Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
885 odpowiedzi w tym temacie

#376 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 224 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 listopada 2020 - 16:07

Trochę to bzdura. Brzmisz, jakby Cię ktoś oszukał i okradł. Kupując sprzęt dostałeś informację o dacie dostarczenia. Jak Ci nie odpowiadała, trzeba było po prostu nie kupować.


  • Plumo lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#377 Cukierek

Cukierek
  • 73 postów

Napisano 02 listopada 2020 - 16:27

Trochę to bzdura. Brzmisz, jakby Cię ktoś oszukał i okradł. Kupując sprzęt dostałeś informację o dacie dostarczenia. Jak Ci nie odpowiadała, trzeba było po prostu nie kupować.

 

No… nie? Kupując, dostałem inną datę.

 

Poza tym, gdy ktoś blokuje Ci gotówkę dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu i informuje, że łaskawie może ją zwrócić tydzień po odesłaniu, a Ty nie możesz już NIC zrobić z tym zamówieniem, to jednak jest to szemrana akcja. 

 

Chcę jedynie przestrzec innych, że taka sytuacja może wystąpić i jeśli faktycznie zależy im na czasie, to być może lepiej darować sobie AOS.


Użytkownik Cukierek edytował ten post 02 listopada 2020 - 16:29

  • randall86 lubi to

#378 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 224 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 listopada 2020 - 16:29

No… nie? Kupując, dostałem inną datę.

A skąd niby miałbym to wiedzieć? Nie podałeś tej informacji. 

Edit:

O proszę: z ciekawości sobie przejrzałem Twoje posty, a tam takie coś:
"Ziomuś, od godziny 14 odświeżałem sklep, gdy tylko wskoczył, to zamówiłem. Pokazało mi wpierw dostawę na 23.10, a potem pod wieczór dali 10.11 i tak sobie stoi od tego czasu…".
Także no, od początku znałeś datę dostarczenia. Mogłeś 'pod wieczór' anulować. Nie zrobiłeś tego, to teraz nie płacz.


  • 3_Ohm_Back i Emej lubią to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#379 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 listopada 2020 - 16:32

Dlatego do takich zakupów najlepiej założyć kartę kredytową, polecam :P 


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#380 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 224 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 listopada 2020 - 16:41

Ja sobie planuję zmienić w czwartek ustawienia płatności na konto, z którego chcę zapłacić za iPhone w piątkowym zamówieniu. Akurat 11. każdego miesiąca schodzą mi subskrypcje, to po prostu w tym miesiącu zapłacę je też z tego konta, a potem, jak się już pobierze, przestawię z powrotem na revoluta.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#381 Cukierek

Cukierek
  • 73 postów

Napisano 02 listopada 2020 - 16:46

Także no, od początku znałeś datę dostarczenia. Mogłeś 'pod wieczór' anulować. Nie zrobiłeś tego, to teraz nie płacz.

 

Według Apple mogłem też anulować zamówienie w dowolnym momencie zanim wyślą. Ale nie raczyli poinformować, że proces „przygotowania do wysyłki” trwa u nich dwa tygodnie i wtedy już nie można anulować. A to już podchodzi pod wprowadzanie klientów błąd. Serio uważasz, że blokowanie możliwości anulowania zamówienia dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu (i jakieś dziesięć przed samą wysyłką) jest okej?


Użytkownik Cukierek edytował ten post 02 listopada 2020 - 16:47


#382 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 224 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 listopada 2020 - 17:18

Tak, właśnie tak uważam.

Czujesz się pokrzywdzony, bo ktoś ośmielił się nie wysłać Ci telefonu od razu, tylko po dwóch tygodniach, w realiach pandemii, problemów z podwykonawcami, dostawcami, a do tego zaraz po premierze? Idź do sądu, mi się nie chce kopać z koniem.


  • 5b46927ee6 lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#383 Michu1996

Michu1996
  • 47 postów
  • SkądSiestrzeń

Napisano 02 listopada 2020 - 17:25

Wczoraj zamówiony niebieski iPhone 12 64GB, czas dostawy 10-17 listopada  :P


iPHONE XS  :rolleyes: 


#384 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopada 2020 - 18:06

No… nie? Kupując, dostałem inną datę.

 

Poza tym, gdy ktoś blokuje Ci gotówkę dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu i informuje, że łaskawie może ją zwrócić tydzień po odesłaniu, a Ty nie możesz już NIC zrobić z tym zamówieniem, to jednak jest to szemrana akcja. 

 

Chcę jedynie przestrzec innych, że taka sytuacja może wystąpić i jeśli faktycznie zależy im na czasie, to być może lepiej darować sobie AOS.

Że co?;D AOS to najbezpieczniejsze miejsce do zakupu ZWŁASZCZA jak zależy komuś na czasie. To, że nie umiesz go używać to inna sprawa. Apple nie informuje, że można anulować w DOWOLNYM momencie, Apple mówi, że masz taki a taki spodziewany termin dostawy (chyba że zamawiasz 15 minut to rzeczywiście ci się zmieni) i masz podać nr karty do ewentualnego obciążenia na już. Jak nie akceptujesz, to nie godzisz się na taki zakup, nikt cię nie zmusza. 


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#385 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 listopada 2020 - 18:42

Zazwyczaj jak się coś zamawia w internecie, to pieniądze są ściągane od razu, chyba że to preorder, ale i tu są wyjątki (patrz preorder PS5). Więc trochę nie rozumiem. Jak ktoś chciał mieć NA JUŻ, to można było kupić od razu jak ruszał preorder.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#386 Zoller12

Zoller12
  • 11 postów

Napisano 02 listopada 2020 - 21:16

Też.

Widocznie coś robiłem źle na stronie orange, bo na koniec przy podsumowaniu wniosek został odrzucony , było napisane że owa konfiguracja kupna jest tylko dla abonentów pomarańczy .



#387 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 03 listopada 2020 - 07:23

Ja bym nie ryzykował w mediaexpert - ciężko u nich z dostawami.

 

W tym roku chyba mediaexpert miał najlepszą dostępność iphonów nie tylko 12 ale też 12 pro. ja odebrałem u nich 2 szt Pro jednego w dniu premiery a drugiego w zeszły piątek. 

 

 

Jak wyżej, pięć minut po rozpoczęciu nie ma już czego zbierać ^^

 

Gdy nie zdążysz, lepiej chyba sobie darować i szukać po stacjonarnych. Dziś w końcu udało mi się dodzwonić do AOS (po 45 minutach czekania na konsultanta). Sprawa wygląda tak, że pieniądze na karcie zablokowali już w zeszłą środę, a sprzęt mam otrzymać na przyszły wtorek, oczywiście w tym momencie nie mogę już anulować zamówienia, mogę jedynie zwrócić po tym, jak otrzymam – czyli hajs zamrożony na kolejne dwa tygodnie. Tak że czy polecam oficjalny sklep w temacie premiery? Zdecydowanie odradzam – bo możecie zostać i bez sprzętu, i bez hajsu.

 

Według Apple mogłem też anulować zamówienie w dowolnym momencie zanim wyślą. Ale nie raczyli poinformować, że proces „przygotowania do wysyłki” trwa u nich dwa tygodnie i wtedy już nie można anulować. A to już podchodzi pod wprowadzanie klientów błąd. Serio uważasz, że blokowanie możliwości anulowania zamówienia dwa tygodnie przed dostarczeniem sprzętu (i jakieś dziesięć przed samą wysyłką) jest okej?

 

:blink:  :lol:  Za to w innych sklepach pobierają pieniądze w inny sposób? Po otrzymaniu przez klienta towaru? Uwierz mi, że wystarczyło poświęcić kilka minut i doskonale myś wiedział jakie zasady panują w AOS i jak jest z tymi datami. Nikt nie zagwarantuje Ci że towar będzie w tej dacie, w szczególności jak robi się zakup na firmę.


MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#388 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 09:10

Jakby ktoś chciał odezwał mi się x-kom, że mają dla mnie ip 12 pro grafit 128gb mogę komuś odstąpić jak chce :) a jak nie to anuluje zamówienie.


  • vBB lubi to

Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#389 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 10:33

Jakby ktoś chciał odezwał mi się x-kom, że mają dla mnie ip 12 pro grafit 128gb mogę komuś odstąpić jak chce :) a jak nie to anuluje zamówienie.

 

Jak to teraz jest w x-kom - da się zmienić paragon na fakturę i vice versa? W którym x-kom masz rezerwacje? 



#390 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 10:54

Mam rezerwacje na moje dane w Krakowie w bonarce ale może mogę napisać do nich proszę o zmianę danych oraz wysyłkę np. iPhone :) jak coś mogę probować niech ktos da dane co i jak i mogę zadziałać.


Użytkownik tomczii edytował ten post 03 listopada 2020 - 10:55

Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#391 paweu

paweu
  • 28 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 12:27

Ja właśnie w końcu powinąłem 12 pro 512gb w graficie na stronie Orange. Jeśli chodzi o raty to nie ma opcjii kupna tego telefonu w systemie ratalnym - odrzuca wniosek już na samym początku z info, że tylko dla abonamentowców. No, ale w końcu się udało i już jestem "spokojniejszy" :P



#392 wojtekrk

wojtekrk
  • 95 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 12:49

Udało mi się dziś zamówić 2xiP12 pro w oleole z dostawą dhl na jutro :)

#393 paweu

paweu
  • 28 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 13:08

ile gb Wojtek?



#394 wojtekrk

wojtekrk
  • 95 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 15:17

ile gb Wojtek?

2x 128GB grafitowe


Użytkownik wojtekrk edytował ten post 03 listopada 2020 - 15:33


#395 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 15:38

2x 128GB grafitowe

 

Jak zamawiałeś to przez stronę czy infolinie? Było cokolwiek na stronie napisane o dostawie? 

 

Bo póki co tak to wygląda:
 

Załączony plik  aq.PNG   13,91 KB   2 Ilość pobrań



#396 paweu

paweu
  • 28 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 15:46

https://mediamarkt.p...itowy-mgmk3pm-a <- łapcie póki dostępne :P



#397 wojtekrk

wojtekrk
  • 95 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 15:48

Jak zamawiałeś to przez stronę czy infolinie? Było cokolwiek na stronie napisane o dostawie? 

 

Bo póki co tak to wygląda:
 

attachicon.gif aq.PNG

Zacząłem składać wniosek kredydowy pare dni temu w piątek, gdy były fizycznie dostępne w sklepie, jednak rozeszły się bardzo szybko i moje zamowienie utknęło, dostałem informację, że będę mógł kontynuować jak pojawią się na stanie. Dziś przyszedł mail, że przyszła dostawa więc szybko dokończyłem wniosek wybrałem termin dostawy na jutro et voila!

Z mojego 'skanowania' sklepów wynika, że oleole ma najczęstsze dostawy.



#398 yelram

yelram
  • 108 postów

Napisano 04 listopada 2020 - 12:22

W media expert coś się ruszyło po 3 tygodniach od zamówienia, na mail dostałem: "Twoje zamówienie zostało przekazane do kompletacji" Miał ktoś z Was taki status zamówienia, po jakim czasie od takiego statusu zamówienia wysyłają paczkę?


Użytkownik yelram edytował ten post 04 listopada 2020 - 12:26


#399 tweetykrk

tweetykrk
  • 168 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 listopada 2020 - 13:37

W Orange wróciły 12 256. Udało mi się zamówić grafit bo tylko taki kolor został i jest nadal ale w sumie nie żałuje ze nie pacyficzny. Jakby ktoś chciał to daje info są tez 512 , 128 już poszło
  • Mikis314 lubi to

Iphone 12 pro 256 Grafit, był X 256, Mackbook pro 2012 


#400 dan9_1337

dan9_1337
  • 2 postów

Napisano 04 listopada 2020 - 13:39

W media expert coś się ruszyło po 3 tygodniach od zamówienia, na mail dostałem: "Twoje zamówienie zostało przekazane do kompletacji" Miał ktoś z Was taki status zamówienia, po jakim czasie od takiego statusu zamówienia wysyłają paczkę?

zamówiłem 23.10 w mediaexpert, stan zamówienia jeszcze się nie zmienił.....






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych