... Nie naprawili. Dostałem nowy.
Wg Apple - to też jest "forma naprawy".
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 29 lipca 2016 - 23:25
... Nie naprawili. Dostałem nowy.
Wg Apple - to też jest "forma naprawy".
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 30 lipca 2016 - 10:34
Tylko zachowaj dokument wymiany,obecnie w systemie masz pewnie widoczna gwarancje poprzedniego egzemplarza a nie nowa 12miesieczna.
Tak, tak, zachowałem. Na dokumencie jest nowy numer seryjny. A w systemie faktycznie pokazuje mi gwarancję do dnia kiedy włączyłem pierwszego iPhona. Czy na ten nowy telefon, mam przedłużoną gwarancję?
Napisano 30 lipca 2016 - 12:06
Napisano 31 lipca 2016 - 18:55
ja swojego iP6 oddałem w poniedziałek z tego samego powodu puls strzelający przycisk, zobaczymy jak długo im zejdzie naprawa bo na stronie od 3 dni jest że "w naprawie"...
iP SE 64GB SG
Alienware 17 R1, 4800MQ, GTX770M, 16GB RAM, 1x750GB + 1xSSD256 Crucial, Win7
Napisano 01 sierpnia 2016 - 16:56
ja swojego iP6 oddałem w poniedziałek z tego samego powodu puls strzelający przycisk, zobaczymy jak długo im zejdzie naprawa bo na stronie od 3 dni jest że "w naprawie"...
U mnie było tak, że w poniedziałek oddałem telefon do iMad, do soboty był status "oczekiwanie na diagnozę" a w poniedziałek telefon został wysłany do centrum serwisowego. Nowy telefon odebrałem w czwartek.
Niestety, chyba znów będę musiał oddać telefon do serwisu, bo okazało się, że obudowa nie jest dobrze spasowana.
Napisano 03 sierpnia 2016 - 09:47
Witam,
mój iphone6 został kupiony w Polsce zaraz po premierze we wrześniu 2014 roku, dzwoniłem dzisiaj do Cortnaldu w sprawie przedniego aparatu ale powiedziano mi że telefon jest już po okresie gwarancyjnym i nie naprawią tego - zadzwoniłem więc do apple gdzie powiedziano mi to samo. Jak to w końcu jest? Prześledziłem temat tutaj i piszecie że mimo upływy 12 miesięcznej gwarancji naprawiali wam te aparaty, co mogę teraz zrobić?
Napisano 03 sierpnia 2016 - 10:28
Zareklamować u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Oczywiście jeśli telefon nie był kupiony na firmę tylko prywatnie. Sprzedawca może też poprosić o udowodnienie, że usterka była w telefonie w momencie sprzedaży.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 03 sierpnia 2016 - 22:41
Witam,
mój iphone6 został kupiony w Polsce zaraz po premierze we wrześniu 2014 roku, dzwoniłem dzisiaj do Cortnaldu w sprawie przedniego aparatu ale powiedziano mi że telefon jest już po okresie gwarancyjnym i nie naprawią tego - zadzwoniłem więc do apple gdzie powiedziano mi to samo. ...
Powinni naprawić, z tym że niekoniecznie bezpłatnie (pogwarancyjna wymiana ekranu iP6 to wydatek ponad 500zł.).
...Jak to w końcu jest? Prześledziłem temat tutaj i piszecie że mimo upływy 12 miesięcznej gwarancji naprawiali wam te aparaty, co mogę teraz zrobić?
Jak ktoś kupuje w AOS albo przynajmniej u autoryzowanego resellera który prowadzi również autoryzowany serwis - to ma z rękojmi naprawiane jak na gwarancji.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 12 września 2016 - 11:28
Witam. Troszkę odświeżę temat. iPhone 6 z gwarancją do 19 września 2016 oddałem do naprawy do Cortlandu 6 września. 9 września status naprawy został zmieniony na "w trakcie naprawy - sprzęt został odesłany do ośrodka serwisowego Apple". Dziś przedzwoniłem do serwisu i od miłej pani dowiedziałem się, że w telefonie zostanie wymieniony ekran - nie cały telefon, a sam telefon został wysłany gdzieś za granicę. Śmieszna sprawa, bo specjalnie czekałem do końca gwarancji, żeby nie odsyłać im parę razy telefonu (znajomy oddawał ze 2-3x z powodu przesuniętej kamerki)... Czy jest szansa, że mogę liczyć na wymianę całego telefonu czy będzie to jednak tylko wymiana ekranu? Ktoś może miał podobny przypadek? Widziałem wyżej kolega mial podobną sytuację, ale w przypadku serwisu iMad, ktoś może potwierdzić jak to wygląda w Cortlandzie?
Napisano 12 września 2016 - 11:33
Napisano 12 września 2016 - 11:41
Czyli jest jeszcze szansa, że wymienią cały telefon?
Napisano 12 września 2016 - 11:43
Napisano 13 września 2016 - 08:58
Witam, po około pięciu miesiącach od wymiany telefonu na "nowy/odnowiony", znowu problem z przesuniętym przednim aparatem, dodatkowo problem z głośnikiem - prawie wcale nie słyszałem rozmówcy co praktycznie uniemożliwiało normalne użytkowanie iPhona.Telefon ponownie oddałem do iSpot i tym razem po wstępnej diagnozie nie został wymieniony tylko wysłany do Centrum serwisowego Apple prawdopodobnie w Holandii. Zastanawiam się czym kierują się serwisanci decydując o wymianie telefonu, czy wysłaniu go do Centrum serwisowego przy identycznej usterce?Gwarancję mam do lutego 2017, lub do kwietnia 2017 jeżeli zaczęła biec na nowo po poprzedniej wymianie - tego nie wiem bo informacje są sprzeczne nawet na infolinii Apple...Teoretycznie sprzęt mam odebrać do siedmiu dni roboczych, w co wątpię - żona czekała prawie trzy tygodnie...
Napisano 13 września 2016 - 09:04
Zastanawiam się czym kierują się serwisanci decydując o wymianie telefonu, czy wysłaniu go do Centrum serwisowego przy identycznej usterce?
Kierują się kryterium ekonomicznym czyli chodzi o to aby zminimalizować koszt wymiany. Dlatego jeśli telefon jest sprawny, w dobrym stanie i nie wymaga on wymiany w całości to wymieniany jest tylko ekran. Poza tym jeśli wymienią tylko ekran to nie muszą udzielać nowej gwarancji na cały telefon tylko na ten wymieniony ekran.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 13 września 2016 - 09:18
Kierują się kryterium ekonomicznym czyli chodzi o to aby zminimalizować koszt wymiany. Dlatego jeśli telefon jest sprawny, w dobrym stanie i nie wymaga on wymiany w całości to wymieniany jest tylko ekran. Poza tym jeśli wymienią tylko ekran to nie muszą udzielać nowej gwarancji na cały telefon tylko na ten wymieniony ekran.
Przednia kamerka, nie powoduje przynajmniej u mnie zakłóceń w "pracy" całego urządzenia to bardziej defekt kosmetyczny, większym problemem jest praktycznie zerowa słyszalność rozmówcy (przez słuchawki słyszę normalnie) i czego nie napisałem w poprzednim poście gubienie zasięgu po prawie każdym połączeniu, na kartach różnych operatorów, więc telefon nie był sprawny, chociaż wizualnie idealny...być może chodzi o bardziej szczegółową diagnostykę.Zobaczymy jaką podejmą decyzję. Puki co dostaję szału bo tymczasowo wróciłem do 4s i mam problem z przyzwyczajeniem się do tego maleństwa.
Napisano 13 września 2016 - 09:33
Zerowa słyszalność wynika z tego, że brudna jest siateczka głośnika. Wynika to z użytkowania, nie jest to usterka z winy producenta. Przy okazji wymiany ekranu z powodu tej kamery zostanie też usunięty ten problem z głośnikiem i wszyscy będą zadowoleni.
A jeśli jest problem z zasięgiem to oni to też sprawdzają i jeśli faktycznie coś jest uszkodzone to wymienią całą sztukę.
Użytkownik macsupport edytował ten post 13 września 2016 - 09:35
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 16 września 2016 - 14:57
Właśnie dostałem informację z Cortlandu, że urządzenie zostało wymienione na nowe )
Napisano 17 września 2016 - 16:33
U mnie też, został wymieniony, z tym że tym razem na 100% odnawiany, zresztą nie ma to dla mnie większego znaczenia. Oprócz przesuniętego przedniego aparatu była uszkodzona płyta główna tak wynika z protokołu - pewnie dlatego gubił zasięg po każdym połączeniu.
Napisano 18 września 2016 - 21:30
Skąd pewność, że odnawiany? Jest taka informacja w protokole? Ja mojego jeszcze nie dostałem, czekam na kuriera
Napisano 23 września 2016 - 13:13
Skąd pewność, że odnawiany? Jest taka informacja w protokole? Ja mojego jeszcze nie dostałem, czekam na kuriera
Porównywałem protokół z poprzedniej wymiany z aktualnym.Wpoprzednim miałem info że telefon jest wymieniony na nowy, teraz tylko info o nowym numerze seryjnym wymienionego urządzenia (zresztą nie ma to znaczenia czy nowy, czy odnawiany - telefon jest w pełni sprawny, z nową obudową, baterią itp. w niczym nie ustępuje nowej słuchawce). Nie rozumiem skąd strach przed "odnawianymi" telefonami...
Napisano 27 września 2016 - 20:55
... Nie rozumiem skąd strach przed "odnawianymi" telefonami...
Najczęściej z niewiedzy
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 04 października 2016 - 20:07
U mnie prawie rok od wymiany i iPhone znów ma przesunięty aparat. Ktoś już sprawdzał jak z tymi 12 dodatkowymi miesiącami? Mija mi to 11 października ale teraz na stronie Apple nie mam żadnej daty tylko informacje o skonsultowaniu się ze sprzedającym (Orange).
Napisano 04 października 2016 - 21:56
Napisano 05 października 2016 - 11:14
Rozmawiałem z konsultantem Apple i okazuje się, że jednak gwarancja na wymienione urządzenie to 90 dni a nie tak jak mówił Cortland rok temu - 12 miesięcy.
Takiego maila dostałem 8 października 2015 od pracownika Cortland:
Użytkownik kostner edytował ten post 05 października 2016 - 11:17
Napisano 05 października 2016 - 13:17
Rozmawiałem z konsultantem Apple i okazuje się, że jednak gwarancja na wymienione urządzenie to 90 dni a nie tak jak mówił Cortland rok temu - 12 miesięcy.
Wszystko zależy od tego kiedy kupowałeś iPhona, jeżeli po 31 marca 2015 to wymieniany sprzęt dostaje 90 dni, natomiast po 31 marca 2015 Apple zmieniło zasady i gwarancja biegnie od nowa przez rok.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych