Iphone 6 przesuwający się przedni aparat
#351
Posted 19 May 2016 - 16:15
Niestety i w moim telefonie zaczął przesuwać sie przedni aparat, oczywiście po upływie gwarancji... Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i ma informacje na temat tego, czy taki telefon zostanie przyjęty do wymiany?
Pozdrawiam
#352
Posted 19 May 2016 - 18:18
Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus
#353
Posted 20 May 2016 - 16:17
Też jestem ciekaw jak to wygląda poza okresem gwarancji ? W sumie nie ma chyba żadnego programu wymiany więc spodziewam się że nic z tym nie zrobią ale dzisiaj oddałem z tym problemem mojego iPhone 6 plus
Jeśli chodzi o przesuwający się aparat...to pierwsza informacja, którą uzyskałem od Pana w serwisie, to taka, że usterka te wymieniana jest bezpłatnie nawet, po zakończeniu 12 miesięcznego okresu gwarancji. Tak, więc jeśli ktoś posiada telefon z taką usterką , a upłynął już ten okres, śmiało może udać się do serwisu, a gdyby w autoryzowanym serwisie odmówili przyjęcia na bezpłatne usunięcie usterki, na miejscu dzwonić do apple i tyle
#354
Posted 20 May 2016 - 17:25
#355
Posted 23 May 2016 - 22:58
iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#356
Posted 23 May 2016 - 23:01
iPhone z półksiężycem oddany do Cortland'u - wymiana w całości
Na gwarancji czy po ?
Pomogłem ? - Lubię to
#357
Posted 23 May 2016 - 23:16
Po gwarancji Apple'a (co jest dziwne bo był wymieniany w listopadzie i gwarancja powinna być nowa a zniknęła
). Na podstawie praw konsumenckich (niezgodność z umową).
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#358
Posted 23 May 2016 - 23:22
Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).
Pomogłem ? - Lubię to
#359
Posted 23 May 2016 - 23:27
Jak iPhone był wymieniany w listopadzie w ramach gwarancji (i pochodził z polskiej dystrybucji - skoro zgłaszałeś z rękojmi) - to rozpoczęło się nowe 12 miesięcy gwarancji (te nowe 12 miesięcy może, ale nie musi być widoczne w systemie bo to dotyczy tylko polskich zapisów warunków gwarancji).
Dostałem info z serwisu że telefon zostanie wymieniony bezpłatnie ale dopiero jak okażę dowód zakupu bo jest po gwarancji. Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie ![]()
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#360
Posted 23 May 2016 - 23:54
... Niemniej jednak sprawa załatwiona bardzo pozytywnie
... i w sumie liczy się efekt końcowy.
Moja dociekliwość zmierzała jednak do ustalenia czy jest może jakiś nieoficjalny serwisowy program wymiany pogwarancyjnej: "na gąbkę", ale na razie brak potwierdzonych przypadków - skoro wszyscy robią do tej pory na gwarancji (lub rękojmi).
Pomogłem ? - Lubię to
#361
Posted 24 May 2016 - 09:34
#362
Posted 24 May 2016 - 15:41
No pewnie gdybyś kupił w Polsce to mógłbyś się bez problemu powoływać na prawa obowiązujące w Polsce, czyli te 24 miesiące... ale z drugiej strony, skoro wymieniają tę usterkę nawet po gwarancji...Jak będę w salonie, to zapytam jak długo można po gwarancji oddać telefon na bezpłatną naprawę z tą usterką i dam znać. Niestety póki co, mój telefon zaginął w akcji ale mam nadzieję, że max na początku następnego tygodnia dostane info, że jest do odbioru.
#363
Posted 24 May 2016 - 15:54
Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę
#364
Posted 24 May 2016 - 23:07
Zobaczymy jak rozwiążą mój przypadek. iPhone kupilem w grudniu 2014 w apple w Londynie więc juz dawno po gwarancji apple. Dowód zakupu już daaaawno zginął, mam zwyczaj co miesiąc czyścić przeterminowane faktury i gwarancje. Mówicie że jeśli nie przejdzie to zgłaszać na podstawę praw konsumenckich za niezgodność z umową ?
Dzięki wielkie, ja też się zapytam jak to wygląda i kiedy wymieniają na nówkę, mam nadzieję że jutro będzie już do odbioru bo od rana mam informację o weryfikacji dokonanej naprawy więc wnioskuję że wymienili tylną kamerkę
Bezpłatna wymiana tylnej kamerki w iP6+ starszym niż 12 miesięcy niestety nic nowego nie wnosi do sprawy, bo na to jest oficjalny program naprawczy przez 3 lata od daty pierwszej aktywacji
Edited by bee3, 24 May 2016 - 23:08.
Pomogłem ? - Lubię to
#365
Posted 27 May 2016 - 16:14
Właśnie wróciłem z serwisu. W moim przypadku, telefon został wymieniony na nowy, wolny od wad. Telefon z nowym IMEI ,przod i tył zafoliowany. W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. Taką informację uzyskałem od Pana z serwisu iMad, przez który załatwiałem sprawę z telefonem.
#366
Posted 28 May 2016 - 08:46
... W takim przypadku jak mój (wymiana na nowy telefon) jeśli ktoś posiada dokument zakupu, to od dnia odebrania z serwisu ma gwarancje 365dni, jeśli nie posiada dokumentu zakupu ma 90 dni gwarancji od odebrania urządzenia. ...
Bzdura.
Zgodnie z aktualnymi warunkami gwarancji Apple:
365 dni (czyli gwarancja startuje od nowa) jest w przypadku gdy naprawiany wymieniany w ramach gwarancji cały iPhone pochodził z polskiej dystrybucji.
W każdym innym przypadku gwarancja jest kontynuowana lub (jeżeli pozostało jej mniej niz 90 dni) jest 90-dniowa.
Na długość okresu gwarancji po wymianie nie ma znaczenia czy masz fakturę zakupu czy nie. Ważne jest natomiast w jakim kraju został wprowadzony przez Apple Twój iPhone do sprzedaży (np. jak kupisz w polskim sklepie, który nie ma autoryzacji Apple i sprzedaje telefony pochodzące z zagranicznej dystrybucji - to choćbyś miał polską fakturę to startująca od nowa gwarancja nie będzie Ci się należała)
Edited by bee3, 28 May 2016 - 08:47.
Pomogłem ? - Lubię to
#367
Posted 28 May 2016 - 12:27
No wolałbym żebyś miał rację , a koleś z serwisu się mylił
. Tak jak pisałem... taką informację dostałem od Pana sprzedawcy w serwisie iMad w Krakowie. Na tę chwilę jest mi to i tak wszystko jedno, bo właśnie stałem się posiadaczem iphone 6s plus
.
#368
Posted 28 May 2016 - 16:43
Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran? Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...
#369
Posted 28 May 2016 - 17:19
#370
Posted 28 May 2016 - 18:42
#371
Posted 28 May 2016 - 19:09
#372
Posted 28 May 2016 - 19:22
Zaryzykuje
dotyk ekran wszystko działa, jest tylko delikatna ryska
#373
Posted 28 May 2016 - 20:30
Czy naprawią mi ten półksiężyc na aparacie w przypadku gdy mam delikatnie pęknięty ekran? Migałem sie z tą wysyłką i migałem, aż w końcu upadł...
Masz telefon jeszcze na gwarancji ?
Pomogłem ? - Lubię to
#374
Posted 28 May 2016 - 21:57
#375
Posted 28 May 2016 - 22:14
Nie naprawią, pytałem się w serwisie i oni nie otwieraja/ wymieniaja iphone jesli jest uszkodzony, najpierw dokonuja naprawy uszkodzonych czesci a pozniej wymieniaja na programie wymiany. Ja mialem wymieniana kamere tylna i specjalnie sie wypytywalem serwisanta i jak ekran jest zbity to trzeba zaplacic za wymiane ekranu
Zdecyduj się czy Twoim zdaniem naprawiają czy wymieniają (a nie naprawiają), etc.
Poza tym przypadek przedmówcy ( PrzemekStr ) jest "trochę" inny.
Kluczowe jest to czy ma telefon jeszcze na gwarancji czy nie. Jak na gwarancji - to temat jest być może do ogarnięcia.
Edited by bee3, 28 May 2016 - 22:44.
Pomogłem ? - Lubię to
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users









