zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max
#201
Napisano 19 stycznia 2020 - 08:19
#202
Napisano 19 stycznia 2020 - 19:57
Jak wygląda sprawa reklamowania telefonu w Cortlandzie (po 14 dni od zakupu) ? W związku z ww problemem wymieniają ?
W Cortland nie wymienia Ci
- michail lubi to
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#203
Napisano 28 stycznia 2020 - 21:28
Jakieś nowości w temacie?
#204
Napisano 28 stycznia 2020 - 23:57
#205
Napisano 29 stycznia 2020 - 09:43
Dzień dobry,
nawiązując do poprzednich wątków, wymiana urządzeń nie ma sensu, poza ewentualnym nabijaniem statystyk Apple, które zwrócą uwagę producenta, ponieważ problemem nie jest uszkodzony sprzęt ale jego niekompatybilność z infrastrukturą operatorów w PL. Znam przypadek, że osoba kupiła iPhone 11 pro w USA i w tamtejszej sieci telefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.
Proszę o informację, czy po aktualizacji do iOS 13.3.1 problem nadal występuje?
Czy próbował ktoś z Państwa wgrywać wersje iOS - beta? Jeśli tak, to czy rozwiązało to problem?
#206
Napisano 29 stycznia 2020 - 10:42
Ja dzisiaj napisałem do t-mobile bo obiecali, że do końca stycznia uporają się z tym i zobaczymy co odpiszą ale pewnie nic konkret.
taka odpowiedź
"Dzień dobry,
tak, mamy informację, że jest przygotowane nowe oprogramowanie, które pozwoli na wyeliminowanie problemu."
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#207
Napisano 29 stycznia 2020 - 13:22
Okazuje się ze problem występuje wyłącznie w sieć T-mobile.pisalem wcześniej ze kupiłem kartę Orange i problem również występował. Dzwoniłem do Apple i zapewnili mnie ze problem występuje wyłącznie w T-mobile. A jeśli włożyłem kartę innego operatora to i tak iPhone wykorzystywał ustawienia sieciowe t-mobile, bo nie skasowałem ustawień sieciowych. Czy jest na forum jakaś osoba która regularnie korzysta z innej sieci, kasowała ustawienia sieciowe i występuje u niej omawiany problem?
Miałem numer w T-Mobile i ten sam problem. Od soboty jestem u innego opa i problem nie występuje.
#208
Napisano 29 stycznia 2020 - 14:21
Mam dwa telefony i karty sim i e-sim z Orange. Cyrki z połączeniami były cały czas. Nic nie pomagało. Po dzisiejszej aktualizacji iOS, narazie jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej.
#209
Napisano 29 stycznia 2020 - 15:08
T-mobile odpowiedziało, że poprawka z rozmowami jest w ios 13.3.1 - proszę o opinię ludzi co mają nowy ios 13.3.1 czy ustąpił problem u nich ?
P.S u mnie na razie spoko i nikt nic nie mówi a mam w sieci T-mobile.
Użytkownik tomczii edytował ten post 29 stycznia 2020 - 15:10
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#210
Napisano 29 stycznia 2020 - 18:01
Soft 13.3.1
#211
Napisano 29 stycznia 2020 - 18:07
Witam.
Mieszkam we Francji, mam telefon u francuskiego operatora i problem występuje jak u reszty więc to na pewno nie wina t mobile czy Orange tylko Apple.
Dzień dobry,
nawiązując do poprzednich wątków, wymiana urządzeń nie ma sensu, poza ewentualnym nabijaniem statystyk Apple, które zwrócą uwagę producenta, ponieważ problemem nie jest uszkodzony sprzęt ale jego niekompatybilność z infrastrukturą operatorów w PL. Znam przypadek, że osoba kupiła iPhone 11 pro w USA i w tamtejszej sieci telefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.
Proszę o informację, czy po aktualizacji do iOS 13.3.1 problem nadal występuje?
Czy próbował ktoś z Państwa wgrywać wersje iOS - beta? Jeśli tak, to czy rozwiązało to problem?elefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.
#212
Napisano 29 stycznia 2020 - 18:58
Witam.
Mieszkam we Francji, mam telefon u francuskiego operatora i problem występuje jak u reszty więc to na pewno nie wina t mobile czy Orange tylko Apple.
Ja jednak uważam, że jest to problem występujący u określonych i nielicznych dostawców ponieważ:
- w Polsce nie słychać skarg użytkowników Play oraz Plusa. Ewidentnie jest to problem Orange i T-Mobile
- na światowych forach problem jest raczej niszowy. Trzeba porządnie się naszukać żeby coś znaleźć. Portale piszące o produktach Apple wcale nie podjęły tematu (a zwykle gdy występuje choć podejrzenie globalnej usterki piszą o tym). Poza tym wszyscy wiemy jakich Apple ma hejterów, którzy czyhają tylko na jakiś problem z ich urządzeniami żeby to rozdmuchać w światowej prasie - a tutaj nic, cisza.
Dlatego to musi być bardzo wąskie grono operatorów, byc moze z jakimś przestarzałym sprzętem lub innymi technologiami np. oprogramowaniem.
#213
Napisano 29 stycznia 2020 - 22:09
#214
Napisano 30 stycznia 2020 - 10:55
info od t-mobile "Dzień dobry,
tak, otrzymaliśmy informację, że firma Apple udostępniła najnowsze oprogramowanie dla telefonów iPhone iOS w wersji 13.3.1, eliminująca problemy z jakością rozmów, które mogły pojawiać się podczas korzystania z iPhone 11.
"
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#215
Napisano 30 stycznia 2020 - 12:50
SMS od T-Mobile:
''Informujemy, ze firma Apple udostepnila najnowsze oprogramowanie dla telefonow iPhone iOS w wersji 13.3.1, ktore eliminuje ewentualne problemy z jakoscia rozmow, ktore mogly pojawiac sie podczas korzystania z iPhone 11. Zachecamy do pobrania i zainstalowania aktualizacji oprogramowania dla Panstwa telefonu.''
Poprawiło się u Was?
MacBook Air M1 | iPhone 12 mini | Apple TV 4K
#216
Napisano 30 stycznia 2020 - 12:52
#217
Napisano 30 stycznia 2020 - 13:10
Lepiej dajcie znać czy tak rzeczywiście każdy ma ok ?:>
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#218
Napisano 30 stycznia 2020 - 14:06
#219
Napisano 30 stycznia 2020 - 18:10
#220
Napisano 02 lutego 2020 - 09:08
#221
Napisano 02 lutego 2020 - 17:37
Witam
Właśnie wgrywam 13.3.1. maxa kupiłem za ponad 7000 zeta na początku grudnia 2019, od pierwszego dnia był problem- info iphona w Irlandii mówiło, że to wina Orange, orange zrywało boki, że to wina iphone,telefon stanowi moje główne źródło utrzymania- kontrahenci często byli poirytowani, twierdząc, że jestem podczas rozmów jestem chyba pod wodą. Czyli co : kupuję samochód, który nie skręca i mam czekać kto ma usuąć wadę sprzedawca czy producent?!! Może rzućmy temat na ogólnopolskie ( światowe) fora? Przyomnę: NIE BYŁO ŻADNEGO KOMUNIKATU O PROBLEMIE!!!
#222
Napisano 05 lutego 2020 - 21:52
#223
Napisano 05 lutego 2020 - 22:19
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#224
Napisano 08 lutego 2020 - 14:22
U mnie do tej pory spokój.
#225
Napisano 09 lutego 2020 - 12:43
Wydaje się, że problem rozwiązany. Od czasu instalacji iOS 13.3.1. nie ma już problemów z jakością rozmów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych