 tygodnie, lub dłużej. Jeżeli skompletujemy Pana zamówienie poinformujemy Pana o tym kolejnym mejlem."
 
Po chwili otrzymałem kolejnego maila już chyba wysłanego z automatu:
 
Prosimy Cię o decyzję w sprawie zamówienia 
Jeśli chcesz poczekać, aż produkt będzie dostępny – nie musisz nic robić. Zarezerwujemy dla Ciebie egzemplarz z kolejnych dostaw. 
 
Możesz też zlecić nam zwrot zapłaty za swoje zamówienie. Twoje zamówienie pozostanie aktywne i zachowasz swoje miejsce w kolejce. Kiedy produkt będzie dostępny i gotowy do wysłania lub odbioru, poprosimy Cię mejlem o nową płatność. 
 
Jeśli nie chcesz czekać na dostawę, możesz anulować swoje zamówienie. 
Anulować zamówienie lub zlecić zwrot zapłaty możesz tej stronie.
 
Tak więc słabo to wygląda, podejrzewam że miesiąc czekania to tak minimum. 

Użytkownik inuictus edytował ten post 16 grudnia 2020 - 23:08

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#868 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 grudnia 2020 - 00:16

A tymczasem na apple.pl '2-3 tygodnie'...


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#869 Regiss

Regiss
  • 2 952 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 grudnia 2020 - 07:50

A tymczasem na apple.pl '2-3 tygodnie'...

Niektórzy chyba po prostu lubią samobiczowanie :P


  • meg i Plumo lubią to

iPhone 15 Pro


#870 imlonger

imlonger
  • 50 postów

Napisano 17 grudnia 2020 - 09:50

 

Zamówiłem 12 Pro w kolorze grafitowym na początku listopada, do dnia dzisejszego nie otrzymałem zamówienia. Co jakiś czas wysyłam im kontrolnie maila "kiedy", ostatnią odpowiedź mam z wczoraj o treści: 

 

"Dzień dobry,

z uwagi na utrudnioną dostępność produktu najprawdopodobniej nie będziemy w stanie wysłać Pana zamówienia do zbliżających się świąt.
Wysyłka może jeszcze potrwać około 3 tygodnie, lub dłużej. Jeżeli skompletujemy Pana zamówienie poinformujemy Pana o tym kolejnym mejlem."
 
Po chwili otrzymałem kolejnego maila już chyba wysłanego z automatu:
 
Prosimy Cię o decyzję w sprawie zamówienia 
Jeśli chcesz poczekać, aż produkt będzie dostępny – nie musisz nic robić. Zarezerwujemy dla Ciebie egzemplarz z kolejnych dostaw. 
 
Możesz też zlecić nam zwrot zapłaty za swoje zamówienie. Twoje zamówienie pozostanie aktywne i zachowasz swoje miejsce w kolejce. Kiedy produkt będzie dostępny i gotowy do wysłania lub odbioru, poprosimy Cię mejlem o nową płatność. 
 
Jeśli nie chcesz czekać na dostawę, możesz anulować swoje zamówienie. 
Anulować zamówienie lub zlecić zwrot zapłaty możesz tej stronie.
 
Tak więc słabo to wygląda, podejrzewam że miesiąc czekania to tak minimum. 

 

 

Otrzymałem takiego samego maila, do tego jest tam informacja, że jestem wśród pierwszych 300 w kolejce (cokolwiek to znaczy).

 

Niektórzy chyba po prostu lubią samobiczowanie :P

Niektórzy chcieli sprzęt kupić na raty. Jakby apple na swojej stronie dawało takie możliwości jak w innych częściach świata to bym się zastanowił.



#871 Szarki

Szarki
  • 1 postów

Napisano 18 grudnia 2020 - 19:08

Witam!

Czy są tutaj jacyś użytkownicy, którzy zamawiali w Cortland Iphone 12 Pro/Pro Max Pacific Blue 128GB na początku listopada i doczekali się już dostawy telefonów?

 

Pozdrawiam.



#872 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2020 - 01:46

zamawiali w Cortland Iphone 12 Pro/Pro Max Pacific Blue 128GB na początku listopada

 

No ja zamówiłem (albo raczej "zarezerwowałem") pod koniec listopada - dokładnie 28. Odebrany 1 grudnia. 12 Pro Max, Pacific Blue, 128GB. Tylko wszystko załatwiane w konkretnym sklepie, a nie online.



#873 imlonger

imlonger
  • 50 postów

Napisano 08 stycznia 2021 - 09:21

Niemal miesiąc później ponawiam pytanie, czy ktokolwiek dostał już zamówionego w x-kom iPhone? Czy może jednak to forum nie jest takie duże jak się wydaje i Ci ludzie gdzieś są ale nie wiadomo gdzie?



#874 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2021 - 10:32

Czy może jednak nie lubimy tu podbijania?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#875 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 08 stycznia 2021 - 11:27

Niemal miesiąc później ponawiam pytanie, czy ktokolwiek dostał już zamówionego w x-kom iPhone? Czy może jednak to forum nie jest takie duże jak się wydaje i Ci ludzie gdzieś są ale nie wiadomo gdzie?

12 nie wiem, ale 12 Pro Max znajomy zamówił w X-KOM, potem kupił gdzie indziej, a swoje zamówienie scedował na znajomą - dostała go jakiś miesiąc temu.


„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych