Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X fabryczna wada?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#26 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 18 października 2018 - 11:56

Masakra na jakie Wy serwisy trafiacie. Pisałem Ci, że jest spuchnięta bateria. Taki telefon wymienia się na nowy, zamawia się nowy i na drugi dzień odbierasz. Jak chcesz to przyślij go do nas i na 100 % wymienimy, mogę Ci zamówić kuriera, który za darmo odbierze sprzęt.

Poza tym aktywowanie telefonu nie ma tutaj nic do rzeczy. 


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 18 października 2018 - 11:59

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#27 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 18 października 2018 - 12:19

Nie wróżę nic dobrego przy oddaniu na gwarancję do operatora. Nie wiem kto im to oceni ale zazwyczaj bywa krucho. Oddaj tak jak mówi serwis.me do nich albo jeszcze do innych wymienionych serwisów. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#28 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 października 2018 - 12:22

Byłem w Cortland pokazałem im ten telefon i powiedziałem jaka była z nim sytuacja. Facet zobaczył telefon i stwierdził ,że ten ekran wybrzuszył się przez spuchniętą baterię. Spytałem się czy będą mi to naprawiać czy wymienią mi na nowy telefon. W odpowiedzi dostałem ,że kiedyś takie coś wymieniali od razu do ręki a teraz nie są w stanie stwierdzić czy mi wymienią czy będą naprawiać bo zdarzały im się przypadki ,że wymieniali w telefonie nawet 6 części. Mówili ,że szkoda że go aktywowałem bo wtedy to już w ogóle z automatu zostałby wymieniony. Dodatkowo powiedzieli żebym poszedł tam gdzie go kupiłem to na pewno go wymienią na nowy ale powiedziałem im ,że nie jestem "właścicielem" tego telefonu. I na tym się skończyło.

 

Zadzwoniłem do typka z allegro u którego kupowałem ten telefon to jeszcze dziś postaram mu się wysłać telefon i on pójdzie (właściwie to jego żona bo ona brała ten telefon na siebie w plusie) do plusa i odda go na gwarancję. Jeśli operator nie wymieni mu na nowy zafoliowany telefon to odda mi pieniądze tylko problemem u niego jest to ,że już wszystko wydał.

Nie masz obawy wysłać komuś sprzęt? woow. Wydawało mi się, że mając fakturę zakupu możesz normalnie oddać na gwarancję, nie właściciel. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#29 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 18 października 2018 - 12:47

Przecież tu śmierdzi fraudem z daleka. Ktoś kupuje na raty IP X w cenie wyższej niż XS w sklepie sprzedaje ci za pół ceny a potem wydaje całą kasę. Gdzie tu logika.

#30 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 października 2018 - 12:47

Nie masz obawy wysłać komuś sprzęt? woow. Wydawało mi się, że mając fakturę zakupu możesz normalnie oddać na gwarancję, nie właściciel. 

To jest operator, jak nie jesteś jego klientem i dodatkowo faktura nie jest na ciebie to jak chcesz oddać na gwarancję?


iPhone 15 Pro


#31 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 października 2018 - 12:52

To jest operator, jak nie jesteś jego klientem i dodatkowo faktura nie jest na ciebie to jak chcesz oddać na gwarancję?

No ja w Orange nie miałem z tym problemów, zostałem zgłoszony przez "właściciela" w orange, że przyjdę ze sprzętem i fakturą i przyjęto bez problemu, wydano również. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#32 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 18 października 2018 - 13:02

Przecież tu śmierdzi fraudem z daleka. Ktoś kupuje na raty IP X w cenie wyższej niż XS w sklepie sprzedaje ci za pół ceny a potem wydaje całą kasę. Gdzie tu logika.

Interes po rosyjsku - ukraść skrzynkę wódki, sprzedać za pół ceny, a pieniądze przepić...


  • nie_lubie_jablek lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#33 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 18 października 2018 - 14:30

Nie masz obawy wysłać komuś sprzęt? woow. Wydawało mi się, że mając fakturę zakupu możesz normalnie oddać na gwarancję, nie właściciel. 

 

Właśnie nad tym myślałem wczoraj bo dobrze może odebrać i mi go już nigdy nie odesłać. W Plusie mówili ,że nie da rady ,że musi przyjść właściciel. 

Teraz się zastanawiam co zrobić bo to wszystko się przeciągnie za nim gościu dostanie przesyłkę, pójdzie do plusa. Tamci zanim to rozpatrzą mają na to 30 dni i też nie wiadomo czy będą naprawiać czy dadzą nowy. W Cortland musieliby cały telefon rozebrać i ocenić czy mogliby dać nowy ale prawdopodobnie byłby naprawiany.

Jestem w kropce.



#34 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 18 października 2018 - 14:34

Nad czym Ty się chopie zastanawiasz, skontaktuj się z serwis.me i wymieniaj na nowy.


  • krzysztofsds lubi to

iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#35 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 października 2018 - 14:34

Oddaj do Serwis. ME i kropka. Wymienią. 


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 18 października 2018 - 14:35


#36 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 18 października 2018 - 14:35

no chyba po prostu tak zrobię.



#37 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 października 2018 - 14:42

Właśnie nad tym myślałem wczoraj bo dobrze może odebrać i mi go już nigdy nie odesłać. W Plusie mówili ,że nie da rady ,że musi przyjść właściciel.
Teraz się zastanawiam co zrobić bo to wszystko się przeciągnie za nim gościu dostanie przesyłkę, pójdzie do plusa. Tamci zanim to rozpatrzą mają na to 30 dni i też nie wiadomo czy będą naprawiać czy dadzą nowy. W Cortland musieliby cały telefon rozebrać i ocenić czy mogliby dać nowy ale prawdopodobnie byłby naprawiany.
Jestem w kropce.


Jak koledzy powyżej, nie baw się w wysyłkę do właściciela tylko bezpośrednio serwis, załatwisz sprawę w ciągu tygodnia bez obawy o sprzęt.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#38 Jackpe

Jackpe
  • 187 postów

Napisano 18 października 2018 - 14:56

Ty tak masz od urodzenia, że sam sobie szukasz problemów? Kilkukrotnie otrzymujesz odpowiedź co zrobić i nawet CI chcą kuriera wysłać, a Ty dalej kombinujesz co by tu jeszcze spierdo..ć. No jak dziecko w przedszkolu.



#39 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 18 października 2018 - 15:04

Odeślę do serwis me i za kilka dni dam znać co z tego wyszło :)



#40 mpogorzelski

mpogorzelski
  • 33 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 listopada 2018 - 08:51

I jak? Wyszło coś z tego?

#41 meg

meg
  • 310 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 03 listopada 2018 - 18:36

Ja nie mogę pojąć, czemu on nie zostawił tego telefonu w cortlandzie. Nie przyjęli go? przecież był na gwarancji...?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych