Tak. Do mnie też DHL napisał, że jutro dostarczy paczkę od Apple. Czyli wszystko zgodnie z planem. W aplikacji bez zmian, „przygotowanie do wysyłki”.
SMS czy e-mail przyszedł?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 12 listopada 2020 - 08:39
Tak. Do mnie też DHL napisał, że jutro dostarczy paczkę od Apple. Czyli wszystko zgodnie z planem. W aplikacji bez zmian, „przygotowanie do wysyłki”.
SMS czy e-mail przyszedł?
Napisano 12 listopada 2020 - 09:03
iPhone 15 Pro
Napisano 12 listopada 2020 - 09:04
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 12 listopada 2020 - 09:19
Napisano 12 listopada 2020 - 09:22
Sms od DHL z linkiem do śledzenia.
Sms. UPS wysłało maila o dzisiejszej paczce z zasilaczem.
O. Ładowarka właśnie dojechała. Kurier dzwonił, bo okazało się, że Apple nie podało pełnego adresu.
Ok, okazało się, że ja też mam sms już, że dostawa na jutro Uspokoiłem się troszkę bo raz, że bez tel jestem (działam na starym Huawei P8 Lite który gdzieś w szufladzie leżał kilka lat), dwa, że pierwszy raz zamawiałem z AOS, a trzy, że na stronie status nadal "przygotowanie do wysyłki".
Napisano 12 listopada 2020 - 09:47
Takze dostalem sms od DHL o jutrzejszej dostawie
Napisano 12 listopada 2020 - 09:58
Ok, okazało się, że ja też mam sms już, że dostawa na jutro Uspokoiłem się troszkę bo raz, że bez tel jestem (działam na starym Huawei P8 Lite który gdzieś w szufladzie leżał kilka lat), dwa, że pierwszy raz zamawiałem z AOS, a trzy, że na stronie status nadal "przygotowanie do wysyłki".
Napisano 12 listopada 2020 - 10:01
Jaki jest czas od momentu zdjęcia kasy z karty i aktualizacji informacji na "przygotowanie do wysyłki" na "wysłano"? Bo dziś rano zdjęli kasę i zaktualizowali status ale data 25 listopada sie nie zmienila.
iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
Napisano 12 listopada 2020 - 10:05
Napisano 12 listopada 2020 - 10:28
Jaki jest czas od momentu zdjęcia kasy z karty i aktualizacji informacji na "przygotowanie do wysyłki" na "wysłano"? Bo dziś rano zdjęli kasę i zaktualizowali status ale data 25 listopada sie nie zmienila.
Mi kasę zdjęli od razu 6.11 jak zamówiłem. Myślałem, że tylko blokada, ale w poniedziałek 9.11 już była rozliczona. Przy czym nadal status to "przygotowanie do wysyłki"
Napisano 12 listopada 2020 - 11:39
To widzę, że nie ma reguły bo co osoba to inaczej to wyglądało. Mi raz jak kupowałem z odbiorem w Dreźnie pobrali kasę dwa razy - po telefonie do banku, w 30 minut miałem kasę z powrotem na koncie.
iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
Napisano 12 listopada 2020 - 11:41
Napisano 12 listopada 2020 - 11:49
Macie konto w mBanku? Z nimi są takie problemy. Mi wiosną za iPada pobrali dwa razy. 40 minut wisiałem na linii w mBanku...
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 12 listopada 2020 - 11:57
Macie konto w mBanku? Z nimi są takie problemy. Mi wiosną za iPada pobrali dwa razy. 40 minut wisiałem na linii w mBanku...
Właśnie słyszałem o tym i dlatego nie płaciłem mBankiem tylko zapłaciłem za pomocą Millennium, w ostateczności kiedyś ING też mi zadziałało bez problemu przy okazji płatności za etui.
Telefon jednak pierwszy raz kupowałem w AOS i nie chciałem mieć zablokowanych zamiast 6200 to 12400 i jeszcze może jakieś reklamacje składać...
Napisano 12 listopada 2020 - 12:03
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 12 listopada 2020 - 12:18
Napisano 12 listopada 2020 - 12:18
Właśnie zaczynają zmieniać status Maxów na Wysłano.
Napisano 12 listopada 2020 - 12:35
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
Napisano 12 listopada 2020 - 12:49
Napisano 12 listopada 2020 - 12:52
Macie konto w mBanku? Z nimi są takie problemy. Mi wiosną za iPada pobrali dwa razy. 40 minut wisiałem na linii w mBanku...
U mnie dwa obciążenia były w ING. Ale szybko to odkręcili.
Właśnie słyszałem o tym i dlatego nie płaciłem mBankiem tylko zapłaciłem za pomocą Millennium, w ostateczności kiedyś ING też mi zadziałało bez problemu przy okazji płatności za etui.
Telefon jednak pierwszy raz kupowałem w AOS i nie chciałem mieć zablokowanych zamiast 6200 to 12400 i jeszcze może jakieś reklamacje składać...
Ja dlatego limit na tą kartę ustawiłem do momentu az nie otrzymam sprzętu. Tez nie chciałbym miec zassane 10400
iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
Napisano 12 listopada 2020 - 12:56
Płaciłem z karty firmowej w mBanku i jakby nie moja głupota i brak sprawdzenia limitów, wszystko byłoby bez problemu (musiałem wymusić drugą próbę płatności i wtedy przeszło).
U mnie też wysłany. I powiem Wam w sekrecie, że jak zawsze czytałem takie wątki 'o u mnie się zmienił status' z westchnieniem i myślą 'czym oni się tak jarają', to tym razem jaram się (jak flota Stannisa) sam.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 12 listopada 2020 - 13:01
Napisano 12 listopada 2020 - 13:11
Najśmieszniejsze jest w tym to, że jak już przyjdzie, rzucę wszystko i siądę 'konfigurować', co zajmie godzinkę, może dwie - a potem go po prostu odłożę na stół, bo to już zwyczajnie 'mój telefon, niech leży i działa' ;-)
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 12 listopada 2020 - 13:21
Najśmieszniejsze jest w tym to, że jak już przyjdzie, rzucę wszystko i siądę 'konfigurować', co zajmie godzinkę, może dwie - a potem go po prostu odłożę na stół, bo to już zwyczajnie 'mój telefon, niech leży i działa' ;-)
Ja planuję wieczorny spacer po mieście i okolicach celem potestowania mozliwosci aparatu. A potem pewnie będzie już tak, jak u Ciebie.
Napisano 12 listopada 2020 - 13:36
To nie jest dostawa na piątek tylko wysyłka w piątek + 2 dni robocze, najwcześniej w poniedziałek. Zamawiam z Orange od trzech lat to wiem. Ale raty mają fantastyczne.
Wygląda na to, że osoby które zamówiły w Orange będą miały telefony jutro, moja przesyłka jest już spakowana i czeka na kuriera więc Orange dało radę :-)
iPhone 13 Pro 512GB SB iPhone 12 Pro Max 256GB PB iPad Pro 12.9" M1 256GB (5G) Apple Watch 6 (LTE) AirPods Pro
Napisano 12 listopada 2020 - 13:56
Najśmieszniejsze jest w tym to, że jak już przyjdzie, rzucę wszystko i siądę 'konfigurować', co zajmie godzinkę, może dwie - a potem go po prostu odłożę na stół, bo to już zwyczajnie 'mój telefon, niech leży i działa' ;-)
Dokładnie Ja w tym roku zrobiłem falstart bo sprzedałem XS dosyć szybko i w dobrej cenie koledze 2 tygodnie temu No i męczę się z tym co mam, a to brakuje maila, a to brakuje skanowania z aparatu, a to powiadomień z banku.
Generalnie trudniej mam prowadzić działalność, a niestety targanie ipada pro 11 ze sobą nie jest mega komfortowe.
Napisano 12 listopada 2020 - 14:20
u mnie tez status zmieniony ale wysyłka UPS,co mnie martwi bo case tez przyszedł upsem dziś a miał we wtorek 10.11
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych