Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Problem z aktywacją iMessage/Facetime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#76 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 13:08

OleYeK, a to przepraszam, nie wiedziałem. 



#77 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lutego 2016 - 13:11

Zawsze możesz ja rozwiązać w ciagu 14 dni

#78 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 lutego 2016 - 13:52

Zawsze możesz ja rozwiązać w ciagu 14 dni


Tylko, jeżeli została zawarta przez telefon/internet i pod warunkiem, że nowa oferta nie weszła jeszcze w życie.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#79 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 15:36

Ale mam pecha... widzę, że nie tylko ja mam z tym problem. Aktywacja Messages/FaceTime u mnie też nie działa. W piątek wypakowałem swojego pierwszego iPhona (6) i w dalszym ciągu czekam na aktywację. Kartę SIM mam w Plusie. Rozumiem, że aktywacja jest wymagana do tego, by powiązać mój nr telefonu z kontem Apple ID, prawda? Telefon widzi MacBooka i iPada, ale na żadnym z urządzeń nie pojawia się kod do przepisania w telefonie, by powiązać urządzenia.

Szlag mnie trafia. :(


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#80 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 17:27

Ja też miałem ten problem przez wiele dni, potem nagle zaskoczyło. Restore telefonu chyba robiłem i jeszcze aktualizacja iOS była.

#81 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 17:45

Ale mam pecha... widzę, że nie tylko ja mam z tym problem. Aktywacja Messages/FaceTime u mnie też nie działa. W piątek wypakowałem swojego pierwszego iPhona (6) i w dalszym ciągu czekam na aktywację. Kartę SIM mam w Plusie.

 

Ciekawe czy w Plusie naliczają opłaty za te sms, bo podejrzewam, że iPhone co jakiś czas Ci sam je wysyła.



#82 czach

czach
  • 169 postów
  • SkądWrocław/Gdańsk

Napisano 07 lutego 2016 - 17:55

Tak z ciekawości wrzuciłem wykaz SMS od czwartku do dziś do arkusza. ;-)

+447786205094 - 56 - 0.00 zł

80473 - 23 - 0.00 zł

 
I taka mała ciekawostka: przekazywanie rozmów tel. z iP na maka działa. Oczywiście w drugą stronę nie, tzn. z FT na maku nie da się dzwonić.
No nic to. Czekam.

--

Marcin Trzaska /czach/


#83 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 17:57



Ciekawe czy w Plusie naliczają opłaty za te sms, bo podejrzewam, że iPhone co jakiś czas Ci sam je wysyła.

Naliczają. Oto mój "rezultat" od piątkowego wieczora do 7 lutego, godz. 17:51 (screen z appki abonenckiej Plus GSM):

2v3244l.png

 

Zamierzam pisać reklamację w tej sprawie. Lipa kompletna. :(


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#84 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 18:40

Tak z ciekawości wrzuciłem wykaz SMS od czwartku do dziś do arkusza. ;-)
+447786205094 - 56 - 0.00 zł


To Orange?



#85 czach

czach
  • 169 postów
  • SkądWrocław/Gdańsk

Napisano 07 lutego 2016 - 18:41

Virgin Mobile. 


--

Marcin Trzaska /czach/


#86 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 19:10

Mam to samo (T-Mobile) wczoraj przełożyłem dosłownie na sekundę kartę z play do mojego telefonu, teraz iMessage nie działa ani na numerze T-mobile ani na numerze w Play oba numery wyrejestrowałem przez stronę apple ale to wiele nie dało, jutro dzwonię do Apple ale po waszych komentarzach wnioskuję, że nic nie rozwiążą...



#87 g

g
  • 56 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 19:37

Podsumowując: PLAY (i MVNO na Play, jak Virgin, Vikings itd.) i Orange nie naliczają opłat za aktywacje iMessage i FaceTime, a Plus i T-Mobile już tak. Co ciekawe, T-Mobile jest "autoryzowanym" przez Apple operatorem, więc tutaj dziwi mnie jego pobieranie opłaty za te SMSy.

Kiedy jeszcze miałem abonament w T-Mobile to iMessage i FT potrafiły mi się same zdezaktywować i musiałem wykonywać (płatną) aktywacje...


Użytkownik g edytował ten post 07 lutego 2016 - 19:37


#88 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 19:38

Mam to samo (T-Mobile) wczoraj przełożyłem dosłownie na sekundę kartę z play do mojego telefonu, teraz iMessage nie działa ani na numerze T-mobile ani na numerze w Play oba numery wyrejestrowałem przez stronę apple ale to wiele nie dało, jutro dzwonię do Apple ale po waszych komentarzach wnioskuję, że nic nie rozwiążą...

To musi być w takim razie problem po stronie Apple, skoro użytkownicy mający telefony w różnych sieciach mają ten sam problem.


 

Kiedy jeszcze miałem abonament w T-Mobile to iMessage i FT potrafiły mi się same zdezaktywować i musiałem wykonywać (płatną) aktywacje...

Jaki był koszt takiej aktywacji? (pi razy drzwi)


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#89 g

g
  • 56 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 19:39

 

Jaki był koszt takiej aktywacji? (pi razy drzwi)

69 groszy - jak za "zwykły" SMS międzynarodowy (tutaj prefiks +44 czyli Wielka Brytania).


Użytkownik g edytował ten post 07 lutego 2016 - 19:44


#90 Chris32

Chris32
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 19:58

Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament. 



#91 g

g
  • 56 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 19:58

Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament. 

Akurat w PLAY te SMSy są bezpłatne ;)



#92 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 20:12

Dzwoniłem dziś w tej sprawie do PLAY i konsultantka powiedziała mi, aby na razie dać sobie spokój bo to nie wina sieci, ale serwerów Apple i lepiej odczekać kilka dni żeby nie nabić sobie zbyt dużej kwoty na abonament. 

Przynajmniej coś wiedzą. Na infolinii Plus pan po wysłuchaniu przełączył mnie do pani, a ta była kompletnie zaskoczona - co więcej, nie bardzo rozumiała w czym problem ("no... ja mam iPhone i u mnie wszystko działa"). Użytkowniczka iPhone na infolinii sieci komórkowej, która niestety nie zna pojęcia "FaceTime". ;)


MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#93 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 21:24

też mi się wydaje, że wina jest po stronie apple bo próbowałem z trzeba różnymi numerami, PLAY PLAY i T-Mobile na dwóch różnych iPhonach i za każdym razem wyskakuje błąd aktywacji a jak nie błąd to w kółko pisze, że się aktywuje a numer kręci się na szaro w zakładce wysyłanie/odbieranie



#94 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 21:55

też mi się wydaje, że wina jest po stronie apple bo próbowałem z trzeba różnymi numerami, PLAY PLAY i T-Mobile na dwóch różnych iPhonach i za każdym razem wyskakuje błąd aktywacji a jak nie błąd to w kółko pisze, że się aktywuje a numer kręci się na szaro w zakładce wysyłanie/odbieranie


Lepiej wyłączyć iMessage jak się ma płatne te sms, bo telefon sam sobie w nieregularnych odstępach wysyła te sms.

#95 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 07 lutego 2016 - 22:48

I u mnie właśnie przestało działać ( iMesssage / FaceTime ) iPhone 6 plus,  sieć Play

Dwa dni temu zrobiłem zerowanie  + update do 9.2.1 i kaplica - "Wystąpił błąd podczas aktywacji. Spróbuj ponownie" / Czekam na aktywację...  

Numer telefonu zniknął także z iMessage w Macbooku Pro. Przez jakiś czas nie działał też pęk kluczy na iPhone - dziś zaczął.

 

Próbowałem chyba wszystkiego, wylogowywać się, odtwarzać tel, kasować iPhone z listy urządzeń mojego konta Apple iD, resetować, czarować.

To na pewno nie wina sieci, próbowałem przełączając się pomiędzy Play, T-Mobile, Plus, Orange, wszędzie bez powodzenia.

 

Mam nadzieję, że się "odblokuje" niebawem - bo znacząco utrudnia mi to komunikację.

Jak u Was, coś się ruszyło ?



#96 Mobitz

Mobitz
  • 2 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 23:05

Cały czas czekamy...



#97 Lukaszeq

Lukaszeq
  • 31 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 lutego 2016 - 23:16

U mnie w końcu pojawił się status "aktywacja nie powiodła się". Wyłączyłem Messages/FT na noc, bo póki co opłata za SMSy dobiła mi do 20 zł. :/

MBP early 2015 iPhone 7 (32GB) ➕ W S1  iPad Air  iPod nano 7G


#98 diodak66

diodak66
  • 1 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 23:18

A czy to może być wina nowego iOS 9.2.1? W moim przypadku po aktualizacji wszystko chodziło jak trzeba, niestety musiałem wyjąć karte Sim i od tego czasu dupa..



#99 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 07 lutego 2016 - 23:25

A czy to może być wina nowego iOS 9.2.1? W moim przypadku po aktualizacji wszystko chodziło jak trzeba, niestety musiałem wyjąć karte Sim i od tego czasu dupa..

Nie. Mi już przestało działać po odtworzeniu iPhone jeszcze na 9.2, potem aktualizowałem na czysto do 9.2.1 z nadzieją - że to coś pomoże



#100 moo

moo
  • 44 postów
  • SkądOpole/Częstochowa

Napisano 07 lutego 2016 - 23:25

U mnie to samo. Wczoraj przełożyłem swoją kartę do innego telefonu na chwilę, po powrocie imessage ani facetime nie działa, czeka na aktywacje. Sieć Plus, do rachunku abonamentowego już mi dobili 8 zł... zatem widzę, że to problem z serwerami Apple a nie wina operatorów. 


iPhone 11> iPhone X > iPhone 8 > iPhone 7 > iPhone 6s > iPhone 6 > iPhone 5s > iPhone 4s





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych