Masz trzeszczący ekran to oddaj telefon na gwarancję. Bez problemu powinni wymienić, tak nie powinno być.
iPhone X – opinie i wrażenia.
#2326
Napisano 07 sierpnia 2018 - 16:18
MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm
#2327
Napisano 10 sierpnia 2018 - 13:01
Wczoraj miała miejsce premiera Note 9. Ciekawe, że telefon kosztujący w USA 999$, czyli tyle ile X u nas kosztuje ~4300, a nie ~5000 jak u Apple. Ehh nie dość że drogo, to nas jeszcze dymają na chorym przeliczniku.
iPhone 15 Pro
#2328
Napisano 10 sierpnia 2018 - 15:06
Wczoraj miała miejsce premiera Note 9. Ciekawe, że telefon kosztujący w USA 999$, czyli tyle ile X u nas kosztuje ~4300, a nie ~5000 jak u Apple. Ehh nie dość że drogo, to nas jeszcze dymają na chorym przeliczniku.
4300 u nas kosztuje wersja z 6 GB, jakieś 5300 z 8 GB ram, może o tą drugą Ci chodziło i się pomyliłeś.
#2329
Napisano 10 sierpnia 2018 - 15:39
Użytkownik Regiss edytował ten post 10 sierpnia 2018 - 16:05
iPhone 15 Pro
#2330
Napisano 12 sierpnia 2018 - 08:04
Pozdrawiam
#2331
Napisano 15 sierpnia 2018 - 12:56
https://youtu.be/-ldRVlQUWUI
Co do tego filmu youtube - faktycznie widzicie, że robiąc zdjęcie czegoś przy mniejszym oświetleniu, niebo szare jest? Albo przedmioty mocniej pokolorowane? Albo po prostu cieplejsze barwy zamiast naturalnych?
Pozdrawiam
#2332
Napisano 15 sierpnia 2018 - 16:10
To się nacieszyłem.. Telefon w tamtym tygodniu w serwisie. W poniedziałek przyszła sztuka z wymiany, dzisiaj mamy środę i proszę..
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2333
Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:17
iPhone 15 Pro
#2334
Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:20
Ja nie mam żadnych problemów. Chociaż w sumie nie sprawdzałem czy mam kurz pod szkiełkiem aparatu, ale na wymianę z tego tytułu przyjdzie czas, zwłaszcza, że mi to nawet nie wadzi
Użytkownik Sebosz edytował ten post 15 sierpnia 2018 - 17:20
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#2335
Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:24
kupiony w dniu premiery, żadnych problemów, chyba miałem fuksa
iPhone 13 Pro Max / Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.
#2336
Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:32
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#2337
Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:35
No to jest już moja 6 sztuka, żeby nie okłamać
Nigdy tyle razy nie oddawałem telefonu do serwisu.
Już nawet nie podliczam ile wydałem na markowe szkła, które musiałem zrywać przed wysyłką do serwisu.
Wydaję mi się, że mam wysoką tolerancję na niedoróbki tego modelu, bo jakoś nigdy nie dostrzegałem kurzu pod aparatem, czy trzeszczącego głośnika.
Z wad na które reklamowałem to:
-Rozmówcy skarżyli się, że mnie nie słyszą
-Ekran na szarych tłach miał zazielenienia przez co nierównomiernie świecił
-Wyłączał się w gorące dni sam z siebie
-Cały czas wyświetlanie brak sieci na różnych kartach sim
-Teraz face id nie działa
Możliwe, że coś pominąłem w mojej batalii od grudnia..
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2338
Napisano 15 sierpnia 2018 - 20:27
Nie kupiłem w momencie premiery, tylko w kwietniu. Generalnie po 4 miesiącach mi się już znudził, ale nie ma za bardzo na co wymienić
Widzę, że nie miałeś iPhone’a 8, więc chętnie się zamienię
Pro 2012, 14 Pro
#2339
Napisano 15 sierpnia 2018 - 21:24
To się nacieszyłem.. Telefon w tamtym tygodniu w serwisie. W poniedziałek przyszła sztuka z wymiany, dzisiaj mamy środę i proszę..
O masakra . Współczuję... U mnie w zasadzie poza akcją z wymianą ekranu jest (odpukać) wszystko OK. Raz tylko na początku po powrocie z serwisu pokazało na chwilę brak karty SIM, później telefon zajarzył, że ona tam jednak jest i później już ani razu nie zgubił karty . Od tamtej pory mam spokój. Kurzu pod obiektywem też nie mam. A space gray bez żadnych przebojów - jego właściciel jest zachwycony po przesiadce z Androida . Obydwa urządzenia mają pół roku, różnica między nimi wynosi chyba nawet niecały tydzień.
W sumie jedyna różnica między moim egzemplarzem a taty (oczywiście poza kolorem) jest taka, że u mnie szkiełko aparatu jest osadzone tak jakby głębiej, nie ma różnicy poziomów między lampą błyskową a szkiełkiem. U taty natomiast czuć minimalny przeskok między tymi elementami. Taka minimalna różnica w spasowaniu .
Rafał, przed Face ID zgłaszałeś brak sieci czy wyłączanie w gorące dni?
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#2340
Napisano 15 sierpnia 2018 - 21:46
Widzę, że nie miałeś iPhone’a 8, więc chętnie się zamienię
Hehe, nie ma opcji
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#2341
Napisano 16 sierpnia 2018 - 17:18
O masakra . Współczuję... U mnie w zasadzie poza akcją z wymianą ekranu jest (odpukać) wszystko OK. Raz tylko na początku po powrocie z serwisu pokazało na chwilę brak karty SIM, później telefon zajarzył, że ona tam jednak jest i później już ani razu nie zgubił karty . Od tamtej pory mam spokój. Kurzu pod obiektywem też nie mam. A space gray bez żadnych przebojów - jego właściciel jest zachwycony po przesiadce z Androida . Obydwa urządzenia mają pół roku, różnica między nimi wynosi chyba nawet niecały tydzień.
W sumie jedyna różnica między moim egzemplarzem a taty (oczywiście poza kolorem) jest taka, że u mnie szkiełko aparatu jest osadzone tak jakby głębiej, nie ma różnicy poziomów między lampą błyskową a szkiełkiem. U taty natomiast czuć minimalny przeskok między tymi elementami. Taka minimalna różnica w spasowaniu .
Rafał, przed Face ID zgłaszałeś brak sieci czy wyłączanie w gorące dni?
Każdy myślnik, to osobne zgłoszenie serwisowe
Teraz jeszcze mi się przypomniało o mega różowym ekranie z mega różową obramówką przy okazji któregoś z tych zgłoszeń
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2342
Napisano 16 sierpnia 2018 - 18:28
Każdy myślnik, to osobne zgłoszenie serwisowe
Teraz jeszcze mi się przypomniało o mega różowym ekranie z mega różową obramówką przy okazji któregoś z tych zgłoszeń
o chłopie.. współczuje face id jeszcze nie przerabiałem. teraz mam sztuke, która ma kurz pod aparatem oraz rwie bluetooth w moim gt86 i trzymam jako podstawe do wymiany na koniec, ale mam już 8 czy 9 szt. Najgorsze, że na rynku nie ma telefonu który by dobrze zastąpił X choć ten jest widać słabą betą jeszcze. W serwisie to juz z automatu mi wymieniaja xd
Użytkownik Bolsu07 edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 18:29
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#2343
Napisano 16 sierpnia 2018 - 18:38
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2344
Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:06
Nie ma różnicy czy skanujesz w dzień, czy w nocy, bo do pozyskania modelu twarzy i tak wykorzystywany jest ten cały "emiter" kropek w podczerwieni. Wydaje mi się, że nic nie musisz robić, z każdym kolejnym skanem FaceID coraz lepiej uczy się Twojej twarzy z wykorzystaniem uczenia maszynowego.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#2345
Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:16
Ja kupiłem jakoś w marcu i jest idealny, zero problemów, defektów. A dodam, że należę do tych czepialskich i szukających wad
Użytkownik makemymind edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 19:16
#2346
Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:21
Ja kupiłem 31 grudnia i też zero problemów. Telefon chodzi idealnie.
iPhone 12 mini
#2347
Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:33
Ja kupiłem jakoś w marcu i jest idealny, zero problemów, defektów. A dodam, że należę do tych czepialskich i szukających wad
Ja kupiłem 31 grudnia i też zero problemów. Telefon chodzi idealnie.
hehe panowie, dajcie mi swoje telefony na godzine nie ma czegoś takiego jak idealny X. Miałem z tego wszystkiego 3 sztuki KOMPLETNE boxy nowe z magazynu i dalej lipa.. ja z natury jestem czepialski miecha temu odbierałem Volvo XC40 nowe fabryka z wyposażeniem za 300K i .... odstawały na 0.5 cm drzwi pasażera. Oczywiście nikt tego nie widział, ale fury nie odebrałem i powiedziałem, że ma być nowa a nie ulep. Udało im się to poprawić na drugi dzień, ale w bagażniku czekał szampan, bon na 500 PLN do iDream (widzieli X-a) i dla kobity jakieś masaże w spa. Aż nie mialem serca szukać dalej wad ;d
Użytkownik Bolsu07 edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 19:42
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#2348
Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:39
Dla mnie jest idealny, jeszcze nigdy tak wygodnie i szybko mi się z żadnego iP nie korzystało, a jak wielu tu wie jestem bardzo uczulony na lagi, problemy itp. Nic z tych rzeczy, o których tu kilka osób pisze nie doświadczyłem u siebie. Zresztą moja siostra też posiada X kupionego w maju tego roku i też wszystko w jak najlepszym porządku.
- freakzz lubi to
iPhone 12 mini
#2349
Napisano 16 sierpnia 2018 - 20:33
Macie jakies porady bądź doświadczenie aby FaceID działało najlepiej? W sensie skanować gdy ciemno czy jak jest jasno. Patrzeć na wprost czy od dołu tez skanować? Ma to wpływ na działanie?
Ja tam nie patrzę czy Face ID działa lepiej czy gorzej w danych warunkach - ważne, że ono działa i telefon się odblokowuje (chociaż zauważyłam, że pod skosem albo pod większym kątem też łapie, co jest mile widziane) .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#2350
Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:19
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych