Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

Apple Watch Series 4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1903 odpowiedzi w tym temacie

#1551 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 kwietnia 2019 - 20:06

Z baterią coraz lepiej, 16% jeszcze mam.

większość po lte? 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1552 Bogen

Bogen
  • 60 postów

Napisano 22 kwietnia 2019 - 20:18

Szkoda, że skoro Apple Watch korzysta z danych, nie można kupić do niego pakietu danych internetu mobilnego, tylko musisz mieć rozmowy. Na pudełku od zegarka jest napisane, że iPhone i Apple Watch muszą być w sieci tego samego operatora, wzmianki o numerze nie widzę.

Możesz rozwinąć myśl ..
Przyznam, że nie rozumiem w czym problem.

pozdrawiam 

Bogusław Chmielnik


#1553 mplutek

mplutek
  • 13 postów
  • Płeć:

Napisano 23 kwietnia 2019 - 08:14

Panowie mam pytanie które jest dla mnie bardzo istotne. Czy zegarek AW LTE będzie działał (umożliwiał rozmowy głosowe) gdy nie będzie sieci LTE a tylko 3G czy 2G i nie będzie w pobliżu iPhona? Jeżeli będzie działał to jaka jest wówczas jakość rozmów?


Fotografia ślubna www.sfotografowani.pl


#1554 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 23 kwietnia 2019 - 11:11

Panowie mam pytanie które jest dla mnie bardzo istotne. Czy zegarek AW LTE będzie działał (umożliwiał rozmowy głosowe) gdy nie będzie sieci LTE a tylko 3G czy 2G i nie będzie w pobliżu iPhona? Jeżeli będzie działał to jaka jest wówczas jakość rozmów?

Tylko LTE



#1555 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 23 kwietnia 2019 - 11:40

A moim zdaniem obsługuje 3G w końcu obsługuje 3 częstotliwości UMTS w tym 900 MHz z której jeśli się nie mylę korzysta Orange. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 23 kwietnia 2019 - 11:41

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1556 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 23 kwietnia 2019 - 12:43

Hmm... A to nie wiem jak mi umknęło i tu muszę się puknąć w pierś. AW powinien śmigać na UMTS 900 i 2100 w ORANGE. Z tego co widzę większość nadajników ORANGE właśnie śmiga na tych częstotliwościach.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#1557 mplutek

mplutek
  • 13 postów
  • Płeć:

Napisano 23 kwietnia 2019 - 14:17

Dzwoniłem na infolinię do Cortland i powiedzieli, że rozmowy można przeprowadzać tylko przez LTE :/


Fotografia ślubna www.sfotografowani.pl


#1558 Bogen

Bogen
  • 60 postów

Napisano 23 kwietnia 2019 - 15:51

Dzwoniłem na infolinię do Cortland i powiedzieli, że rozmowy można przeprowadzać tylko przez LTE :/


Lepiej zadzwoń do Orange ...

pozdrawiam 

Bogusław Chmielnik


#1559 petrydz

petrydz
  • 137 postów
  • SkądTrójmiasto :)

Napisano 23 kwietnia 2019 - 19:25

Zapomniałem dziś spytać chłopaków w pracy, jutro jak nie zapomnę to spytam co i jak.



#1560 skolodziejczyk

skolodziejczyk
  • 108 postów

Napisano 28 kwietnia 2019 - 16:36

dziwne pytania, logicznym jest ze bedzie dzialal w każdej z dostepnych sieci



#1561 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 kwietnia 2019 - 17:26

dziwne pytania, logicznym jest ze bedzie dzialal w każdej z dostepnych sieci

Gdyby obsługiwał tylko pasma lte to tylko w LTE by działał. Logiczne 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1562 Peter_

Peter_
  • 37 postów

Napisano 02 maja 2019 - 09:51

Witam. 

Dwa pytania.

Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.

Czy ktoś miał taki problem ?

NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.

@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info. 


Użytkownik Peter_ edytował ten post 02 maja 2019 - 10:18


#1563 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 02 maja 2019 - 10:42

 

Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.

 

"Powiadomienia są wysyłane na zegarek Apple Watch lub telefon iPhone, ale nie na oba urządzenia naraz."

 

Więcej info na: https://support.appl.../pl-pl/HT204791



#1564 Peter_

Peter_
  • 37 postów

Napisano 02 maja 2019 - 13:41

"Powiadomienia są wysyłane na zegarek Apple Watch lub telefon iPhone, ale nie na oba urządzenia naraz."

 

Więcej info na: https://support.appl.../pl-pl/HT204791

Dziękuje za informacje!



#1565 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 02 maja 2019 - 17:01

Możesz rozwinąć myśl ..
Przyznam, że nie rozumiem w czym problem.

Najkrótsze podsumowanie jest takie, że aby korzystać z sieci komórkowej w AW musisz mieć abonament w Orange. Ja mam ofertę na kartę. Próbowałem to obejść kupując pakiet internetu mobilnego 10 GB za 9,99 zł miesięcznie, ale niestety nie będzie to działać, bo „muszą być rozmowy”. W pakiecie internetu nie można dzwonić, ani wysyłać SMS.

#1566 Bogen

Bogen
  • 60 postów

Napisano 02 maja 2019 - 21:12

Witam. 
Dwa pytania.
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
Czy ktoś miał taki problem ?
NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.
@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info.

Witam. 
Dwa pytania.
Kupiłem AW 4 44, LTE, Przestały mi przychodzić powiadomienia na telefon. Normalne? na AW powiadomienia czasmi przychodzą a czasami nie.
Czy ktoś miał taki problem ?
NIe rozumiem też jednej sprawy. Kilka osób pisało że AW nie może być niezależny od telefonu w momencie posiadania eSIM. Orange reklamuje co innego. Mówią, że telefon może być wyłączony a AW będzie niezależny od telefonu.
@m-graficzny - z tego co widziałem to Ty pisałeś takie info.


Gdy telefon jest wyłączony na AW działają połączenia telefoniczne i imessage.
Nie działają SMS.
Nie jestem pewny - nie pamietam jak z messengerem i whatapem.
https://biuroprasowe...tra-karta-esim/

pozdrawiam 

Bogusław Chmielnik


#1567 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 03 maja 2019 - 01:35

W pakiecie internetu nie można dzwonić, ani wysyłać SMS.


Piszesz o "pakiecie internetu", czy o abonamencie "Internet Mobilny Podstawowy" ( 10 GB za 9,99 zł- po rabatach)?
W abonamencie "Internet Mobilny" można dzwonić i wysyłać SMS'y, tylko są one płatne według stawek opisanych w regulaminie. Osobiście przetestowałam:)

#1568 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 03 maja 2019 - 08:51

Tak, mówię o abonamencie „Internet Mobilny Podstawowy”.
Mi w Orange kilka razy powtórzono, że nie można dzwonić ani wysyłać SMS z tego abonamentu.

#1569 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 03 maja 2019 - 18:48

Tak, mówię o abonamencie „Internet Mobilny Podstawowy”.
Mi w Orange kilka razy powtórzono, że nie można dzwonić ani wysyłać SMS z tego abonamentu.


Może chodziło im o to, że nie będziesz mógł korzystać z "Ekstra karty eSIM" do rozmów i SMS'ów, a tylko do Internetu?

#1570 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 04 maja 2019 - 07:26

Nie, jedna osoba na czacie powiedziała, że dzwonienie jest dużo droższe niż w przypadku pozostałych abonamentów, natomiast osoba już bezpośrednio z działu odpowiedzialnego za „Internet Mobilny Podstawowy” powiedziała, że dzwonienie w ogóle nie jest możliwe. Można tylko korzystać z internetu. Chociaż karta SIM sama w sobie nr telefonu ma. A związku z tym, że iMessage i FaceTime zużywają dane, a nie pieniądze, polecono mi ten pakiet do Watcha. Niestety, to rozwiązanie nie będzie działać.

Użytkownik MasterM edytował ten post 04 maja 2019 - 07:27


#1571 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 04 maja 2019 - 09:22

Masz rację, ja również przyjęłam Twój tok myślenia i spróbowałam. Niestety, tu też się zgadzam; ekstra esim nie działa w tym abonamencie na AW Cellular. Szkoda, wysłałam już odstąpienie od umowy sprzedaży do Orange.

Załączony plik  360C0C3C-5C18-48A1-BB69-EAE96AD6AEC1.jpeg   115,93 KB   0 Ilość pobrań Załączony plik  1D3F4C65-63DE-4BA8-B65B-973C5F04D045.jpeg   98,29 KB   0 Ilość pobrań. Załączony plik  238C8FDA-F92D-4002-AE97-95D5317DC573.jpeg   96,42 KB   0 Ilość pobrań

#1572 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 04 maja 2019 - 15:16

A czemu na pierwszych dwóch screenshotach wygląda to tak, jakby aktywacja ekstra karty eSIM w zegarku się powiodła?

#1573 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 04 maja 2019 - 17:22

Przy konfiguracji sieci komórkowej w AW wyskoczyła mi taka informacja:Załączony plik  AF44AA6E-CEFA-4627-AF95-510B79507B15.jpeg   168,55 KB   0 Ilość pobrań

Wysłałam SMS'a do Orange z konfigurowanego numeru z hasłem do sprawdzenia dostępności usługi "Ekstra karta eSIM" i dostałam odpowiedź z ostatniego wyżej zrzutu. Zniechęciłam się ostatecznie, tym bardziej, że przez tą zabawę zapomniałam zmienić plan sieci i skasowało mnie za rozmowy i SMS'y. Wprawdzie tego się spodziewałam, ale przez moją "nieroztropność" niepotrzebnie naliczono mi dodatkowe opłaty:)

#1574 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 04 maja 2019 - 22:20

Jak rozumiem ta informacja pojawiła się przy próbie aktywacji ekstra karty eSIM w „Internecie mobilnym podstawowym”?

#1575 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 04 maja 2019 - 22:48

Ekstra karta eSIM została aktywowana wcześniej ( #1571, scan 2), a informacja (#1573) wyskoczyła dopiero przy konfiguracji sieci komórkowej w AW.
Tak, umowę zawarłam ( na odległość) na Internet Mobilny Podstawowy. Wiem, że moje "odstąpienie od umowy" dotarło do operatora 23 kwietnia ( czekam jeszcze tylko na powrót zwrotki, żeby złożyć reklamację).
Wyłączyłam ekstra kartę eSIM, a na moim koncie nadal abonament jest aktywny. Czekam teraz na jakieś rozliczenie z Orange i ewentualną poważną rozmowę z ich strony.
  • MasterM lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych