Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 14 głosy

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2993 odpowiedzi w tym temacie

#1976 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 11:26

Czyli potwierdzasz, że u Ciebie też tak jest? czy nie wierzysz? :) bo się pogubiłem już :)

Skoro Tobie sevecc nie wierze, logicznym jest, ze potwierdzam swoja wersje.  B) Blad dzialania MT w iOS10. 

Moge jakos wrzucic wideo bezposrednio na forum? Pokaze o co chodzi. 

Np pisze cos w mailu i musze zacytowac tekst ze zdjecia. Mam otwarte dwie, ww aplikacje, ale do zdjec przelaczam sie doslownie na sekunde, zeby doczytac dalsza czesc tekstu, ktory chce zacytowac i szybko powracam do mail'a. Nauczony doswiadczeniem szybkosci, z poprzednich wersji przyzwyczajony jestem, ze dziala to na tyle sprawnie, ze moge robic to bez zajakniecia systemu. 
Troche tutaj off topic maly robie, ale nie ma co juz dywagowac na ten temat, bo problem dotyczy systemu i nie jest to odosobniony przypadek.  ;)


Użytkownik kuba006 edytował ten post 13 października 2016 - 11:28

Mam telefon i komputer. 


#1977 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 13 października 2016 - 11:39

Skoro Tobie sevecc nie wierze, logicznym jest, ze potwierdzam swoja wersje.  B) Blad dzialania MT w iOS10. 

Moge jakos wrzucic wideo bezposrednio na forum? Pokaze o co chodzi. 

Np pisze cos w mailu i musze zacytowac tekst ze zdjecia. Mam otwarte dwie, ww aplikacje, ale do zdjec przelaczam sie doslownie na sekunde, zeby doczytac dalsza czesc tekstu, ktory chce zacytowac i szybko powracam do mail'a. Nauczony doswiadczeniem szybkosci, z poprzednich wersji przyzwyczajony jestem, ze dziala to na tyle sprawnie, ze moge robic to bez zajakniecia systemu. 
Troche tutaj off topic maly robie, ale nie ma co juz dywagowac na ten temat, bo problem dotyczy systemu i nie jest to odosobniony przypadek.  ;)

 

Kurka wodna.

Sprawdziłem teraz jeszcze raz sytuację, o której wcześniej pisałeś i rzeczywiście jest tak jak mówisz. Trzeba chwilę odczekać aby móc ponownie wywołać MT...

 

Proponuję przeniesienie się z wątkiem do odpowiedniego działu iOS.


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#1978 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 13 października 2016 - 12:07

Apple wysłało dzisiaj Plusy w kolorze Onyks.

odebralem swojego :)



#1979 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 13 października 2016 - 12:10

A niby jaką? Przecież Komputronik nie jest serwisem Apple. Jeżeli im się komunikat taki co Tobie nie wyświetlał to inaczej nie zdiagnozują. Możesz iść jeszcze raz ale skończy sie tym, że wyślą do Cortlandu pewnie, więc szybciej załatwisz to osobiście niż przez nich.

Komputronik zwyczajnie pokazał, że ma Klienta du..e. Kupiłeś, a teraz spadaj na drzewo. Albo mają taką politykę, albo pracują tam tak nierozgarnięci ludzie, jedno z dwóch.

#1980 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 12:35

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Apple, przeprowadzili diagnostykę online i potwierdzili wadę/usterkę. Zasugerowali żeby podjechać do najbliższego iSpotu/Cortland/itp. w celu odesłania telefonu do serwisu. Tutaj pytanie do bardziej doświadczonych, lepiej iSpot na Marszałkowskiej (tam podobno także mają serwis), czy Cortland na Bitwy Warszawskiej?

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1981 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 13 października 2016 - 14:03

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Apple, przeprowadzili diagnostykę online i potwierdzili wadę/usterkę. Zasugerowali żeby podjechać do najbliższego iSpotu/Cortland/itp. w celu odesłania telefonu do serwisu. Tutaj pytanie do bardziej doświadczonych, lepiej iSpot na Marszałkowskiej (tam podobno także mają serwis), czy Cortland na Bitwy Warszawskiej?

Cortland 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1982 Konewa71

Konewa71
  • 88 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 14:32

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Apple, przeprowadzili diagnostykę online i potwierdzili wadę/usterkę. Zasugerowali żeby podjechać do najbliższego iSpotu/Cortland/itp. w celu odesłania telefonu do serwisu. Tutaj pytanie do bardziej doświadczonych, lepiej iSpot na Marszałkowskiej (tam podobno także mają serwis), czy Cortland na Bitwy Warszawskiej?

 

Z własnego doświadczenia polecam iSpot na Marszałkowskiej.Kilka wymian już mam za sobą i z reguły wymiana następowała po dwóch dniach roboczych, raz telefon wysłano do Centrum serwisowego Apple i wtedy czekałem sześc dni.

Co do "7" to na razie czuję się zawiedziony i w zasadzie nic nie mogę o nim powiedzieć...Od pierwszego uruchomienia cały czas się samoczynnie resetował.We wtorek oddałem do serwisu (status: "Urządzenie wysłane do Serwisu Centralnego Apple - czas naprawy nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych")



#1983 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 października 2016 - 14:48

Wszystko zależy od zapisu gwarancji. Ogólnie mogą dłubać ile chcą. To i tak nie od sklepu zależy tylko od serwisu. Sklep jest jedynie pośrednikiem. Jeśli spisujemy z tytułu rękojmi to możemy zażądać wymiany, lub zwrotu gotówki, ale to oczywiście nie oznacza, że tak będzie. 

 

OK, ale już koniec OT, bo znów śmietnik będzie.


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1984 MC_

MC_
  • 6 942 postów

Napisano 13 października 2016 - 14:53

Ja napisalem, ze to kupujacy sie nie zna i ma teraz problem.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#1985 zalezi

zalezi
  • 37 postów

Napisano 13 października 2016 - 15:10

Komputronik zwyczajnie pokazał, że ma Klienta du..e. Kupiłeś, a teraz spadaj na drzewo. Albo mają taką politykę, albo pracują tam tak nierozgarnięci ludzie, jedno z dwóch.

Tu się zgadzam z Tobą. Bardzo brzydkie zachowanie w stosunku do biznesowego klienta. Usterka jest ewidentna, a dział reklamacji zwyczajnie olał temat. Bardzo słabo ze strony ktr.



#1986 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 13 października 2016 - 15:40

Obchodzę się z 7 z większym szacunkiem niż robiłem to z 5S, a tu patrzę, a już jest kilka rysek na ekranie. Dwie właściwie niewidoczne, ale trzecią już coś tam widać. Dodam tylko, że nie noszę telefonu z kluczami, a niektórzy by wręcz powiedzieli, że bardzo o niego dbam. Dziwna sprawa...



#1987 hiloyt

hiloyt
  • 76 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 13 października 2016 - 15:54

Najwidoczniej nadmierna ostrożność nie popłaca :P. Ja wrzucam telefon do kieszeni bez ładu i składu (ale zawsze wyświetlaczem do nogi), no i zero rysek.


MacBook Pro 16” (2019) // iPhone 11 Pro Max // Apple Watch Series 6 SS // AirPods Pro


#1988 Skinneq

Skinneq
  • 117 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 16:04

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Apple, przeprowadzili diagnostykę online i potwierdzili wadę/usterkę. Zasugerowali żeby podjechać do najbliższego iSpotu/Cortland/itp. w celu odesłania telefonu do serwisu. Tutaj pytanie do bardziej doświadczonych, lepiej iSpot na Marszałkowskiej (tam podobno także mają serwis), czy Cortland na Bitwy Warszawskiej?

 

 

iSpot zdecydowanie. Chlopaki i jedna kolezanka, jesli dalej tam pracuje ^^, podchodza bardzo zgrabnie do tematu w serwisie.


Użytkownik Skinneq edytował ten post 13 października 2016 - 16:04

Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver


#1989 Steam

Steam
  • 44 postów

Napisano 13 października 2016 - 17:18

Ma ktoś może taki problem na iPhonie 7 plus, że po odłączeniu od ładowarki przez kilka godzin pokazuje normalnie czas od pełnego naładowania, a potem nagle zamiast pokazywać czas to pokazuje myślniki? Jak to rozwiązać? Jest to problem systemowy, czy jednak coś z iPhonem nie tak?

 

53e669f1abafa.png


Użytkownik Steam edytował ten post 13 października 2016 - 17:30

  • meduza88 lubi to

#1990 Bigkaban

Bigkaban
  • 400 postów
  • SkądSwiebodzin, PL

Napisano 13 października 2016 - 17:37

http://pikio.pl/najp...fony-wybuchaja/



#1991 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 października 2016 - 17:40

Ja mam pecha, mój nie wybuchnie :) a w sumie by było spoko. Kupę kasy bym zarobił :)

Tak swoją drogą to teraz iPhony będą codziennie wybuchały w mediach :)


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1992 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 17:44

iSpot zdecydowanie. Chlopaki i jedna kolezanka, jesli dalej tam pracuje ^^, podchodza bardzo zgrabnie do tematu w serwisie.

W Galerii Mokotow? ;)


Mam telefon i komputer. 


#1993 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 13 października 2016 - 17:51

Przecież to jest jedna i ta sama fotka pokazywana we wszystkich artykułach o rzekomym wybuchaniu iPhone 7

Koleś twierdzi że iPhone wybuchł mu w oryginalnie zapakowanym pudełku.

Chyba że były jeszcze jakieś inne przypadki o których nie słyszałem?


Użytkownik konio124 edytował ten post 13 października 2016 - 18:00

iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#1994 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 października 2016 - 18:04

Były też inne "wybuchy", ale to można potraktować spokojnie jako fake. Po prostu teraz temat jest gorący. 

Samsung wymienił baterie na zupełnie inne, a okazało się, że to jednak nie wina baterii. Więc my posiadacze iP możemy być spokojni :) 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1995 hydzior

hydzior
  • 47 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 19:00

Miałem dziś fajną zwieche w moim iP7. Przestały działać przyciski fizyczne i homebutton. Poczekałem aż ekran zgasł i przez jakiś czas bez reakcji. Po kilkudziesięciu sekundach udało sie obudzić telefon i wtedy działały przyciski ale przestał dotyk na ekranie :D. Jak za storych "dobrych" czasów w iP6 :D. Ciekawe czy się to powtórzy, 


  • roth lubi to

#1996 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 20:04

Ten system, w fazie, w jakiej sie znajduje na dzien dzisiejszy, jest totalnym niewypalem.


Mam telefon i komputer. 


#1997 ptaku84

ptaku84
  • 43 postów

Napisano 13 października 2016 - 20:35

Iphone 7 Plus 128gb Czarny mat - zamówiony z AOS 23.09 - termin przesunal sie juz z 25.10-01.11 na 26.10-04.11 Jak to wyglada u was ?

#1998 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 października 2016 - 21:09

Iphone 7 Plus 128gb Czarny mat - zamówiony z AOS 23.09 - termin przesunal sie juz z 25.10-01.11 na 26.10-04.11 Jak to wyglada u was ?

 

Zamówiłem tuż po starcie sprzedaży (tyle, że Onyksa), dostawa 18-24 października, dzisiaj wysłali, będzie na wtorek.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#1999 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 13 października 2016 - 21:19

Czemu czekacie? U APRów są bez problemów dostępne... Ja plusa już mam od tygodnia.


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#2000 meduza88

meduza88
  • 304 postów
  • Płeć:

Napisano 13 października 2016 - 22:02

Ma ktoś może taki problem na iPhonie 7 plus, że po odłączeniu od ładowarki przez kilka godzin pokazuje normalnie czas od pełnego naładowania, a potem nagle zamiast pokazywać czas to pokazuje myślniki? Jak to rozwiązać? Jest to problem systemowy, czy jednak coś z iPhonem nie tak?

53e669f1abafa.png



Mialem dokladnie tak samo na ios 10. ip 6s. Wrocilem do 9 i jest ok.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych