Iphone 6 przesuwający się przedni aparat
#376
Napisano 28 maja 2016 - 22:59
#377
Napisano 28 maja 2016 - 23:33
Masz telefon jeszcze na gwarancji ?
Tak, tel jest na gwarancji wysle do cortlandu niech robią co chcą, zgłosiłem wadę fabryczna nie uszkodzenie mechaniczne
#378
Napisano 29 maja 2016 - 10:43
Miałem identyczny problem i niestety
#379
Napisano 29 maja 2016 - 11:44
Wczoraj wieczorem zgłosiłem, a jak dotąd nie dostałem żadnego maila z listem przewozowym ani numerem zgłoszenia. Mam czekać do poniedziałku czy coś poszło nie tak?
#380
Napisano 30 maja 2016 - 00:39
Wczoraj wieczorem zgłosiłem, a jak dotąd nie dostałem żadnego maila z listem przewozowym ani numerem zgłoszenia. Mam czekać do poniedziałku czy coś poszło nie tak?
Weekend (i to dłuuugi) . Pracują pn.-pt. do 17stej.
Pomogłem ? - Lubię to
#381
Napisano 01 czerwca 2016 - 12:46
Moim zdaniem nie ma szans.
Miałem identyczny problem i niestety
"Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple." Czyli gwarancja uznana
#382
Napisano 01 czerwca 2016 - 23:00
Wszystko wskazuje na to, że sprawa zostanie załatwiona po Twojej myśli.
Żeby jednak nie zapeszać - poczekajmy cierpliwie do sfinalizowania naprawy (pisano już parę razy o przypadkach w których serwis potwierdzał wadę, informował o zamówieniu nowego telefonu i ... "wykręcał się sianem").
Pomogłem ? - Lubię to
#383
Napisano 27 czerwca 2016 - 21:53
Cześć jeszcze raz. Tak wygląda mój już TRZECI złoty iPhone 6. Tym razem przesunięcie nie jest aż tak ogromne jak w poprzednich dwóch przypadkach, ale gwarancję mam do pojutrza, więc nie mam większego wyboru niż uderzać do Cortlandu.
https://www.dropbox....amerka.png?dl=0
#384
Napisano 27 czerwca 2016 - 23:26
W ten sposób to "dociągniesz" do premiery siódemki ...
Pomogłem ? - Lubię to
#385
Napisano 28 czerwca 2016 - 07:23
iPhone 6 - najlepszy sprzęt apple z wieczystą gwarancją
#386
Napisano 28 czerwca 2016 - 10:17
#387
Napisano 04 lipca 2016 - 11:09
Po dwóch dniach dostałem od Cortlandu mój czwarty "sprawny" telefon. Trochę tylko zdziwiło mnie, że nie została mi przedłużona gwarancja. Czyli po prostu już jej nie mam.
#388
Napisano 04 lipca 2016 - 12:15
A nie jest tak że po wymianie na nowy egzemplarz nawet po upływie gwarancji otrzymuje się tak jakby 3 miesiące gwarancji na wymieniony model ?
#389
Napisano 04 lipca 2016 - 16:22
#390
Napisano 04 lipca 2016 - 16:36
#391
Napisano 04 lipca 2016 - 20:11
O tym nie mam pojęcia
#392
Napisano 04 lipca 2016 - 22:50
Po dwóch dniach dostałem od Cortlandu mój czwarty "sprawny" telefon. Trochę tylko zdziwiło mnie, że nie została mi przedłużona gwarancja. Czyli po prostu już jej nie mam.
W systemie - gwarancja na wymieniony telefon nie przedłuża się. Jeżeli przysługiwała Ci gwarancja biegnąca od nowa (wymiana gwarancyjna telefonu z polskiej dystrybucji) to po upływie gwarancji systemowej możesz być poproszony o okazanie dokumentu zakupu wraz z kartą (kartami) naprawy/wymiany serwisowej.
A nie jest tak że po wymianie na nowy egzemplarz nawet po upływie gwarancji otrzymuje się tak jakby 3 miesiące gwarancji na wymieniony model ?
Niezależnie od gwarancji na produkt - nową lub kontynuowaną, dostajesz 90-dniową gwarancje na usługę (naprawę/wymianę) - również na podstawie ww. karty naprawy.
Użytkownik bee3 edytował ten post 04 lipca 2016 - 22:50
- MasterM lubi to
Pomogłem ? - Lubię to
#393
Napisano 13 lipca 2016 - 14:43
Też mam ten problem.
Gdzie lepiej oddać telefon? Do iMad czy do Cortland?
#394
Napisano 13 lipca 2016 - 14:45
#395
Napisano 13 lipca 2016 - 23:03
Też mam ten problem.
Gdzie lepiej oddać telefon? Do iMad czy do Cortland?
O każdym z serwisów (podobnie jak o sprzęcie Apple) usłyszysz dużo zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii. Poza tym prawie każdy ma swoje osobiste preferencje i ten sam serwis polecany gorąco przez jedną osobę może być (równie stanowczo) odradzany przez inną.
Ja zapytałbym w jednym i drugim (albo i trzecim) w jakim czasie zapewnią Ci naprawę po Twojej myśli i prawdopodobnie wybrałbym ten, w którym deklarowany czas naprawy byłby najkrótszy.
Pomogłem ? - Lubię to
#396
Napisano 15 lipca 2016 - 18:47
Dzięki za odpowiedzi. W poniedziałek odwiedzę obydwa serwisy. Dodatkowo odkryłem, że złącze lightning wypada mi z iphona. Nie jest to wina samego kabla, bo w 2 letnim ipadzie siedzi dobrze.
#397
Napisano 23 lipca 2016 - 12:02
Oddałem do iMadu. Nie dość, że czekam od poniedziałku na jakiś kontakt, to jeszcze się dziś dowiedziałem, że telefon pojedzie do naprawy gdzieś za granicę. Czyli na wymianę nie mam co liczyć a dodatkowo jestem pozbawiony telefonu na urlop.
Coś słyszałem o telefonie zastępczym z iMad. Wie ktoś jak to działa?
#398
Napisano 23 lipca 2016 - 13:03
#399
Napisano 29 lipca 2016 - 08:55
Może szybko nie było, bo czekałem 10 dni, ale jednak wczoraj odebrałem telefon. Nie naprawili. Dostałem nowy.
#400
Napisano 29 lipca 2016 - 12:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych