Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#351 Morre

Morre
  • 24 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 grudnia 2016 - 12:16

Dobra panowie, to teraz pytanie: jeśli w iSpocie nie stwierdzą mi żadnej wady, to mogę potem wysłać IP do Cortlandu i nie będzie to miało na nic wpływu?

Już wiele osób wcześniej odpisało, ale tylko potwierdzę na swoim przykładzie.

 

Mój 6s miał popularny problem z baterią i dodatkowo ekran nie był cały równomiernie podświetlony, górna krawędź była lekko ciemniejsza/niedoświetlona niż reszta, + do tego pojawiały się czasem problemy z podwójnym kliknięciem przycisku Home. Telefon został oddany do iSpot w Krakowie w Bonarce. Telefon został zdiagnozowany i wysłany do serwisu centralnego Apple, gdzie został wymieniony ekran bo tą usterkę potwierdzili. A baterii oczywiście nie. Gość w iSpocie powiedział tylko, żeby sobie telefon zaaktualizować do najnowszej wersji iOS i to może pomoże, a jeżeli nie to zaprasza ponownie. Oczywiście czytając to forum przed oddaniem zrobiłem aktualizację, ponadto jeszcze przywracanie kopii zapasowej z iCloud oraz dodatkowo z Maca. Usterka oczywiście już na drugi dzień po odebraniu telefonu się pojawiła...

 

W tamtym tygodniu wysłałem iPhone'a do Cortland i wczoraj otrzymałem informację: 

 

 

Uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.

Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej, zgodnie z warunkami napraw Apple. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple. Gwarancja na wymienione urządzenie zostanie przedłużona zgodnie z warunkami gwarancji Apple określonymi na stronie: http://www.apple.com/legal/warranty/, właściwym dla kraju nabycia sprzętu. 

Więc jest spoko. :) Jedyne co mnie dziwi i irytuje, to jest to, że Cortland potrafi znaleźć usterkę, a iSpot (co już pokazały wcześniejsze przypadki na forum) nie. A ja się muszę bujać z uszkodzonym telefonem, przy którym nie wiem, czy mi się wyłączy przy 20% czy przy 50%, kiedy jestem na wyjeździe i mam ochotę nakręcić jakieś filmy, korzystać z GPS'a czy porobić jakieś fotki.



#352 NoType

NoType
  • 9 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 13:49

Wymienili mi moduł wyświetlacza (?), ale wady baterii oczywiście nie znaleźli...

#353 PuchaczGwiezdny

PuchaczGwiezdny
  • 22 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 14:02

Dziś oddałem 6s w programie wymiany baterii w Cortlandzie w Katowicach. 

 

Serwisant uprzedzał, że czas oczekiwania może wynieść nawet 3 tygodnie ze względu na problemy z dostępnością baterii.

 

Pozostaje czekać z nadzieją, że iPhone wróci przed świętami.

 

Dam znać w jakim czasie się uwinęli. 



#354 matenko

matenko
  • 36 postów
  • SkądPiotrków Trybunalski

Napisano 13 grudnia 2016 - 14:12

Miałem identyczną sytuację co Morre. Również oddałem telefon kilka dni przed końcem gwarancji na wymiane wyswietlacza i baterii. Oczywiście baterii nie ruszyli co skutkowało tym że telefon wyłączał się w losowych momentach. Na szczęsci mój model 6s załapał się na darmową wymianę. Trwało to 5 dni w salonie iDream w Łodzi. Teraz jestem mega zadowolony z czasu działania na baterii

Załączone pliki



#355 Morre

Morre
  • 24 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 grudnia 2016 - 16:30

Wymienili mi moduł wyświetlacza (?), ale wady baterii oczywiście nie znaleźli...

Dawaj do Cortland.



#356 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 19:28

Cortland w marcu nie widział problemu z moim telefonem (6S kupiony w październiku 2015), ale już teraz w październiku wymiana na nowy. Także nie zawsze jest poprawna diagnoza, ale jednak nadal to do nich mam największe zaufanie;)



#357 Morre

Morre
  • 24 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 grudnia 2016 - 23:25

Cortland w marcu nie widział problemu z moim telefonem (6S kupiony w październiku 2015), ale już teraz w październiku wymiana na nowy. Także nie zawsze jest poprawna diagnoza, ale jednak nadal to do nich mam największe zaufanie;)

Też problem z baterią?



#358 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 23:43

Tak, w marcu jak wyjmowałem na stoku telefon to po jednym zdjęciu wyłączał się przy 30% baterii;) Ale potem przyszło ocieplenie i problemu nie było, aż do jesieni.



#359 PuchaczGwiezdny

PuchaczGwiezdny
  • 22 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 11:48

Dziś oddałem 6s w programie wymiany baterii w Cortlandzie w Katowicach. 

 

Serwisant uprzedzał, że czas oczekiwania może wynieść nawet 3 tygodnie ze względu na problemy z dostępnością baterii.

 

Pozostaje czekać z nadzieją, że iPhone wróci przed świętami.

 

Dam znać w jakim czasie się uwinęli. 

 

Tego samego dnia wieczorem dostałem informacje z Cortlandu, że części zamówione, a status zlecenia zmienił się "w trakcie naprawy".

 

Teraz jak się domyślam ruch ze strony Apple. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał czas dostawy części do serwisu, w końcu jak się ogłasza 

program naprawczy to chyba myśli się o zabezpieczaniu dostępności baterii.



#360 Maja Trzecińska-Rac

Maja Trzecińska-Rac
  • 1 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 12:16

U mnie oczywiście podobna historia - oddałam telefon na serwis w iSpot (Warszawa - Galeria Mokotów).

 

Ekran wymienili, problemu z baterią nie zdiagnozowali (a należę do tych przypadków, którym tele wyłączał się przy 10 stopniach na plusie, poziom naładowanej baterii 50%). Nawet nie skomentuję tego, że zajęło im to 17 dni. Ręce opadają.

 

Spróbuję szczęścia w Cortlandzie i również dam znać a propo tego czy z kolei im uda się zdiagnozować wadę + ewentualnie ile wyniesie czas naprawy. 



#361 Andrés

Andrés
  • 6 postów
  • SkądWA

Napisano 15 grudnia 2016 - 08:39

Ja niestety też wysłałem do Cortlandu na wymianę baterii.
Nie ukrywam, że wysłałem tam głównie pod wpływem zachęcających wpisów na tym forum że naprawiają telefony w 2-3 dni. BZDURA !

Od dostarczenia paczki przez kuriera do serwisu do przyjęcia w serwisie minęło kilka dni.
Kolejne dni to oczekiwanie na diagnozę. Po tygodniu dopiero zamówiono baterię. Telefon dostałem po ponad 2 tygodniach.

 

Wahałem się, ale w końcu zapisałem się jednak na wymianę baterii w Lublinie bo wraz z przymrozkami niestety dwa razy po wyjściu z domu i próbie zrobienia nocnego zdjęcia telefon wyłączył mi się. Pojechałem więc wczoraj po południu, byłem nawet trochę przed umówioną godziną (bo wziąłem spory zapas czasowy) ale nie robili problemu że jestem wcześniej i przyjęli mnie praktycznie bez kolejki. Poszedłem pokręcić się trochę po galerii. Po około godzinie wróciłem do serwisu - telefon już czekał gotowy. 

@MickeyM : Czy orientujesz się, jak wyślę telefon do iStrefy w Lublinie zamawiając ich gratisowego kuriera to też wymienią baterię w godzinę?

Mam jeszcze drugi telefon (iPhone 6s - kwalifikuje się po numerach wg strony) do wymiany baterii na program naprawczy, ale chciałbym to załatwić w 2-3 dni a nie ponad dwa tygodnie.



#362 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 09:29

Myślę, że najlepiej będzie jak zadzwonisz i zapytasz, jakie są aktualnie czasy oczekiwania. Bo inaczej znowu będziesz zawiedziony, że cie forum oszukano, bo musiałeś dłżej czekać;) Apple ogłosiło program publicznie, to i wszscy zaczęli oddawać telefony. Stąd te kolejki, których przed oficjalnym programem nie było właściwie.

#363 arecko

arecko
  • 2 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 21:39

U mnie mój iPhone 6 Plus kilka razy też się wyłączył (lub pokazywał 1% baterię) po kilku minutach na zimnym powietrzu podczas wykonywania kilku zdjęć, przy 40-50% baterii. Przy ostatnim wyłączeniu sprawdziłem dowód nabycia - był to ostatni dzień 2-letniej rękojmi. Zadzwoniłem do Apple ale zdalny test niczego nie wykazał. Szybko pojechałem do iSpot, zostawiłem sprzęt, dosłałem dodatkowo mailem do zlecenia serwisowego zdjęcia pokazujące iPhona z 1% baterii a po minucie z 40% baterii. Czekałem 2 tygodnie, wczoraj otrzymałem z iSpot nowego iPhona 6 Plus :-) Jestem miło zaskoczony. Dziś testowałem - nie wyłączył się na zimnym powietrzu.



#364 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 23:02

Ja niestety też wysłałem do Cortlandu na wymianę baterii.
Nie ukrywam, że wysłałem tam głównie pod wpływem zachęcających wpisów na tym forum że naprawiają telefony w 2-3 dni. BZDURA !

Od dostarczenia paczki przez kuriera do serwisu do przyjęcia w serwisie minęło kilka dni.
Kolejne dni to oczekiwanie na diagnozę. Po tygodniu dopiero zamówiono baterię. Telefon dostałem po ponad 2 tygodniach.

 

@MickeyM : Czy orientujesz się, jak wyślę telefon do iStrefy w Lublinie zamawiając ich gratisowego kuriera to też wymienią baterię w godzinę?

Mam jeszcze drugi telefon (iPhone 6s - kwalifikuje się po numerach wg strony) do wymiany baterii na program naprawczy, ale chciałbym to załatwić w 2-3 dni a nie ponad dwa tygodnie.

Nie obraź się, ale jesteś kolejną osobą która pod wpływem reklamy najpierw coś robi potem myśli.
Tylko w tym wątku wielokrotnie przewijała się informacja powtarzana także przeze mnie (którą również przytoczył powyżej North): Masz wątpliwości : zadzwoń / napisz do paru serwisów i dowiedz się jakie czasy napraw są oferowane, a nie wysyłaj w ciemno.
Jakbyś uważnie czytał forum to zapewne wyłowiłbyś istotną informację, że Cortland nikomu w 2-3 dni baterii nie wymienił, a krótkie czasy naprawy dotyczyły przypadków wymiany całego telefonu - bo na dostarczenie przez Apple nowego telefonu na wymianę potrzeba właśnie nie więcej niż 1-2 dni (reszta czasu to czekanie telefonu na półce w kolejce na potwierdzenie wady przez serwis).
Czytać należy uważnie, ze zrozumieniem i nie ulegać emocjom - wtedy nie będziesz czuł się rozczarowany (czy jak można wnioskować z Twojej wypowiedzi: "oszukany").
 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#365 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 23:10

U mnie mój iPhone 6 Plus kilka razy też się wyłączył (lub pokazywał 1% baterię) po kilku minutach na zimnym powietrzu podczas wykonywania kilku zdjęć, przy 40-50% baterii. Przy ostatnim wyłączeniu sprawdziłem dowód nabycia - był to ostatni dzień 2-letniej rękojmi. Zadzwoniłem do Apple ale zdalny test niczego nie wykazał. Szybko pojechałem do iSpot, zostawiłem sprzęt, dosłałem dodatkowo mailem do zlecenia serwisowego zdjęcia pokazujące iPhona z 1% baterii a po minucie z 40% baterii. Czekałem 2 tygodnie, wczoraj otrzymałem z iSpot nowego iPhona 6 Plus :-) Jestem miło zaskoczony. Dziś testowałem - nie wyłączył się na zimnym powietrzu.

Gdzie kupiłeś telefon?;) Widzę coraz więcej przypadków, że ta rękojmia rzeczywiście działa.

#366 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 23:56

Gdzie kupiłeś telefon? ;) Widzę coraz więcej przypadków, że ta rękojmia rzeczywiście działa.

Jak pobiegł do iSpot-u to prawdopodobnie kupił w iSpot albo w AOS.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#367 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 10:50

Prawdopodobnie tak, ale wolę potwierdzić;)



#368 arecko

arecko
  • 2 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 11:53

Gdzie kupiłeś telefon? ;) Widzę coraz więcej przypadków, że ta rękojmia rzeczywiście działa.

Kupiłem w iSpot, stąd złożenie tam reklamacji.



#369 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2016 - 15:13

Właśnie otrzymałem informację, że dostanę nowe urządzenie, więc różnie to bywa z tymi wymianami jeśli chodzi o ten rodzaj problemu w Cortlandzie.


Użytkownik dawikos edytował ten post 16 grudnia 2016 - 15:33

Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#370 Krzynuś

Krzynuś
  • 61 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 17 grudnia 2016 - 02:52

A w Battery Health czy innych programach ile macie % żywotności baterii, mimo że jest wadliwa?



#371 Andrzej Cyrulik

Andrzej Cyrulik
  • 2 postów

Napisano 17 grudnia 2016 - 19:48

U mnie jak u wiekszosci - wylaczal sie na zimnie, najpierwy przy 15%, a potem juz przy 55%. Pojawilo sie to praktycznie z dnia na dzien (pierwsze zimne dni przetrzymal bez problemu).

Wyslalem go w piatek do Cortlandu, dotarl do nich w poniedzialek.

We wtorek zmienil sie status ze diagnozuja i dostalem takiego oto maila: http://prntscr.com/dkmun3

W piatek mail z protokolem wymiany (kurcze, calkowicie inny nr seryjny.... nawet nie podobny do poprzedniego. Poprzedni mialem poczatek DNQQG2 a ten z protokolu wymiany FP5SP2) oraz info ze wyslany + numer listu przewozowego.

 

Teraz moje pytanko: jesli dobrze rozumiem, to dostane refuba?

Czy w takim przypadku gwarancja biegnie na nowo 12 miesiecy czy po prostu jest przedluzana o czas pobytu w serwisie ?(konczy mi sie 31.01.2017)



#372 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 17 grudnia 2016 - 19:52

U mnie jak u wiekszosci - wylaczal sie na zimnie, najpierwy przy 15%, a potem juz przy 55%. Pojawilo sie to praktycznie z dnia na dzien (pierwsze zimne dni przetrzymal bez problemu).
Wyslalem go w piatek do Cortlandu, dotarl do nich w poniedzialek.
We wtorek zmienil sie status ze diagnozuja i dostalem takiego oto maila: http://prntscr.com/dkmun3
W piatek mail z protokolem wymiany (kurcze, calkowicie inny nr seryjny.... nawet nie podobny do poprzedniego. Poprzedni mialem poczatek DNQQG2 a ten z protokolu wymiany FP5SP2) oraz info ze wyslany + numer listu przewozowego.
 
Teraz moje pytanko: jesli dobrze rozumiem, to dostane refuba?
Czy w takim przypadku gwarancja biegnie na nowo 12 miesiecy czy po prostu jest przedluzana o czas pobytu w serwisie ?(konczy mi sie 31.01.2017)

Było milion razy!
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#373 Andrzej Cyrulik

Andrzej Cyrulik
  • 2 postów

Napisano 17 grudnia 2016 - 19:53

OK - w takim wypadku prosze moderatora o posprzatanie tych dwoch postow (bo widze, ze zaawansowany engine forum nie pozwala na edycje) i zycze udanego wieczoru.



#374 Dastia

Dastia
  • 906 postów

Napisano 17 grudnia 2016 - 20:46

Też mam ten problem na zewnątrz :/

iPhone 14 PRO Max


#375 Krzynuś

Krzynuś
  • 61 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 18 grudnia 2016 - 01:04

Witam. Dzisiaj na dworze przy temperaturze -2*C chodziłem z włączoną grą przy stanie baterii 22%. (wtedy wyszedłem na dwór), tak kilka minut chodząc spadło do 20% i co sekundę spadało o 1%, przy 15% się wyłączyło i prosiło o ładowarkę. Po powrocie do domu i podłączeniu był stan 22% i znowu włączyłem grę (już w domu), do 20% spadało normalnie, lecz gdy już było 20% i komunikat o stanie baterii, to zaczęło spadać w ciągu sekundy z 20 do 16, z 16 do 10%. Bateria do wymiany?

 

iPhone 6


Użytkownik Krzynuś edytował ten post 18 grudnia 2016 - 01:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych