Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X fabryczna wada?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 16 października 2018 - 21:51

Witam, 

Zakupiłem tydzień temu przez allegro Iphone X 64GB Silver. Dzisiaj odebrałem go od kuriera poczty polskiej mimo 4 dniowego opóźnienia.

Rozpakowałem go, włączyłem i zaktualizował mi się iphone do iOS 12. Moim problemem jest to ,że dopiero po kilku godzinach (mój brat) zauważył ,że w lewym górnym rogu odstaje ekran (zdjęcia w załączniku) nigdzie mi telefon nie spadł, również nie trzymałem go w kieszeni jedynie leżał cały czas na stole. Telefon oczywiście działa nic nie zacina.

Mam fakturę zakupu tego telefonu który został wzięty 03.10.2018 roku w salonie Plus.

Na telefon została udzielona 24 miesięczna gwarancja od daty wydania czyli 03.10.2018 tak zapewniał sprzedawca oraz widniała naklejka naklejona na oryginalnej folii od telefonu.

 

I dlatego mam pytanie czy jest szansa ,że wymienią mi ten telefon na nowy oraz czy wybrać się do salonu Apple w Warszawie i złożyć reklamację czy udać się do salonu Plus gdzie został kupiony, czy odesłać go sprzedawcy (tutaj jeszcze jest taka sytuacja ,że sprzedawca miał inne dane personalne niż osoba która brała ten telefon na fakturę w plusie. 

 

Pozdrawiam

 

 

Załączone pliki



#2 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 października 2018 - 22:07

Będzie generalnie bardzo ciężko coś teraz załatwić. A jakieś uszkodzenia opakowania przesyłki?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 16 października 2018 - 22:19

Żadnych uszkodzeń paczki nie było. Teraz właśnie jeszcze przeanalizowałem sytuację i osoba która brała telefon w plusie ma te samego nazwisko co sprzedawca z allegro więc prawdopodobnie ktoś z rodziny (żona, córka)



#4 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 października 2018 - 22:22

Ja bym chyba spróbował na gwarancję oddać, ale poczekaj jeszcze na rady innych.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#5 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 16 października 2018 - 23:52

Ja bym bardziej sie martwil tym ze telefon jest pewnie w ratach. Tym bardziej ze dane na FV sa inne inz dane sprzedawcy.

#6 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 października 2018 - 07:08

Raty ratami, jeśli to od osoby fizycznej to zwrotu pewnie nie przyjmie, przynajmniej nie musi. Spróbuj zadzwonić na infolinie Apple i opisz sytuację. Zrób to jak najszybciej żeby było bardziej prawdopodobne że taki wyjales z pudelka. Nie takie przypadki już rozpatrywali pozytywnie.

iPhone 15 Pro


#7 relakzstyle

relakzstyle
  • 189 postów

Napisano 17 października 2018 - 07:21

nie uwierze ze po kilku godzinach zorientowaliscie sie ze jest takie hardkorowe rozklejenie :o  . Próbuj probuj moze apple stwierdzi ze kleju nie dali ....i do tego Raty w plusie ktory blokuje imeje ;/


Użytkownik relakzstyle edytował ten post 17 października 2018 - 07:22


#8 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 17 października 2018 - 07:25

I kupno od osoby, która być może nawet nie jest właścicielem.


  • nie_lubie_jablek lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 17 października 2018 - 07:44

Moim zdaniem,  gdy nie jest wykrzywiony to wymienią na gwarancji przynajmniej ekran.  Druga sprawa to branie telefonu w Plusie. Pierwotny właściciel przestanie płacić i będziesz miał po telefonie. 



#10 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 17 października 2018 - 09:13

@relakzstyle a jednak... sam nie wiem jak tego nie zauważyłem co prawda gdy nie zobaczy się go pod dobrym światłem to troszkę się to maskuje + do tego szybko założyłem etui ktore w sumie i tak jest przeźroczyste. Dobrze że brat zauważył bo bym chodził z tym telefonem przez kilka dni za nim bym się skapnał. Jestem dobrej myśli że wymienia na nowy bo nawet gdy telefon by mi spadł to by się chyba ekran tak nie odkleił... a telefon nie ma żadnej ryski.

Dzisiaj wieczorem dam znać co wyszło z tej sytuacji.

#11 relakzstyle

relakzstyle
  • 189 postów

Napisano 17 października 2018 - 09:18

no czekamy , ciekawi jestesmy bo sprawa dosc nietypowa. Nie spotkalem sie z tak rozklejonym wyswietlaczem w X



#12 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2018 - 09:45

Oddaj do serwisu autoryzowanego Apple. Prawdopodobnie długo leżał u nich w magazynie i bateria spuchła.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#13 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 17 października 2018 - 19:16

Byłem dzisiaj w salonie plusa dowiedzieć się o całej tej sytuacji to sami nie do końca wiedzieli i zgadzali się z tym co ja im powiedziałem ale wszyło na to ,że niestety w salonie plusa nie mogę oddać telefonu na gwarancję ponieważ nie jestem jego "właścicielem" i nie jestem nawet ich abonamentem. Zalecił mi jeden z pracowników żebym poszedł po prostu do salonu ispot i tam złożył reklamację bo ta opcja powinna być o wiele szybsza. Jeśli chodzi o naprawdę w plusie to jeśli nie da się naprawić to zostałby wymieniony na nowy. Rozmawiałem z gościem od którego kupiłem telefon to powiedział ,że bez problemu uda się do salonu plusa i złoży go na gwarancję. Ale zależy mi na czasie więc udam się jutro do ispot w Warszawie i spróbuję się dowiedzieć.

 

Czy Apple w takiej sytuacji jest w stanie mi wymienić telefon na nowy zafoliowany czy będą próbować go naprawiać? bo jednak słabo wydać 4 tysiące na nowy telefon który zostanie naprawiany...



#14 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 17 października 2018 - 19:17

Lepiej idz do Cortland.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#15 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 października 2018 - 19:48

Tylko nie iSpot.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#16 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 17 października 2018 - 20:06

Cortland mam strasznie nie po drodze i jak czytam opinie w google bo jest tylko jeden w Warszawie to słabe opinie.


Użytkownik wiktor3397 edytował ten post 17 października 2018 - 20:08


#17 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 17 października 2018 - 20:16

Czytaj dalej opinie w internecie daleko zajdziesz. Trzeba było czytać przed kupnem telefonu z plusa ;) Zanieś do Cortlandu na 90% wymienią ci na nowy. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#18 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 17 października 2018 - 20:24

Czytaj dalej opinie w internecie daleko zajdziesz. Trzeba było czytać przed kupnem telefonu z plusa ;) Zanieś do Cortlandu na 90% wymienią ci na nowy. 

 dobra ufam wam :D 



#19 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 października 2018 - 08:28

 dobra ufam wam :D

Wyślij do Cortlandu. Zgłoś przez ich stronę. 



#20 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 18 października 2018 - 09:12

iSpot to najgorszy twór. Co do tego nikt nie ma wątpliwości.

Pamiętaj że na takich opiniach google jest dużo negatywnych komentarzy które mają zniechęcić choć w rzeczywistości to klient ma sporo za uszami ale się nie przyzna. Poza tym w Cortland stety bądź nie mają kolejki bo sporo osób do nich oddaje. Ja się nigdy nie zawiodłem ale wiadomo zawsze może być różnie.

Poza tym jeden serwis będzie bardziej konserwatywny inny trochę wyjdzie poza ramy i postara ci się pomóc. Co prawda mówię to jedynie z doświadczenia jako klient ale miałem sytuację kiedy chociażby dostałem nową baterię pomimo że tak naprawdę nie powinienem (sytuacja z Cortlandu zresztą). Dlatego warto mieć inne w razie czego.

Ja polecam jeszcze iMad. Dobre opinie ma też Jabłkowy ale z ich usług nie korzystałem.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#21 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 18 października 2018 - 09:58

iSpot unikaj jak ognia.. miałem z nimi do czynienia i już więcej tam nie wróce. Lapek wrócił jeszcze bardziej uszkodzony. Tylko Cortland albo iDream. Z tymi miałem do czynienia i wszędzie 100% profesjonalizmu


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#22 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 18 października 2018 - 10:06

O tak iMad tez polecam, przynajmniej ten w Katowicach.

MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#23 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 18 października 2018 - 10:10

ok dziękuje chłopaki, dzisiaj zaniosę do Cortland i dam znać co z tego wyszło.



#24 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 18 października 2018 - 10:21

Tylko nie idź na sam koniec dnia. Serwis zaczyna pracę (chyba) godzinę po otwarciu i kończy jeszcze przed zamknięciem salonu. To o tyle ważne że serwisant wyjdzie do ciebie i będziesz mógł z nim pogadać. Jego obowiązuję pewnie wytyczne ale jak wspomniałem są czasem w stanie zrobić coś więcej. Mam wrażenie że wtedy lepiej działają niż jak oddasz go osobie z obsługi klienta. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 18 października 2018 - 10:27

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#25 wiktor3397

wiktor3397
  • 21 postów

Napisano 18 października 2018 - 11:54

Byłem w Cortland pokazałem im ten telefon i powiedziałem jaka była z nim sytuacja. Facet zobaczył telefon i stwierdził ,że ten ekran wybrzuszył się przez spuchniętą baterię. Spytałem się czy będą mi to naprawiać czy wymienią mi na nowy telefon. W odpowiedzi dostałem ,że kiedyś takie coś wymieniali od razu do ręki a teraz nie są w stanie stwierdzić czy mi wymienią czy będą naprawiać bo zdarzały im się przypadki ,że wymieniali w telefonie nawet 6 części. Mówili ,że szkoda że go aktywowałem bo wtedy to już w ogóle z automatu zostałby wymieniony. Dodatkowo powiedzieli żebym poszedł tam gdzie go kupiłem to na pewno go wymienią na nowy ale powiedziałem im ,że nie jestem "właścicielem" tego telefonu. I na tym się skończyło.

 

Zadzwoniłem do typka z allegro u którego kupowałem ten telefon to jeszcze dziś postaram mu się wysłać telefon i on pójdzie (właściwie to jego żona bo ona brała ten telefon na siebie w plusie) do plusa i odda go na gwarancję. Jeśli operator nie wymieni mu na nowy zafoliowany telefon to odda mi pieniądze tylko problemem u niego jest to ,że już wszystko wydał.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych