Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#51 boguslav4

boguslav4
  • 2 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 08 listopada 2016 - 10:18

Mam iPhone 5, ale podobny problem - telefon po 50-40 procentach baterii spada od razu do 1% i niedługo potem się wyłącza. Podobnie jak inni ratuje się powerbankiem, bo bateria była całkiem niedawno zmieniana i nie jestem pewien, czy to jej wina. Jak myślicie?



#52 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 08 listopada 2016 - 10:22

Wada była taka ze poniżej połowy bateri na mrozie wyłączał się a po ogrzaniu włączał się ponownie z tym samym stanem bateri.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#53 Klaudia Wojnarowicz

Klaudia Wojnarowicz
  • 1 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 10:36

Cześć,

 

u mnie ten sam problem pojawił się na 6s, iOS 9.3.5 jakiś miesiąc - półtora temu. Zgłosiłam problem na polskie telefoniczne wsparcie Apple 3 dni przed końcem gwarancji, Puścili mi diagnostykę 'przez powietrze' która oczywiście nie pokazała żadnego błędu i uparli się, że to wina softu.

Miałam 10.0.2 i problem również występował, więc wróciłam do 9.3.5

Zadzwoniłam na wsparcie ponownie wczoraj, bo inna wada zaczęła się powiększać (ni stąd ni z owoąd w czerwcu pojawiły się na wyświetlaczu dwie małe jaskrawe białe kreski - upierali się, że zalałam telefon; Maqsimum ze Szczecina skasowało mnie za diagnostykę - mimo gwarancji - magiczne 50zł żeby powiedzieć mi, że telefon w środku jest suchy i nic nie jest uszkodzone, po czym Apple i tak mnie spławiło twierdząc,że to wada mechaniczna. Wczoraj pojawiła się kolejna kreseczka, starsza konsultantka dopiero po godzinie rozmowy przyznała mi rację, że to jakiś kretynizm nie wskazać uszkodzenia telefonu ale zwalić winę na użytkownika) i wróciłam do tematu wyłączającego się telefon - dalej się upierali, że to wina softu.

 

W piątek jadę do salonu Apple w Berlinie, bo tam zakupiłam telefon. Zrobiam dziś update do 10.1.1 bo i tak będą tego ode mnie wymagać. Zobaczymy, może telefon nie będzie się do piątku wyłączał, ale nie sądze. 

 

Dajcie znać, czy komuś ostatecznie telefon wymieniono i czy problem nie powrócił.



#54 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 08 listopada 2016 - 11:12

Mi Problem nie powraca - wystarczyłam zmiana softu na 10.2 (beta)


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#55 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 14:21

Setny raz pewnie napiszę, że to wina marnych baterii. Wymieniamy z tego powodu dziesiątki baterii we wszystkich modelach iPhonów i zawsze po wymianie problem znika. Teraz będzie wysyp takich tematów i wymian baterii, bo w niższych temperaturach ujawniają się wszelkie ich niedomagania. W lecie wszystko działa, bo jest ciepło.

Jaromir Kopp pisał o awaryjnych układach sterowania zasilaniem. Nie jest on przypadkiem na płycie głównej?

#56 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 listopada 2016 - 14:26

Tak, układy zasilania są oczywiście na płycie ale one nie mają związku z wyłączaniem telefonu na zimnie lub w ogóle wyłączaniem kiedy stan naładowania jest jeszcze powyżej kilku procent.

Dzieje się tak dlatego, że ogniwo w baterii jest uszkodzone i nagle spada na nim napięcie, co jest rozumiane przez elektronikę telefonu jako stan rozładowania baterii, więc telefon się wyłącza. Generalnie pisałem tutaj na forum już kiedyś o tym dokładnie, długi temat ale można to wszystko wytłumaczyć.


Użytkownik macsupport edytował ten post 08 listopada 2016 - 14:27

  • mikro123 i Giallorosso lubią to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#57 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 14:31

Podobno to wina softu od 10.2 podobno juz sie nie wyłącza.

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 08 listopada 2016 - 14:31

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#58 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 14:46

Tak, układy zasilania są oczywiście na płycie ale one nie mają związku z wyłączaniem telefonu na zimnie lub w ogóle wyłączaniem kiedy stan naładowania jest jeszcze powyżej kilku procent.

Dzieje się tak dlatego, że ogniwo w baterii jest uszkodzone i nagle spada na nim napięcie, co jest rozumiane przez elektronikę telefonu jako stan rozładowania baterii, więc telefon się wyłącza. Generalnie pisałem tutaj na forum już kiedyś o tym dokładnie, długi temat ale można to wszystko wytłumaczyć.

 

http://mojmac.pl/2016/02/24/iphone-wylacza-sie-na-chlodzie-to-moze-byc-powazny-problem/%C2%A0

Pamiętam jak kiedyś Jaromir wyraźnie pisał, że chodzi o układ zasilenia. W nowych iPhone`ach tak seryjnie pada bateria?



#59 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 listopada 2016 - 15:32

Nie znam tego Pana i nie bardzo chce mi się zagłębiać w jego historię i w to co mu Apple na ściemniało. Ja Ci w skrócie napisałem z czego wynika problem.


  • mikro123 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#60 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 08 listopada 2016 - 16:13

Fakt faktem ze związane jest to z temperatura

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#61 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 listopada 2016 - 16:28

@jasiecki moim zdaniem nie jest, kilka razy 6S wyłączał się na dworze (~15°), ale kilka razy też w domu.

#62 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 16:32

Fakt faktem ze związane jest to z temperatura


U mnie wszystkie wyłączenia przy 20-30% były w mieszkaniu, a na dworze potrafił się wyłączyć przy 80%....

7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#63 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 17:36

Od mniej więcej września tego roku mój iPhone dręczy problem z nagłym wyłączaniem się i krzyczeniem o rozładowanej baterii niezależnie od poziomu naładowania (często w okolicach 30%, czasem nawet przy 60% poziomu naładowania). Najczęściej podczas próby użycia aplikacji, która wymaga pobrania większego prądu (zrobienie zdjęcia, przesłanie większego pliku danymi komórkowymi, gry). W ostatnim czasie sytuacja się nasila, zapewne przez coraz to większy spadek temperatur. Chociaż ubiegłoroczna jesień i zima przebiegła bez takich ekscesów.

 

Problem zapewne znany części użytkowników. Według Infolinii Apple problem leży po stronie oprogramowania, podobno 2-3 tygodnie temu zbierali logi od osób zgłaszających, teraz czekają na odpowiedź od "inżynierów" co do rozwiązania problemu. Bardzo niechętnie kierują do serwisu. Podobnie jak pracownicy iSpot odradzali serwisowanie, ponieważ serwis jest "zawalony" takimi telefonami i wymiana baterii niewiele pomaga.

 

Problem poruszany był na kilku portalach w lutym tego roku, ktoś nawet wrzucał filmik jak to wygląda.

 

Części użytkownikom Apple wymienia telefony, części każe czekać i aktualizować. Mi zalecono pobranie Bety 10.2, która nie rozwiązała problemu.



#64 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 13:22

Ja nie wiem, po co w ogóle dzwonić na infolinię Apple. Dokładnie opisujesz problem, wysyłasz/oddajesz do Cortlandu i tyle. Do tego nie jest potrzebne "błogosławieństwo" infolini Apple.

 

'Pracownicy iSpotu odradzali serwisowanie, bo serwis jest zawalony takimi telefonami.' - Co to w ogóle jest za argument. Naprawdę, jeżeli ktoś ma kończącą się niedługo gwarancję, zdecydowanie odrazdzam czekanie na applowskiej rozwiązania w postaci aktualizacji oprogramowania.


  • Delano90 lubi to

#65 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 15:53

iSpot to parodia, ja nie wiem jak oni mogli dostać status Premium Reseller.

Użytkownik MasterM edytował ten post 09 listopada 2016 - 15:53


#66 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 listopada 2016 - 17:13

6S oddany do ESPO, 2 tygodnie mają na "naprawę", ale pani przyjmująca urządzenie mówiła raczej o wymianie. Pożyjemy zobaczymy i dam znać co i jak. Jak ktoś ma ten problem to raczej nie ma co zwlekać.



#67 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 21:51

Witam, Jak już wyżej pisałem, swojego 6s wysłałem w środę i dzisiaj otrzymałem taki email.


Wnioski dla osób posiadających gwarancję nasuwają się same, tak więc ich nie będę pisał.


Mozna wiedziec w jaki sposób opisales problem?

#68 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 listopada 2016 - 23:48

Witam.

Ja swojego 6s oddałem 3.11 do iSpota, dzisiaj otrzymałem nowego. Zobaczymy czy będą mu doskwierały te same problemy z wyłączaniem się, mam nadzieje, że nie.



#69 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 10 listopada 2016 - 09:08

Witam.
Ja swojego 6s oddałem 3.11 do iSpota, dzisiaj otrzymałem nowego. Zobaczymy czy będą mu doskwierały te same problemy z wyłączaniem się, mam nadzieje, że nie.



W jaki sposób opisałeś problem na zgłoszeniu? Z wpisów na forum jednym akceptują reklamacje innym nie. W poniedziałek oddaje w punkcie Cortland swojego IP6s i chciałbym mniej wiecej wiedziec jak podejść do tematu?

#70 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 listopada 2016 - 09:11

Wystarczy powiedzieć prawdę. Nie trzeba się specjalnie przygotowywać. Jak powiesz, że bateria nie schodzi do zera tylko wyłącza się przy 30-40% to oni będą wiedzieć na czym polega problem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#71 Szkielet22

Szkielet22
  • 6 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 01:01

Mozna wiedziec w jaki sposób opisales problem?

 

Zgadzam się z kolegą przede mną, wystarczy napisać/powiedzieć prawdę.

 

W moim przypadku wystarczyło napisanie, że telefon wyłącza się pomimo wskazania 30-40% baterii 



#72 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 11:31

Może mi ktoś powiedzieć ile się mniej-więcej czeka na jakąś informację z Cortlandu po wysłaniu sprzętu? Oczywiście chodzi o dni robocze ;)


7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#73 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 12:56

Może mi ktoś powiedzieć ile się mniej-więcej czeka na jakąś informację z Cortlandu po wysłaniu sprzętu? Oczywiście chodzi o dni robocze ;)

w jednym przypadku informację otrzymałem tego samego dnia, w którym oddałem telefon do serwisu. Innym razem na drugi dzień. Ostatnio jak miałem jeszcze SE, trzy dni.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#74 andegawen

andegawen
  • 40 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 13:53

Witam, dałem w zeszła sobotę swojego iPhone 6s na gwarancje z powodu słabej baterii(nie miałem żadnych problemów, po prostu krótko trzymała 4-5h w użyciu), wczoraj odebrałem nowy telefon od nich.

#75 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 14:00

4-5h w użyciu? To raczej normalny czas na 6s. Ja nie nie mogę dobić 4h zazwyczaj.

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 11 listopada 2016 - 14:00

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych