No i u mnie się pojawił ten problem już 1/3 kamerki jest przesłonięta ( iPhone 6 Space Gray ). Na szczęście gwarancja do stycznia 2017.
No nic - jutro idę do Cortland, ciekawe jak teraz sytuacja wygląda z rozwiązaniem tego problemu przez gwaranta.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 31 marca 2016 - 21:15
No i u mnie się pojawił ten problem już 1/3 kamerki jest przesłonięta ( iPhone 6 Space Gray ). Na szczęście gwarancja do stycznia 2017.
No nic - jutro idę do Cortland, ciekawe jak teraz sytuacja wygląda z rozwiązaniem tego problemu przez gwaranta.
Napisano 31 marca 2016 - 21:56
No i u mnie się pojawił ten problem już 1/3 kamerki jest przesłonięta ( iPhone 6 Space Gray ). ...
ciekawe jak teraz sytuacja wygląda z rozwiązaniem tego problemu przez gwaranta.
Wysyłka do Holandii i wymiana ekranu.
Tydzień bez telefonu.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 31 marca 2016 - 22:07
Wysyłka do Holandii i wymiana ekranu.
Tydzień bez telefonu.
Ech, to mnie pocieszyłeś (;
Napisano 31 marca 2016 - 22:17
Ech, to mnie pocieszyłeś (;
Jeśli nie chcesz się rozstawać ze swoim telefonem na tydzień to (moim zdaniem) nie musisz się spieszyć i nie musisz już teraz oddawać do serwisu.
Masz gwarancję do stycznia 2017, a dopóki gąbka w kamerze nie przeszkadza w robieniu zdjęć - to możesz się wstrzymać do bardziej dogodnego momentu.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 01 kwietnia 2016 - 15:15
Oddałem sprzęt do Cortlandu. W tym momencie dostałem smsa że naprawa lub diagnoza sprzętu została zakończona, natomiast na stronie jest napisane ze sprzet został naprawiony i czeka na wysłanie. Czy ktoś sie orientuje czy te słowa oznaczają ze wymienili mi częsci czy że iPhone został wymieniiony na refurbished.
Napisano 01 kwietnia 2016 - 17:19
Napisano 01 kwietnia 2016 - 18:12
Jeśli nie chcesz się rozstawać ze swoim telefonem na tydzień to (moim zdaniem) nie musisz się spieszyć i nie musisz już teraz oddawać do serwisu.
Masz gwarancję do stycznia 2017, a dopóki gąbka w kamerze nie przeszkadza w robieniu zdjęć - to możesz się wstrzymać do bardziej dogodnego momentu.
Napisano 01 kwietnia 2016 - 20:32
Oddałem sprzęt do Cortlandu. W tym momencie dostałem smsa że naprawa lub diagnoza sprzętu została zakończona, natomiast na stronie jest napisane ze sprzet został naprawiony i czeka na wysłanie. Czy ktoś sie orientuje czy te słowa oznaczają ze wymienili mi częsci czy że iPhone został wymieniiony na refurbished.
To zależy jak długo czekałeś. Jak dzień-dwa : to wymienili cały iP.
Oddałem mimo wszystko dziś do iSpot. Czas naprawy tak jak mówiłeś.
Dzięki i pozdrawiam
Nie zapomnij tu wrócić i napisać jak sprawa się zakończyła
Użytkownik bee3 edytował ten post 01 kwietnia 2016 - 20:33
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 01 kwietnia 2016 - 22:43
Napisano 02 kwietnia 2016 - 09:41
To zależy jak długo czekałeś. Jak dzień-dwa : to wymienili cały iP.
Nie zapomnij tu wrócić i napisać jak sprawa się zakończyła
Kurier był u mnie w środe popołudniu.Także naprawili/wymienili telefon w dwa dni bo już wczoraj rano miałem info że naprawa zakończona. A przewidywany czas dotarcia telefonu do mnie to 04.04.2016
"miło nam poinformować, że Państwa sprzęt (93743/352031072196800) został naprawiony i oczekuje na odbiór. W załączeniu przesyłamy instrukcję odtworzenia danych, jak również informację o zmianie numerów seryjnych. Wczoraj dostałem jeszcze takie info na maila ale nie widziałem tego. Co o tym sądzicie?
Napisano 02 kwietnia 2016 - 09:47
Napisano 02 kwietnia 2016 - 15:42
To zależy jak długo czekałeś. Jak dzień-dwa : to wymienili cały iP.
Nie zapomnij tu wrócić i napisać jak sprawa się zakończyła
Napisano 05 kwietnia 2016 - 18:54
Potwierdzam wymianę telefonu na sprawny. Cortland Poznań.
Napisano 07 kwietnia 2016 - 09:47
To zależy jak długo czekałeś. Jak dzień-dwa : to wymienili cały iP.
Nie zapomnij tu wrócić i napisać jak sprawa się zakończyła
Telefon oddany do salonu iSpot 01.04.2016, dziś (07.04) dotarł do serwisu.
Dostałem info, że zostanie wymieniony - status oczekiwanie na dostawę.
Pozdrawiam.
Użytkownik burczybass edytował ten post 07 kwietnia 2016 - 10:10
Napisano 07 kwietnia 2016 - 19:42
No ja właśnie szykuje mojego do oddania do serwisu. Teraz się tylko zastanawiam czy lepiej oddać osobiście, czy wysłać kurierem. Zamierzam oddać do Cortlandu Katowice, a jestem z Krakowa. Bezpieczniej, pewnie osobiście ? Czy nie ma to większego znaczenia ? Nie chciałbym się znaleźć w sytuacji, kiedy to wysyłając w idealnym stanie telefon (nie licząc przesuniętej kamery), dowiem się po odebraniu przez serwis , że coś jest np pęknięte, czy występuje inne uszkodzenie.
Napisano 07 kwietnia 2016 - 20:58
Telefon oddany do salonu iSpot 01.04.2016, dziś (07.04) dotarł do serwisu.
Dostałem info, że zostanie wymieniony - status oczekiwanie na dostawę.
Pozdrawiam.
Prawie tydzień szedł "po" Warszawie z salonu do serwisu na Marszałkowskiej ?
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 07 kwietnia 2016 - 21:36
Prawie tydzień szedł "po" Warszawie z salonu do serwisu na Marszałkowskiej ?
Niestety tak.
Napisano 07 kwietnia 2016 - 23:01
Niestety tak.
Przynajmniej nadrobią trochę straconego czasu tym, że wymienią całego iP - co trwa ok 2 dni, a nie będą wysyłać do Holandii na wymianę ekranu co trwa tydzień.
Trzeba było do serwisu bezpośrednio ... Jakbyś dostarczył iPhone bezpośrednio do serwisu tramwajem albo kurierem - to w przypadku wymiany całego telefonu dziś byłbyś już po naprawie .
No ja właśnie szykuje mojego do oddania do serwisu. Teraz się tylko zastanawiam czy lepiej oddać osobiście, czy wysłać kurierem. Zamierzam oddać do Cortlandu Katowice, a jestem z Krakowa. Bezpieczniej, pewnie osobiście ? Czy nie ma to większego znaczenia ? Nie chciałbym się znaleźć w sytuacji, kiedy to wysyłając w idealnym stanie telefon (nie licząc przesuniętej kamery), dowiem się po odebraniu przez serwis , że coś jest np pęknięte, czy występuje inne uszkodzenie.
Nie ma to większego znaczenia. Ważne (dla czasu trwania całej procedury), żeby wysyłać/oddawać do serwisu (a nie do sklepu).
P.S.
W Krakowie też masz serwis autoryzowany: https://locate.apple.com/pl/pl/
Użytkownik bee3 edytował ten post 07 kwietnia 2016 - 23:02
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 08 kwietnia 2016 - 00:55
Wlasnie ciekawy jestem od czego to zalezy czy wymiana na refub/nowy czy Holandia i wymiana digitizera ..
Oddawalem 2 tyg temu iPhonea 6 z żóltym wyswietlaczem i odstajacym dotykiem i dostalem "nowego" a 2 dni temu jak oddalem iPhonea 6S na zolty wyswietlacz i kurz pod aparatem przednim niestety Holandia i naprawa długa..
Hej, żółty ekran miałeś po całości tzn ciepłą barwę czy jakieś plamy czy przebarwienia po rogach ?
Napisano 20 kwietnia 2016 - 19:08
Cześć!
Mam takie pytanko, czy ktoś ostatnio był oddawać iphona z tą wadą i czy mu się to udało?
Mam iphone od października i kamerka zdążyła mi się dosyć sporo przesunąć, a nie chciał bym specjalnie jechać kilkanaście kilometrów na marnę.
: }
Napisano 21 kwietnia 2016 - 08:07
Tak, w Cortlandzie wymieniają na nowy.
Napisano 21 kwietnia 2016 - 17:10
u mnie to samo. Na początku miałem to olać, ale tak mnie to denerwowało, że telefon pojechał wczoraj kurierem do Cortlandu. Niby pierdoła, ale jednak telefon prawie za 3 klocki, a wada jak w chińskim, marketowym gówienku za 3 stówy.
Napisano 22 kwietnia 2016 - 16:23
u mnie to samo. Na początku miałem to olać, ale tak mnie to denerwowało, że telefon pojechał wczoraj kurierem do Cortlandu. Niby pierdoła, ale jednak telefon prawie za 3 klocki, a wada jak w chińskim, marketowym gówienku za 3 stówy.
Update. Informacja ze strony:
Diagnoza została zakończona. Części niezbędne do wykonania naprawy zostały zamówione.
Przewidywana data zakończenia naprawy: 2016-04-25
Jak myślicie, co to może oznaczać?
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:46
Update. Informacja ze strony:
Diagnoza została zakończona. Części niezbędne do wykonania naprawy zostały zamówione.
Przewidywana data zakończenia naprawy: 2016-04-25
Jak myślicie, co to może oznaczać?
Wymiana całego telefonu.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:20
Wymiana całego telefonu.
Kamień z serca.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych