iPhone X – opinie i wrażenia.
#2426
Napisano 01 września 2018 - 16:41
Poza tym mają zdjęcia z czasu przyjmowania telefonu, więc zobaczą, że rysy nie było.
Stal nierdzewna a gorzej niż aluminium się rysuje. Jak dla mnie kiepski model premium ten iphone.
Pozdrawiam
#2427
Napisano 01 września 2018 - 16:57
Żaden Iphone tylu problemów mi nie przysporzył co ten.. Mam nadzieje, że nówkę sztukę tym razem dostanę w boxie, bo później przy odsprzedaży nie chce mi się tłumaczyć kupującemu z kilku dokumentów wymiany.. Ta sztuka space gray już była 3 razy w serwisie, także licząc z tą bazową jest to trzecia sztuka, tylko dlatego trzecia, a nie czwarta bo raz był ekran wymieniany jedynie. Wcześniej miałem jeszcze 4 sztuki silver.. także łącznie robi się fajna sumka..
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2428
Napisano 01 września 2018 - 20:15
Żaden Iphone tylu problemów mi nie przysporzył co ten.. Mam nadzieje, że nówkę sztukę tym razem dostanę w boxie, bo później przy odsprzedaży nie chce mi się tłumaczyć kupującemu z kilku dokumentów wymiany.. Ta sztuka space gray już była 3 razy w serwisie, także licząc z tą bazową jest to trzecia sztuka, tylko dlatego trzecia, a nie czwarta bo raz był ekran wymieniany jedynie. Wcześniej miałem jeszcze 4 sztuki silver.. także łącznie robi się fajna sumka..
boxa zgłaszaj na infolinii bo oni zawsze na refa wymieniaja, ja miałem dwa boxy ale to dalej bubel zostawiłem sztuke z kurzem pod aparatem reszta ok
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#2429
Napisano 01 września 2018 - 21:47
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2430
Napisano 01 września 2018 - 21:50
Przynajmniej Apple zaoszczędziło - wyręczają ich klienci w tej kwestii
Pozdrawiam
#2431
Napisano 01 września 2018 - 22:52
Na mnie raczej apple nie zarobiło, ale ku*wicy idzie dostać jak urządzenie przychodzi porysowane do Ciebie..
Do tego reklamujesz na jakąś wadę, a zniwelują ją w połowie..
Rysa wygląda jakby ktoś po prostu omsknął się śrubokrętem i przejechał po obudowie..
Nie pod każdym kątem to widać ale jak światło padnie, to niefajnie to wygląda niestety
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2432
Napisano 02 września 2018 - 11:00
Widocznie masz za dużo wolnego czasu na takie marudzenie
#2433
Napisano 02 września 2018 - 11:08
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2434
Napisano 02 września 2018 - 11:36
Gdybym chciał inny telefon, to bym kupił inny. Mnie też już irytują ciągłe wymiany ale moim zdaniem płacąc 5 tysięcy za telefon mam prawo oczekiwać urządzenia sprawnego. Urządzenie może i nie jest niesprawne, bo da się korzystać ale trzeszczy jak deska rozdzielcza w passacie.. Do tego mam prawo oczekiwać, że osoba naprawiająca go odda mi go w takim stanie jakim był, a nie porysowanym.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2435
Napisano 02 września 2018 - 11:40
Nie no też uważam, że jeśli miałbym takie problemy z X to albo kupiłbym innego iP, np. iPhone 8 lub coś innego.
Tyle wymian to jakiś dramat. Większość czasu jesteś bez telefonu i tracisz czas.
iPhone 12 mini
#2436
Napisano 02 września 2018 - 11:51
Porysowali Ci na serwisie, ale nic nie mogli zrobić z tym. To pewnie jakiś pracownik bez żadnych praw tam to porysował. Nie może Ci wymienić od tak, bo on nawalił. Prośba o wymianę leży w kwestii klienta. Jedyne co by było fajne z ich strony, to załączyć jakieś pismo do pudełka typu: "porysowaliśmy Ci telefon, oto co możesz zrobić... przepraszamy".
A może nie mam racji, nie wiem. Pewnie nie mam.
Użytkownik dobrakawa edytował ten post 02 września 2018 - 12:37
Pro 2012, 14 Pro
#2437
Napisano 02 września 2018 - 11:59
Jeśli rysę zauważyłeś przy odbiorze reklamacji, to po prostu nie odbierasz z żądaniem wymiany. Jeśli rysę zauważyłeś w domu to już musztarda po obiedzie.
iPhone 12 mini
#2438
Napisano 02 września 2018 - 12:04
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#2439
Napisano 02 września 2018 - 12:35
W domu zauważyłem, ale telefon dalej skrzypi także to będzie główną podstawą reklamacji. Zdjęcie zaraz wrzucę
Rysa jest patrząc na zdjęcie po lewej stronie nad śrubką
Ciężko też mi perfekcyjnie to uchwycić 5s służbowym.
Użytkownik rafal886 edytował ten post 02 września 2018 - 13:06
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2440
Napisano 02 września 2018 - 13:06
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#2441
Napisano 02 września 2018 - 13:24
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2442
Napisano 02 września 2018 - 17:38
Wiele razy myślałem aby zmienić telefon na androida, no ale się po prostu nie da.
Użytkownik madhunt3r edytował ten post 02 września 2018 - 17:40
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2443
Napisano 02 września 2018 - 18:11
Nie da, nie da.. Zastanawiam się sam co robić. Wymienić na nową sztukę, pchnąć za 3500 tą wymienioną i poczekać do premiery nowych Ip i kupić wersję z plusem albo nawet zwykłą, czy wymienić i zostawić sobie i bardzo możliwe, że dalej brać udział w loterii. Tylko z kolei w nowych też mogą być krzaczki i będę testerem. Za którym razem dostałeś całkiem nową sztukę? Bo zastanawiam się, czy teraz będzie mi przysługiwać jeśli tel był 3 razy w serwisie, a teraz będzie to raz czwarty.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2444
Napisano 02 września 2018 - 18:21
Mój naprawili - nie szumi przy nagrywaniu w żadnej apce.
Na protokole z naprawy tylko lakoniczne - PROBLEM Z AUDIO - wymiana panelu.
Pan w cortlandzie trochę był zdziwiony, że jedynie przód został wymieniony.
Poza tym, jeden paproch jest pod przednią kamerą w tym nowym, ale chyba chwilę poczekam zanim to zareklamuje, w ogóle na taki paproch go przyjmą jeśli jest na krawędzi, a kamery nie zasłania?
#2445
Napisano 02 września 2018 - 18:43
Nie da, nie da.. Zastanawiam się sam co robić. Wymienić na nową sztukę, pchnąć za 3500 tą wymienioną i poczekać do premiery nowych Ip i kupić wersję z plusem albo nawet zwykłą, czy wymienić i zostawić sobie i bardzo możliwe, że dalej brać udział w loterii. Tylko z kolei w nowych też mogą być krzaczki i będę testerem. Za którym razem dostałeś całkiem nową sztukę? Bo zastanawiam się, czy teraz będzie mi przysługiwać jeśli tel był 3 razy w serwisie, a teraz będzie to raz czwarty.
4 razy był oddawany do serwisu iDream i po kilku dniach przysłali nowy. W każdym głośnik pierdzial. Za 5 razem już kontaktowałem się bezpośrednio z Apple i po kilku kontaktach z kimś wyżej, ustaliłem ze ten który dostałem po razy 4 z iDream mam odesłać do nich do Apple a oni wysłali mi nowy zapakowany w pudełku. W tym tez głośnik delikatnie pierdzi przy niektórych dźwiękach, ale jest znacznie lepiej niż w 4 poprzednich. Wiec już się z tum pogodziłem i używam. Tez jak złapie telefon bokiem jakbym go wykręcał to zatrzeszczy trochę ale to każdy iPhone jaki miałem miał to w większym lub mniejszym stopniu. Nie zwracam teraz na to uwagi korzystam, działa.
Mój naprawili - nie szumi przy nagrywaniu w żadnej apce.
Na protokole z naprawy tylko lakoniczne - PROBLEM Z AUDIO - wymiana panelu.
Pan w cortlandzie trochę był zdziwiony, że jedynie przód został wymieniony.
Poza tym, jeden paproch jest pod przednią kamerą w tym nowym, ale chyba chwilę poczekam zanim to zareklamuje, w ogóle na taki paproch go przyjmą jeśli jest na krawędzi, a kamery nie zasłania?
Mój tez szumi troszke w ciszy przy nagraniach, ale z tego co kojarzę to każdy tak miał.
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2446
Napisano 02 września 2018 - 19:20
4 razy był oddawany do serwisu iDream i po kilku dniach przysłali nowy. W każdym głośnik pierdzial. Za 5 razem już kontaktowałem się bezpośrednio z Apple i po kilku kontaktach z kimś wyżej, ustaliłem ze ten który dostałem po razy 4 z iDream mam odesłać do nich do Apple a oni wysłali mi nowy zapakowany w pudełku. W tym tez głośnik delikatnie pierdzi przy niektórych dźwiękach, ale jest znacznie lepiej niż w 4 poprzednich. Wiec już się z tum pogodziłem i używam. Tez jak złapie telefon bokiem jakbym go wykręcał to zatrzeszczy trochę ale to każdy iPhone jaki miałem miał to w większym lub mniejszym stopniu. Nie zwracam teraz na to uwagi korzystam, działa.
Mój tez szumi troszke w ciszy przy nagraniach, ale z tego co kojarzę to każdy tak miał.
Też już mam przydzielonego technika, także jutro będę się z nim już kontaktował i zażądam nówki sztuki. Denerwuje mnie też ta rysa.. Jeszcze jakbym sam ją zrobił, to no cóż.. trudno.. Ale skoro mogę mieć tyle telefon i zero zarysowań na czarnej wersji, to nie widzę powodu dla którego miałbym darować, że ktoś mi go zarysował.. Niech się nauczą dbać o cudzy sprzęt. Ile trwała cała operacja wymiany na tą zafoliowaną sztukę?
Użytkownik rafal886 edytował ten post 02 września 2018 - 19:21
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2447
Napisano 02 września 2018 - 19:30
#2448
Napisano 02 września 2018 - 19:31
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#2449
Napisano 02 września 2018 - 19:47
Będę jutro walczył w takim razie Chociaż już jestem trochę zmęczony. Licząc, że X używam od grudnia i silver był 3 razy w serwisie i space gray to samo, każdy po średnio tydzień to straciłem 6 tygodni, czyli 1,5 miesiąca. 6 szkieł średnio po 50 zł każde. Za ten syf powinni mnie jutro porządnie przeprosić i wysłać nową sprawną sztukę i jakiś gift ale tak pięknie pewnie nie będzie. Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2450
Napisano 02 września 2018 - 20:25
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych