Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Problem z aktywacją iMessage/Facetime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#101 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 23:38

A czy to może być wina nowego iOS 9.2.1? W moim przypadku po aktualizacji wszystko chodziło jak trzeba, niestety musiałem wyjąć karte Sim i od tego czasu dupa..

Nie, to nie to. Na nowym ip6 wyjętym z pudełka z ios9.1 też aktywacja nie działa, po aktualizacji do 9.2.1 dalej nie działa. Ani imessage, ani facetime. Orange.

Natomiast na drugim starym ip4s z 9.2.1 imessage się aktywuje (po wyłączneniu i włączeniu - dla testu), a facetime wisi i czeka. Play.

 

Mowa oczywiście aby było wszystko jasne o aktywacji nr telefonu, bo po mailach @me czy tam @icloud działa normalnie imessage i facetime.


Użytkownik czesiekwiesiek edytował ten post 07 lutego 2016 - 23:41

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#102 babyuniverse

babyuniverse
  • 14 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 lutego 2016 - 23:52

U mnie też bez zmian. Dalej nie działa. Nie wiem już czyja to wina, ale obstawiam tego najnowszego softa.. Nawet nie chce próbować wyłączać imessage w drugim telefonie, żeby sprawdzić czy na T-mobile działa. 

 

Ktoś z was ma starszego softa lub ma możliwość sprawdzenia czy na starszym sofcie normalnie się aktywuje? 



#103 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 08 lutego 2016 - 02:19

Poszło, działa ((:

Odetkało się - sieć Play


Użytkownik burczybass edytował ten post 08 lutego 2016 - 02:48


#104 moo

moo
  • 44 postów
  • SkądOpole/Częstochowa

Napisano 08 lutego 2016 - 02:36

potwierdzam, u mnie też działa! :) sieć Plus.


iPhone 11> iPhone X > iPhone 8 > iPhone 7 > iPhone 6s > iPhone 6 > iPhone 5s > iPhone 4s


#105 czach

czach
  • 169 postów
  • SkądWrocław/Gdańsk

Napisano 08 lutego 2016 - 05:50

Virgin Mobile - jest OK. :-) Wreszcie. 


--

Marcin Trzaska /czach/


#106 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 08:02

Komuś w T-Mobile poszło?



#107 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 08:31

Sieć Play ruszyło. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#108 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 lutego 2016 - 08:34

Plus GSM - poszło właśnie! Dzięki Forumowiczki i Forumowicze za czujność. :)

MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#109 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 08:34

Widać chyba problem minął w końcu.


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#110 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 08:49

Po jakim czasie od włączenia iMessage i "startu" aktywacji się zaktywowało?



#111 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 08 lutego 2016 - 08:51

Orange poszło :). 10 sekund od zmiany statusu. 



#112 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 lutego 2016 - 08:52

Po jakim czasie od włączenia iMessage i "startu" aktywacji się zaktywowało?

Ok. 10-15 sekund.


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#113 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 08:56

U mnie też się ruszyło - po tygodniu. 



#114 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 lutego 2016 - 09:47

Plus ci dobija rachunek bo nie jest autoryzowanym dealerem Apple



#115 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 09:47

A T-Mobile jest i też podbija. Akurat tutaj nic wspólnego z tym nie ma.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#116 kkwwm

kkwwm
  • 80 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 11:01

Nju, warszawa. Aktywowalo sie ale wiadomosci wychodza jako zwykle sms (oczywiscie mowa o odbiorcach korzystajacych z iMessage)

#117 Kasia2844

Kasia2844
  • 15 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 11:08

Witam Wszystkich!
A u mnie pojawiła się niespodzianka na początek tygodnia i nareszcie DZIAŁA!!!! Udało się!!!
  • Lukaszeq lubi to

#118 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 lutego 2016 - 12:37

potwierdziam, działa na nju i orange


oto info od apple:

 

 

 

dziękuję za informację. W tym przypadku możliwe, że operator wprowadził jakieś zmiany, ponieważ nie otrzymałem jeszcze żadnej informacji, jakoby u nas zostało coś zmieniane na serwerach. Jeszcze raz dziękuję za informację. Zamykam w takim razie zgłoszenie.   

:)


  • Lukaszeq lubi to

#119 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 08 lutego 2016 - 12:51

potwierdziam, działa na nju i orange


oto info od apple:

 

:)

 

No to chyba wszyscy operatorzy na raz musieli by zepsuć i naprawić jednocześnie ((;



#120 babyuniverse

babyuniverse
  • 14 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 lutego 2016 - 13:05

Orange: u mnie też działa. Apple coś zrypał..



#121 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 15:11

Rozmawiałem ze wsparciem Apple wszystkiemu jest winne Orange :) - to oni coś pomieszali od 2.02 do 5.02 wina Orange potem w Apple zaczęli grzebać i padło dla reszty.



#122 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 08 lutego 2016 - 15:21

Potwierdzam, działa T-Mobile, innych nie sprawdzam bo boje się że już nie zadziała kolejny raz xd

#123 Cantaloop-15a9c04bd5

Cantaloop-15a9c04bd5
  • 3 postów

Napisano 08 lutego 2016 - 18:45

Potwierdzam działanie w Orange (po tygodniu przeszło). Ale...

 

Pomimo tego, że aktywacja przebiega bezproblemowo (oraz zostały wprowadzone właściwe ustawienia, numeru,itd ), wciąż nie mogę wysłać bezpłatnego iM na ten numer telefonu (jest on "na zielono"). Jednocześnie, gdy wpisuje w polu adresata adres email - idzie bezproblemowo i jest "na niebiesko".

Czy też tak macie?

Możliwe aby aktywacja numeru trwała tak długo?

 

ps. Jako newbie witam wszystkich Forumowiczów! ;)



#124 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 lutego 2016 - 22:27

 

 

Pomimo tego, że aktywacja przebiega bezproblemowo (oraz zostały wprowadzone właściwe ustawienia, numeru,itd ), wciąż nie mogę wysłać bezpłatnego iM na ten numer telefonu (jest on "na zielono"). Jednocześnie, gdy wpisuje w polu adresata adres email - idzie bezproblemowo i jest "na niebiesko".

Czy też tak macie?

 

 

 

 

Wejdź w Ustawienia -> Wiadomości -> Wysyłka/odbiór. Teraz sprawdź, co masz zaznaczone w punkcie "Rozpoczynaj nowe rozmowy z". Powinien być wybrany email.

 

Poza tym: witaj na forum. :)


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#125 Cantaloop-15a9c04bd5

Cantaloop-15a9c04bd5
  • 3 postów

Napisano 09 lutego 2016 - 08:19

Dzięki za odpowiedź, ale chyba nie do końca o to chodzi. Może doprecyzuję:

 

 

Chcę wysłać iM do osoby A. W polu adresata mam jego dwie opcje na niebiesko : mail i numer telefonu. Niezależnie co wybiorę, pójdzie jako iM.I okay.

Wysyłając do osoby B, mam na niebiesko wyłącznie maila, natomiast jej numer telefonu jest zielony. Wybierając nr telefonu wyślę zwykłego SMSa, a wybierając maila - wyślę iM.

I teraz. Jakie ustawienia powinna mieć osoba B,aby jej nr telefonu i mail były u mnie na niebiesko?

Oczywiście, osoba B ma aktywny iM, prawidłowo ustawioną datę, własny numer ,itd,itp, zgodnie ze wszystkimi podręcznikami i poradami. Jej numer telefonu widnieje także w AppleID, wszystko wygląda okay.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych