Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Problem z aktywacją iMessage/Facetime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#1 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lutego 2016 - 22:32

mój wysłużony 5c powędrował do pudełka, karta sim do nowego 6s i przywracanie z icloud

wszystko dobrze ładne a tu zonk - w imessage jest "aktywacja w toku" - wyłączenie/włączenie wywala błąd

 

- reset ustawień nie pomógł

- reset ustawień sieci nie pomógł

- procedura z wylogowaniem z imessage nie pomogła

- restart teleofnu nie pomógł

- wyrejestrowanie telefonów z imessage nie pomogło

- mogę/odbierac wysyłać SMS

- działa mi odbieranie/dzwonienie

- działa mi internet w telefonie (orange) i po wifi

- przełożenie karty do 5c - imessage działa

 

jakieś pomysły?



#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 08:58

Haha mam to samo spakowałem mojego 6s żeby wysłać na gwarancje i na iP6 nie działa imessage i face time. Po przełożeniu karty z powrotem do 6s również nie działa. Karty z play i virgin aktywują się w kilka sekund. Dzwoniłem na infolinię nic nie pomogło i złożyłem reklamację. Obstawiam u siebie winę karty sim i spróbuję ją wymienić. 



#3 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 09:00

zamówiłem rozmowę z supportem apple, zobaczymy co mi powiedzą. w międzyczasie faktycznie może zamówie nową kartę SIM....



#4 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 09:04

To samo u mnie. iPhone 6 włączony wczoraj koło 18-19. Czekam te 24h, które niby mogą upłynąć od żądania włączenia iMessage i jak to nic nie da to też pewnie infolinia Apple :(



#5 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 09:07

przed 11 mam tel. od supportu, dam znać co udało mi się załatwić.

wykluczam winę operatora (na 5c moja karta działa i aktywuje iM)

 

24h raczej nie poczekam, bo po kilku godzinach jest info, że iM nie dało się aktywować, gdzie niegdzie sugerują, żeby po nieudanej aktywacji wyłączyć iM/FT i po 24h włączyć



#6 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 09:21

Czekam, dzięki z góry za info. 



#7 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 09:21

Na tym 5c miałeś wcześniej aktywowaną iM ? Bo ja jak przełożyłem do 6s gdzie była jeszcze zapamiętana usługa to działało po resecie do ustawień fabrycznych nie działa. Za jakieś 2h będę miał pod ręką 5s to sprawdzę. Ale ja obstawiam winę operatora bo w play czy virgin nie zajmuje to wiecej niż minuta. 

Macie w bilingach wysłany sms na numer 447786205094 ? Ja u siebie w Orange nie mam i zapewne dla tego że sms nie dochodzi nie ma aktywacji. 



#8 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 09:29

Ja na pewno nie mam. Więc będę liczył, że Apple pomoże mi jak zawsze na infolinii ;)



#9 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 11:11

Na tym 5c miałeś wcześniej aktywowaną iM ? Bo ja jak przełożyłem do 6s gdzie była jeszcze zapamiętana usługa to działało po resecie do ustawień fabrycznych nie działa. Za jakieś 2h będę miał pod ręką 5s to sprawdzę. Ale ja obstawiam winę operatora bo w play czy virgin nie zajmuje to wiecej niż minuta. 

Macie w bilingach wysłany sms na numer 447786205094 ? Ja u siebie w Orange nie mam i zapewne dla tego że sms nie dochodzi nie ma aktywacji. 

ta sama karta przełożona do 5c aktywowała iM, więc wykluczam błąd karty SIM i operatora (Orange), obstawiam problem po stronie Apple


z rozmowy z apple wynika, że należy poczekać 24h bo tyle może potrwać aktywacja iM na nowym telefonie - OK, poczekam

jak nie pomoże mam się z nimi skontaktować



#10 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 11:25

Jasne że nie pomoże bo nie wychodzi sms aktywacyjny a po kilku godzinach aktywacja się wyłącza i wywala błąd. Wrzuć kartę play to w 30 sekund sie aktywuje.



#11 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 11:26

tłumacze, że na innym ajfonie z tą samą kartą wszystko działa, wysyłanie SMS pod nr. 44 też działa


Użytkownik masi0 edytował ten post 02 lutego 2016 - 11:27


#12 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 11:44

Nie skodzi, że na innym działa, miałem podobną sytuacje w Orange, na ip6 działała aktywacja FT i iM, a na ip5s nie....udałem się do salonu fabrycznego Orange gdzie mają specjalne urządzenie do testowania kart sim (znaleźli na moim sim jakieś błędy) zresetowali kartę i aktywacja działała na dwóch kartach....tak było u mnie. W W-wie, Pl. Konstytucji. Okrzei/Targowa, można spróbować....ta usługa jest darmowa.



#13 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 11:50

na razie sprawdziłem billing - widać kilkukrotnie wysłany sms na numer 447786205094

wymieniłem kartę SIM na nową

jeżeli do 16/17 nic się nie zmieni poproszę o reset karty 



#14 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 11:51

No to jak mi się nie uda przejść aktywacji do 19 dzisiaj to sobie pójdę jutro do Orange i będę kombinował. 



#15 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 11:51

No to jak mi się nie uda przejść aktywacji do 19 dzisiaj to sobie pójdę jutro do Orange i będę kombinował. 

 

sprwadź w billingu czy masz wysłane SMS - ja mam



#16 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 11:56

Orange on-line pokazuje mi tylko 2 smsy na zwykłe numery. Więc w billingu pusto. 



#17 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 12:23

U mnie nie widać w bilingach smsów na infolinii też go nie widzą. Wieczorem podjadę do salonu.

Dobra jednak mam te smsy wysłane ze 20 sztuk widać je w exporcie połączeń do csv. Pytanie co teraz.


Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 02 lutego 2016 - 12:27


#18 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 12:24

no własnie widzicie - u mnie widać :D



#19 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 02 lutego 2016 - 12:32

Cieszymy się razem z Tobą :). A ja już wszystko sprawdziłem - numer telefonu w iPhonie podany, wszystko działa bo smsy wychodzą i dochodzą. Czekam cierpliwie do 19, niech się orange najwyżej jutro wykaże. 



#20 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 12:57

też odezwę się wieczorem, choć wiątpie, że cokolwiek się uda  :angry:


PS. wczoraj wyrejestrowałem tel. na tej stronie: https://selfsolve.ap...gister-imessage

dziś zwbiłem się tam znowu i mam info, że tel. nie jest zarejestrowany w iM - czyli musi być coś u  nich



#21 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 13:34

Ja obstawiam Orange bo na każdej innej karcie innego operatora wszystko działa w moment.



#22 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 13:36

dzowiłem do orange na *900 - orange expert, powiedzieli, że mają w chwili obecnej dużo zgłoszeń nt. problemów z iMessage, ponoć w stanach coś leży...i kwiczy 


  • edwa lubi to

#23 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 17:05

zgadnijcie co - na karcie play działa :D na razie wiszę z apple na telefonie sprawdzają czy może mój nr. z orange nie jest np. przyblokowany

orange nic nie wie :D



#24 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 02 lutego 2016 - 17:24

Skoro na Play działa a na Orange nie to możesz mieć jakieś błędy na sim, ja na Twoim miejscu poszedłbym do salonu firmowego Orange i popprosił o sprawdzenie karty....



#25 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2016 - 17:26

Orange nad twierdzi, ze jest awaria na "serwerach w stanach" , na razie maja zresetowac ustawienia karty SIM 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych