Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Problem z aktywacją iMessage/Facetime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#51 babyuniverse

babyuniverse
  • 14 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 lutego 2016 - 22:01

U mnie dalej nic.. IM jak nie działało tak dale nie działa i ciągle oczekuje na aktywacje.



#52 Kasia2844

Kasia2844
  • 15 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 09:38

U mnie jest dokładnie tak samo. Cały czas nie działa.

#53 datasky

datasky
  • 18 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 05 lutego 2016 - 11:48

Właśnie dzwonił konsultant apple i prosił, żeby czekać podobono gmerają na trzy zmiany - wina ewidentnie po stronie Orange... 



#54 czach

czach
  • 169 postów
  • SkądWrocław/Gdańsk

Napisano 05 lutego 2016 - 12:18

ehlo,

 

U mnie od wczoraj podobny problem. Przesiadka z "5" (na której wszystko było ok) na 6s - karta nano od Virgin Mobile (czyli Play) i… oczekiwanie na aktywację. Kilkadziesiąt wysłanych SMS na numer +44…, resety, przywracanie telefonu, powroty do ustawień fabrycznych i… wciąż czekam. Support VM nie poradził sobie z problemem (u nich wszystko OK), Play nie ma nic do tego. Zadzwoniłem do Apple, streściłem problem i pierwsze pytanie czy Orange. ;-) Nie. ;-)

Mam poczekać 24h i jeżeli nie zadziała to znów się z nimi skontaktować.

 

Kurczę, jak szybko się człowiek przyzwyczaja do takich udogodnień jak iMessage na szarlotce… Doceni tylko ten, kto to straci (parafrazują Mistrza Jana ;-)). 


--

Marcin Trzaska /czach/


#55 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 lutego 2016 - 12:21

moze w tym przypadku problem jest inny i masz włączoną blokadę SMS premium? czy w billingach masz SMS na 44.....? a może 6s tak ma czasami?



#56 czach

czach
  • 169 postów
  • SkądWrocław/Gdańsk

Napisano 05 lutego 2016 - 12:41

@masi0 - tak jak napisałem wyżej: kilkadziesiąt wysłanych SMS na numer +44. No i na tej samej karcie jeszcze wczoraj (ale na „piątce”) wszystko działało.


--

Marcin Trzaska /czach/


#57 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 05 lutego 2016 - 15:47

Ja ma the same problem z IM - karta Plus, IP 6S ale moze to w zwiazku z informacja na Myapple.pl 

"Serwery Apple mogą dziś nie działać poprawnie"

#58 mirabelq31

mirabelq31
  • 7 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 16:47

Witam, ja też mam ten sam problem. Na moim 5s miałem przed powrotem do ustawień fabrycznych działał iMessage, teraz nie działa, odtworzenie iP nie pomogło - sieć Play. 



#59 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 05 lutego 2016 - 17:54

U mnie jest ten problem tylko, ze z T-Mobile

#60 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 19:12

Z Play dokładnie to samo... Wczoraj wypakowałem nowego 6s plus i nadal "Czekam na aktywacje..." smsy wysyłane na ten dziwny numer. Nic ...


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#61 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 19:15

U mnie play dziala bez problemow - sprawdzalem przed chwila - aktywacja zejela 10 sekund.

#62 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 19:28

U mnie od wczoraj czeka na aktywacje... Jakieś rady? 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#63 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 lutego 2016 - 19:38

U mnie od wczoraj czeka na aktywacje... Jakieś rady? 

uzbroić się w cierpliwość, jak problem zostanie rozwiązanie to i tak się nie dowiemy co było popsute :)



#64 michalj

michalj
  • 1 postów

Napisano 06 lutego 2016 - 08:29

U mnie to samo. Dwa Iphone 6, jeden w PLAY, drugi w T-MOBILE i tez nie dziala. Najciekawsze jest to, ze w T-MOBILE wszystko bylo ok ale po wylaczeniu i ponownym właczeniu Facetime'a juz sie nie załączyło i czeka na aktywacje natomiast iMessage nie ruszalem i dziala. Mysle, ze jak go wyłącze i włącze bedzie tak samo i nie zatrybi.



#65 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 06 lutego 2016 - 12:27

Troche porażka, bo przekazywanie wiadomości na Maca też nie działa :/ 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#66 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lutego 2016 - 17:30

działa, jak masz aktywny iMessage. jak widać problem występuje tylko w PL, nigdzie nikt nic nie pisze o większej awarii. Karta z nju mobile nadal czeka na aktywacje w świeżym 5s



#67 Mobitz

Mobitz
  • 2 postów

Napisano 06 lutego 2016 - 18:45

W Play odtworzenie telefonu i wyrobienie nowej karty nano-sim nie pomogło, na moje nieszczęście dowiedziałem się o problemach po tych czynnościach :blink:



#68 Chris32

Chris32
  • 6 postów

Napisano 06 lutego 2016 - 20:03

W Play odtworzenie telefonu i wyrobienie nowej karty nano-sim nie pomogło, na moje nieszczęście dowiedziałem się o problemach po tych czynnościach :blink:

W sensie "o problemach" - ze strony serwerów Apple? 



#69 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 06 lutego 2016 - 20:23

Mi tak sie w Tmobile aktywowalo, ze wysłało mi 17 SMS aktywującymi po 0,56gr cudownie

#70 Marcin Frączek

Marcin Frączek
  • 1 postów

Napisano 06 lutego 2016 - 22:34

Koło 20 tej dzwoniłem do orange ekspert na *900. Powiedzieli, że to wina apple i że trzeba czekać. Wydaje się to uzasadnione bo na drugim iphonie 6 w playu również "Czeka na aktywację". Nie rozumiem jak to może tak długo trwać. Ponadto zauważyłem, że jeżeli chodzi o konfigurację MMS w USTAWIENIACH -> Sieć komórkowa -> Sieć komórkowa danych jako apn, użytkownik i hasło jest wpisane: internet, ppp, ppp. Na podstronie orange http://ustaw.orange.pl po wpisaniu modelu iphona pokazuje, że powinno być wpisane: internet, internet, internet. Czy ktoś się orientuje jak powinno być? Zastanawiałem się czy to może być przyczyna nie działania imessage - blokowanie sms aktywacyjnego od numeru 447786205094.



#71 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 10:41

Mi wczoraj samo natłukło 37 sms do wielkiej Brytanii. Każdy po 0,67 PLN (T-Mobile). Wysyłał jak chciał. Mimo wszystko uważam, że Apple nie powinno tworzyć tej aktywacji tak, że w przypadku problemów sms są wysyłane kiedy chcą i co ile chcą. Chory klimat.

#72 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 07 lutego 2016 - 11:41

U mnie już 17 zł do rachunku doliczyli w Tmobile ..

#73 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 11:57

Zaczynam się cieszyć, że Orange nie wysyła tych smsów. Chociaż nie wiem czy nie możecie próbować reklamacji na te smsy skoro to nie jest Wasza wina (tak jakby).



#74 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 lutego 2016 - 12:31

W Orange te SMSy są od zawsze DARMOWE.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#75 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 12:51

Ja złożyłem reklamację w T-Mobile. To jest chore żeby za problemy nie z winy użytkownika ma płacić użytkownik. Zaczynam żałować, że przedłużyłem kilka dni temu umowę w T-Mobile.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych