Iphone 6 przesuwający się przedni aparat
#351
Napisano 19 maja 2016 - 16:15
Niestety i w moim telefonie zaczął przesuwać sie przedni aparat, oczywiście po upływie gwarancji... Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i ma informacje na temat tego, czy taki telefon zostanie przyjęty do wymiany?
Pozdrawiam
#352
Napisano 19 maja 2016 - 18:18
Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus
#353
Napisano 20 maja 2016 - 16:17
Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus
Jeśli chodzi o przesuwający się aparat...to pierwsza informacja, którą uzyskałem od Pana w serwisie, to taka, że usterka te wymieniana jest bezpłatnie nawet, po zakończeniu 12 miesięcznego okresu gwarancji. Tak, więc jeśli ktoś posiada telefon z taką usterką , a upłynął już ten okres, śmiało może udać się do serwisu, a gdyby w autoryzowanym serwisie odmówili przyjęcia na bezpłatne usunięcie usterki, na miejscu dzwonić do apple i tyle
#354
Napisano 20 maja 2016 - 17:25
#355
Napisano 23 maja 2016 - 22:58
iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#356
Napisano 23 maja 2016 - 23:01
iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości
Na gwarancji czy po ?
Pomogłem ? - Lubię to
#357
Napisano 23 maja 2016 - 23:16
Po gwarancji Apple'a (co jest dziwne bo był wymieniany w listopadzie i gwarancja powinna być nowa a zniknęła ). Na podstawie praw konsumenckich (niezgodność z umową).
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#358
Napisano 23 maja 2016 - 23:22
Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).
Pomogłem ? - Lubię to
#359
Napisano 23 maja 2016 - 23:27
Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).
Dostałem info z serwisu że telefon zostanie wymieniony bezpłatnie ale dopiero jak okażę dowód zakupu bo jest po gwarancji. Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#360
Napisano 23 maja 2016 - 23:54
... Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie
... i w sumie liczy się efekt końcowy.
Moja dociekliwość zmierzała jednak do ustalenia czy jest może jakiś nieoficjalny serwisowy program wymiany pogwarancyjnej: "na gąbkę", ale na razie brak potwierdzonych przypadków - skoro wszyscy robią do tej pory na gwarancji (lub rękojmi).
Pomogłem ? - Lubię to
#361
Napisano 24 maja 2016 - 09:34
#362
Napisano 24 maja 2016 - 15:41
No pewnie gdybyś kupił w Polsce to mógłbyś się bez problemu powoływać na prawa obowiązujące w Polsce, czyli te 24 miesiące... ale z drugiej strony, skoro wymieniają tę usterkę nawet po gwarancji...Jak będę w salonie, to zapytam jak długo można po gwarancji oddać telefon na bezpłatną naprawę z tą usterką i dam znać. Niestety póki co, mój telefon zaginął w akcji ale mam nadzieję, że max na początku następnego tygodnia dostane info, że jest do odbioru.
#363
Napisano 24 maja 2016 - 15:54
Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę
#364
Napisano 24 maja 2016 - 23:07
Zobaczymy jak rozwiążą mój przypadek. iPhone kupilem w grudniu 2014 w apple w Londynie więc juz dawno po gwarancji apple. Dowód zakupu już daaaawno zginął, mam zwyczaj co miesiąc czyścić przeterminowane faktury i gwarancje. Mówicie że jeśli nie przejdzie to zgłaszać na podstawę praw konsumenckich za niezgodność z umową ?
Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę
Bezpłatna wymiana tylnej kamerki w iP6+ starszym niż 12 miesięcy niestety nic nowego nie wnosi do sprawy, bo na to jest oficjalny program naprawczy przez 3 lata od daty pierwszej aktywacji
Użytkownik bee3 edytował ten post 24 maja 2016 - 23:08
Pomogłem ? - Lubię to
#365
Napisano 27 maja 2016 - 16:14
Właśnie wróciłem z serwisu. W moim przypadku, telefon został wymieniony na nowy, wolny od wad. Telefon z nowym IMEI ,przod i tył zafoliowany. W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. Taką informację uzyskałem od Pana z serwisu iMad, przez który załatwiałem sprawę z telefonem.
#366
Napisano 28 maja 2016 - 08:46
... W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. ...
Bzdura.
Zgodnie z aktualnymi warunkami gwarancji Apple:
365 dni (czyli gwarancja startuje od nowa) jest w przypadku gdy naprawiany wymieniany w ramach gwarancji cały iPhone pochodził z polskiej dystrybucji.
W każdym innym przypadku gwarancja jest kontynuowana lub (jeżeli pozostało jej mniej niz 90 dni) jest 90-dniowa.
Na długość okresu gwarancji po wymianie nie ma znaczenia czy masz fakturę zakupu czy nie. Ważne jest natomiast w jakim kraju został wprowadzony przez Apple Twój iPhone do sprzedaży (np. jak kupisz w polskim sklepie, który nie ma autoryzacji Apple i sprzedaje telefony pochodzące z zagranicznej dystrybucji - to choćbyś miał polską fakturę to startująca od nowa gwarancja nie będzie Ci się należała)
Użytkownik bee3 edytował ten post 28 maja 2016 - 08:47
Pomogłem ? - Lubię to
#367
Napisano 28 maja 2016 - 12:27
No wolałbym żebyś miał rację , a koleś z serwisu się mylił . Tak jak pisałem... taką informację dostałem od Pana sprzedawcy w serwisie iMad w Krakowie. Na tę chwilę jest mi to i tak wszystko jedno, bo właśnie stałem się posiadaczem iphone 6s plus .
#368
Napisano 28 maja 2016 - 16:43
Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran? Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...
#369
Napisano 28 maja 2016 - 17:19
#370
Napisano 28 maja 2016 - 18:42
#371
Napisano 28 maja 2016 - 19:09
#372
Napisano 28 maja 2016 - 19:22
Zaryzykuje dotyk ekran wszystko działa, jest tylko delikatna ryska
#373
Napisano 28 maja 2016 - 20:30
Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran? Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...
Masz telefon jeszcze na gwarancji ?
Pomogłem ? - Lubię to
#374
Napisano 28 maja 2016 - 21:57
#375
Napisano 28 maja 2016 - 22:14
Nie naprawią, pytałem się w serwisie i oni nie otwieraja/ wymieniaja iphone jesli jest uszkodzony, najpierw dokonuja naprawy uszkodzonych czesci a pozniej wymieniaja na programie wymiany. Ja mialem wymieniana kamere tylna i specjalnie sie wypytywalem serwisanta i jak ekran jest zbity to trzeba zaplacic za wymiane ekranu
Zdecyduj się czy Twoim zdaniem naprawiają czy wymieniają (a nie naprawiają), etc.
Poza tym przypadek przedmówcy ( PrzemekStr ) jest "trochę" inny.
Kluczowe jest to czy ma telefon jeszcze na gwarancji czy nie. Jak na gwarancji - to temat jest być może do ogarnięcia.
Użytkownik bee3 edytował ten post 28 maja 2016 - 22:44
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych