Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 16"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 dzikipl

dzikipl
  • 530 postów

Napisano 03 grudnia 2019 - 12:55

Gdzie ty pracujesz z tym komputerem że ci zimno? Co to w ogóle za argument? Nawet jeśli MBP jest chłodniejszy to przez krótką chwilę. Rozumiem że w samochodzie podgrzewana kierownica to mus bo w zimie zimno.

Nie skorzystałem ale na pewno gorzej. To lubię. Wybacz ale akurat serwis Apple to jest coś czego inni po prostu nie mają. Nie każdy serwis jest oczywiście równie dobry ale wszystkie autoryzowane serwisy pracują wyłącznie z ich sprzętem co jest sporym atutem. 

Nie wspomnę już o tym jak bardzo drażnią mnie recenzje i testy które ktoś rozpoczyna od tego że MacOS mu przeszkadza. Po co ci więc ten Mac. Dlaczego tak trudno ludziom pojąć że MacBooki to system wraz z podzespołami a nie na odwrót. To samo jest w iPhone czy iPadach. Nie twierdzę że są to urządzenia nie do zastąpienia i w ogóle magiczne. Po co jednak pchać się w coś co nie ma dla ciebie sensu a potem wylewać żale. To nie porównanie dwóch kamer aparatów czy innych sprzętów gdzie specyfikacja odgrywa główną rolę a soft to dodatek. Tutaj jest na odwrót. 

 

Przewodnictwo cieplne, jest coś takiego i ma znaczenie przy projektowaniu rzeczy z którymi ma kontakt użytkownik. Metale mają wysoką przewodność co powoduje uczucie chłodu. W Centrum Nauki Kopernik jest takie stanowisko dla dzieci, pójdź i zobacz. Masz różne materiały przy 21 stopniach.

Nie wiesz na czym polega dobry serwis. Przy Dellu po zgłoszeniu mam jutro technika w biurze z kompletem części.

Naucz się też czytania ze zrozumieniem, dla niektórych OSX to plus, dla mnie nie. Jeśli komputer by mi przypasował to by dostał W10. Przed MBP pracowałem na MBA z W7 i to była świetna konfiguracja. Na komputery Apple patrzę jak na każde inne PC, sprzętowo. Kiedyś były świetne na tle konkurencji, MBA długo nie miał odpowiedników. Teraz już tak różowo nie jest.

Kupiłem ten komputer i przekazałem swoje opinie, nie jest to wybitny komputer i nie wyróżnia się niczym szczególnym. Moja opinia nie jest oparta na ograniczeniu światopoglądu do samych komputerów Apple a całego rynku. To co Apple zrobiło w tym modelu jest gonieniem konkurencji w postaci wąskich ramek i zawróceniem z ślepej uliczki poprzednich klawiatur.



#27 Hubson83

Hubson83

  • 847 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 grudnia 2019 - 12:07

I czy na pewno Apple ma serwis jak Dell, że po zgłoszeniu następnego dnia przyjeżdża do Ciebie inżynier i naprawia (wymienia uszkodzoną część)?

 

Serio tak jest? Nawet nie wiedziałem. Jeżeli tak to mega szacun dla Della.


Użytkownik Hubson83 edytował ten post 05 grudnia 2019 - 12:07

iPhone 11 Pro | Apple Watch Series 4 | MacBook Pro 16"


#28 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 007 postów

Napisano 05 grudnia 2019 - 12:17

Serio tak jest? Nawet nie wiedziałem. Jeżeli tak to mega szacun dla Della.

Dotyczy to głównie modeli z linii "biznesowych", ale tak, gwarancja NBD (next business day) jest i działa.



#29 lousylucky

lousylucky
  • 264 postów
  • SkądGliwice

Napisano 05 grudnia 2019 - 15:22

Potwierdzam, jakiś czas temu jak reklamowałem jakiś niszowy produkt, to przyjechali do domu i naprawi następnego dnia. 


Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X 64 GB Space Grey


#30 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 059 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 grudnia 2019 - 20:39

Przypominam, że rozmawiamy tu o MBP 16" nie o Dell-u


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych