Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#376 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 28 maja 2016 - 22:59

Jak jest na gwarancji i tak male szanse(nie chce pisac zerowe) na naprawe - ja mialem odrzucona gwarancje z podowu 1mm uszczerbienia szkla. Gdzies nawet wrzucalem foto kiedys. Nie pomogla interwencja na infolinii apple. Jesli ten telefon zostanie naprawiony to tylko z niedbalstwa / pazernosci seriwsu ktory bedzie go naprawial.

#377 PrzemekStr

PrzemekStr
  • 6 postów

Napisano 28 maja 2016 - 23:33

Masz telefon jeszcze na gwarancji ?


Tak, tel jest na gwarancji :) wysle do cortlandu niech robią co chcą, zgłosiłem wadę fabryczna nie uszkodzenie mechaniczne

#378 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 29 maja 2016 - 10:43

Moim zdaniem nie ma szans.
Miałem identyczny problem i niestety

#379 PrzemekStr

PrzemekStr
  • 6 postów

Napisano 29 maja 2016 - 11:44

Wczoraj wieczorem zgłosiłem, a jak dotąd nie dostałem żadnego maila z listem przewozowym ani numerem zgłoszenia. Mam czekać do poniedziałku czy coś poszło nie tak?



#380 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 maja 2016 - 00:39

Wczoraj wieczorem zgłosiłem, a jak dotąd nie dostałem żadnego maila z listem przewozowym ani numerem zgłoszenia. Mam czekać do poniedziałku czy coś poszło nie tak?

Weekend (i to dłuuugi) . Pracują pn.-pt. do 17stej.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#381 PrzemekStr

PrzemekStr
  • 6 postów

Napisano 01 czerwca 2016 - 12:46

Moim zdaniem nie ma szans.
Miałem identyczny problem i niestety

"Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple." Czyli gwarancja uznana :) 



#382 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 czerwca 2016 - 23:00

Wszystko wskazuje na to, że sprawa zostanie załatwiona po Twojej myśli.
Żeby jednak nie zapeszać - poczekajmy cierpliwie do sfinalizowania naprawy (pisano już parę razy o przypadkach w których serwis potwierdzał wadę, informował o zamówieniu nowego telefonu i ... "wykręcał się sianem").


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#383 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 27 czerwca 2016 - 21:53

Cześć jeszcze raz. Tak wygląda mój już TRZECI złoty iPhone 6. Tym razem przesunięcie nie jest aż tak ogromne jak w poprzednich dwóch przypadkach, ale gwarancję mam do pojutrza, więc nie mam większego wyboru niż uderzać do Cortlandu. 

 

https://www.dropbox....amerka.png?dl=0



#384 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 czerwca 2016 - 23:26

W ten sposób to "dociągniesz" do premiery siódemki ...


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#385 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 07:23

iPhone 6 - najlepszy sprzęt apple z wieczystą gwarancją :)



#386 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 10:17

Kurcze dokladnie miesiac temu odebralem swojego 6+ z wymiany na nowego i znowu mam przesunieta kamerke, do tego w lewym gornym rogu ekran klika podczas naciskania. Chyba faktycznie jest to telefon z wieczysta gwarancja !

#387 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 04 lipca 2016 - 11:09

Po dwóch dniach dostałem od Cortlandu mój czwarty "sprawny" telefon. Trochę tylko zdziwiło mnie, że nie została mi przedłużona gwarancja. Czyli po prostu już jej nie mam. 



#388 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 04 lipca 2016 - 12:15

A nie jest tak że po wymianie na nowy egzemplarz nawet po upływie gwarancji otrzymuje się tak jakby 3 miesiące gwarancji na wymieniony model ?



#389 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 04 lipca 2016 - 16:22

Witryna Apple mówi tak:
 
Też mi się wydawało że powinna być przedłużona pomimo zakończenia, ale z tego wynika że nie.


#390 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 04 lipca 2016 - 16:36

Tez mi wyswiela taka wiadomosc, aczkolwiek nie jest ta dodatkowa 3 miesieczna gwarancja na wykonana naprawe uznawana na podstawie kartki ktora otrzymales podczas odbioru telefonu ?

#391 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 04 lipca 2016 - 20:11

O tym nie mam pojęcia



#392 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 lipca 2016 - 22:50

Po dwóch dniach dostałem od Cortlandu mój czwarty "sprawny" telefon. Trochę tylko zdziwiło mnie, że nie została mi przedłużona gwarancja. Czyli po prostu już jej nie mam. 

W systemie - gwarancja na wymieniony telefon nie przedłuża się. Jeżeli przysługiwała Ci gwarancja biegnąca od nowa (wymiana gwarancyjna telefonu z polskiej dystrybucji) to po upływie gwarancji systemowej możesz być poproszony o okazanie dokumentu zakupu wraz z kartą (kartami) naprawy/wymiany serwisowej.

 

A nie jest tak że po wymianie na nowy egzemplarz nawet po upływie gwarancji otrzymuje się tak jakby 3 miesiące gwarancji na wymieniony model ?

Niezależnie od gwarancji na produkt - nową lub kontynuowaną, dostajesz 90-dniową gwarancje na usługę (naprawę/wymianę) - również na podstawie ww. karty naprawy.


Użytkownik bee3 edytował ten post 04 lipca 2016 - 22:50

  • MasterM lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#393 PawełK

PawełK
  • 28 postów
  • SkądWarszawa/Jaktorów

Napisano 13 lipca 2016 - 14:43

Też mam ten problem. 

Gdzie lepiej oddać telefon? Do iMad czy do Cortland?



#394 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 13 lipca 2016 - 14:45

Ja juz 2 razy oddalem iphone z przesunieta kamerka do iMad i jestem bardzo zadowolony z procesu naprawy, szybko, sprawnie i 2 razy wymieniono na nowego iphone

#395 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 lipca 2016 - 23:03

Też mam ten problem. 

Gdzie lepiej oddać telefon? Do iMad czy do Cortland?

O każdym z serwisów (podobnie jak o sprzęcie Apple) usłyszysz dużo zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii. Poza tym prawie każdy ma swoje osobiste preferencje i ten sam serwis polecany gorąco przez jedną osobę może być (równie stanowczo) odradzany przez inną.
Ja zapytałbym w jednym i drugim (albo i trzecim) w jakim czasie zapewnią Ci naprawę po Twojej myśli i prawdopodobnie wybrałbym ten, w którym deklarowany czas naprawy byłby najkrótszy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#396 PawełK

PawełK
  • 28 postów
  • SkądWarszawa/Jaktorów

Napisano 15 lipca 2016 - 18:47

Dzięki za odpowiedzi. W poniedziałek odwiedzę obydwa serwisy. Dodatkowo odkryłem, że złącze lightning wypada mi z iphona. Nie jest to wina samego kabla, bo w 2 letnim ipadzie siedzi dobrze.  



#397 PawełK

PawełK
  • 28 postów
  • SkądWarszawa/Jaktorów

Napisano 23 lipca 2016 - 12:02

Oddałem do iMadu. Nie dość, że czekam od poniedziałku na jakiś kontakt, to jeszcze się dziś dowiedziałem, że telefon pojedzie do naprawy gdzieś za granicę. Czyli na wymianę nie mam co liczyć a dodatkowo jestem pozbawiony telefonu na urlop. 

 

Coś słyszałem o telefonie zastępczym z iMad. Wie ktoś jak to działa?



#398 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 23 lipca 2016 - 13:03

Szansa na wymianę nadal jest,jesli wykryją jeszcze jakaś dodatkowa usterkę.

#399 PawełK

PawełK
  • 28 postów
  • SkądWarszawa/Jaktorów

Napisano 29 lipca 2016 - 08:55

Może szybko nie było, bo czekałem 10 dni, ale jednak wczoraj odebrałem telefon. Nie naprawili. Dostałem nowy. :)



#400 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 12:23

Tylko zachowaj dokument wymiany,obecnie w systemie masz pewnie widoczna gwarancje poprzedniego egzemplarza a nie nowa 12miesieczna.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych