Napisał że jeździ na rowerze, i w końcu nie bierze drobnych...
Co mu z super telefonu jak czytnik nie zadziała?
Ja tam zawsze piątaka na rower zabieram.
Użytkownik wagabunda edytował ten post 25 sierpnia 2019 - 18:58
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 25 sierpnia 2019 - 18:56
Użytkownik wagabunda edytował ten post 25 sierpnia 2019 - 18:58
Napisano 30 sierpnia 2019 - 10:35
Hej
Takie pytanie przygotowawcze do premiery nowego iPhone'a czy Apple Pay działa w polskim apple online store przez safari na macbooku? (mam macbooka z touch id
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 30 sierpnia 2019 - 11:03
Napisano 30 sierpnia 2019 - 11:07
Hej
Takie pytanie przygotowawcze do premiery nowego iPhone'a czy Apple Pay działa w polskim apple online store przez safari na macbooku? (mam macbooka z touch id
Nope. Przecież można sprawdzić.
Użytkownik Sebosz edytował ten post 30 sierpnia 2019 - 11:12
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Napisano 30 sierpnia 2019 - 11:11
czyli można tylko przez aplikacje trochę kiepsko........
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 30 sierpnia 2019 - 12:45
Przez aplikację Apple Store też się nie da zapłacić w polskim AOS.
Co więcej, nawet w krajach, gdzie jest to dostępne, bywa czasami wesoło. Mi przykładowo w irlandzkim sklepie nie chciało przepuścić kraju dostawy „Irlandia” (przy płaceniu przez Apple Pay). Żeby poszło trzeba przełączyć urządzenie na angielski, wejść do ustawień Apple Pay i jako kraj wybrać „Ireland”.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 02 września 2019 - 08:07
mam nowy pomysł jako . że . większość środków przeznaczonych na zakup nowego iPhone'a mam na koncie ale np chciałbym 1000 wyciągnąć z karty kredytowej bez prowizji to jak rozumiem mogę sobie teraz kupić kartę podarunkową za 1000 i zapłacić za nią kartą kredytową a następnie jak nowy iphone będzie już dostępny wykorzystać ją aby obniżyć kwotę w zamówieniu i resztę zapłacić normalnie z karty do konta?
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 02 września 2019 - 11:51
A co to ma wspólnego z tym wątkiem?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 13 września 2019 - 09:12
Skonfigurowałem na nowo telefon i nie mogę dodać karty Inteligo. Wyświetla się "Błędna karta". Sama karta jest aktywna i można ją normalnie płacić, jak i Apple Watch. Co to może być?
iPhone 15 Pro 256GB Mac mini (Late 2014) Apple Watch Ultra 2 AppleTV 4K
Napisano 13 września 2019 - 09:17
Orientujecie się, czy w związku z wchodzącą jutro w życie dyrektywą PSD2, zgodnie z którą, co piąta transakcja zbliżeniowa, niezależnie od kwoty, będzie wymagała podania PIN-u, zmienia się sposób płacenia Apple Pay?
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 13 września 2019 - 09:22
Napisano 13 września 2019 - 09:23
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 13 września 2019 - 10:15
Skonfigurowałem na nowo telefon i nie mogę dodać karty Inteligo. Wyświetla się "Błędna karta". Sama karta jest aktywna i można ją normalnie płacić, jak i Apple Watch. Co to może być?
Mam to samo.
Napisano 24 września 2019 - 17:51
Czy z iOS 13 i iPhone z touchID można płacić w ten sposób
przykładam zablokowany iphone (ciemny ekran) do terminala
iphone jest wzbudzony przez terminal
przykładam palec do touchID
sam się uruchamia Wallet
zapłacone
Na iOS 13 już tak nie można
Przyłożenie zablokowanego iPhone do terminala wzbudza go, palec na touchID
Efekt: tylko odblokowany iPhone. Muszę ręcznie uruchomić Wallet, przyłożyć jeszcze raz palec do touchID.
Zapłacone.
Napisano 24 września 2019 - 18:23
Czy z iOS 13 i iPhone z touchID można płacić w ten sposób
przykładam zablokowany iphone (ciemny ekran) do terminala
iphone jest wzbudzony przez terminal
przykładam palec do touchID
sam się uruchamia Wallet
zapłacone
Na iOS 13 już tak nie można
Przyłożenie zablokowanego iPhone do terminala wzbudza go, palec na touchID
Efekt: tylko odblokowany iPhone. Muszę ręcznie uruchomić Wallet, przyłożyć jeszcze raz palec do touchID.
Zapłacone.
Napisano 24 września 2019 - 18:27
Mam nadzieję, że to bug, który będzie poprawiony, a nie jest to "podwójne uwierzytelnianie" zrealizowane przez 2 razy touchID.
Napisano 24 września 2019 - 19:43
Efekt: tylko odblokowany iPhone. Muszę ręcznie uruchomić Wallet, przyłożyć jeszcze raz palec do touchID.
Zapłacone.
Nie tylko.
Najprostszy (przynajmniej dla mnie) sposób wciąż działa, tzn. 2xhome, pojawia się karta, zbliżasz, już bez trzymania palucha na home.
Napisano 24 września 2019 - 19:46
Przyzwyczaiłem się do:
zbliżam zablokowanego iPhone (wyjęty z kieszeni) do terminala
kładę palec na TouchID
zapłacone
Napisano 25 września 2019 - 08:25
Czy z iOS 13 i iPhone z touchID można płacić w ten sposób
przykładam zablokowany iphone (ciemny ekran) do terminala
iphone jest wzbudzony przez terminal
przykładam palec do touchID
sam się uruchamia Wallet
zapłacone
Na iOS 13 już tak nie można
Przyłożenie zablokowanego iPhone do terminala wzbudza go, palec na touchID
Efekt: tylko odblokowany iPhone. Muszę ręcznie uruchomić Wallet, przyłożyć jeszcze raz palec do touchID.
Zapłacone.
Ustawienia > Touch ID i kod, przewiń w dół do pozycji „Pozwalaj na dostęp przy zablokowanym ekranie” i włącz Wallet.
PYM Player 8.2.1 — działa od Cataliny po Sonomę
Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko i symbol bitcoina ₿
VR, AR, XR – wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, i czego nie potrzebujecie też.
> [ pym.uce.pl ]
Napisano 26 września 2019 - 06:32
@Gregory
Dzięki, to było to.
Napisano 18 października 2019 - 10:00
Mam dziwne "błędy" ostatnio - płacę zegarkiem, wyskakuje na nim powiadomienie o tejże płatności. I tu: kwota transakcji się zgadza, ale nazwa firmy u której rzekomo płaciłem jest totalnie od czapy i za każdym razem inna, chociaż np kupuję w tym samym automacie z napojami. W historii płatności już w samym banku jest ok...
Napisano 18 października 2019 - 12:29
Mam dziwne "błędy" ostatnio - płacę zegarkiem, wyskakuje na nim powiadomienie o tejże płatności. I tu: kwota transakcji się zgadza, ale nazwa firmy u której rzekomo płaciłem jest totalnie od czapy i za każdym razem inna, chociaż np kupuję w tym samym automacie z napojami. W historii płatności już w samym banku jest ok...
Pozdrawiam
Napisano 21 października 2019 - 10:27
Napisano 21 października 2019 - 10:28
A jak jest u Was ze zwrotami? Płacąc tel/zeg i chcąc dokonać zwrotu, terminal odrzuca fizyczną kartę... no i trzeba brać gotówkę
Chyba, że zwrot też musi być na "urządzenie"?
Na urządzenie. Normanie przykładasz jak do płatności.
Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 21 października 2019 - 10:28
Napisano 21 października 2019 - 11:12
Dzięki. Myślałem, że skoro to de facto ta sama karta, to wszystko jedno. Jak widać, nie do końca
Napisano 21 października 2019 - 11:32
Token w telefonie, zegarku ma inny numer karty niż fizyczna dlatego odrzuca.
Ostatnie 4 cyfry numeru karty zapisanej w iPhone możesz zobaczyć w szczegółach dodanej karty.
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych