Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#2376 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 25 sierpnia 2018 - 09:29

Ostatnich 6 chyba takich dostałem w takim razie :D Jak otworzyłem to jeszcze kawałek uszczelki zwisał z obudowy ale z tym sobie poradziłem.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2377 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2018 - 12:07

Dostałeś pewnie słabego refuba. Zrób im awanturę to Ci nowego może dadzą.

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2378 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 sierpnia 2018 - 12:51

A jak nie, to nagłośnić sprawę ;)

Pozdrawiam


#2379 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 25 sierpnia 2018 - 20:47

Byłem dzisiaj we Wrocławiu i napisałem w Uwagach, ze chce nówkę sztukę, zobaczymy co tym razem przyślą ;)


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2380 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 sierpnia 2018 - 22:24

Byłem dzisiaj we Wrocławiu i napisałem w Uwagach, ze chce nówkę sztukę, zobaczymy co tym razem przyślą ;)

Należy spodziewać się przeprosin, że wymieniając Ci telefon na nowy (inny) egzemplarz, ktoś (zapewne omyłkowo) wydał Ci przedmiot przypominający używkę.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#2381 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 26 sierpnia 2018 - 07:09

Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie ale wcześniej wszystkie Ip miały imei rozpoczynający się od 359. Ostatnie dwa, które były kompletną padaką od 354.

Jak sobie zliczę ile wydałem na wszystkie szkła, które naklejałem niemal zaraz po przyjściu telefonu, to za to by można było kupić średniej klasy telefon.. 

Druga sprawa, to czas jaki poświeciłem na serwis, a w dalszym ciągu jest problem, żeby otrzymać sprawne urządzenie. Ten ostatni to naprawdę ktoś sobie zażartował ze mnie już:

-Zajechane, pościerane śrubki

-Uszczelka zwisająca z obudowy

-Klikający ekran i obudowa

 

Coś mi już nie pasowało jak odpakowałem urządzenie. Pod foliami fabrycznymi była masa syfu jakby naklejał ją Pan Mirek w fabryce tynku...


Użytkownik rafal886 edytował ten post 26 sierpnia 2018 - 07:10

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2382 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2018 - 08:25

Mogłeś kupić 8ke i spać spokojnie.

#2383 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2018 - 08:48

To od razu tylko sprawdzaj czy jest nie tak i z powrotem dziada. Bo odbierasz w domu, tak? W USA to od ręki wymieniają na zupełnie nową sztukę jeśli coś nie gra fabrycznie.

Pozdrawiam


#2384 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 26 sierpnia 2018 - 08:59

Odbieram w domu, ale tym razem postanowiłem się pofatygować osobiście. Jeśli coś jest nie tak, to od razu odsyłam z powrotem. Mam nadzieje, że z tą sztuką będzie wszystko ok, bo już jestem zmęczony tym telefonem. 

Nie tylko w USA, wystarczy jechać do Drezna do apple store'a i wymienią na nową sztukę od ręki. Z tym, że mam 300km tam ponad i nie bywam przejazdem.

Niestety wydaje mi się, że Polska będzie jeszcze długo traktowana po macoszemu :(


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2385 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2018 - 09:24

Jak masz wszystkie dokumenty z wymian, to nagłośnij sprawę jakkolwiek byś chciał: reddit, portale technologiczne, youtube, cokolwiek gdzie może się to sprawdzić. Może ich to ruszy.

Pozdrawiam


#2386 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 sierpnia 2018 - 09:40

Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie ale wcześniej wszystkie Ip miały imei rozpoczynający się od 359. Ostatnie dwa, które były kompletną padaką od 354.


Mój się zaczyna od 354 i nie mam problemów :)
Ostatnio serwis nie chciał jednemu użytkownikowi MyApple wymienić iPhone’a X po zalaniu (wada fabryczna uszczelki, jest temat w dziale pytań), po rozmowie telefonicznej z Apple dostał decyzje o wymianie telefon na nowy. Może i Tobie pomogą przez telefon?

Użytkownik Sebosz edytował ten post 26 sierpnia 2018 - 09:42

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2387 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 26 sierpnia 2018 - 09:57

W poniedziałek przedzwonię i zobaczę, co mi zaproponują. Mam numer bezpośrednio do gościa wyżej, który nadzorował moją sprawę kiedyś. Spróbuje zadzwonić bezpośrednio do niego, mam nadzieje, że jeszcze pracuje, a jeśli nie to będę żądał, żeby przełączono mnie go kogoś wyżej i już tam będę opisywał sprawę. Zobaczymy jak to się potoczy jutro. Jeśli nie po mojej myśli, to sprawę będę nagłaśniał na różnych portalach. Ciekawy artykuł by z tego powstał swoją drogą ;) 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2388 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 26 sierpnia 2018 - 20:50

U mnie w 8 miesięcznym X tez znalazłem kurz pod aparatem.
W Apple Store w De trzeba się jakoś specjalnie umawiać na wymianę telefonu czy robią to od ręki?

#2389 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2018 - 21:36

Powinni od ręki wymienić

Pozdrawiam


#2390 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 27 sierpnia 2018 - 15:59

Ktoś wie jak sytuacja ma się w Czechach?
  • dtm.marcin lubi to

#2391 Hohe

Hohe
  • 324 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 16:22

Ktoś wie jak sytuacja ma się w Czechach?

http://krytykapolity...dencja-z-pragi/



#2392 fatum11

fatum11
  • 275 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 16:35

:D  :D



#2393 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 17:03

Dzisiaj dostałem informację, że telefon idzie do ośrodka serwisowego apple, także pewnie 2 tygodnie z bańki. 

Zadzwoniłem do apple i przełączono mnie do starszego opiekuna, czy coś w ten deseń, to uzyskałem odpowiedź w stylu

"Jeszcze nic nie mogę dla Pana zrobić, proszę czekać", także trochę słabo..


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2394 fatum11

fatum11
  • 275 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 17:11

Też kiedyś miałem cyrk ale to było dawno a urządzenie nosiło nr 4. Z 9-10 sztuk mi się przewinęło, w akcie rozpaczy wróciłem do 3GS. Obecnie z nr 7 i 8 nie miałem problemów, w SE lekko żółty ekran, 5S też ok. 



#2395 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 27 sierpnia 2018 - 17:11

http://krytykapolity...dencja-z-pragi/


Info sprzed dwóch lat...

#2396 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2018 - 18:30

Zadzwoniłem do apple i przełączono mnie do starszego opiekuna, czy coś w ten deseń, to uzyskałem odpowiedź w stylu
"Jeszcze nic nie mogę dla Pana zrobić, proszę czekać", także trochę słabo..


Bez opinii serwisu ma związane ręce, musisz poczekać.

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2397 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 18:42

Serwis wysłał do ośrodka serwisowego. No nic- pozostaje czekać :) 

Z jednej strony, to najlepszy Iphone w historii, z drugiej (przynajmniej jak dla mnie) najgorszy. 

Obym tym razem dostał sprawny egzemplarz, bo na 5s służbowym średnio się pewne rzeczy robi :)


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2398 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 27 sierpnia 2018 - 20:35

ja podjechałem do iDream, potwierdzenie usterki, kurier zabrał sprzet do Holandii i za tydzień był nowy zafoliowany :D tyle, że dalej bubel. Kupca znalazłem na zasadzie że ide wymienić na nowego zafoliowanego i daje mu z nową roczną gwarancją. A co tam bedzie złego to niech sam serwisuje :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2399 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 sierpnia 2018 - 09:02

U mnie w 8 miesięcznym X tez znalazłem kurz pod aparatem.
W Apple Store w De trzeba się jakoś specjalnie umawiać na wymianę telefonu czy robią to od ręki?

 

Nie wiem jak w innych, dzwoniłem zapytać akurat w Berlinie i z tą przypadłością trzeba oddać na kilka dni,

to samo usłyszałem w Cortland, oddałem u nas i po 3 dniach miałem nowego ślicznego, bez wad :-)

 

Skorzystałem z tego paprocha, bo za taką kwotę ma być idealnie, a że przy okazji rysuje się jak szlak,

to mam nowego po 8 miesiącach i nie mam z tym problemu, teraz wiem jak o niego dbać, żeby się nie drapał.

Szkoda, że za takie kwoty z roku na rok wyższe nie robią lepszych, bo już 6 czy 7 była odporniejsze, to jedyne

wady jakie wytykam, reszta bez zarzuty i jak od 10 lat rok w rok zmieniam, teraz też czekam już z niecierpliwością :-)


 Only Apple 

#2400 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 29 sierpnia 2018 - 09:58

W iPhone brakuje mi kilku rzeczy z Androida, w każdym, bo to w systemie jest, nie w X akurat.

Nie wiem czemu nie da się wybierać numerów z kontaktów klawiaturą, mogliby to w końcu zrobić, przechodzenie do kontaktów i tam szukanie po prostu wkurza. Wiem, wiem, można na głównym ekranie przeciągnąć palcem w dół, ale takie coś byłoby bardziej intuicyjne.

Wysyłanie grupowych SMS do >10 osób. Niestety nie każdy ma messengera czy whatsapp, a jak muszę wysłać info do 18 osób, to lecą 2 osobne wiadomości.

No i dioda powiadomień, to by było coś ;)

Małe pierdółki, a jakby życie ułatwiły. Skoro dało się zrobić gesty w iPhone, to pewnie to tez mega problem by nie był ;)

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych