Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 2 głosy

Apple Watch Series 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
630 odpowiedzi w tym temacie

#626 as007

as007
  • 106 postów

Napisano 30 kwietnia 2019 - 22:47

Zegarek jest naprawdę świetny! Były początkowo problemy z imessage (nie chciały mi dochodzić smsy na zegarek), ale teraz jest ok. Jedynie co, to wibracja mogłaby być mocniejsza, bo jak jadę samochodem to praktycznie jej nie czuję. 



#627 Sebosz

Sebosz
  • 3 888 postów
  • Płeć:
  • SkądOstrów Mazowiecka/Warszawa

Napisano 01 maja 2019 - 11:27

Jedynie co, to wibracja mogłaby być mocniejsza, bo jak jadę samochodem to praktycznie jej nie czuję. 

 

W ustawieniach dźwięku i haptyki możesz sobie ją wzmocnić.


iPhone X  •  AirPods  •  Watch Series 3


#628 as007

as007
  • 106 postów

Napisano 01 maja 2019 - 18:42

W ustawieniach dźwięku i haptyki możesz sobie ją wzmocnić.

 

Są tylko dwa poziomy: domyślna i silna. Oba są niewystarczające. 



#629 GIZIU

GIZIU
  • 898 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 maja 2019 - 20:19

Na 24 stronie pisałem o oddaniu AW3 ze spuchniętą baterią do iSpot. Zaryzykowałem, bo iSpot mam pod nosem Cortland jest po drugiej stronie Wawy. Jakby ktoś pytał to serwis odmówił naprawy stwierdzając uszkodzenie mechaniczne (sic!). Jadę do Cortlandu...


Mac Mini 2018 | LG 34UC99-W I iPad Mini 4 | iPhone X |  Apple Watch Series 4 Nike+ | Beats Solo 3 & Powerbeats 3


#630 as007

as007
  • 106 postów

Napisano 16 maja 2019 - 20:40

Na 24 stronie pisałem o oddaniu AW3 ze spuchniętą baterią do iSpot. Zaryzykowałem, bo iSpot mam pod nosem Cortland jest po drugiej stronie Wawy. Jakby ktoś pytał to serwis odmówił naprawy stwierdzając uszkodzenie mechaniczne (sic!). Jadę do Cortlandu...

Daj znać, jak się skończyła historia w Cortland. Sam kupiłem niedawno AW3 i chciałbym wiedzieć, jak Cortland podchodzi do kwestii rękojmi.



#631 Zireael

Zireael
  • 570 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 16 maja 2019 - 21:28

Na 24 stronie pisałem o oddaniu AW3 ze spuchniętą baterią do iSpot. Zaryzykowałem, bo iSpot mam pod nosem Cortland jest po drugiej stronie Wawy. Jakby ktoś pytał to serwis odmówił naprawy stwierdzając uszkodzenie mechaniczne (sic!). Jadę do Cortlandu...

Dokładnie, daj znać, jak to się skończyło... Mój AW3 też był kupiony w październiku 2017 (w Cortlandzie) i póki co jest ok - ale w razie "w" lepiej wiedzieć, czego można się spodziewać :).


 MacBook Pro 13 (2018) Silver   |    Magic Mouse 2 White   |    iPhone X Silver +  Leather Case (ostry błękit)   |    Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018) Silver   |    AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych