
iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia
#1926
Napisano 12 października 2016 - 00:03
- kuba006 lubi to
#1927
Napisano 12 października 2016 - 01:26
Panowie, a jak u was z baterią na 7+ ? Telefon sobie leży, coś tam przekopiowuje ze 6s a bateria leci w dół jak oszalała.
#1928
Napisano 12 października 2016 - 01:40
Mam telefon i komputer.
#1929
Napisano 12 października 2016 - 02:32
No tak, zagranico to jest 'orginalnie'...
Jest orginalnie. Pracowalem dlugi czas w iSpocie, wiec mam porownanie. Serwisy premium resellerow, nigdy nie nadrobia jakoscia uslug i szybkoscia realizowania tego wszystkiego, co w Apple Storze, czy tego chcesz czy nie. Jak masz kolego trollowac takimi postami, to wyjdz z tematu.
Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver
#1930
Napisano 12 października 2016 - 07:28
iMac Late 2015 27" 4.0GHz i7, 16GB Ram, 512 GB SSD, AMD Radeon R9 M395X 4GB
iPhone 6 Plus 64GB iPad AIR 32GB 3G Time Capsule 500 GB iPod Nano 2nd Gen
#1931
Napisano 12 października 2016 - 07:37
Podobno też może wybuchać. Nie. Oge znaleźć na forum potwierdzenia tych informacji. Czy to tylko takie gdybanie czy może być prawda.
Oczywiście, że prawda. Mało to iPhone'ów i nie tylko wybuchało? Najczęściej winą była nie oryginalna ładowarka. Oczywiście, to nie taki poziom jak note, ale wszystko się może zdarzyć
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#1932
Napisano 12 października 2016 - 09:13
Jak dobrze, ze mam pod nosem Apple Stora. W razie jakiegos problemu z iPhonem pojade i go od reki wymienie. Polscy resellerzy jeszcze sa naprawde daleko w tyle, jesli chodzi o porownanie uslug serwisowych wzgledem orginalnych sklepow Apple.
Zarobki polskich konsumentów też są naprawdę daleko w tyle za zagranicznymi, a to prowadzi do zachowań opisanych w poniższym artykule:
http://natemat.pl/10...koszulki-debile
Jak dobrze pamiętam to nawet w tym wątku ktoś pisał, że ma wadę, która mu specjalnie nie przeszkadza, ale wymieni iPhone' a pod koniec gwarancji na nowego i tym sposobem sprzeda go za lepsze pieniądze, żeby mniej dołożyć do następcy.
U nas szybko nie będzie usług serwisowych na poziomie znanym z Zachodu...
#1933
Napisano 12 października 2016 - 10:57
Mógłbyś podać jakieś namiary na ta folię ? Bo niestety ta od 3mk jest poprostu słaba jeżeli chodzi o osłone .
Jeśli mógłbyś to podeślij proszę zdjęcia jak iphone wygląda w tej foli wgl .
Hejka!
Proszę odezwij się do mnie na pytania@3mk.pl. Zaniepokoił mnie Twój komentarz i chciałabym wyjaśnić tę sytuację. Jeśli spotkały Cię jakieś przygody związane z produktami 3mk to bardzo Cię za nie przepraszam - czekam na odzew i zaczynamy działać.
Trzymka,
Iza z 3mk
#1934
Napisano 12 października 2016 - 11:42
Zamówiłem miesiąc temu w preorderze iPhone 7 Plus Jet Black i cisza. Sprawdziłem ze dostępność jest 6-8 tygodni w Polsce i Irlandii. I teraz mam pytanie: w irlandzkich gazetach czytałem, że być może Apple będzie musiało opracować zupełnie nową metodę produkcji albo będą dodawać do Jet Blacka darmowe "kejsy". Druga sprawa to bateria. Podobno też może wybuchać. Nie. Oge znaleźć na forum potwierdzenia tych informacji. Czy to tylko takie gdybanie czy może być prawda. Jak dzwoniłem do operatora aby dowiedzieć się co z moim zamówieniem i ile jeszcze będę czekać to nikt nic nie wie pytam: tydzień, dwa miesiąc - dwa? A ona na to ze być może nawet dwa miesiące. Masakra jakaś.
Szwecja, IP7 + Jet Black zamowiony 17 wrzesnia, dzien po premierze,czas oczekiwania byl ustawiony na 6-7tyg i do tej pory cisza. Chyba produkcja Onyksow bardzo Apple ogranicza. Zeby nie zrobili tego bledu co Samsung i nie dali jakiegos bubla do srodka w podzespoly.
Użytkownik Skinneq edytował ten post 12 października 2016 - 11:42
Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver
#1935
Napisano 12 października 2016 - 12:05
6-7 tygodni jeszcze nie minęło, więc dlaczego się dziwisz, że cisza? Mają jeszcze 3 tygodnie na wysyłkę...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#1936
Napisano 12 października 2016 - 14:16
Kwestia optymalizacji.
Mógłbyś rozwinąć ?
#1937
Napisano 12 października 2016 - 16:07
Brednie. SE ma najgorszą baterię ze wszystkich dostępnych iPhone'ów.
Ale za to jest najbardziej oszczędny w obchodzeniu się nią
SE nie ma baterii gorszej od innych dostępnych iphonów. Jest ona tak samo dobra. Co najwyżej w SE jet bateria najmniej pojemna

MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express
#1938
Napisano 12 października 2016 - 20:06
No to dzis iphone 7+ zawiesił sie na dobre...nawet dotyk nie działał...ekran stanoł i nic nie mozna było zrobic...Power on/off tez nie reagował....
No cos czuje ze chyba 7plus bedzie wadliwym sprzetem.....
Miał juz ktos taki objaw..???
U mnie raz na jakiś czas samoczynny restart i czasami na ułamki sekund czarny ekran przy opuszczaniu aplikacji na oficjalnym ios 10.0.2. ip7
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#1939
Napisano 12 października 2016 - 20:09
#1940
Napisano 12 października 2016 - 20:35
iSpot to jednak groteska. Poszedłem kupić do Galerii Mokotów w Warszawie mniejszego Onyksa, który - zgodnie z informacją na stronie - jest dostępny. Powiedzieli, że nie sprzedadzą, bo jest... rezerwacja. Szkoda, że na stronie nie jest to zaznaczone. Plusa mam zamówionego w AOS i nawet powinni już wysyłać (ciągle "przetwarzanie pozycji"), ale on jest kosmicznie duży.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#1941
Napisano 12 października 2016 - 20:38
Co to znaczy że ekran 'stanoł'? Czy potem musiałeś'wyłanczać 'wyłanczać' telefon?
Po prostu na nic telefon nie reagował....Nawet nie dało sie go wyłaczyc bo zaden z guzikow nie reagował jak i dotyk....Po pewnym czasie odblokował sie i wrociło wszystko na razie do normy...
#1942
Napisano 12 października 2016 - 20:53
Wywoływanie pożądania to jedno, ale gdybym chciał kupić 7kę to po kilku tygodniach czekania byłbym już sfrustrowany. Można czekać kilka dni, ale nie kilka tygodni. Nie rozumiem systemu
#1943
Napisano 12 października 2016 - 20:55
http://imgur.com/C4SFS9J
http://imgur.com/Iuy8wn6
http://imgur.com/glT7J5l
http://imgur.com/Q7AZXv3
http://imgur.com/XgOLWoV
http://imgur.com/1zPlOWC
Użytkownik inuictus edytował ten post 12 października 2016 - 20:56
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1944
Napisano 12 października 2016 - 20:56
To jest KPINA! Ale w marketach nie ma co liczyć na reklamację, niestety
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#1945
Napisano 12 października 2016 - 20:59
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1946
Napisano 12 października 2016 - 21:06
Pytanie czy teraz jechać do iSpot czy Cortlandu i czy w jakiś sposób można "zrobić krzywdę" Komputronikowi.
Zasadniczo wymienią Ci ale nie na nową zafoliowaną jednostkę tyko otrzymasz sam telefon, sam walczyłem z iDream w sprawie swojej siódemki i lipa.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#1947
Napisano 12 października 2016 - 21:17
Szczerze? To najchętniej bym wybrał opcję wymiany samego TiD (tak aby telefon został z oryginalnym (z pudełka) nr seryjnym.
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1948
Napisano 12 października 2016 - 21:22
Szczerze? To najchętniej bym wybrał opcję wymiany samego TiD (tak aby telefon został z oryginalnym (z pudełka) nr seryjnym.
Dokładnie, też mi najbardziej na tym zależało, na zgodności nr. seryjnych urządzenia z pudełkiem.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#1949
Napisano 12 października 2016 - 21:37
inuictus:
Dzwonisz na infolinię Apple i mówisz o problemie. Wysyłasz im te zdjęcia oraz skan opinii serwisu. Powinni przyjąć ten telefon do serwisu w Irlandii i najprawdopodobniej wymienią Ci na nowy.
Pamiętaj, że pomimo zakupu w Komputroniku, urządzenie jest na gwarancji producenta.
Miałem taki problem z klawiaturą do iPada zakupioną w iSpocie. Ich serwis też mnie olał. Apple wymieniło mi na nową, tyle że na ich koszt musiałem ją wysłać do działu badań w Cork. Cała operacja trwała jakieś 3-4 dni.
Użytkownik Hubson83 edytował ten post 12 października 2016 - 21:38
iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"
#1950
Napisano 12 października 2016 - 21:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych