Z baterią coraz lepiej, 16% jeszcze mam.
większość po lte?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 22 kwietnia 2019 - 20:06
Z baterią coraz lepiej, 16% jeszcze mam.
większość po lte?
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 22 kwietnia 2019 - 20:18
Możesz rozwinąć myśl ..Szkoda, że skoro Apple Watch korzysta z danych, nie można kupić do niego pakietu danych internetu mobilnego, tylko musisz mieć rozmowy. Na pudełku od zegarka jest napisane, że iPhone i Apple Watch muszą być w sieci tego samego operatora, wzmianki o numerze nie widzę.
pozdrawiam
Bogusław Chmielnik
Napisano 23 kwietnia 2019 - 08:14
Panowie mam pytanie które jest dla mnie bardzo istotne. Czy zegarek AW LTE będzie działał (umożliwiał rozmowy głosowe) gdy nie będzie sieci LTE a tylko 3G czy 2G i nie będzie w pobliżu iPhona? Jeżeli będzie działał to jaka jest wówczas jakość rozmów?
Fotografia ślubna www.sfotografowani.pl
Napisano 23 kwietnia 2019 - 11:11
Panowie mam pytanie które jest dla mnie bardzo istotne. Czy zegarek AW LTE będzie działał (umożliwiał rozmowy głosowe) gdy nie będzie sieci LTE a tylko 3G czy 2G i nie będzie w pobliżu iPhona? Jeżeli będzie działał to jaka jest wówczas jakość rozmów?
Tylko LTE
Napisano 23 kwietnia 2019 - 11:40
A moim zdaniem obsługuje 3G w końcu obsługuje 3 częstotliwości UMTS w tym 900 MHz z której jeśli się nie mylę korzysta Orange.
Użytkownik kristof461 edytował ten post 23 kwietnia 2019 - 11:41
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 23 kwietnia 2019 - 12:43
Hmm... A to nie wiem jak mi umknęło i tu muszę się puknąć w pierś. AW powinien śmigać na UMTS 900 i 2100 w ORANGE. Z tego co widzę większość nadajników ORANGE właśnie śmiga na tych częstotliwościach.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
Napisano 23 kwietnia 2019 - 14:17
Dzwoniłem na infolinię do Cortland i powiedzieli, że rozmowy można przeprowadzać tylko przez LTE :/
Fotografia ślubna www.sfotografowani.pl
Napisano 23 kwietnia 2019 - 15:51
Dzwoniłem na infolinię do Cortland i powiedzieli, że rozmowy można przeprowadzać tylko przez LTE :/
pozdrawiam
Bogusław Chmielnik
Napisano 23 kwietnia 2019 - 19:25
Zapomniałem dziś spytać chłopaków w pracy, jutro jak nie zapomnę to spytam co i jak.
Napisano 28 kwietnia 2019 - 16:36
dziwne pytania, logicznym jest ze bedzie dzialal w każdej z dostepnych sieci
Napisano 28 kwietnia 2019 - 17:26
dziwne pytania, logicznym jest ze bedzie dzialal w każdej z dostepnych sieci
Gdyby obsługiwał tylko pasma lte to tylko w LTE by działał. Logiczne
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 02 maja 2019 - 09:51
Witam.
Dwa pytania.
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
Czy ktoś miał taki problem ?
NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.
@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info.
Użytkownik Peter_ edytował ten post 02 maja 2019 - 10:18
Napisano 02 maja 2019 - 10:42
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
"Powiadomienia są wysyłane na zegarek Apple Watch lub telefon iPhone, ale nie na oba urządzenia naraz."
Więcej info na: https://support.appl.../pl-pl/HT204791
Napisano 02 maja 2019 - 13:41
"Powiadomienia są wysyłane na zegarek Apple Watch lub telefon iPhone, ale nie na oba urządzenia naraz."
Więcej info na: https://support.appl.../pl-pl/HT204791
Dziękuje za informacje!
Napisano 02 maja 2019 - 17:01
Najkrótsze podsumowanie jest takie, że aby korzystać z sieci komórkowej w AW musisz mieć abonament w Orange. Ja mam ofertę na kartę. Próbowałem to obejść kupując pakiet internetu mobilnego 10 GB za 9,99 zł miesięcznie, ale niestety nie będzie to działać, bo „muszą być rozmowy”. W pakiecie internetu nie można dzwonić, ani wysyłać SMS.Możesz rozwinąć myśl ..
Przyznam, że nie rozumiem w czym problem.
Napisano 02 maja 2019 - 21:12
Witam.
Dwa pytania.
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
Czy ktoś miał taki problem ?
NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.
@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info.
Witam.
Dwa pytania.
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
Czy ktoś miał taki problem ?
NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.
@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info.
pozdrawiam
Bogusław Chmielnik
Napisano 03 maja 2019 - 01:35
W pakiecie internetu nie można dzwonić, ani wysyłać SMS.
Napisano 03 maja 2019 - 08:51
Napisano 03 maja 2019 - 18:48
Tak, mówię o abonamencie „Internet Mobilny Podstawowy”.
Mi w Orange kilka razy powtórzono, że nie można dzwonić ani wysyłać SMS z tego abonamentu.
Napisano 04 maja 2019 - 07:26
Użytkownik MasterM edytował ten post 04 maja 2019 - 07:27
Napisano 04 maja 2019 - 09:22
Napisano 04 maja 2019 - 15:16
Napisano 04 maja 2019 - 17:22
Napisano 04 maja 2019 - 22:20
Napisano 04 maja 2019 - 22:48
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych