Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro TouchBar 2016 Problem z klawiszami.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#51 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 23 maja 2018 - 09:19

Nowa jest bezdyskusyjnie lepsza. Oddawaj do serwisu to podmienią. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#52 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 czerwca 2018 - 21:13

Apple w końcu uruchomiło program wymiany/naprawy. Czy naprawdę ten problem dotyczy każdego MacBooka?  :huh:


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#53 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 26 czerwca 2018 - 21:51

Apple w końcu uruchomiło program wymiany/naprawy. Czy naprawdę ten problem dotyczy każdego MacBooka?  :huh:

 

Każdego z klawiaturą motylkową:

  • MacBook (Retina, 12 cali, wczesny 2015)
  • MacBook (Retina, 12 cali, wczesny 2016)
  • MacBook (Retina, 12cali, 2017)
  • MacBook Pro (13 cali, 2016, Thunderbolt 3 - dwa porty)
  • MacBook Pro (13 cali, 2017, Thunderbolt 3 - dwaporty)
  • MacBook Pro (13 cali, 2016, Thunderbolt 3 - cztery porty)
  • MacBook Pro (13 cali, 2017, Thunderbolt 3 - cztery porty)
  • MacBook Pro (15 cali, 2016)
  • MacBook Pro (15 cali, 2017)

Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#54 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 czerwca 2018 - 22:14

Bardziej miałem na myśli to, czy wśród znajomych słyszeliście żeby każdy miał z tym problemy. Wiadomo, że te bzdety, że problem dotyczy tylko "niewielkiego procenta" laptopów można włożyć między bajki.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#55 bulkasz

bulkasz
  • 138 postów
  • SkądGdynia

Napisano 28 czerwca 2018 - 00:07

Nie wiem czy mam rację czy tylko mi się wydaje. W lipcu 2017 serwis iSpot wymienił mi klawiaturę w modelu 2016, aczkolwiek z zupełnie innego powodu - odgłosy z obudowy. Otrzymałem cały nowy Top Case. Od tego momentu zupełnie inne wrażenie pisania na klawiaturze - zero problemów i lekko większy skok klawiszy.


Użytkownik bulkasz edytował ten post 28 czerwca 2018 - 00:09


#56 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 czerwca 2018 - 05:02

Bo klawiatura model 2017 jest lepsza i chyba ma jednak minimalnie większy skok. Tez dostałem nowy model w momencie wymiany top case

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#57 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 28 czerwca 2018 - 09:30

Bo klawiatura model 2017 jest lepsza i chyba ma jednak minimalnie większy skok. Tez dostałem nowy model w momencie wymiany top case

 

Może i lepsza, ale nie wolna do wad. Apple i tą przewidziało do wymiany:

 

  • MacBook (Retina, 12cali, 2017)
  • MacBook Pro (13 cali, 2017, Thunderbolt 3 - dwaporty)
  • MacBook Pro (13 cali, 2017, Thunderbolt 3 - cztery porty)
  • MacBook Pro (15 cali, 2017)

Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#58 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 czerwca 2018 - 12:06

No I dobrze. Niemniej śledząc tę sprawę jasno można wywnioskować że większości nowa klawiatura odpowiada. Są jednak wyjątki. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#59 MiL

MiL
  • 1 445 postów
  • Płeć:

Napisano 29 czerwca 2018 - 04:53

Co to za akcja jeżeli wymieniają pojedyncze klawisze. Wymienią jeden a drugi się zepsuje. Bez sensu jak to u Appla.



#60 shpyo

shpyo
  • 40 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 maja 2019 - 22:47

Mam MBP 13" z 2017. Jeen klawisz już lewo ziała. Zganicie który to? :).

Ostatnie jeszcze był problem z "j" i strzałkami. Owiedzę iSpot i zobaczę co powiezą.

Wie ktoś czy jest szansa na wymianę klawiatury z najnowszego moelu? Ta z silikonem?


JS dev, g33k, gadżeciaż


#61 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 maja 2019 - 23:13

Nie ma. Wymieniają na tę samą. Czytałem, że niektórym po 4 naprawach zaproponowano wymianę na nowy komputer, model z 2018 roku, ale takie cuda chyba tylko u Geniuszy, których u nas niestety nie ma :-) Ewentualnie można próbować dogadywać się na infolinii.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#62 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 14 maja 2019 - 00:14

... Owiedzę iSpot i zobaczę co powiezą.

...

Kiepski pomysł.

 

 

...

Wie ktoś czy jest szansa na wymianę klawiatury z najnowszego moelu? Ta z silikonem?

Nawet jakby ktoś uparł się, to chyba nawet nie będzie pasować nowa klawiatura (2018) do starszego komputera (2017).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#63 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 listopada 2019 - 16:56

Takie pytanie - czy w związku z tym, iż zaczynam mieć problemy z klawiaturą, mogę w ramach rękojmi zażądać, aby wzięli tego laptopa z powrotem i zwrotu gotówki? Czy coś takiego dopiero po paru nieskutecznych naprawach(w sensie, problem będzie wracał)?


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#64 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 29 listopada 2019 - 18:15

@Sebosz; w ramach rękojmi nie możesz żądać zwrotu gotówki. Natomiast, przysługuje Ci prawo złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeżeli wada reklamowanego towaru jest istotna.

#65 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 listopada 2019 - 21:12

@Sebosz; w ramach rękojmi nie możesz żądać zwrotu gotówki. Natomiast, przysługuje Ci prawo złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeżeli wada reklamowanego towaru jest istotna.

Ale jeśli się nie mylę sprzedawca może nie chcieć nic zwracać przy czym musi oczywiście naprawić badz wymienić sprzęt. Może tak chyba zrobić tylko raz. Generalnie komputera raczej nie wymienia a dadzą nowa klawiaturę z top case


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#66 ali_cja

ali_cja
  • 249 postów

Napisano 30 listopada 2019 - 09:47

@kristof461; w swojej wypowiedzi chciałam przekazać tylko to, że Kodeks cywilny, wśród roszczeń z tytułu rękojmi, nie przewiduje „żądania zwrotu gotówki”. W przypadku takiego żądania, sprzedawcy - a zdarza się to coraz częściej - odmawiają uznania reklamacji z uwagi na bezzasadne roszczenie reklamującego.
A jeżeli chodzi o Twoją wypowiedź, to wymaga ona szerszej odpowiedzi i byłby to już zapewne typowy OT.

#67 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 05 stycznia 2020 - 20:07

@Sebosz; w ramach rękojmi nie możesz żądać zwrotu gotówki. Natomiast, przysługuje Ci prawo złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeżeli wada reklamowanego towaru jest istotna.

 

W cywilizowanych krajach do sądu podaje się producenta, a nie sprzedawcę, który może nie wiedzieć o wadach.

W tej sprawie są już pewne ustalenia. W USA został złożony pozew zbiorowy i:
 

"Sędzia federalny w poniedziałek odrzucił ofertę Apple Inc. dotyczącą odrzucenia proponowanego pozwu zbiorowego przez klientów. W pozwie klienci oskarżyli Apple o to, że mimo tego że firma wiedziała, o masowych awariach klawiatur motylkowych, ukrywała ten fakt i dalej sprzedawała swoje wadliwe produkty.
Klienci twierdzili, że ich klawiatury laptopów MacBook, MacBook Pro i MacBook Air cierpią z powodu lepkich klawiszy, nieodpowiadających klawiszy i samopowtarzalnych naciśnięć klawiszy, które nie zostały zarejestrowane, gdy niewielkie lub duże ilości kurzu lub resztek nagromadziły się pod klawiszami lub w ich pobliżu.
Powiedzieli również, że program serwisowy Apple był nieodpowiedni, ponieważ firma z Kalifornii wymieniała klawiatury, które miały te same problemy i wady.
 
Pozew dotyczy nabywców laptopów MacBook z roku modelowego 2015 lub nowszego oraz laptopów MacBook Pro z roku modelowego 2016 lub nowszego. Dochodzi do szeregu odszkodowań za naruszenie przepisów ochrony konsumentów w kilku stanach.
 
Apple nie zareagowało natychmiast na prośby o komentarz. Benjamin Johns, prawnik powodów powiedział, że jest zadowolony z decyzji i nie może się doczekać kontynuacji sprawy."
źródło:

Użytkownik Iro edytował ten post 05 stycznia 2020 - 20:14

Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych