

Media Markt sprzedał mi uszkodzonego MacBooka Air. Opis całej historii.
#26
Napisano 06 lipca 2014 - 14:50

#27
Napisano 06 lipca 2014 - 15:53
#28
Napisano 06 lipca 2014 - 16:33
#29
Napisano 06 lipca 2014 - 16:44
#30
Napisano 06 lipca 2014 - 16:54
#31
Napisano 06 lipca 2014 - 16:58
#32
Napisano 06 lipca 2014 - 17:27
- - - Połączono posty - - -
Infolinia sugeruje napisanie maila do nich. Nie przyjmują skarg.
#33
Napisano 06 lipca 2014 - 18:05
- - - Updated - - -
Będziesz miał wtedy cokolwiek na papierze...
#34
Napisano 06 lipca 2014 - 18:46
Cała sytuacja cóż...współczuję. Albo dalej będziesz walczył z Media albo idź do iSpot / Cortland / innego Apple Premium Resellera i niech wysyłają do serwisu. Wymienią Ci co uszkodzone i już.
Jeśli to był paragon to reklamacja konsumencka musi być przez nich przyjęta. Jednak jeśli serwis jest w stanie naprawić sprzęt to nie możesz żądać zwrotu gotówki / wymiany całego komputera.
I sugeruję jeszcze jedno - kup AppleCare, 3 lata spokoju.
Powodzenia !
#35
Napisano 06 lipca 2014 - 19:12
#36
Napisano 07 lipca 2014 - 08:44
#37
Napisano 07 lipca 2014 - 08:47
#38
Napisano 07 lipca 2014 - 08:54
#39
Napisano 07 lipca 2014 - 09:08
- - - Połączono posty - - -
I dlatego już zostawiłem go na 2 dni w Cortlandzie, żeby MM nie musiał go wysyłać - żeby było szybciej. Sami mi to zasugerowali.
#40
Napisano 07 lipca 2014 - 10:25
#41
Napisano 07 lipca 2014 - 11:03
- - - Połączono posty - - -
Nie byłoby problemu z oddaniem do serwisu i o to też sam zapytałem - czy chcą oddać sami do serwisu czy ja mogę to zrobić. Otrzymałem odpowiedź, że mogę sam zanieść do Cortlandu i oni to zaakceptują. Gdyby od razu powiedzieli, że to oni chcą go wysłać - byłbym tydzień do przodu. Nie chodzi o to, że chcę wszystko na już, ale po wszystkich instrukcjach jakie mi dali i jakie wykonałem powinni się z tego wywiązać. Tym bardziej że opinia serwisu autoryzowanego już jest i nie ma potrzeby, aby znowu go gdzieś wysyłać.
#42
Napisano 07 lipca 2014 - 18:13
#43
Napisano 21 sierpnia 2014 - 13:23

#44
Napisano 21 sierpnia 2014 - 16:53
#45
Napisano 21 sierpnia 2014 - 18:33
Do MM mam ponad 100 km, przed wycieczką do nich napisałem maila z opisem sytuacji, zobaczymy jak się do tego ustosunkują.Idź do MM i poproś o wymianę. Oczywiście zapewne Ci odmówią, ale warto spróbować.
#46
Napisano 22 sierpnia 2014 - 15:13
#47
Napisano 23 sierpnia 2014 - 11:14
Tego się właśnie obawiam. Do tego sklepu, w którym kupiłem mam ponad 100km i jechac tylko po to żeby usłyszeć, że prawdopodobnie zrobiłem to sam nie ma sensu. Będę chyba musiał sie do tego wgniecenia przyzwyczaić.Możesz mieć problem. Sprzęt jest uszkodzony mechanicznie więc będą wmawiać, że nie ma pewności czy sam go nie wgniotłeś. Chyba, że to wgniecenie jest tego typu, że musiało powstać na etapie produkcji. Wtedy po uzyskaniu opinii biegłego miałbyś szansę.
#48
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:06
#49
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:31
#50
Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:11

MM stawia to ponad prawami konsumenta nawet w przypadku niezgodności towaru z umową.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych