Witam,
Zakupiłem tydzień temu przez allegro Iphone X 64GB Silver. Dzisiaj odebrałem go od kuriera poczty polskiej mimo 4 dniowego opóźnienia.
Rozpakowałem go, włączyłem i zaktualizował mi się iphone do iOS 12. Moim problemem jest to ,że dopiero po kilku godzinach (mój brat) zauważył ,że w lewym górnym rogu odstaje ekran (zdjęcia w załączniku) nigdzie mi telefon nie spadł, również nie trzymałem go w kieszeni jedynie leżał cały czas na stole. Telefon oczywiście działa nic nie zacina.
Mam fakturę zakupu tego telefonu który został wzięty 03.10.2018 roku w salonie Plus.
Na telefon została udzielona 24 miesięczna gwarancja od daty wydania czyli 03.10.2018 tak zapewniał sprzedawca oraz widniała naklejka naklejona na oryginalnej folii od telefonu.
I dlatego mam pytanie czy jest szansa ,że wymienią mi ten telefon na nowy oraz czy wybrać się do salonu Apple w Warszawie i złożyć reklamację czy udać się do salonu Plus gdzie został kupiony, czy odesłać go sprzedawcy (tutaj jeszcze jest taka sytuacja ,że sprzedawca miał inne dane personalne niż osoba która brała ten telefon na fakturę w plusie.
Pozdrawiam