Ja nadal jestem zachwycona baterią w 12 pro Max. To pierwszy Iphone od kilku modeli wcześniejszych (nie pamiętam jak często ładowałam Iphone'a 2g), że mogę ładować telefon co drugi dzień. Czasem bateria starcza na 1,5 dnia, ale to przy naprawdę intensywnym użytkowaniu.
Bateria iPhone – dyskusja.
#2051
Napisano 26 stycznia 2021 - 10:34
#2052
Napisano 14 marca 2021 - 17:03
Proszę o poradę, bo ja już trochę zgłupiałem. Pacjent to 5 letni 6s, który bardzo szybko "zjada" procenty baterii. Wyzerowany, wszystko na czysto. Specjalnie pobrałem 3UTools żeby określić stan baterii i nie wygląda na to żeby wymagała wymiany. Kondycja 82%, cykli ledwo 556. Poniżej zamieszczam screen z kondycją baterii.
Procenty nie dość, że lecą dość szybko to na dodatek "schodkami", czyli w pewnej chwili mam 70%, by za 3 min mieć na przykład 62%. Nie grzeje się, więc problem z płytą raczej odpada.
Z góry dzięki!
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
#2053
Napisano 14 marca 2021 - 18:30
iPhone 15 Pro
#2054
Napisano 16 marca 2021 - 11:12
#2055
Napisano 16 marca 2021 - 11:50
Nowy kupiony w sklepie? Czy jakiś powystawowy, nadwyżka magazynowa czy coś podobnego?
iPhone 15 Pro
#2056
Napisano 16 marca 2021 - 11:54
Zupełnie nowyNowy kupiony w sklepie? Czy jakiś powystawowy, nadwyżka magazynowa czy coś podobnego?
#2057
Napisano 16 marca 2021 - 12:11
- MasterM lubi to
iPhone 15 Pro
#2058
Napisano 29 marca 2021 - 21:42
#2059
Napisano 29 marca 2021 - 21:46
Nie ma sensu tego wyłączać. W ogóle bez dobrego powodu nie ma potrzeby wyłączania danych komórkowych w iPhonie.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2060
Napisano 30 marca 2021 - 09:52
Przecież jak 'siedzisz w domu', to czerpanie baterii nie jest problemem, bo ładowarka leży tuż obok.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#2061
Napisano 30 marca 2021 - 11:13
Mam problem z kondycją baterii w iPhone 11 Pro, mam ho od 3 miesięcy i kondycja spadła do 94% to raczej nie jest normalne, czy to wadliwa bateria? Czy powinnam iść do serwisu i zgłosić go do gwarancji?
Mam nadzieje ze tym razem zadałam pytanie w odpowiednim miejscu...
#2062
Napisano 30 marca 2021 - 11:37
Miliony razy było mówione, że wskaźnik kondycji baterii jest jedynie orientacyjny. Wymiana baterii na gwarancji Apple przysługuje w zasadzie jedynie wtedy, jeśli spadnie poniżej 80% w trakcie jej trwania. Jeśli uważasz, że 94% po trzech miesiącach jest nienormalne, to możesz zadzwonić na infolinię Apple. Zrobią zdalny test i będziesz wiedziała.
- MasterM lubi to
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2063
Napisano 31 marca 2021 - 16:25
Witam, 2 miesiące temu nabył telefon iphone xs z kondycją baterii 90%, od tego czasu kondycja spadła do 88% - to tak w miarę informacji.
Problem polega na tym, że wydaję mi się, że telefon dosyć słabo trzyma na baterii. No właśnie, wydaje bo być może jest to normalne.
Ktoś jest w stanie określić czy SOT na poziomie 3,5h -4h to coś normalnego w tym modelu? Powyłączałem już dużo różnych opcji w telefonie, używam cały czas trybu ciemnego i jest to dal mnie udręką, że musze telefon ładować po 3 razy dziennie ponieważ bardzo intensywnie go używam. Nieraz potrzebuje go włączonego na ekranie po 7-8h.
Zdjęcie zrobione przy 4%.
Czy to normalny wynik na iphone XS? One tak słabo trzymają? Mój stary xiaomi redmi note 3 pro przy 4h na ekranie ma jeszcze 40% baterii...
#2064
Napisano 31 marca 2021 - 16:47
1. Ten telefon ma pewnie coś koło 2 lat. Nie będzie trzymał jak nowy.
2. Sam czas na ekranie nic nie mówi. Powinieneś jeszcze podać, jakie aplikacje zużywają najwięcej energii, jakie są warunki sieciowe, jaka jasność, czy jest lokalizacja itp.
3. Odpuść sobie korzystanie z trybu ciemnego w dzień, jeśli wolisz jasny wygląd. Oszczędność baterii jest symboliczna, a w słoneczny dzień musi być to udręką.
4. Sprawdź szczegółowe statystyki użycia korzystając z narzędzia typu Coconut Battery (dostępne na macOS). Powinno ono pokazać liczbę nabitych cykli, co da nieco większe pojęcie o faktycznym stanie baterii.
5. Rozważ wymianę baterii na nową lub ewentualnie kupno Smart Battery Case (jeszcze można gdzieniegdzie dorwać pojedyncze sztuki).
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2065
Napisano 31 marca 2021 - 16:50
Na lte przy takiej kondycji baterii to normalny wynik. Do takiego użycia jak piszesz XS to nie był dobry zakup. Raczej żaden iphone tego nie wytrzyma na jednym ładowaniu. Trzeba było uderzać w jakiegoś nowego androida z baterią 5000-6000.
iPhone 15 Pro
#2066
Napisano 31 marca 2021 - 19:16
Podrzucać tutaj screen'a z aplikacji 3utools gdzie widać m.in ilość cykli ładowania.
https://i.imgur.com/T2demyR.png
Co do użytkowania w 90% telefonu używam na lte. Co do aplikacji w większości jest to facebook oraz Messenger, trochę safari i często youtube w tle. Aktualnie nie posiadam screen'a z rozpiską używanych aplikacji.
1. Ten telefon ma pewnie coś koło 2 lat. Nie będzie trzymał jak nowy.
2. Sam czas na ekranie nic nie mówi. Powinieneś jeszcze podać, jakie aplikacje zużywają najwięcej energii, jakie są warunki sieciowe, jaka jasność, czy jest lokalizacja itp.
3. Odpuść sobie korzystanie z trybu ciemnego w dzień, jeśli wolisz jasny wygląd. Oszczędność baterii jest symboliczna, a w słoneczny dzień musi być to udręką.
4. Sprawdź szczegółowe statystyki użycia korzystając z narzędzia typu Coconut Battery (dostępne na macOS). Powinno ono pokazać liczbę nabitych cykli, co da nieco większe pojęcie o faktycznym stanie baterii.
5. Rozważ wymianę baterii na nową lub ewentualnie kupno Smart Battery Case (jeszcze można gdzieniegdzie dorwać pojedyncze sztuki).
Co do wymiany baterii trochę mi szkoda tym bardziej, że jest to telefon który nie był jeszcze rozbierany. Jeżeli nowa bateria ma poprawić wynik o 30-40 minut a nie np o kolejne 1,5-2h na ekranie to nie zdecyduje się na wymianę baterii. Pytanie tylko ile taką wymianą baterii poprawię wynik?
Na lte przy takiej kondycji baterii to normalny wynik. Do takiego użycia jak piszesz XS to nie był dobry zakup. Raczej żaden iphone tego nie wytrzyma na jednym ładowaniu. Trzeba było uderzać w jakiegoś nowego androida z baterią 5000-6000.
Właśnie problem w tym, że byłby to android. Jest to mój pierwszy iphone i chyba już nie mam zamiaru powracać na androida, tylko ta bateria...
Chciałem jedynie upewnić się czy z moim egzemplarzem jest wszystko okej, czy jednak nie do końca. Jeżeli tak to w najbliższej przyszłości po prostu będę celował w coś lepszego z ios'em np iphona 11 pro.
#2067
Napisano 07 kwietnia 2021 - 07:38
A tak całkiem poważnie. iPhone 11 zakupiony 10 miesiecy temu jako nowy, w sklepie. Codziennie w użyciu internet, messenger pojedyncze aplikacje na chwile ładowany codziennie na noc plus czasami podładowywany w dzień. Kondycja baterii 88% gdzie Około miesiac temu Bylo 95%.
iOS 13 gdyż nie chce sie zaktualizować do 14.
Czy to normalne ze kondycja az tak spadla ?
#2068
Napisano 07 kwietnia 2021 - 11:04
Żona od grudnia 2019 r. używa i ma aktualnie 94%, a korzysta sporo.
Dziwi mnie ten nagły spadek.
- MasterM lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#2069
Napisano 07 kwietnia 2021 - 15:20
Żona od grudnia 2019 r. używa i ma aktualnie 94%, a korzysta sporo.
Dziwi mnie ten nagły spadek.
Skontaktowałam się z Apple i po zdalnym teście Pani stwierdziła, ze z telefonem i bateria jest wszystko w porządku. Za winowajcę podała korzystanie za korzystanie z sieci za pomocą danych komórkowych a nie wifi. Po czym kazała wszystkie aplikacje wyłączać i korzystać z wifi. Przy czym jeśli badał będzie spadek trzeba zresetować telefon do zera.
#2070
Napisano 07 kwietnia 2021 - 16:30
Wyłączać aplikacje? W sensie ubijać je ręcznie z poziomu widoku wielozadaniowości?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2071
Napisano 07 kwietnia 2021 - 17:21
Tak. Jak tylko kończę robotę z dana aplikacja to pyk kazała ją zaraz wyłączać całkiemWyłączać aplikacje? W sensie ubijać je ręcznie z poziomu widoku wielozadaniowości?
#2072
Napisano 07 kwietnia 2021 - 17:28
No to ciekawe. Bo oficjalne zalecenie Apple jest takie, że aplikacje powinno się ubijać ręcznie tylko w przypadku, gdy przestają one odpowiadać (źródło: https://support.appl.../pl-pl/HT201330 oraz https://support.appl...ph83bfec492/ios). I przez lata wszyscy, którzy wiedzą co nieco o iOS trąbili, żeby nie zamykać, bo iOS sam „ogarnia” takie sytuacje. Ubijanie wręcz może zwiększać zużycie energii (bo zamiast wczytać „gotową” aplikację z pamięci trzeba ją uruchamiać od zera).
- MasterM lubi to
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2073
Napisano 07 kwietnia 2021 - 17:32
No to ciekawe. Bo oficjalne zalecenie Apple jest takie, że aplikacje powinno się ubijać ręcznie tylko w przypadku, gdy przestają one odpowiadać (źródło: [url="[url]https://support.apple.com/pl-pl/HT201330"]https://support.apple.com/pl-pl/HT201330[/url][/url] [url=""]oraz [url]https://support.apple.com/pl-pl/guide/iphone/iph83bfec492/ios[/url]).[/url] I przez lata wszyscy, którzy wiedzą co nieco o iOS trąbili, żeby nie zamykać, bo iOS sam „ogarnia” takie sytuacje. Ubijanie wręcz może zwiększać zużycie energii (bo zamiast wczytać „gotową” aplikację z pamięci trzeba ją uruchamiać od zera).
Tak tez dobrej pory myślałam i robiłam.
I bardzo mnie zdziwiło to co mi napisała.
Co więcej zwykły pracownik support’u Apple nie dał rady ki pomoc i przekazał mnie zwierzchnicce. I to jej zalecenie.
Może dodam, ze to nie z Polskiego Apple, tylko Franuskiego. Chociaż pewnie małe ma to znaczenie.
#2074
Napisano 07 kwietnia 2021 - 19:19
Ciekawe. Tym bardziej, że porada jest od osoby na „drugiej linii”. A te teoretycznie powinny być lepiej poinformowane. Kusi mnie, żeby samemu się skontaktować i zapytać.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2075
Napisano 07 kwietnia 2021 - 19:51
Generalnie najpierw kazali mi zrobić aktualizacje, ze problem w tym tkwi bo złe pokazywało kondycję bateri. Niestety to nie rozwiązało problemu.
Ogólnie Pani z „drugiej linii” sama miała na początku problem im ogarnac temat i pisała, ze jak nie będzie umiała pomoc zwróci się jeszcze wyżej. Ale po podaniu wyżej wymienionych tip’ow zakończyła rozmowę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych