Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#351 AssuanShi

AssuanShi
  • 346 postów

Napisano 19 maja 2016 - 16:15

Witam wszystkich,
Niestety i w moim telefonie zaczął przesuwać sie przedni aparat, oczywiście po upływie gwarancji... Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i ma informacje na temat tego, czy taki telefon zostanie przyjęty do wymiany?
Pozdrawiam

#352 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 19 maja 2016 - 18:18

Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus



#353 RumburMK

RumburMK
  • 613 postów

Napisano 20 maja 2016 - 16:17

Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus

 

Jeśli chodzi o przesuwający się aparat...to pierwsza informacja, którą uzyskałem od Pana w serwisie, to taka, że usterka te wymieniana jest bezpłatnie nawet, po zakończeniu 12 miesięcznego okresu gwarancji. Tak, więc jeśli ktoś posiada telefon z taką usterką , a upłynął już ten okres, śmiało może udać się do serwisu, a gdyby w autoryzowanym serwisie odmówili przyjęcia na bezpłatne usunięcie usterki, na miejscu dzwonić do apple i tyle 



#354 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 20 maja 2016 - 17:25

Jak dla mnie to swietna wiadomosc mam nadzieje ze wymienia na nowy gdyz oddalem go z powodu innej usterki a mianowicie uszkodzonej kamerki (rozmyte zdjecia) na program wymiany kamerek iSight i przy okazji bardzo mily Pan z autoryzowanego serwisu wypatrzyl przesunieta kamerke z przodu, sam tego nie widzialem bo odkad mam telefon to uzylem jej moze z 2 razy. Jak narazie mam informacje ze naprawa zostala zaakceptowana i czekaja teraz na "czesci lub telefon zastepczy". A wiesz moze jak dlugo po okresie gwarancji wymieniaja ta wade ? Bo co do tylniej kamery znalazlem informacje ze 3 lata od pierwszej sprzedazy detalicznej

#355 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 23 maja 2016 - 22:58

iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości ;) 


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#356 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 maja 2016 - 23:01

iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości ;)

Na gwarancji czy po ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#357 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 23 maja 2016 - 23:16

Po gwarancji Apple'a (co jest dziwne bo był wymieniany w listopadzie i gwarancja powinna być nowa a zniknęła ;) ). Na podstawie praw konsumenckich (niezgodność z umową).


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#358 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 maja 2016 - 23:22

Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#359 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 23 maja 2016 - 23:27

Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).

Dostałem info z serwisu że telefon zostanie wymieniony bezpłatnie ale dopiero jak okażę dowód zakupu bo jest po gwarancji. Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie ;)


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#360 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 maja 2016 - 23:54

... Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie ;)

... i w sumie liczy się efekt końcowy.
Moja dociekliwość zmierzała jednak do ustalenia czy jest może jakiś nieoficjalny serwisowy program wymiany pogwarancyjnej: "na gąbkę", ale na razie brak potwierdzonych przypadków - skoro wszyscy robią do tej pory na gwarancji (lub rękojmi).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#361 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 24 maja 2016 - 09:34

Zobaczymy jak rozwiążą mój przypadek. iPhone kupilem w grudniu 2014 w apple w Londynie więc juz dawno po gwarancji apple. Dowód zakupu już daaaawno zginął, mam zwyczaj co miesiąc czyścić przeterminowane faktury i gwarancje. Mówicie że jeśli nie przejdzie to zgłaszać na podstawę praw konsumenckich za niezgodność z umową ?

#362 RumburMK

RumburMK
  • 613 postów

Napisano 24 maja 2016 - 15:41

No pewnie gdybyś kupił w Polsce to mógłbyś się bez problemu powoływać na prawa obowiązujące w Polsce, czyli te 24 miesiące... ale z drugiej strony, skoro wymieniają tę usterkę nawet po gwarancji...Jak będę w salonie, to zapytam jak długo można po gwarancji oddać telefon na bezpłatną naprawę z tą usterką i dam znać. Niestety póki co, mój telefon zaginął w akcji ale mam nadzieję, że max na początku następnego tygodnia dostane info, że jest do odbioru. 



#363 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 24 maja 2016 - 15:54

Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę 



#364 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 maja 2016 - 23:07

Zobaczymy jak rozwiążą mój przypadek. iPhone kupilem w grudniu 2014 w apple w Londynie więc juz dawno po gwarancji apple. Dowód zakupu już daaaawno zginął, mam zwyczaj co miesiąc czyścić przeterminowane faktury i gwarancje. Mówicie że jeśli nie przejdzie to zgłaszać na podstawę praw konsumenckich za niezgodność z umową ?

 

Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę 

Bezpłatna wymiana tylnej kamerki w iP6+ starszym niż 12 miesięcy niestety nic nowego nie wnosi do sprawy, bo na to jest oficjalny program naprawczy przez 3 lata od daty pierwszej aktywacji


Użytkownik bee3 edytował ten post 24 maja 2016 - 23:08

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#365 RumburMK

RumburMK
  • 613 postów

Napisano 27 maja 2016 - 16:14

Właśnie wróciłem z serwisu. W moim przypadku, telefon został wymieniony na nowy, wolny od wad. Telefon z nowym IMEI ,przod i tył zafoliowany. W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. Taką informację uzyskałem od Pana z serwisu iMad, przez który załatwiałem sprawę z telefonem. 



#366 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 maja 2016 - 08:46

... W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. ...

Bzdura.

Zgodnie z aktualnymi warunkami gwarancji Apple:

365 dni (czyli gwarancja startuje od nowa) jest w przypadku gdy naprawiany wymieniany w ramach gwarancji cały iPhone pochodził z polskiej dystrybucji.
W każdym innym przypadku gwarancja jest kontynuowana lub (jeżeli pozostało jej mniej niz 90 dni) jest 90-dniowa.
Na długość okresu gwarancji po wymianie nie ma znaczenia czy masz fakturę zakupu czy nie. Ważne jest natomiast w jakim kraju został wprowadzony przez Apple Twój iPhone do sprzedaży (np. jak kupisz w polskim sklepie, który nie ma autoryzacji Apple i sprzedaje telefony pochodzące z zagranicznej dystrybucji - to choćbyś miał polską fakturę to startująca od nowa gwarancja nie będzie Ci się należała)


Użytkownik bee3 edytował ten post 28 maja 2016 - 08:47

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#367 RumburMK

RumburMK
  • 613 postów

Napisano 28 maja 2016 - 12:27

No wolałbym żebyś miał rację , a koleś z serwisu się mylił :). Tak jak pisałem... taką informację dostałem od Pana sprzedawcy w serwisie iMad w Krakowie. Na tę chwilę jest mi to i tak wszystko jedno, bo właśnie stałem się posiadaczem iphone 6s plus :)



#368 PrzemekStr

PrzemekStr
  • 6 postów

Napisano 28 maja 2016 - 16:43

Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran?  Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...



#369 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 28 maja 2016 - 17:19

Nie sądzę.

#370 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 28 maja 2016 - 18:42

Nie

#371 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 28 maja 2016 - 19:09

Naprawia razem z ekranem za 600zl

#372 PrzemekStr

PrzemekStr
  • 6 postów

Napisano 28 maja 2016 - 19:22

Zaryzykuje :) dotyk ekran wszystko działa, jest tylko delikatna ryska :) 



#373 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 maja 2016 - 20:30

Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran?  Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...

Masz telefon jeszcze na gwarancji ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#374 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 28 maja 2016 - 21:57

Nie naprawią, pytałem się w serwisie i oni nie otwieraja/ wymieniaja iphone jesli jest uszkodzony, najpierw dokonuja naprawy uszkodzonych czesci a pozniej wymieniaja na programie wymiany. Ja mialem wymieniana kamere tylna i specjalnie sie wypytywalem serwisanta i jak ekran jest zbity to trzeba zaplacic za wymiane ekranu

#375 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 maja 2016 - 22:14

Nie naprawią, pytałem się w serwisie i oni nie otwieraja/ wymieniaja iphone jesli jest uszkodzony, najpierw dokonuja naprawy uszkodzonych czesci a pozniej wymieniaja na programie wymiany. Ja mialem wymieniana kamere tylna i specjalnie sie wypytywalem serwisanta i jak ekran jest zbity to trzeba zaplacic za wymiane ekranu

Zdecyduj się czy Twoim zdaniem naprawiają czy wymieniają (a nie naprawiają), etc.

Poza tym przypadek przedmówcy ( PrzemekStr ) jest "trochę" inny.
Kluczowe jest to czy ma telefon jeszcze na gwarancji czy nie. Jak na gwarancji - to temat jest być może do ogarnięcia.


Użytkownik bee3 edytował ten post 28 maja 2016 - 22:44

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych