OleYeK, a to przepraszam, nie wiedziałem.

Problem z aktywacją iMessage/Facetime
#76
Napisano 07 lutego 2016 - 13:08
#77
Napisano 07 lutego 2016 - 13:11
#78
Napisano 07 lutego 2016 - 13:52
Zawsze możesz ja rozwiązać w ciagu 14 dni
Tylko, jeżeli została zawarta przez telefon/internet i pod warunkiem, że nowa oferta nie weszła jeszcze w życie.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#79
Napisano 07 lutego 2016 - 15:36
Ale mam pecha... widzę, że nie tylko ja mam z tym problem. Aktywacja Messages/FaceTime u mnie też nie działa. W piątek wypakowałem swojego pierwszego iPhona (6) i w dalszym ciągu czekam na aktywację. Kartę SIM mam w Plusie. Rozumiem, że aktywacja jest wymagana do tego, by powiązać mój nr telefonu z kontem Apple ID, prawda? Telefon widzi MacBooka i iPada, ale na żadnym z urządzeń nie pojawia się kod do przepisania w telefonie, by powiązać urządzenia.
Szlag mnie trafia.
MBP early 2015 ➕ iPhone 7 (32GB) ➕ W S1 ➕ iPad Air ➕ iPod nano 7G
#80
Napisano 07 lutego 2016 - 17:27
#81
Napisano 07 lutego 2016 - 17:45
Ale mam pecha... widzę, że nie tylko ja mam z tym problem. Aktywacja Messages/FaceTime u mnie też nie działa. W piątek wypakowałem swojego pierwszego iPhona (6) i w dalszym ciągu czekam na aktywację. Kartę SIM mam w Plusie.
Ciekawe czy w Plusie naliczają opłaty za te sms, bo podejrzewam, że iPhone co jakiś czas Ci sam je wysyła.
#82
Napisano 07 lutego 2016 - 17:55
Tak z ciekawości wrzuciłem wykaz SMS od czwartku do dziś do arkusza. ;-)
+447786205094 - 56 - 0.00 zł
80473 - 23 - 0.00 zł
--
Marcin Trzaska /czach/
#83
Napisano 07 lutego 2016 - 17:57
Ciekawe czy w Plusie naliczają opłaty za te sms, bo podejrzewam, że iPhone co jakiś czas Ci sam je wysyła.
Naliczają. Oto mój "rezultat" od piątkowego wieczora do 7 lutego, godz. 17:51 (screen z appki abonenckiej Plus GSM):
Zamierzam pisać reklamację w tej sprawie. Lipa kompletna.
MBP early 2015 ➕ iPhone 7 (32GB) ➕ W S1 ➕ iPad Air ➕ iPod nano 7G
#84
Napisano 07 lutego 2016 - 18:40
Tak z ciekawości wrzuciłem wykaz SMS od czwartku do dziś do arkusza. ;-)
+447786205094 - 56 - 0.00 zł
To Orange?
#85
Napisano 07 lutego 2016 - 18:41
Virgin Mobile.
--
Marcin Trzaska /czach/
#86
Napisano 07 lutego 2016 - 19:10
Mam to samo (T-Mobile) wczoraj przełożyłem dosłownie na sekundę kartę z play do mojego telefonu, teraz iMessage nie działa ani na numerze T-mobile ani na numerze w Play oba numery wyrejestrowałem przez stronę apple ale to wiele nie dało, jutro dzwonię do Apple ale po waszych komentarzach wnioskuję, że nic nie rozwiążą...
#87
Napisano 07 lutego 2016 - 19:37
Podsumowując: PLAY (i MVNO na Play, jak Virgin, Vikings itd.) i Orange nie naliczają opłat za aktywacje iMessage i FaceTime, a Plus i T-Mobile już tak. Co ciekawe, T-Mobile jest "autoryzowanym" przez Apple operatorem, więc tutaj dziwi mnie jego pobieranie opłaty za te SMSy.
Kiedy jeszcze miałem abonament w T-Mobile to iMessage i FT potrafiły mi się same zdezaktywować i musiałem wykonywać (płatną) aktywacje...
Użytkownik g edytował ten post 07 lutego 2016 - 19:37
#88
Napisano 07 lutego 2016 - 19:38
Mam to samo (T-Mobile) wczoraj przełożyłem dosłownie na sekundę kartę z play do mojego telefonu, teraz iMessage nie działa ani na numerze T-mobile ani na numerze w Play oba numery wyrejestrowałem przez stronę apple ale to wiele nie dało, jutro dzwonię do Apple ale po waszych komentarzach wnioskuję, że nic nie rozwiążą...
To musi być w takim razie problem po stronie Apple, skoro użytkownicy mający telefony w różnych sieciach mają ten sam problem.
Kiedy jeszcze miałem abonament w T-Mobile to iMessage i FT potrafiły mi się same zdezaktywować i musiałem wykonywać (płatną) aktywacje...
Jaki był koszt takiej aktywacji? (pi razy drzwi)
MBP early 2015 ➕ iPhone 7 (32GB) ➕ W S1 ➕ iPad Air ➕ iPod nano 7G
#89
Napisano 07 lutego 2016 - 19:39
Jaki był koszt takiej aktywacji? (pi razy drzwi)
69 groszy - jak za "zwykły" SMS międzynarodowy (tutaj prefiks +44 czyli Wielka Brytania).
Użytkownik g edytował ten post 07 lutego 2016 - 19:44
#90
Napisano 07 lutego 2016 - 19:58
Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament.
#91
Napisano 07 lutego 2016 - 19:58
Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament.
Akurat w PLAY te SMSy są bezpłatne
#92
Napisano 07 lutego 2016 - 20:12
Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament.
Przynajmniej coś wiedzą. Na infolinii Plus pan po wysłuchaniu przełączył mnie do pani, a ta była kompletnie zaskoczona - co więcej, nie bardzo rozumiała w czym problem ("no... ja mam iPhone i u mnie wszystko działa"). Użytkowniczka iPhone na infolinii sieci komórkowej, która niestety nie zna pojęcia "FaceTime".
MBP early 2015 ➕ iPhone 7 (32GB) ➕ W S1 ➕ iPad Air ➕ iPod nano 7G
#93
Napisano 07 lutego 2016 - 21:24
też mi się wydaje, że wina jest po stronie apple bo próbowałem z trzeba różnymi numerami, PLAY PLAY i T-Mobile na dwóch różnych iPhonach i za każdym razem wyskakuje błąd aktywacji a jak nie błąd to w kółko pisze, że się aktywuje a numer kręci się na szaro w zakładce wysyłanie/odbieranie
#94
Napisano 07 lutego 2016 - 21:55
też mi się wydaje, że wina jest po stronie apple bo próbowałem z trzeba różnymi numerami, PLAY PLAY i T-Mobile na dwóch różnych iPhonach i za każdym razem wyskakuje błąd aktywacji a jak nie błąd to w kółko pisze, że się aktywuje a numer kręci się na szaro w zakładce wysyłanie/odbieranie
Lepiej wyłączyć iMessage jak się ma płatne te sms, bo telefon sam sobie w nieregularnych odstępach wysyła te sms.
#95
Napisano 07 lutego 2016 - 22:48
I u mnie właśnie przestało działać ( iMesssage / FaceTime ) iPhone 6 plus, sieć Play
Dwa dni temu zrobiłem zerowanie + update do 9.2.1 i kaplica - "Wystąpił błąd podczas aktywacji. Spróbuj ponownie" / Czekam na aktywację...
Numer telefonu zniknął także z iMessage w Macbooku Pro. Przez jakiś czas nie działał też pęk kluczy na iPhone - dziś zaczął.
Próbowałem chyba wszystkiego, wylogowywać się, odtwarzać tel, kasować iPhone z listy urządzeń mojego konta Apple iD, resetować, czarować.
To na pewno nie wina sieci, próbowałem przełączając się pomiędzy Play, T-Mobile, Plus, Orange, wszędzie bez powodzenia.
Mam nadzieję, że się "odblokuje" niebawem - bo znacząco utrudnia mi to komunikację.
Jak u Was, coś się ruszyło ?
#96
Napisano 07 lutego 2016 - 23:05
Cały czas czekamy...
#97
Napisano 07 lutego 2016 - 23:16
MBP early 2015 ➕ iPhone 7 (32GB) ➕ W S1 ➕ iPad Air ➕ iPod nano 7G
#98
Napisano 07 lutego 2016 - 23:18
A czy to może być wina nowego iOS 9.2.1? W moim przypadku po aktualizacji wszystko chodziło jak trzeba, niestety musiałem wyjąć karte Sim i od tego czasu dupa..
#99
Napisano 07 lutego 2016 - 23:25
A czy to może być wina nowego iOS 9.2.1? W moim przypadku po aktualizacji wszystko chodziło jak trzeba, niestety musiałem wyjąć karte Sim i od tego czasu dupa..
Nie. Mi już przestało działać po odtworzeniu iPhone jeszcze na 9.2, potem aktualizowałem na czysto do 9.2.1 z nadzieją - że to coś pomoże
#100
Napisano 07 lutego 2016 - 23:25
U mnie to samo. Wczoraj przełożyłem swoją kartę do innego telefonu na chwilę, po powrocie imessage ani facetime nie działa, czeka na aktywacje. Sieć Plus, do rachunku abonamentowego już mi dobili 8 zł... zatem widzę, że to problem z serwerami Apple a nie wina operatorów.
iPhone 11> iPhone X > iPhone 8 > iPhone 7 > iPhone 6s > iPhone 6 > iPhone 5s > iPhone 4s
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych