Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 14 głosy

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2993 odpowiedzi w tym temacie

#1951 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 października 2016 - 21:39

Przeciez dostajecie nowa nalepke z nowym SN, nie widze problemu.

Nigdy jeszcze nie dostałem, żadnej nalepki podczas wymiany sprzętu. Wierz mi, że gdybym miał otrzymać nalepki to nie robił bym akcji z zafoliowanym sprzętem. 


Użytkownik Arshe edytował ten post 12 października 2016 - 21:40

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#1952 Skinneq

Skinneq
  • 117 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 października 2016 - 21:40

Telefon dzisiaj odebrany z Komputronika (po zgłoszeniu usterki), oczywiście wg ich serwisu urządzenie w pełni sprawne a reklamacja nieuwzględniona. Telefon po naładowaniu i próbie korzystania wywala komunikaty jak w załączeniu. Po prostu kpina. Ręce opadają.

http://imgur.com/C4SFS9J
http://imgur.com/Iuy8wn6
http://imgur.com/glT7J5l
http://imgur.com/Q7AZXv3
http://imgur.com/XgOLWoV
http://imgur.com/1zPlOWC

Pojedz na marszalkowska do iSpotu. Tam gdzie masz domy centrum, oni maja tam glowny serwis. Wyjasnij cala sytuacje z komputronika, wez ze soba papiery, ze gwarancja nie uznana i oddaj do nich. Pracuja tam spoko ludzie i raczej powinni Ci pomoc.


Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver


#1953 dredg

dredg
  • 2 452 postów
  • SkądVendin les Béthune

Napisano 12 października 2016 - 21:42

Nigdy jeszcze nie dostałem, żadnej nalepki podczas wymiany sprzętu. Wierz mi, że gdybym miał otrzymać nalepki to nie robił bym akcji z zafoliowanym sprzętem.


Wymienialem kila razy w przeszlosci bezposrednio u apple i zawsze na bialym marnym pudelku byl nowy sn

#1954 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 października 2016 - 21:43

Wymienialem kila razy w przeszlosci bezposrednio u apple i zawsze na bialym marnym pudelku byl nowy sn

Ja zawsze otrzymywałem telefon w folii bąbelkowej nawet bez marnego pudełka. 
Ale dobrze wiedzieć, będę się domagał tej nalepki. 


Użytkownik Arshe edytował ten post 12 października 2016 - 21:44

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#1955 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 października 2016 - 21:47

Dzięki za wszelkie porady i sugestię. Jutro zadzwonię na infolinie Apple, ewentualnie podjadę do iSpotu na Marszałkowskiej.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1956 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 12 października 2016 - 21:49

Wymienialem kila razy w przeszlosci bezposrednio u apple i zawsze na bialym marnym pudelku byl nowy sn

 

W cywilizowanych krajach tak jest - nas Apple traktuje jak kraj trzeciego świata.

 

Kiedyś były chociaż naklejki teraz nawet i to zabrali. 


Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 12 października 2016 - 21:50


#1957 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 12 października 2016 - 21:55

To brzmi jak jakiś kiepski żart, co zrobił Komputronik.


  • Skinneq lubi to

#1958 zicki

zicki
  • 56 postów
  • SkądWiedeń

Napisano 12 października 2016 - 22:09

Po ok tyg uzytkowania 7 Plusa jet black moge stwierdzic : (wymienilem 6 plusa)

na plus:

+bateria 

+ekran lepsze odwzorowanie kolorow i jasnosc
+głośniki
+HB , po przyzwyczajeniu uwazam ze wygodniejszy od poprzednich
Co do koloru i jego podatnosci na zarysowania, po tyg uzytkowania nie zauwaylem zadnych rys , ale dla bezpieczenstwa zabezpieczylem tel folia od 3Mk przod tyl i wyglada dosc porzadnie 

 

Co do ios 10 na iphonie 7 plus zdarzylo mi sie zawieszenie aparatu, aplikacji pogody (3 krotnie , widac tylko nazwe miejscowosci , brak pogody na nastepne dni) i kilka mniejszych wpadek , mam nadzieje ze poprawia optymalizacje i bledy w najblizszej aktualizacji
 


iPhone X 64 GB Silver ,iPad Air 2 16 GB, iPad Pro 9'7 32 GB ,MacBook 12”, MacBook Pro 15" /2016, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch steel series 1, AirPods


#1959 squnqs

squnqs
  • 60 postów

Napisano 12 października 2016 - 23:20

Dlaczego tak wam zależy na zgodnym SN? Przecież dostajecie dokument wymiany. 



#1960 roth

roth
  • 109 postów

Napisano 13 października 2016 - 07:53

Bo każdy w PL po roku sprzedaje telefon jako nówkę bez ryski i brak zgodności imei z pudełkiem zaburza obraz ideału ii obniża cenę :-D

Użytkownik roth edytował ten post 13 października 2016 - 07:54

  • kris2k lubi to

#1961 pawezie

pawezie
  • 24 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 08:23

iSpot to jednak groteska. Poszedłem kupić do Galerii Mokotów w Warszawie mniejszego Onyksa, który - zgodnie z informacją na stronie - jest dostępny. Powiedzieli, że nie sprzedadzą, bo jest... rezerwacja. Szkoda, że na stronie nie jest to zaznaczone. Plusa mam zamówionego w AOS i nawet powinni już wysyłać (ciągle "przetwarzanie pozycji"), ale on jest kosmicznie duży.

a ja wczoraj dowiedziałem się najpierw, że plusów nie było, potem w innym salonie, że jednak mają. Jeden pracownik chyba chciał mi nawet sprzedać, ale chyba jakis kierownik, bo w białej koszuli powiedział, że ten jest już "zaliczkowany", choć wcześniej stwierdził, że rezerwacji nie przyjmują. Masz rację, groteska...



#1962 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 08:37

Macie czasem problem z aplikacja aparat?
U mnie przy otwieraniu potrafi się zawiesić i wisi na ekranie rozmazany obraz. Pomaga tylko restar aplikacji.
Kolejna rzeczą jest szybkie przełączanie się między aplikacjami w MT. Nie można tego zrobić ot tak od razu po przejściu do innej aplikacji, tylko trzeba odczekać z 2-3sekundy, żeby znów wywołać MT.

Mam telefon i komputer. 


#1963 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 13 października 2016 - 08:41

Macie czasem problem z aplikacja aparat?
U mnie przy otwieraniu potrafi się zawiesić i wisi na ekranie rozmazany obraz. Pomaga tylko restar aplikacji.
Kolejna rzeczą jest szybkie przełączanie się między aplikacjami w MT. Nie można tego zrobić ot tak od razu po przejściu do innej aplikacji, tylko trzeba odczekać z 2-3sekundy, żeby znów wywołać MT.

 

Nie mam takich problemów - jestem na sofcie 10.1 beta 3


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#1964 zicki

zicki
  • 56 postów
  • SkądWiedeń

Napisano 13 października 2016 - 08:48

Macie czasem problem z aplikacja aparat?
U mnie przy otwieraniu potrafi się zawiesić i wisi na ekranie rozmazany obraz. Pomaga tylko restar aplikacji.
Kolejna rzeczą jest szybkie przełączanie się między aplikacjami w MT. Nie można tego zrobić ot tak od razu po przejściu do innej aplikacji, tylko trzeba odczekać z 2-3sekundy, żeby znów wywołać MT.

zdarzylo mi sie to samo 2 badz 3 razy na ios 10.0.2


iPhone X 64 GB Silver ,iPad Air 2 16 GB, iPad Pro 9'7 32 GB ,MacBook 12”, MacBook Pro 15" /2016, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch steel series 1, AirPods


#1965 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 08:59

A to dziwne, bo z aparatem zdażyło się z dwa razy. To pryszcz. Bo nie wyglada mi to na uszkodzenie sprzętu, tylko błąd aplikacji.
Ale sprawa z MT już mnie mocno irytuje. Na iPadzie jest OK. Tylko, ze tam pojawia się efekt, w którym iOS najpierw wybiera ekran główny, zanim wejdzie w MT.
Tutaj nie, MT wywoływany jest bezpośrednio, ale dopiero po krótkiej chwili, mogę w niego wejść ponownie. Gdy staram się go wznowić w trakcie, gdy aplikacja 'wjezdza' z MT na ekran, lub w pierwszej sekundzie kiedy się włączyła, nie ma szans. Trzeba odczekać.

MT czy aparat, Zicki?

Użytkownik kuba006 edytował ten post 13 października 2016 - 09:00

Mam telefon i komputer. 


#1966 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 085 postów
  • Płeć:

Napisano 13 października 2016 - 09:19

Macie czasem problem z aplikacja aparat?
U mnie przy otwieraniu potrafi się zawiesić i wisi na ekranie rozmazany obraz.

Tak, miałem to samo. Także na 10.1 Beta 1 i 2. Na Beta 3 jeszcze mi się nie zdarzyło ale to może być kwestia przypadku.



#1967 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 10:11

Pytanie czy teraz jechać do iSpot czy Cortlandu i czy w jakiś sposób można "zrobić krzywdę" Komputronikowi.

 

A niby jaką? Przecież Komputronik nie jest serwisem Apple. Jeżeli im się komunikat taki co Tobie nie wyświetlał to inaczej nie zdiagnozują. Możesz iść jeszcze raz ale skończy sie tym, że wyślą do Cortlandu pewnie, więc szybciej załatwisz to osobiście niż przez nich.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#1968 mehmeh

mehmeh
  • 63 postów
  • SkądKosina

Napisano 13 października 2016 - 10:18

Macie czasem problem z aplikacja aparat?
U mnie przy otwieraniu potrafi się zawiesić i wisi na ekranie rozmazany obraz. Pomaga tylko restar aplikacji.
Kolejna rzeczą jest szybkie przełączanie się między aplikacjami w MT. Nie można tego zrobić ot tak od razu po przejściu do innej aplikacji, tylko trzeba odczekać z 2-3sekundy, żeby znów wywołać MT.

 

Mi się też to zdarzyło na IP6s raz.



#1969 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2016 - 10:25

A niby jaką? Przecież Komputronik nie jest serwisem Apple. Jeżeli im się komunikat taki co Tobie nie wyświetlał to inaczej nie zdiagnozują. Możesz iść jeszcze raz ale skończy sie tym, że wyślą do Cortlandu pewnie, więc szybciej załatwisz to osobiście niż przez nich.


Myślę że tutaj nie trzeba być wielkim fachowcem widząc na ekranie przycisk TID jako dodatkowa ikona by móc w ogóle skorzystać z telefonu, kiedy nowy TID jest zupełnie "martwy" i nie da się go "wcisnąć", pomijam już kwestię że nie da się skonfigurować odcisku palca, itd. Wada jest widoczna po podświetleniu ekranu. Wg nich urządzenie sprawne, a wada nie występuje. Obsługa DNO.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1970 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 10:30

Czyli kwestia dogrania systemu na zicher.
A czy kto zauważył 'problem' z MT?

Mam telefon i komputer. 


#1971 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 października 2016 - 10:36

Do mnie dzwonił iDream Szczeciński, że już czeka na mnie iPhone 7+ black jet :) Oczywiście grzecznie odmówiłem, bo już kupiłem solidniejszą wersję Black mat i niech sprzedadzą komuś innemu. 

Swoją drogą długo nie musiałem na niego czekać :)


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1972 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 13 października 2016 - 11:02

Czyli kwestia dogrania systemu na zicher.
A czy kto zauważył 'problem' z MT?

 

Jedyny problem z MT jaki mam to gdy jestem np w aplikacji Safari i wywołam multitasking to najpierw przenosi mnie do ekranu głównego i dopiero potem przechodzi w multitasking.

Dzieje się to najczęściej wtedy gdy otwieram jakąś aplikację i "szybko" wywołam MT zanim apka się w pełni załaduje. Jeśli odczekam chwilę po otwarciu aplikacji to jest OK.

Ogólnie dodam jeszcze, że ciągle szarpią animacje (utrata fps) i w mojej ocenie zarządzanie ramem też cały czas kuleje.

 

Natomiast wszystkie powyższe problemy nie są problemami z HW a problemami z optymalizacją softu i w sumie wszelkie tego typu uwagi powinny być umieszczone w dziale iOS.


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#1973 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 października 2016 - 11:08

Apple wysłało dzisiaj Plusy w kolorze Onyks.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#1974 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2016 - 11:13

Jedyny problem z MT jaki mam to gdy jestem np w aplikacji Safari i wywołam multitasking to najpierw przenosi mnie do ekranu głównego i dopiero potem przechodzi w multitasking.
Dzieje się to najczęściej wtedy gdy otwieram jakąś aplikację i "szybko" wywołam MT zanim apka się w pełni załaduje. Jeśli odczekam chwilę po otwarciu aplikacji to jest OK.
Ogólnie dodam jeszcze, że ciągle szarpią animacje (utrata fps) i w mojej ocenie zarządzanie ramem też cały czas kuleje.

Natomiast wszystkie powyższe problemy nie są problemami z HW a problemami z optymalizacją softu i w sumie wszelkie tego typu uwagi powinny być umieszczone w dziale iOS.


Nie wierze. Dopiero teraz mam dostęp do iPada i iP6s z iOS 10 i sprawdziłem, na każdym urządzeniu jest to samo.

Mam telefon i komputer. 


#1975 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 13 października 2016 - 11:16

Nie wierze. Dopiero teraz mam dostęp do iPada i iP6s z iOS 10 i sprawdziłem, na każdym urządzeniu jest to samo.

 

Czyli potwierdzasz, że u Ciebie też tak jest? czy nie wierzysz? :) bo się pogubiłem już :)


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych