Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 3 głosy

Bateria iPhone – dyskusja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2452 odpowiedzi w tym temacie

#1226 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 grudnia 2018 - 20:22

Wydaje mi się, że musiałaby Ci spaść poniżej 80%... Aczkolwiek nie zaszkodzi jak spytasz w serwisie :)


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1227 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 grudnia 2018 - 20:59

Mój X 27.12 skończy rok czasu, obecnie 94%, chyba nie uda się gratis wymienić  :D

 

Chyba że coś innego mu wymyślę, wtedy może wymienią na nową sztukę (tylko co..)  :P

 

Taki żart.. 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1228 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 grudnia 2018 - 12:35

Jako że nie mogę edytować poprzedniego posta, dodaję nowy. 

 

Chciałbym wymienić baterię żonie w starej 7-ce, obecnie ma 79%, czy ktoś wymieniał w Warszawie w ramach promocji za 129 zł "od ręki"?

 

Na infolini Cortland twierdzą że taka wymiana potrwa "2-3 dni". 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1229 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 grudnia 2018 - 13:33

Ja wymieniałem w iMad za 99 zł. Od ręki wymienią jeśli przez stronę serwisową apple 'umówisz' się na spotkanie w wolnym terminie (to zaledwie parę klinięć), a jak przyjdziesz bez umawiania się to pewnie zależy od tego czy będą mieli czas, ale najpóźniej na następny dzień pewnie Ci zrobią.


Użytkownik Sebosz edytował ten post 04 grudnia 2018 - 13:33

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1230 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 grudnia 2018 - 14:13

Ja wymieniałem w iMad za 99 zł. Od ręki wymienią jeśli przez stronę serwisową apple 'umówisz' się na spotkanie w wolnym terminie (to zaledwie parę klinięć), a jak przyjdziesz bez umawiania się to pewnie zależy od tego czy będą mieli czas, ale najpóźniej na następny dzień pewnie Ci zrobią.

 

Dzięki za info, już zadzwoniłem, umówiłem się, wymienią "od ręki" bo właśnie dzisiaj im przyjechała spora dostawa baterii. 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1231 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 04 grudnia 2018 - 14:31

A u mnie znowu 100 :)
Wymiana w Cortlandzie na gwarancji (było 89%), stwierdzili że fakrycznie szybko uciekło no i voila.
Duży plus bo chciałem płacić.

 

hmm tak się zastanawiam, czy u mnie by wymienili mam 7+ z Grudnia 2017 i mi pokazuje że kondycja baterii to 89%


Użytkownik iLuk45z edytował ten post 04 grudnia 2018 - 14:32

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#1232 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 04 grudnia 2018 - 15:35

Czemu by mieli nie wymienić? Nawet jak byś miał 100% to by wymienili. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#1233 lousylucky

lousylucky
  • 289 postów
  • SkądGrenoble, FR

Napisano 04 grudnia 2018 - 15:42

Ja wymieniałem w iMad za 99 zł. Od ręki wymienią jeśli przez stronę serwisową apple 'umówisz' się na spotkanie w wolnym terminie (to zaledwie parę klinięć), a jak przyjdziesz bez umawiania się to pewnie zależy od tego czy będą mieli czas, ale najpóźniej na następny dzień pewnie Ci zrobią.

 

Za 99 zł ? Dlaczego nie za 129 zł ?


Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max


#1234 winmaciek

winmaciek
  • 6 508 postów
  • Płeć:

Napisano 04 grudnia 2018 - 15:49

Bo iMad ma chyba niższą cenę niż reszta stawki. Serwis.me chyba też ma tę cenę. Różne serwisy mogą mieć różne cenniki ;)


Użytkownik winmaciek edytował ten post 04 grudnia 2018 - 15:49

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#1235 marioo11

marioo11
  • 66 postów

Napisano 04 grudnia 2018 - 19:13

kurcze brata SE 16gb ma 86% - wymienili komuś baterie przy takim poziomie?

#1236 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 grudnia 2018 - 19:28

Oni w ramach tej promocyjnej ceny wymieniają chyba wszystkie baterie, nie wydaje mi się, że musi być poniżej określonego poziomu.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1237 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 04 grudnia 2018 - 20:29

Przy moich 90 % w niespełna rocznym iP X z infolinii przeprowadzono test baterii ma 356 cykli i wg nich jest ok, lecz skierowali mnie na diagnozę do Cortlandu - czy jest sens ?



#1238 pawloo23

pawloo23
  • 26 postów
  • SkądKielce

Napisano 05 grudnia 2018 - 08:27

U mnie 5 miesięczny Iphone X bateria nadal 100% :D



#1239 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 05 grudnia 2018 - 09:09

Ja przez kilka miesięcy na 8 też miałem 100% ale po restore zrobiło się 96% :)

#1240 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 05 grudnia 2018 - 10:15

Z Facebooka:

 

Dominik Szmerek :

 

Plan dnia iPhonoarza. 6:00. Budzik. Sprawdzić kondycję baterii w telefonie. 6:30 kawa, siku, sprawdzić stan baterii czy się procenty zgadzają. 8:00 praca przed praca sprawdzić stan baterii. 12:00 obiad, sprawdzić stan baterii..... itd wieczorem koniecznie skonsultować swoje obserwacje z wszystkimi w sieci.


  • 6c1fb0760d, a.s-6704ce448e i pawloo23 lubią to

#1241 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 05 grudnia 2018 - 10:53

...i jak tu usnąć skoro rano może się okazać 1% mniej niż dziś. Wymienić, sprzedać, dalej konsultować czy aby na pewno jest ok?

Sorry za OT ale ta opcja "kondycja baterii" to najgłupsza rzecz jaką zrobiło Apple.


  • 6c1fb0760d lubi to

iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#1242 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 05 grudnia 2018 - 10:55

Powinni być wskazanie czy bateria ok, czy nie. Bez procentów.
  • 6c1fb0760d i RBB lubią to

iPhone 15 Pro


#1243 wojtaszekm

wojtaszekm
  • 21 postów

Napisano 06 grudnia 2018 - 09:11

Ja bym się nie przejmował tym co pokazuje funkcja kondycja baterii. Iphone 8 kupiony w połowie lipca, kondycja wg telefonu 96%. Dzis z ciekawości wszedłem w dane telefonu łącząc telefon z komputerem przez aplikację iBackupBot for iPad iPhone i ..... Design Capacity 1810, Full Charge Capacity 1800, czyli wg tej aplikacji kondycja baterii wynosi (1800/1810)*100%= 99,45%, przy 93 cyklach. Nie ma się czym przejmować, po prostu używać telefonu i dopóki nie zwolni, albo nie będzie się wyłączał zapomnieć o kondycji baterii wg ios



#1244 nowa123456

nowa123456
  • 3 postów

Napisano 07 grudnia 2018 - 21:00

Mówicie żeby się nie przejmować ? Kupiłam z drugiej ręki iphona 8 plus, telefon był brany przez sprzedawcę na firmę w playu 18 października. Gdy ja go odkupiłam w listopadzie, kondycja jeszcze wynosiła 100%. Zajrzałam wczoraj do ustawień. Widzę 98%. Ale to nie koniec. Wchodzę sprawdzić DZIŚ. 97%.

Jestem przerażona. To są jakieś żarty? W dodatku mam wrażenie, że bateria mi ginie w oczach, mimo że przez pierwszy tydzień użytkowania tak nie było. Teraz chwilę coś poklikam na facebooku albo messengerze, i leci procent za procentem. Widzę spadek również po nocy - jeszcze na początku rano po przebudzeniu bateria potrafiła być taka jak zasypiałam. Teraz jest spadek 1-2% po około 4h (tak, śpię tak krótko:)) 

Martwi mnie, że mam tylko roczną gwarancję ze względu że telefon był brany na firmę... a wsparcie telefoniczne w ogóle tylko do stycznia.. 

Co robić? 



#1245 premislausg

premislausg
  • 311 postów

Napisano 07 grudnia 2018 - 22:43

Mówicie żeby się nie przejmować ? Kupiłam z drugiej ręki iphona 8 plus, telefon był brany przez sprzedawcę na firmę w playu 18 października. Gdy ja go odkupiłam w listopadzie, kondycja jeszcze wynosiła 100%. Zajrzałam wczoraj do ustawień. Widzę 98%. Ale to nie koniec. Wchodzę sprawdzić DZIŚ. 97%.
Jestem przerażona. To są jakieś żarty? W dodatku mam wrażenie, że bateria mi ginie w oczach, mimo że przez pierwszy tydzień użytkowania tak nie było. Teraz chwilę coś poklikam na facebooku albo messengerze, i leci procent za procentem. Widzę spadek również po nocy - jeszcze na początku rano po przebudzeniu bateria potrafiła być taka jak zasypiałam. Teraz jest spadek 1-2% po około 4h (tak, śpię tak krótko:))
Martwi mnie, że mam tylko roczną gwarancję ze względu że telefon był brany na firmę... a wsparcie telefoniczne w ogóle tylko do stycznia..
Co robić?

Dla pocieszenia powiem Ci, że Play daje 2 lata gwarancji także na iPhony kupione na firmę :)

#1246 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 07 grudnia 2018 - 22:46

A skąd takie info? Chyba mówisz o rękojmi, która i tak nie dotyczy drugiego nabywcy, tylko tego który jest na fakturze.

iPhone 15 Pro


#1247 premislausg

premislausg
  • 311 postów

Napisano 07 grudnia 2018 - 23:15

Zadałem kiedyś pytanie w tej sprawie na Twitterze, podaję link do odpowiedzi z oficjalnego konta Play:
https://drive.google...ew?usp=drivesdk

#1248 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 grudnia 2018 - 00:15

@up: Zacne to, że chcesz podzielić się otrzymanymi z oficjalnego źródła informacjami, lecz jeśli pozwolisz, mała prośba: zrób uprawnienia tak, żeby wszyscy widzący link mieli możliwość wyświetlania (bez edycji, oczywiście), bo inaczej się dobra intencja zmarnuje. Z góry dzięki w imieniu wszystkich zainteresowanych.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#1249 premislausg

premislausg
  • 311 postów

Napisano 08 grudnia 2018 - 03:33

Już powinno być OK :)

#1250 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 08 grudnia 2018 - 08:00

U mnie bateria z 99% po aktualizacji wbiła ponownie na 100% także śmieszek^^ IPhone X zakupiony 1 sierpnia 2018r.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych