Może alergia na np. nikiel?
Ciężko powiedzieć - nigdy takiej reakcji nie miała, a używała wielu paskow. A zrobienie badania chyba nie ma sensu finansowego. Lepiej może pasek sprzedać i kupić opaske?
Czekamy czy Apple coś zaproponuje.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 09 lutego 2020 - 10:47
Może alergia na np. nikiel?
Ciężko powiedzieć - nigdy takiej reakcji nie miała, a używała wielu paskow. A zrobienie badania chyba nie ma sensu finansowego. Lepiej może pasek sprzedać i kupić opaske?
Czekamy czy Apple coś zaproponuje.
Napisano 23 września 2020 - 16:18
Trochę odkopię temat - czy są jakieś paski inne niż oryginalne, które nie będą miały luzu na connectorze? Wziąłem te polecane Urvoie i trochę się bujają lewo/prawo
Napisano 30 września 2020 - 16:05
Użytkownik sipap edytował ten post 30 września 2020 - 16:06
Napisano 30 września 2020 - 18:43
Napisano 30 września 2020 - 19:03
iPhone 15 Pro
Napisano 30 września 2020 - 19:25
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 01 października 2020 - 08:52
Napisano 01 października 2020 - 22:31
To w takim razie wina paska. A te opaski z rzepem moim zdaniem są mega wygodne, właśnie w nich najczęściej chodzę .
PS Ktoś już zamawiał na Ali te nowe paski i mu przyszły?
Użytkownik Zireael edytował ten post 01 października 2020 - 22:33
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 04 października 2020 - 22:12
Napisano 05 października 2020 - 07:59
Użytkownik Regiss edytował ten post 05 października 2020 - 08:01
iPhone 15 Pro
Napisano 06 października 2020 - 11:21
Napisano 06 października 2020 - 11:21
O to to.
Kiedyś kupiłem podróbę Nike+ na Amazonie. Może i te się pojawią jakoś niedługo.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 06 października 2020 - 12:33
Podróba Nike w moim przypadku z Alli rożni się tylko brakiem loga Nike. Reszta jakościowo nie odbiega od oryginału. Aczkolwiek jakby był oryginalny za 100zl, to bym kupił. Jeśli chodzi o rzepy, to tutaj już w ogolę praktycznie 1:1.
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
Napisano 06 października 2020 - 13:34
Mam kilka opasek a Ali - jedna była węższa. Wszystkie są luźniejsze (mocowanie w zegarku) niż oryginalny pasek, ale się zatrzaskują i trzymają. Wszystkie ładnie wyglądają, jedna zaczęła się siepać.
Napisano 08 października 2020 - 19:03
Napisano 08 października 2020 - 20:20
Napisano 12 października 2020 - 13:21
Właśnie przyszła oryginalna opaska solo. Granat. Śliczna. W dotyku super miła. W porównaniu z wrażeniem jakie miałem z filmów YT, jest mniej elastyczna, ale wkładanie na rękę nie jest problem.
W kwestii rozmiaru - z rad Apple wychodził mi rozmiar 6. Zamówiłem 6, ale po kilku filmach na YT zmieniłem na 5. Jak założyłem 5 na rękę to w pierwszej chwili wydała się wręcz luźna, ale minęło kilka chwili więcej i do takiego poziomu luzu się przyzwyczaiłem. Wydaje się idealna.
Produkt jest fajny, ale Apple zrobi na nim interes tylko dzięki temu, że cena to 199 PLN, a kosz produkcji pewnie 7 i dzięki temu będzie można obsłużyć zwroty. Bo gdybym kupił 6, to pewnie bym zwrócił.
P.S. czerwony zegarek z granatowym paskiem wygląda świetnie!
P.S.2 Dla testu zamówiłem jeszcze plecioną opaskę solo, ale to już z Ali - zobaczymy....
Użytkownik WojtekWojtek edytował ten post 12 października 2020 - 13:24
Napisano 16 października 2020 - 21:03
Skąd zamówiłeś tę plecioną, @WojtekWojtek? W sensie poproszę o linka do sklepu.
Ja wziąłem od @Aszyna tę M i na mnie, okazało się, też jest za duża, więc chcę kupić plecione S. Najwyżej wyrzucę/oddam znajomym za piwo, to jakieś śrubki kosztuje.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 16 października 2020 - 22:24
Ja zamówiłam ze sklepu Crested, ale po przeczytaniu „pytań” kupujących mam pewne wątpliwości, czy dobrze zrobiłam, biorąc właśnie od nich - w ostatnim czasie dużo osób się skarżyło, że sprzedawca się nie odzywa, że nie wysyła paczek, że daje fejkowe numery trackingowe (a tak naprawdę nie wysyła) i wstawia fejkowe opinie... Niestety te negatywne głosy zaczęły się pojawiać, jak już dostałam numer przesyłki, więc nie mogłam anulować zamówienia. Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwna, bo raczej to był jeden z pewniejszych sklepów, a i samych zamówień na tą opaskę mają grubo ponad 10000... Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 16 października 2020 - 22:58
Skąd zamówiłeś tę plecioną, @WojtekWojtek? W sensie poproszę o linka do sklepu.
Ja wziąłem od @Aszyna tę M i na mnie, okazało się, też jest za duża, więc chcę kupić plecione S. Najwyżej wyrzucę/oddam znajomym za piwo, to jakieś śrubki kosztuje.
Może lepiej, bym pochwalił się jak dostanę. To był randomowy sklep na Ali.
Napisano 16 października 2020 - 23:03
Ja zamówiłam ze sklepu Crested, ale po przeczytaniu „pytań” kupujących mam pewne wątpliwości, czy dobrze zrobiłam, biorąc właśnie od nich - w ostatnim czasie dużo osób się skarżyło, że sprzedawca się nie odzywa, że nie wysyła paczek, że daje fejkowe numery trackingowe (a tak naprawdę nie wysyła) i wstawia fejkowe opinie... Niestety te negatywne głosy zaczęły się pojawiać, jak już dostałam numer przesyłki, więc nie mogłam anulować zamówienia. Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwna, bo raczej to był jeden z pewniejszych sklepów, a i samych zamówień na tą opaskę mają grubo ponad 10000... Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
iPhone 15 Pro
Napisano 16 października 2020 - 23:35
Coraz bardziej nie lubię idei tego całego Aliexpress.
Założyłem dziś nawet konto, ale nie mogę się zalogować, bo dostaję 500 i jakiś komunikat po chińsku ;-)
Podróbę paska Nike kupiłem normalnie, na amazon.de, ale tam póki co są paski 'materiałowe' w jakieś przykre panterki dla pener albo coś takiego
Edit:
o, teraz mnie niby wpuściło, a potem się każe zalogować 'seller account' i nie ma opcji pominięcia tego.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 17 października 2020 - 14:47
Coraz bardziej nie lubię idei tego całego Aliexpress.
Założyłem dziś nawet konto, ale nie mogę się zalogować, bo dostaję 500 i jakiś komunikat po chińsku ;-)
Podróbę paska Nike kupiłem normalnie, na amazon.de, ale tam póki co są paski 'materiałowe' w jakieś przykre panterki dla pener albo coś takiego
Edit:o, teraz mnie niby wpuściło, a potem się każe zalogować 'seller account' i nie ma opcji pominięcia tego.
Pobierz apke na iOS i nie będziesz mieć problemów.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
Napisano 17 października 2020 - 15:31
Nie lubię kupować z apek. Na komputerze z większym ekranem lepiej widać produkty.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 17 października 2020 - 15:34
Ja zamówiłam ze sklepu Crested, ale po przeczytaniu „pytań” kupujących mam pewne wątpliwości, czy dobrze zrobiłam, biorąc właśnie od nich - w ostatnim czasie dużo osób się skarżyło, że sprzedawca się nie odzywa, że nie wysyła paczek, że daje fejkowe numery trackingowe (a tak naprawdę nie wysyła) i wstawia fejkowe opinie... Niestety te negatywne głosy zaczęły się pojawiać, jak już dostałam numer przesyłki, więc nie mogłam anulować zamówienia. Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwna, bo raczej to był jeden z pewniejszych sklepów, a i samych zamówień na tą opaskę mają grubo ponad 10000... Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Ja też zamówiłem opaskę w tym sklepie. Jak zobaczyłem opinie, że jest to pasek gumowy, a nie opaska pleciona pomimo, że przesyłka została wysłana napisałem do chińczyka, żeby nie wysyłał mi paczki bo towar nie jest zgodny z opisem który był w chwili składania zamówienia. Dodałem, że będę żądał zwrotu pieniędzy i wystawie mu negatywną opinię. Odpisał mi że, anulował zamówienie i zwróci pieniądze przez paypal. Faktycznie zamówienie zostało anulowane i teraz czekam na zwrot środków. A to jego odpowiedz, dziś rano: friend. I intercepted the shipment of the order, we will refund you via paypal, ok?
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych