iDream Bydgoszcz wymiana baterii Xr godz 12:30 oddane odebrane 14:30 i to jest serwis !!!
Użytkownik robroyy edytował ten post 15 października 2021 - 20:08
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 15 października 2021 - 20:07
iDream Bydgoszcz wymiana baterii Xr godz 12:30 oddane odebrane 14:30 i to jest serwis !!!
Użytkownik robroyy edytował ten post 15 października 2021 - 20:08
<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs
Napisano 16 października 2021 - 11:27
Jakie macie doświadczenia z wymianą baterii w autoryzowanych serwisach? Obecnie jestem zainteresowany wymianą w Xs, ale niestety obecnie Cortland przechodzi samego siebie, czas realizacji 4-5 dni robocze w przypadku osobistego dostarczenia telefonu do serwisu. Tłumaczą się tym, że zamawiają pod konkretną naprawę i telefon musi przez cały czas być w serwisie gdyby Apple chciało ich skontrolować czy mają taki telefon. Niestety we Wrocławiu nie ma innego autoryzowanego serwisu, który może dokonać wymiany baterii na miejscu. Czy inne serwisy (np. iMad) w innych miastach podobnie działają?
Chciałem wymienić baterię w Xs w pewnym autoryzowanym serwisie Apple i niestety też trzeba czekać 4-5 dni roboczych, żart dla mnie, serwis.me w Krakowie wymienia na miejscu(tak mi powiedzieli) i nie ma problemu, może trzeba wcześniej zamówić samą naprawę, ale już sam czas wymiany trwa godzinę. To jest serwis, albo jak wyżej iDream w Bydgoszczy, a nie czekanie całego tygodnia. Kto w dzisiejszych czasach może być przez tak długi czas bez telefonu
Napisano 21 października 2021 - 21:24
Użytkownik DAKUS-ID edytował ten post 21 października 2021 - 21:27
Napisano 21 października 2021 - 21:27
Przykro to stwierdzić, ale jesteś kolejną, nie wiem już którą osobą, która naiwnie uwierzyła w „powystawowe” iPhone’y i przychodzi na forum po ratunek. Brutalna prawda jest taka, że nikt nie wie, co tak naprawdę kupiłeś i co się kryje pod obudową tego urządzenia. Możesz spróbować udać się do autoryzowanego serwisu po diagnozę. Jeśli telefon nie był grzebany w środku i ma wszystko oryginalne, mogą Ci odpłatnie wymienić baterię. Jak pójdziesz do nieautoryzowanego serwisu, to zapłacisz trochę mniej, ale dodatkowo dostaniesz podróbę baterii, która może się zachowywać jeszcze gorzej.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 21 października 2021 - 21:33
Napisano 21 października 2021 - 21:51
iPhone 15 Pro
Napisano 21 października 2021 - 22:41
Napisano 24 października 2021 - 16:25
Mam telefon i komputer.
Napisano 24 października 2021 - 20:40
Napisano 24 października 2021 - 21:29
Napisano 25 października 2021 - 08:51
Napisano 25 października 2021 - 08:58
Przejąłem 12PM od dziewczyny, a ona moja 12P. Oba znacznie gorzej na baterii obecnie, niż na 14. Zastanawiałem się, czy to może nie wina mojego egzemplarza.
jesli chodzi o najnowszy update 15.1, który ma być dziś, to czytalem, ze ‚bateria w 12’ ma być poprawiony tylko algorytm od kondycji baterii, ale zobaczymy.
Nie, No fajnie było, jak dziewucha robiła 10+ godzin na ekranie, a ja teraz jak 8-8.5 wyciągnę, to się cieszę. Jak kolega wyżej, również rozważam przesiadkę na 13PM ze względu na czas pracy na jednym ładowaniu.
Przy okazji, nie jestem jakimś funboyem, ale z ciekawości: Jak tam kondycja u was w 12P/M? U mnie po 8 miesiącach w PM 98% wg telefonu i 97% wg 3utools. W 12P 100% wg iOS a 101% wg 3utools. Oba kupione tego samego dnia.
Mam telefon i komputer.
Napisano 25 października 2021 - 09:20
Idź, proszę, z tą kretyńską "kondycją" i wypisaniem procencików do wątku-rezerwatu o tym.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 27 października 2021 - 19:57
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
Napisano 27 października 2021 - 20:30
Widocznie to błąd. Zamiast pisać tutaj lepiej zgłoś to bezpośrednio do Apple.
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB) | Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
Napisano 28 października 2021 - 05:55
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
Napisano 28 października 2021 - 08:07
Użytkownik tomczii edytował ten post 28 października 2021 - 08:08
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
Napisano 28 października 2021 - 08:54
Moim zdaniem pokazuje w pełni poprawnie. Wartości przy pozycjach „Ekran włączony” i „Ekran wyłączony” pokazują użycie w ciągu ostatnich 24 godzin, a nie od ostatniego naładowania. I jak tak sobie pi razy drzwi dodałem te wszystkie paski z wykresu, to wychodziło mi tyle, ile trzeba.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 28 października 2021 - 09:06
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
Napisano 28 października 2021 - 10:58
Wykres na poziomie szkoły podstawowej, a ludzie dalej maja problem żeby go poprawnie odczytać, nie załamujcie mnie.
Jak chcesz sobie sprawdzić od naładowania to musisz klikać po kolei i się podświetlają małe kawałeczki, dodajesz w głowie i Ci wyjdzie ile masz od naładowania lub od obojętnie jakiego okresu tak chcesz. Ty masz podświetlony cały okres 24h.
Dlaczego program tego nie zlicza, wystarczył by rzut oka a nie klikanie i dodawanie. Dodatkowo po każdym podpięciu telefonu do laptopa nawet na 5s zmienia się czas ostatniego ładowania, zgoda pisze do ilu procent podeszło ale to znów wprowadza zaburzenia przy liczeniu na piechotę. Wydaje mi się że to zagmatwanie odczytu ma służyć dezinformacji, prosty wykres liniowy z kliknięciem po szczegóły i po sprawie, to właśnie byłby wykres na poziomie podstawówki a skoro ludzie mają z tym co mamy teraz problemy to znaczy że jest to źle przedstawione i mało intuicyjne.
Użytkownik Robson67 edytował ten post 28 października 2021 - 11:02
Napisano 28 października 2021 - 11:48
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
Napisano 28 października 2021 - 14:12
Miał ktoś tak, że iPhone zakłamuje czas ekran włączony i ekran wyłączony - resetowałem iPhone ale to nie pomaga… mam iPhone 13 pro Max i pokazuje mi średnio Max 3-4 na ekranie a to nierealne jak nieraz siedzę długo i coś tutaj szwankuje na pewno to jest więcej godzin
Ja tak mam, mi to nigdy nie działało, więc machnąłem na to ręką. Wszak nie wierzę, że czasami mam dni, w których używam telefonu 27 minut na dobę, czy chociażby 1h
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
Napisano 01 listopada 2021 - 10:57
A czy ładowanie indukcyjne ma wpływ na kondycje baterii . Ja mam 12 Pro od 11 miesięcy, kondycja wynosi 92%. Ale jeszcze na początku września miała 95 %.
Ładuje na kablu lub na 3w1 Mophie
MBA M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro, AWU2
Napisano 01 listopada 2021 - 11:58
Raczej iOS 15 - miałem 100% w 12, od wejścia iOS 15, spadło mi już do 96%, no ale nie dziwię się, jak ten system tak żre baterie cały czas
Napisano 01 listopada 2021 - 12:53
U mnie w 12. pro max miala 91% we wrześniu. A nie ładuję indukcyjnie.A czy ładowanie indukcyjne ma wpływ na kondycje baterii . Ja mam 12 Pro od 11 miesięcy, kondycja wynosi 92%. Ale jeszcze na początku września miała 95 %.
Ładuje na kablu lub na 3w1 Mophie
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 01 listopada 2021 - 12:53
Napisano 01 listopada 2021 - 15:58
iPhone 15 Pro
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych