Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 2 głosy

Apple Watch Series 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
705 odpowiedzi w tym temacie

#576 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 09 stycznia 2019 - 20:49

Do końca listopada działało jeszcze u mnie przyzwoicie. Nie miałem zastrzeżeń. Może aktualizacja coś pochrzaniła. Dzisiaj ustawiłem trening „Marsz w plenerze” i po 23 minutach wyłączyłem a dodało 6 minut do zielonego paska co samo sobie zaprzecza bo było rejestrowane jako trening, ćwiczenie.

#577 Maria781

Maria781
  • 6 postów

Napisano 10 stycznia 2019 - 06:12

Mam podobnie! Przez cały dzień zlicza mi np 2-3 minuty treningu (5-7 km dziennie), a jak robię trening - przy biegowym działa normalnie, ale właśnie marsz w plenerze, po 20 minutach dodał 8.

#578 keeganab

keeganab
  • 77 postów

Napisano 11 stycznia 2019 - 20:12

Czy mi się wydaję, czy Apple usunęło w najnowszych wypustach czerwoną kropkę z S3? 


MacBook Air 13 Early 2015 128GB 8GB RAM + iPhone 8 Plus Space Grey


#579 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 11 stycznia 2019 - 21:22

Jaką kropkę? Na pokrętle? Ona jest tylko w wersji z LTE.

#580 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 11 stycznia 2019 - 22:33

Chyba chodzi o kropkę powiadomień :P. U mnie jest na swoim miejscu :).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#581 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 14 stycznia 2019 - 20:09

Od pewnego czasu nie dostawałem powiadomień mail na zegarek. W końcu sprawdziłem co i jak i nie jestem zalogowany na koncie gmail na zegarku. Problem jest taki, ze zalogować się nie mogę. Wpisuje dane, system się loguje i wracać do menu gdzie jest monit o podanie hasła. Bez endu. Jakieś porady?
  • makemymind lubi to
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#582 JP

JP
  • 1 postów

Napisano 15 marca 2019 - 06:56

Cześć

Podczas ostaniego treningu na basenie zauwazyłem, że przy włączonym rejestrowaniu treningu, AW3 nie pokazuje aktualnego dystansu oraz ilości rund. po zakończeniu treningu, w podsumowaniu, okazuje się ze dystans jak i ilość rund była rejestrowana. wcześniej nie było z tym problemu. wie ktoś z czego wynika problem? watchOS 5.1.3 uaktualnione. 



#583 6c1fb0760d

6c1fb0760d
  • 1 663 postów

Napisano 28 marca 2019 - 00:59

Jedna rzecz mnie nie przestaje zadziwiać - czemu każda cholerna aktualizacja watchOS zajmuje zawsze kilkadziesiąt minut, w tym czasie luźno przeinstalowałbym macOS i iOS...



#584 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 28 marca 2019 - 01:02

Być może to kwestia priorytetu bezpieczeństwa. iOS czy MacOS w najgorszym razie przeinstalujesz. Z zegarkiem jest trochę gorzej.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#585 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 28 marca 2019 - 09:18

Jedna rzecz mnie nie przestaje zadziwiać - czemu każda cholerna aktualizacja watchOS zajmuje zawsze kilkadziesiąt minut, w tym czasie luźno przeinstalowałbym macOS i iOS...

Powodem może być też wifi - zegarek obsługuje tylko 2,4GHz. W moim mieszkaniu na 5GHz komputer wyciąga prawie 500Mbps, zaś ten sam test w zapchanym pasmie 2,4 nie daje nawet 20Mbps (dodatkowo w tym pasmie mój router działa w trybie 54Mbps z uwagi na stare urządzenia, a na 5GHz jest tryb 1200). Do tego słabszy procesor i pewnie, jak wyżej jakieś zabezpieczenia przed zamianą zegarka w biużuterię...


Użytkownik WojtekWojtek edytował ten post 28 marca 2019 - 09:19


#586 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 28 marca 2019 - 09:45

Podobno wystarczy wyłączyć na czas aktualizacji BT i wtedy leci przez wifi szybciej, bo przez BT to nie dziwcie się że tak wolno :D Kiedyś testowałem i działało.


Użytkownik madhunt3r edytował ten post 28 marca 2019 - 09:45

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#587 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 28 marca 2019 - 09:55

Do końca listopada działało jeszcze u mnie przyzwoicie. Nie miałem zastrzeżeń. Może aktualizacja coś pochrzaniła. Dzisiaj ustawiłem trening „Marsz w plenerze” i po 23 minutach wyłączyłem a dodało 6 minut do zielonego paska co samo sobie zaprzecza bo było rejestrowane jako trening, ćwiczenie.

 

u mnie jest to samo. Wyszedłem na spacer z dzieckiem w wózku. Włączyłem "Marsz w plenerze" Spacerowaliśmy po parku 1.5 godziny. Tempo było średnie. Po zakończeniu spaceru miałem 20 minut na pasku "Ćwiczenie". Czy tak powinno być? Może AW nie uwzględnia marszu jako ćwiczenie? 



#588 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 28 marca 2019 - 10:34

Powinno uwzględnić. Mi po kilku treningach zegarek się skalibrował i teraz wszystko zlicza normalnie nawet jak nie włączę żadnego treningu to zalicza czas marszu do zielonego krążka.


Użytkownik Ganjuana edytował ten post 28 marca 2019 - 10:35

  • michak80 lubi to

#589 6c1fb0760d

6c1fb0760d
  • 1 663 postów

Napisano 28 marca 2019 - 17:20

Podobno wystarczy wyłączyć na czas aktualizacji BT i wtedy leci przez wifi szybciej, bo przez BT to nie dziwcie się że tak wolno :D Kiedyś testowałem i działało.

Aż sprawdzę następnym razem ;) 



#590 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:07

Mamie mojej dziewczyny spuchła bateria w AW3. Zegarek kupiony w październiku 2017 w iSpot. Czy można go reklamować w ramach rękojmii? Ktoś przerabiał ten temat? Czytałem że Apple miało program wymiany w AW0, AW1 i AW2 ale o AW3 żadnej wzmianki. Będę wdzięczny za jakiekolwiek info.

 

img_44685jkpp.jpg



#591 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:38

Oczywiście, że można. Chociaż poleca się oddać w Cortland.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#592 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwietnia 2019 - 14:34

Mamie mojej dziewczyny spuchła bateria w AW3. Zegarek kupiony w październiku 2017 w iSpot. Czy można go reklamować w ramach rękojmii? Ktoś przerabiał ten temat? Czytałem że Apple miało program wymiany w AW0, AW1 i AW2 ale o AW3 żadnej wzmianki. Będę wdzięczny za jakiekolwiek info.

 

Broń Boże nie wracaj z nim do iSpotu, unikaj ich jak ognia.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#593 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2019 - 10:40

Dzięki za odpowiedzi, tylko skoro kupiłem w iSpot to czemu mnie wysyłacie do Cortlandu? 



#594 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 19 kwietnia 2019 - 10:44

Dzięki za odpowiedzi, tylko skoro kupiłem w iSpot to czemu mnie wysyłacie do Cortlandu? 

 

896 postów i takie elementarne zasady :D?



#595 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 kwietnia 2019 - 11:08

Dzięki za odpowiedzi, tylko skoro kupiłem w iSpot to czemu mnie wysyłacie do Cortlandu?


Bo nieważne w jakim sklepie kupiłeś i tak można oddać do dowolnego serwisu. A najlepiej do takiego który wiele osób poleca czyli do Cortland. Ale jak wolisz do takiego, który większość na tym forum odradza to wolna wola.

Użytkownik Regiss edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 11:08

iPhone 15 Pro


#596 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 19 kwietnia 2019 - 12:14

Serio można oddać do jakiegokolwiek serwisu? Niezależnie gdzie go kupiliśmy? Nie słyszałem żeby była to norma. Tym bardziej że iSpot ma swój serwis więc nigdzie dalej wysyłać by go nie musiał.  


Użytkownik kristof461 edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 12:15

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#597 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2019 - 12:19

Czyli mogę iść obojętnie gdzie i w ramach rękojmii naprawią mi bądź wymienią zegarek za darmo?



#598 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 kwietnia 2019 - 13:23

Przecież to było milion razy na forum. Możecie oddać do dowolnego serwisu w kraju. Wybieracie ten z najlepszymi ocenami, ja tak przynajmniej robię.

Użytkownik Regiss edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 13:32

iPhone 15 Pro


#599 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 19 kwietnia 2019 - 14:09

Na tym forum było już tyle razy o gwarancji rękojmi że się człowiek gubi a na info że przy rękojmi mogę oddać gdziekolwiek również nie trafiłem (albo przeoczyłem). Natomiast na informację że iSpot to zło można trafić co chwila ;)

Tak z ciekawości. Procedura oddania do jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu w przypadku rękojmi jest czymś często spotykanym czy jest to jednak ukłon ze strony Apple że każdy taki serwis przyjmie bo skoro było kupione u autoryzowanego sprzedawcy to Apple bierze to niejako pod swoje skrzydła? Rękojmia z założenia oznacza że musimy zgłosić się do konkretnego sprzedawcy i nikogo innego. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 14:23

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#600 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 kwietnia 2019 - 14:13

Dokładnie tak jak napisałeś. Apple bierze to na siebie, ważne żebyś kupił u autoryzowanego sprzedawcy. Trzeba tylko pamiętać że nie dotyczy to sprzętu kupionego u operatorów komórkowych.
  • kristof461 lubi to

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych