Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#201 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 19 stycznia 2020 - 08:19

Jak wygląda sprawa reklamowania telefonu w Cortlandzie (po 14 dni od zakupu) ? W związku z ww problemem wymieniają ?

#202 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 19 stycznia 2020 - 19:57

Jak wygląda sprawa reklamowania telefonu w Cortlandzie (po 14 dni od zakupu) ? W związku z ww problemem wymieniają ?

W Cortland nie wymienia Ci 


  • michail lubi to

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#203 Glucik93

Glucik93
  • 57 postów

Napisano 28 stycznia 2020 - 21:28

Jakieś nowości w temacie?



#204 radekR

radekR
  • 2 postów

Napisano 28 stycznia 2020 - 23:57

Okazuje się ze problem występuje wyłącznie w sieć T-mobile.pisalem wcześniej ze kupiłem kartę Orange i problem również występował. Dzwoniłem do Apple i zapewnili mnie ze problem występuje wyłącznie w T-mobile. A jeśli włożyłem kartę innego operatora to i tak iPhone wykorzystywał ustawienia sieciowe t-mobile, bo nie skasowałem ustawień sieciowych. Czy jest na forum jakaś osoba która regularnie korzysta z innej sieci, kasowała ustawienia sieciowe i występuje u niej omawiany problem?

#205 Johnny01

Johnny01
  • 1 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 09:43

Dzień dobry,

nawiązując do poprzednich wątków, wymiana urządzeń nie ma sensu, poza ewentualnym nabijaniem statystyk Apple, które zwrócą uwagę producenta, ponieważ problemem nie jest uszkodzony sprzęt ale jego niekompatybilność z infrastrukturą operatorów w PL. Znam przypadek, że osoba kupiła iPhone 11 pro w USA i w tamtejszej sieci telefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.

 

Proszę o informację, czy po aktualizacji do iOS 13.3.1 problem nadal występuje?

 

Czy próbował ktoś z Państwa wgrywać wersje iOS - beta? Jeśli tak, to czy rozwiązało to problem?



#206 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 10:42

Ja dzisiaj napisałem do t-mobile bo obiecali, że do końca stycznia uporają się z tym i zobaczymy co odpiszą ale pewnie nic konkret.


taka odpowiedź

 

"Dzień dobry,


tak, mamy informację, że jest przygotowane nowe oprogramowanie, które pozwoli na wyeliminowanie problemu."


Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#207 Tentegoiowego

Tentegoiowego
  • 1 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 13:22

Okazuje się ze problem występuje wyłącznie w sieć T-mobile.pisalem wcześniej ze kupiłem kartę Orange i problem również występował. Dzwoniłem do Apple i zapewnili mnie ze problem występuje wyłącznie w T-mobile. A jeśli włożyłem kartę innego operatora to i tak iPhone wykorzystywał ustawienia sieciowe t-mobile, bo nie skasowałem ustawień sieciowych. Czy jest na forum jakaś osoba która regularnie korzysta z innej sieci, kasowała ustawienia sieciowe i występuje u niej omawiany problem?

Miałem numer w T-Mobile i ten sam problem. Od soboty jestem u innego opa i problem nie występuje.



#208 WF

WF
  • 8 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 14:21

Mam dwa telefony i karty sim i e-sim z Orange. Cyrki z połączeniami były cały czas. Nic nie pomagało. Po dzisiejszej aktualizacji iOS, narazie jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej.



#209 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 15:08

T-mobile odpowiedziało, że poprawka z rozmowami jest w ios 13.3.1 - proszę o opinię ludzi co mają nowy ios 13.3.1 czy ustąpił problem u nich ? 
 

P.S u mnie na razie spoko i nikt nic nie mówi a mam w sieci T-mobile.


Użytkownik tomczii edytował ten post 29 stycznia 2020 - 15:10

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#210 lukandelic

lukandelic
  • 21 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 18:01

Chyba dalej to samo, rozmowcy twierdza ze przerywa, z tym ze u niektorych jest ok.
Soft 13.3.1

#211 Romax

Romax
  • 7 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 18:07

Witam.
Mieszkam we Francji, mam telefon u francuskiego operatora i problem występuje jak u reszty więc to na pewno nie wina t mobile czy Orange tylko Apple.


 

Dzień dobry,
nawiązując do poprzednich wątków, wymiana urządzeń nie ma sensu, poza ewentualnym nabijaniem statystyk Apple, które zwrócą uwagę producenta, ponieważ problemem nie jest uszkodzony sprzęt ale jego niekompatybilność z infrastrukturą operatorów w PL. Znam przypadek, że osoba kupiła iPhone 11 pro w USA i w tamtejszej sieci telefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.

Proszę o informację, czy po aktualizacji do iOS 13.3.1 problem nadal występuje?

Czy próbował ktoś z Państwa wgrywać wersje iOS - beta? Jeśli tak, to czy rozwiązało to problem?elefon normalnie działał, a po przyjeździe do Polski i włożeniu karty polskiego operatora zaczął się pojawiać problem z jakością połączeń.



#212 daftu

daftu
  • 3 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 18:58

Witam.
Mieszkam we Francji, mam telefon u francuskiego operatora i problem występuje jak u reszty więc to na pewno nie wina t mobile czy Orange tylko Apple.


Ja jednak uważam, że jest to problem występujący u określonych i nielicznych dostawców ponieważ:
- w Polsce nie słychać skarg użytkowników Play oraz Plusa. Ewidentnie jest to problem Orange i T-Mobile
- na światowych forach problem jest raczej niszowy. Trzeba porządnie się naszukać żeby coś znaleźć. Portale piszące o produktach Apple wcale nie podjęły tematu (a zwykle gdy występuje choć podejrzenie globalnej usterki piszą o tym). Poza tym wszyscy wiemy jakich Apple ma hejterów, którzy czyhają tylko na jakiś problem z ich urządzeniami żeby to rozdmuchać w światowej prasie - a tutaj nic, cisza.

Dlatego to musi być bardzo wąskie grono operatorów, byc moze z jakimś przestarzałym sprzętem lub innymi technologiami np. oprogramowaniem.

#213 Romax

Romax
  • 7 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 22:09

Chciałbym, żebyś miał rację ale u mnie również ten problem wystąpił choć ostatnio jest lepiej... tzn. rzadko zdarza się problem z dźwiękiem

#214 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 10:55

info od t-mobile "Dzień dobry,


tak, otrzymaliśmy informację, że firma Apple udostępniła najnowsze oprogramowanie dla telefonów iPhone iOS w wersji 13.3.1, eliminująca problemy z jakością rozmów, które mogły pojawiać się podczas korzystania z iPhone 11.


"


Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#215 Bazagazeal

Bazagazeal
  • 144 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 30 stycznia 2020 - 12:50

SMS od T-Mobile:

 

''Informujemy, ze firma Apple udostepnila najnowsze oprogramowanie dla telefonow iPhone iOS w wersji 13.3.1, ktore eliminuje ewentualne problemy z jakoscia rozmow, ktore mogly pojawiac sie podczas korzystania z iPhone 11. Zachecamy do pobrania i zainstalowania aktualizacji oprogramowania dla Panstwa telefonu.''

 

Poprawiło się u Was?


MacBook Air M1 | iPhone 12 mini | Apple TV 4K 


#216 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 12:52

Informujemy, ze firma Apple udostepnila najnowsze oprogramowanie dla telefonow iPhone iOS w wersji 13.3.1, ktore eliminuje ewentualne problemy z jakoscia rozmow, ktore mogly pojawiac sie podczas korzystania z iPhone 11. Zachecamy do pobrania i zainstalowania aktualizacji oprogramowania dla Panstwa telefonu.

#217 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 13:10

Lepiej dajcie znać czy tak rzeczywiście każdy ma ok ?:>


Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#218 lukandelic

lukandelic
  • 21 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 14:06

Chyba jest ok, testowalem przed chwila 11 pro max 13.3.1

#219 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 18:10

U mnie od miesiąca był spokój, od wymiany na chyba 6 czy 7 telefon, straciłem rachubę :D

#220 hmi

hmi
  • 2 postów

Napisano 02 lutego 2020 - 09:08

Od aktualizacji iOS 13.3.1 (póki co) żaden z moich rozmówców nie słyszy złej jakości połączenia ze mną. Problem od października dotyczył iPhone 11 Pro Max. Wiem, że rozwiązywanie problemu mogło trwać nawet do końca lutego. Świeża łatka, więc sądzę, że prawdopodobnie udało się szybciej. ;) jak wszyscy tak potwierdzą, że się udało to super. :)

#221 stary69

stary69
  • 1 postów

Napisano 02 lutego 2020 - 17:37

Witam

Właśnie wgrywam 13.3.1. maxa kupiłem za ponad 7000 zeta na początku grudnia 2019, od pierwszego dnia był problem- info iphona w Irlandii mówiło, że to wina Orange, orange zrywało boki, że to wina iphone,telefon stanowi moje główne źródło utrzymania- kontrahenci często byli poirytowani, twierdząc, że jestem podczas rozmów jestem chyba pod wodą. Czyli co : kupuję samochód, który nie skręca i mam czekać kto ma usuąć wadę sprzedawca czy producent?!! Może rzućmy temat na ogólnopolskie ( światowe) fora? Przyomnę: NIE BYŁO ŻADNEGO KOMUNIKATU O PROBLEMIE!!!



#222 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 05 lutego 2020 - 21:52

Wszystkim pomogło?

#223 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 05 lutego 2020 - 22:19

U mnie jest już Ok.

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#224 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 08 lutego 2020 - 14:22

U mnie do tej pory spokój.



#225 marmal

marmal
  • 2 postów

Napisano 09 lutego 2020 - 12:43

Wydaje się, że problem rozwiązany. Od czasu instalacji iOS 13.3.1. nie ma już problemów z jakością rozmów.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych