Może ktoś pomoże? http://myapple.pl/fo...uch/?p=2087061

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia
#1176
Napisano 27 września 2016 - 07:56
#1177
Napisano 27 września 2016 - 08:11
Miałem ostatnio styczność z 7-ką plusem czarny mat i jest black.
Osobiście czarny mat wygląda według mnie nijako, czyt. słabo. Dużo bardziej podobał mi się stary space grey.
Jet Black całkiem ok, choć palcuje się to niemiłosiernie.
Spory minus to dla mnie nowy przycisk Home. Te wibracje przy dotknięciu zupełnie do mnie nie przemawiają.
Ogólnie wrażenia takie sobie z obcowania z tym telefonem. Jak zwykle przed premierą jest pompowanie balonika, najlepszy Ajpon w historii etc. W praktyce nie mam żadnych powodów do przesiadki z 6s-a.
#1178
Napisano 27 września 2016 - 08:18
@up
Trudno się z Tobą nie zgodzić. Dzisiaj oddając nowemu właścicielowi swojego 6 S + miałem lekkie rozterki. Co do nowego przycisku początek, to jednak idzie się do niego przyzwyczaić I teraz już nie sprawia mi żadnego problemu. Kwestia przyzwyczajenia i już.
#1179
Napisano 27 września 2016 - 08:37
Mi tam się podoba nowy "guzik"
#1180
Napisano 27 września 2016 - 08:41
Miałem ostatnio styczność z 7-ką plusem czarny mat i jest black.
Osobiście czarny mat wygląda według mnie nijako, czyt. słabo. Dużo bardziej podobał mi się stary space grey.
Jet Black całkiem ok, choć palcuje się to niemiłosiernie.
Spory minus to dla mnie nowy przycisk Home. Te wibracje przy dotknięciu zupełnie do mnie nie przemawiają.
Ogólnie wrażenia takie sobie z obcowania z tym telefonem. Jak zwykle przed premierą jest pompowanie balonika, najlepszy Ajpon
w historii etc. W praktyce nie mam żadnych powodów do przesiadki z 6s-a.
Mam podobne odczucia, myślałem że kolor mat najbardziej mi się podoba, jednak na żywo jak się bawiłem plusami mat i jet black to ten drugi wygląda jakby ładniej, fakt palcuje się i pewnie rysuje, jednak zrobił na mnie lepsze wrażenie. Też miałbym chyba problem do przyzwyczajenia się do nowego home.
#1181
Napisano 27 września 2016 - 09:52
Po kilku dniach obcowania z nowym Home jestem na tak, teraz stary przycisk wydaje się jakiś... taki... stary!
BTW. Niech wreszcie poprawią animację zamykania aplikacji, nowy telefon, a tnie ta animacja. Jest błyskawiczny, ale takie detale irytują.
#1182
Napisano 27 września 2016 - 09:56
#1183
Napisano 27 września 2016 - 10:00
Wrócę jeszcze do aparatu w 7/7 Plus. Czy w słabo oświetlonym pomieszczeniu (np. pokój w nocy, w którym świeci się tylko lampka biurowa) można nagrać film? W 6s jest tak, że na zdjęciu widać praktycznie wszystko, natomiast po przełączeniu na nagrywanie nie widać już praktycznie nic.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#1184
Napisano 27 września 2016 - 10:02
Tylko pewnie Cortland odeśle samą słuchawkę na serwis i dadzą nowe urządzenie które będzie miało inny nr seryjny od tego na pudełku (wiem że będzie protokół wymiany), natomiast w Komputronikt wzięli cały komplet i zaznaczyłem że chcę wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy i liczę że tak będzie.Kolego źle zrobiłeś z komputronikem będziesz się długo szarpał jeśli kupiłeś telefon na firmę i do tego jeszcze w sklepie stacjonarnym to nie przysługuje Ci prawo do zwrotu a przynajmniej nie na tej samej zasadzie co w przypadku osób fizycznych ja na twoim miejscu poszedłbym do jakiegoś APR-a Cortland lub iSpot opisał problem i poprosił o wymianę w ramach gwarancji na pewno byłoby dużo szybciej
EDYTA: Już nawet się zastanawiam czy nie kupić drugiego (mam rezerwację w x-kom), a tamtego później sprzedać - tylko pewnie na tym stracę ze 300-400 zł więc trochę szkoda.
Użytkownik inuictus edytował ten post 27 września 2016 - 10:06
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1185
Napisano 27 września 2016 - 10:14
Właśnie dostałem swojego iPhone'a 7 Plus z Playa i jak na razie wydaje się być ok. Na iOS 10 miałem pierdzący głośnik, ale po aktualizacji do 10.0.2 (a teraz do 10.1) problem zniknął. Fiu.
MacBook Pro 16” (2019) // iPhone 11 Pro Max // Apple Watch Series 6 SS // AirPods Pro
#1186
Napisano 27 września 2016 - 10:17
Wrócę jeszcze do aparatu w 7/7 Plus. Czy w słabo oświetlonym pomieszczeniu (np. pokój w nocy, w którym świeci się tylko lampka biurowa) można nagrać film? W 6s jest tak, że na zdjęciu widać praktycznie wszystko, natomiast po przełączeniu na nagrywanie nie widać już praktycznie nic.
Będzie lepiej ze względu na jaśniejszy obiektyw, ale cudów bym się nie spodziewał.
Zresztą to jest też uzależnione od tego ile klatek na sekundę mamy ustawione.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#1187
Napisano 27 września 2016 - 10:20
@dliwski - przy 30fps jest raczej ciemnawo, nie wiem jak było w 6S, ale w 7 pod tym względem jest bez rewelacji. I tak przy okazji - ile zajmują fotki z iPhone'a jak pobierasz je z iCloud np.?
#1188
Napisano 27 września 2016 - 10:38
Jakby ktoś dalej szerzył herezję, że aparat to dno, słabo i w ogóle się nie postarali, a Samsung MISTRZ to wklejam tutaj moje zdjęcia, niczym nie obrabiane, zmieniłem jedynie rozmiar zdjęć i delikatnie je uciąłem, aby nakierować na detale.
#1189
Napisano 27 września 2016 - 11:07
Tylko pewnie Cortland odeśle samą słuchawkę na serwis i dadzą nowe urządzenie które będzie miało inny nr seryjny od tego na pudełku (wiem że będzie protokół wymiany), natomiast w Komputronikt wzięli cały komplet i zaznaczyłem że chcę wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy i liczę że tak będzie.
EDYTA: Już nawet się zastanawiam czy nie kupić drugiego (mam rezerwację w x-kom), a tamtego później sprzedać - tylko pewnie na tym stracę ze 300-400 zł więc trochę szkoda
Raczej zabraliby Ci cały komplet i w serwisie zdecydowali czy wymieniają tylko ekran czy dają nową zafoliowaną sztukę ale sam jestem ciekawy jak to rozwiążą w komputroniku także daj znać
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#1190
Napisano 27 września 2016 - 11:16
Jak już pisałam, wczoraj odebrałam swojego 7Plusa od kuriera i chciałabym dodać do tego, co już napisałam :
Podczas konfiguracji wybrałam z opcji odtwarzanie kopii z iCloud i nie zauważam żadnych problemów, żadnego zawieszania, zacinania, zacinania animacji, itd. Wszystko działa świetnie, tak jak należy. Mój egzemplarz nie ma żadnych wad .
@Kryman, pokazałeś jakieś zdjęcia, nie wiadomo o co chodzi i co chciałeś nam powiedzieć.
Napiszę więc tyle : zrób sobie portret tylnym aparatem S7 i i7. Zrzuć oba na komputer, lekko zbliż i zobacz gdzie widzisz więcej detali i który obraz jest gładszy (bez szumu).
#1191
Napisano 27 września 2016 - 11:32
Jakby ktoś dalej szerzył herezję, że aparat to dno, słabo i w ogóle się nie postarali, a Samsung MISTRZ to wklejam tutaj moje zdjęcia, niczym nie obrabiane, zmieniłem jedynie rozmiar zdjęć i delikatnie je uciąłem, aby nakierować na detale.
Nie widziałem tu nikogo, kto pisałby, że aparat to dno.
Widzę, że jesteś kompletnie zero-jedynkowy i ktokolwiek nie podziela twojego entuzjazmu od razu musi być samsungowym hejterem z mulącego forum
Żeby nie robić off-topa - czy dobrze wywnioskowałem, że obecnie nie ma szans dostać 7 32GB w kolorze czarny mat lub srebrnym w żadnym sklepie typu iSpot / Cortland?
iPhone SE 16GB
#1192
Napisano 27 września 2016 - 11:47
Raczej zabraliby Ci cały komplet i w serwisie zdecydowali czy wymieniają tylko ekran czy dają nową zafoliowaną sztukę ale sam jestem ciekawy jak to rozwiążą w komputroniku także daj znać
Dzwoniłem kontrolnie do Cortlandu (w Warszawie), opisałem całą sytuację i niestety nie ma możliwości zwrotu calego urządzenia z prośbą o wymianę na nowy jeżeli sprzęt nie był kupiony u nich, jedyne co mogą zrobić to tylko wysłać na serwis (samą słuchawkę). Tak więc czekam na dalsze losy poczynania Komputronika, oczywiście jak coś dam znać.
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1193
Napisano 27 września 2016 - 11:49
Raczej zabraliby Ci cały komplet i w serwisie zdecydowali czy wymieniają tylko ekran czy dają nową zafoliowaną sztukę ale sam jestem ciekawy jak to rozwiążą w komputroniku także daj znać
Zabiorą tylko telefon, pewnie mają takie procedury.
#1194
Napisano 27 września 2016 - 11:51
Żeby nie robić off-topa - czy dobrze wywnioskowałem, że obecnie nie ma szans dostać 7 32GB w kolorze czarny mat lub srebrnym w żadnym sklepie typu iSpot / Cortland?
Przeglądałem dzisiaj kontrolnie Cortland, MM, Saturn, Komputronik i nigdzie nie było dostępnej żadnej czarnej 7 32GB.
[EDIT]
To nie giełda!
Użytkownik tumpio edytował ten post 29 września 2016 - 08:37
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1195
Napisano 27 września 2016 - 11:53
autor tego materiału był jednym z pierwszych youtube-rów opowiadających o apple jakich oglądałem.... zapewne podobnie będę odpakowywał swojego jet blacka i przyznam się szczerze że nie wpadłem na to że rysy mogą się pojawiać wokół obiektywu aparatu i przy próbach podłączenia słuchawek czy ładowarki ale jedno zdanie spodobało mi się najbardziej i to jest uzasadnienie dla całej tej dyskusji a propos zasadności wyboru Jet blacka
Dlaczego zatem ludzie kupują iPhone'7 w kolorze Jet Black? odpowiedź jest tylko jedna poświęcamy się ........DLA NAUKI
Użytkownik _Artek_ edytował ten post 27 września 2016 - 12:26
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#1196
Napisano 27 września 2016 - 12:27
Wczoraj oglądałem 7+ czarny i 7 onyks. Onyks w moim odczuciu wydał się tani, plastikowy, strasznie widać ślady palców. Trzymając czarnego miałem wrażenie że trzymam telefon o klasę wyższą, niestety kolorystyka nie przypadła mi do gustu.
Wciskając przycisk "Początek" czułem wibracje również na plecach telefonu, nie czułem że jest wciskany, tylko mechanizm który próbuje to symulować, nie testowałem ustawień. Ciekawe jaka będzie wytrzymałość tego rozwiązania.
Jeśli miałbym 6s+ z dobrze trzymającą baterią nie zmieniłbym. Jako posiadacz 6s wacham się nad zmianą na 7+ tylko ze względu na baterię.
Bateria w moim 6s ma 90 cykli, nie ma jeszcze tragedii, może wytrzymam do następnego roku
#1197
Napisano 27 września 2016 - 12:31
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#1198
Napisano 27 września 2016 - 12:33
Az taka zla bateria w 6s+?
Na 9 bardzo dobrze
#1199
Napisano 27 września 2016 - 12:34
Chodziło mi oto że bateria z czasem trzyma coraz krócej... zależy to między innymi od ilości cykli.
#1200
Napisano 27 września 2016 - 12:53
Zamawiając teraz na http://www.apple.com/pl/ 7 32/128 GB w kolorze czarnym pokazuje termin dostawy 2-3 tygodnie, myślicie że można spodziewa się przesyłki wcześniej?
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych