Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
* * * - - 14 votes

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia


  • Please log in to reply
2993 replies to this topic

#1926 Gio

Gio
  • 49 posts

Posted 12 October 2016 - 00:03

No tak, zagranico to jest 'orginalnie'...
  • kuba006 likes this

#1927 avalon18

avalon18
  • 249 posts

Posted 12 October 2016 - 01:26

Panowie, a jak u was z baterią na 7+ ? Telefon sobie leży, coś tam przekopiowuje ze 6s a bateria leci w dół jak oszalała. 



#1928 kuba006

kuba006
  • 632 posts
  • SkądPoznań

Posted 12 October 2016 - 01:40

Kwestia optymalizacji.

Mam telefon i komputer. 


#1929 Skinneq

Skinneq
  • 117 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 October 2016 - 02:32

No tak, zagranico to jest 'orginalnie'...

Jest orginalnie. Pracowalem dlugi czas w iSpocie, wiec mam porownanie. Serwisy premium resellerow, nigdy nie nadrobia jakoscia uslug i szybkoscia realizowania tego wszystkiego, co w Apple Storze, czy tego chcesz czy nie. Jak masz kolego trollowac takimi postami, to wyjdz z tematu.


Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver


#1930 niula

niula
  • 662 posts
  • SkądPoznań / Dublin

Posted 12 October 2016 - 07:28

Zamówiłem miesiąc temu w preorderze iPhone 7 Plus Jet Black i cisza. Sprawdziłem ze dostępność jest 6-8 tygodni w Polsce i Irlandii. I teraz mam pytanie: w irlandzkich gazetach czytałem, że być może Apple będzie musiało opracować zupełnie nową metodę produkcji albo będą dodawać do Jet Blacka darmowe "kejsy". Druga sprawa to bateria. Podobno też może wybuchać. Nie. Oge znaleźć na forum potwierdzenia tych informacji. Czy to tylko takie gdybanie czy może być prawda. Jak dzwoniłem do operatora aby dowiedzieć się co z moim zamówieniem i ile jeszcze będę czekać to nikt nic nie wie pytam: tydzień, dwa miesiąc - dwa? A ona na to ze być może nawet dwa miesiące. Masakra jakaś.

 iMac Late 2015 27" 4.0GHz i7, 16GB Ram, 512 GB SSD, AMD Radeon R9 M395X 4GB

 iPhone 6 Plus 64GB  iPad AIR 32GB 3G  Time Capsule 500 GB  iPod Nano 2nd Gen


#1931 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 12 October 2016 - 07:37

Podobno też może wybuchać. Nie. Oge znaleźć na forum potwierdzenia tych informacji. Czy to tylko takie gdybanie czy może być prawda. 

 

Oczywiście, że prawda. Mało to iPhone'ów i nie tylko wybuchało? Najczęściej winą była nie oryginalna ładowarka. Oczywiście, to nie taki poziom jak note, ale wszystko się może zdarzyć :)


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1932 marioosh666

marioosh666
  • 229 posts

Posted 12 October 2016 - 09:13

Jak dobrze, ze mam pod nosem Apple Stora. W razie jakiegos problemu z iPhonem pojade i go od reki wymienie. Polscy resellerzy jeszcze sa naprawde daleko w tyle, jesli chodzi o porownanie uslug serwisowych wzgledem orginalnych sklepow Apple.

Zarobki polskich konsumentów też są naprawdę daleko w tyle za zagranicznymi, a to prowadzi do zachowań opisanych w poniższym artykule:

http://natemat.pl/10...koszulki-debile

 

Jak dobrze pamiętam to nawet w tym wątku ktoś pisał, że ma wadę, która mu specjalnie nie przeszkadza, ale wymieni iPhone' a pod koniec gwarancji na nowego i tym sposobem sprzeda go za lepsze pieniądze, żeby mniej dołożyć do następcy.

 

U nas szybko nie będzie usług serwisowych na poziomie znanym z Zachodu...



#1933 3mkpl

3mkpl
  • 13 posts
  • Płeć:
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 12 October 2016 - 10:57

Mógłbyś podać jakieś namiary na ta folię ? Bo niestety ta od 3mk jest poprostu słaba jeżeli chodzi o osłone .

Jeśli mógłbyś to podeślij proszę zdjęcia jak iphone wygląda w tej foli wgl .

 

Hejka!

Proszę odezwij się do mnie na pytania@3mk.pl. Zaniepokoił mnie Twój komentarz i chciałabym wyjaśnić tę sytuację. Jeśli spotkały Cię jakieś przygody związane z produktami 3mk to bardzo Cię za nie przepraszam - czekam na odzew i zaczynamy działać. ;)

Trzymka,

Iza z 3mk



#1934 Skinneq

Skinneq
  • 117 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 October 2016 - 11:42

Zamówiłem miesiąc temu w preorderze iPhone 7 Plus Jet Black i cisza. Sprawdziłem ze dostępność jest 6-8 tygodni w Polsce i Irlandii. I teraz mam pytanie: w irlandzkich gazetach czytałem, że być może Apple będzie musiało opracować zupełnie nową metodę produkcji albo będą dodawać do Jet Blacka darmowe "kejsy". Druga sprawa to bateria. Podobno też może wybuchać. Nie. Oge znaleźć na forum potwierdzenia tych informacji. Czy to tylko takie gdybanie czy może być prawda. Jak dzwoniłem do operatora aby dowiedzieć się co z moim zamówieniem i ile jeszcze będę czekać to nikt nic nie wie pytam: tydzień, dwa miesiąc - dwa? A ona na to ze być może nawet dwa miesiące. Masakra jakaś.

Szwecja, IP7 + Jet Black zamowiony 17 wrzesnia, dzien po premierze,czas oczekiwania byl ustawiony na 6-7tyg i do tej pory cisza. Chyba produkcja Onyksow bardzo Apple ogranicza. Zeby nie zrobili tego bledu co Samsung i nie dali jakiegos bubla do srodka w podzespoly.


Edited by Skinneq, 12 October 2016 - 11:42.

Komputer: MacBook 12'' 2016 Space Gray
Telefon: iPhone X Silver


#1935 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 12 October 2016 - 12:05

6-7 tygodni jeszcze nie minęło, więc dlaczego się dziwisz, że cisza? Mają jeszcze 3 tygodnie na wysyłkę...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#1936 avalon18

avalon18
  • 249 posts

Posted 12 October 2016 - 14:16

Kwestia optymalizacji.

 

Mógłbyś rozwinąć ?



#1937 Kardas

Kardas
  • 557 posts

Posted 12 October 2016 - 16:07

Brednie. SE ma najgorszą baterię ze wszystkich dostępnych iPhone'ów.
Ale za to jest najbardziej oszczędny w obchodzeniu się nią :)


SE nie ma baterii gorszej od innych dostępnych iphonów. Jest ona tak samo dobra. Co najwyżej w SE jet bateria najmniej pojemna :) SE ma 4 cale i oszczędny procesor co wpływa na długość pracy na jednym ładowaniu.

MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express


#1938 Arshe

Arshe
  • 800 posts
  • SkądŁódź

Posted 12 October 2016 - 20:06

No to dzis iphone 7+ zawiesił sie na dobre...nawet dotyk nie działał...ekran stanoł i nic nie mozna było zrobic...Power on/off tez nie reagował....

No cos czuje ze chyba 7plus bedzie wadliwym sprzetem.....

 

Miał juz ktos taki objaw..???

U mnie raz na jakiś czas samoczynny restart i czasami na ułamki sekund czarny ekran przy opuszczaniu aplikacji na oficjalnym ios 10.0.2. ip7


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#1939 Gio

Gio
  • 49 posts

Posted 12 October 2016 - 20:09

Co to znaczy że ekran 'stanoł'? Czy potem musiałeś'wyłanczać 'wyłanczać' telefon?

#1940 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 12 October 2016 - 20:35

iSpot to jednak groteska. Poszedłem kupić do Galerii Mokotów w Warszawie mniejszego Onyksa, który - zgodnie z informacją na stronie - jest dostępny. Powiedzieli, że nie sprzedadzą, bo jest... rezerwacja. Szkoda, że na stronie nie jest to zaznaczone. Plusa mam zamówionego w AOS i nawet powinni już wysyłać (ciągle "przetwarzanie pozycji"), ale on jest kosmicznie duży.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#1941 DarioMario

DarioMario
  • 109 posts
  • SkądToruń-Starachowice

Posted 12 October 2016 - 20:38

Co to znaczy że ekran 'stanoł'? Czy potem musiałeś'wyłanczać 'wyłanczać' telefon?

Po prostu na nic telefon nie reagował....Nawet nie dało sie go wyłaczyc bo zaden z guzikow nie reagował jak i dotyk....Po pewnym czasie odblokował sie i wrociło wszystko na razie do normy...



#1942 marioosh666

marioosh666
  • 229 posts

Posted 12 October 2016 - 20:53

Wywoływanie pożądania to jedno, ale gdybym chciał kupić 7kę to po kilku tygodniach czekania byłbym już sfrustrowany. Można czekać kilka dni, ale nie kilka tygodni. Nie rozumiem systemu :(



#1943 inuictus

inuictus
  • 1023 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 October 2016 - 20:55

Telefon dzisiaj odebrany z Komputronika (po zgłoszeniu usterki), oczywiście wg ich serwisu urządzenie w pełni sprawne a reklamacja nieuwzględniona. Telefon po naładowaniu i próbie korzystania wywala komunikaty jak w załączeniu. Po prostu kpina. Ręce opadają.

http://imgur.com/C4SFS9J
http://imgur.com/Iuy8wn6
http://imgur.com/glT7J5l
http://imgur.com/Q7AZXv3
http://imgur.com/XgOLWoV
http://imgur.com/1zPlOWC

Edited by inuictus, 12 October 2016 - 20:56.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1944 maciek5s

maciek5s
  • 1108 posts
  • Płeć:

Posted 12 October 2016 - 20:56

To jest KPINA! Ale w marketach nie ma co liczyć na reklamację, niestety


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#1945 inuictus

inuictus
  • 1023 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 October 2016 - 20:59

Pytanie czy teraz jechać do iSpot czy Cortlandu i czy w jakiś sposób można "zrobić krzywdę" Komputronikowi.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1946 Arshe

Arshe
  • 800 posts
  • SkądŁódź

Posted 12 October 2016 - 21:06

Pytanie czy teraz jechać do iSpot czy Cortlandu i czy w jakiś sposób można "zrobić krzywdę" Komputronikowi.

Zasadniczo wymienią Ci ale nie na nową zafoliowaną jednostkę tyko otrzymasz sam telefon, sam walczyłem z iDream w sprawie swojej siódemki i lipa. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#1947 inuictus

inuictus
  • 1023 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 October 2016 - 21:17

Szczerze? To najchętniej bym wybrał opcję wymiany samego TiD (tak aby telefon został z oryginalnym (z pudełka) nr seryjnym. 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1948 Arshe

Arshe
  • 800 posts
  • SkądŁódź

Posted 12 October 2016 - 21:22

Szczerze? To najchętniej bym wybrał opcję wymiany samego TiD (tak aby telefon został z oryginalnym (z pudełka) nr seryjnym. 

Dokładnie, też mi najbardziej na tym zależało, na zgodności nr. seryjnych urządzenia z pudełkiem. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#1949 Hubson83

Hubson83

  • 903 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 12 October 2016 - 21:37

inuictus:

 

Dzwonisz na infolinię Apple i mówisz o problemie. Wysyłasz im te zdjęcia oraz skan opinii serwisu. Powinni przyjąć ten telefon do serwisu w Irlandii i najprawdopodobniej wymienią Ci na nowy.
Pamiętaj, że pomimo zakupu w Komputroniku, urządzenie jest na gwarancji producenta.

 

Miałem taki problem z klawiaturą do iPada zakupioną w iSpocie. Ich serwis też mnie olał. Apple wymieniło mi na nową, tyle że na ich koszt musiałem ją wysłać do działu badań w Cork. Cała operacja trwała jakieś 3-4 dni.


Edited by Hubson83, 12 October 2016 - 21:38.

iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"


#1950 dredg

dredg
  • 2452 posts
  • SkądVendin les Béthune

Posted 12 October 2016 - 21:37

Przeciez dostajecie nowa nalepke z nowym SN, nie widze problemu.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users